Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Сумки (18920000-4) (Сумка транспортна індивідуальна, тип 2 та тип 2, чорного кольору)
Luggage (18920000-4) (Personal transport pack, type 2 and type 2, black)
Очікувана вартість
76 482 000,00 UAH
UA-2020-02-13-001501-b baba27a1d7904ca2a182c8edb9e155f3
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Гончарова

+380444547422 a.honcharova@mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Алла Гончарова
+380444547422
a.honcharova@mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 00034022
Contact point: +380444547422
a.honcharova@mil.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 18:00
Очікувана вартість: 76 482 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 13 лютого 2020 14:50
Enquiries until: 04 березня 2020 18:00
Complaints submission until: до 05 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 березня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 76 482 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18920000-4: Сумки


Scope of the procurement

Тендерна документація

04 березня 2020 14:57
Електронний підпис
04 березня 2020 14:53
29_ Оголошення 04.03..doc
04 березня 2020 14:53
Зміни 04.03..doc
13 лютого 2020 14:52
ЮД гарантії.docx
13 лютого 2020 14:51
Додаток 2.doc
13 лютого 2020 14:51
Додаток 1.doc
13 лютого 2020 14:51
Проєкт договору НОВИЙ.doc
04 березня 2020 14:57
Електронний підпис
20 лютого 2020 15:24
Електронний підпис
13 лютого 2020 14:53
Електронний підпис
04 березня 2020 14:53
29_ Оголошення 04.03..doc
20 лютого 2020 15:22
29_Оголошення сумка транспортна зі змінами 20.02.2020.doc
13 лютого 2020 14:50
29 Оголошення сумка транспортна.doc
04 березня 2020 14:53
Зміни 04.03..doc
20 лютого 2020 15:22
29_Зміни_20.02.20.doc
13 лютого 2020 14:52
ЮД гарантії.docx
13 лютого 2020 14:51
Додаток 2.doc
13 лютого 2020 14:51
Додаток 1.doc
13 лютого 2020 14:51
Проєкт договору НОВИЙ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звертаємося з проханням внести зміни до тендерної документації
Дата подання: 17 лютого 2020 15:12
Дата відповіді: 20 лютого 2020 15:25
В тендерній документації вимагається надання висновку про результати перевірки зразка предмета речового майна, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Для отримання висновку необхідно виготовити зразок та провести лабораторні випробування. У зв'язку з завантаженістю лабораторій та несвоєчасним отриманням всіх необхідних протоколів за результатами проведення випробувань, отримати висновки вчасно - неможливо. Просимо перенести строк подачі пропозицій на термін, достатній для проведення випробувань та отримання висновку, але не менш ніж на 14 робочих днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесенні зміни в Оголошення в частині перенесення кінцевого строку подання цінових пропозицій.
Просимо перенести строк подачі пропозицій
Дата подання: 19 лютого 2020 15:58
Дата відповіді: 20 лютого 2020 15:25
В оголошенні про проведення відбору учасників для проведення закупівлі для потреб оборони вимагається надання висновку про результати перевірки зразка предмета речового майна, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Для отримання висновку необхідно виготовити зразок та провести лабораторні випробування. У зв'язку з завантаженістю всіх лабораторій немає можливості своєчасно отриманням всі необхідні протоколи за результатами проведення випробувань, отримати висновки вчасно - неможливо. Просимо перенести строк подачі пропозицій на термін, достатній для проведення випробувань та отримання висновку, але не менш ніж на 14 робочих днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесенні зміни в Оголошення в частині перенесення кінцевого строку подання цінових пропозицій.
Звертаємося з проханням внести зміни до тендерної документації. Продовжити термін подачі пропозицій
Дата подання: 26 лютого 2020 16:22
Дата відповіді: 04 березня 2020 14:59
Для прийняття участі у переговорній процедурі по всім лотам, учасники до кінцевого строку подання пропозиції повинні отримати Висновки про результати перевірки двох зразків СТІ тип 2 та СТІ тип 2 чорного кольору. Термін проведення випробувань на дію світла мінімум 5 робочих днів, випробування на стійкість тканини до стирання методом Мартиндаля згідно ДСТУ ISO 12947-2:2005 (80 000 циклів) також 5 робочих днів мінімум. Лабораторії перезавантажені. Отримання висновку щодо відповідності Згідно Наказу від 15.03.2017 № 150 Про затвердження Порядку здійснення перевірки зразків предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації та зразкам-еталонам становить 3 робочі дні (... Строк проведення перевірки комісією становить три робочих дні з дня отримання уповноваженим органом військового управління письмової заяви учасника....) З метою створення конкурентних умов, для здійснення найбільш вигідної для держави закуплі заертаємося з проханням продовжити термін подачі пропозицій мінімум на 5 робочих днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником до пункту 6 Оголошення про проведення переговорної процедури на закупівлю процедури закупівлі Сумок (18920000-4) (Сумка транспортна індивідуальна, тип 2 та тип 2, чорного кольору) внесено зміни.
Перенесення термінів подачі пропозицій.
Дата подання: 26 лютого 2020 16:29
Дата відповіді: 04 березня 2020 14:59
Перенесення термінів подачі пропозицій. У зв’язку з перевантаженістю незалежних акредитованих лабораторій звертаємося з проханням перенести термін подачі пропозицій на 14 календарних днів. Проведення всіх випробувань згідно Обсягу перевірки складає мінімум 20 робочих днів, додатково потрібен час на отримання Висновку (в деяких лотах потрібно отримати висновок на 2 вироби). 13.02 о 14.50 була публікація оголошення (тобто 12 робочих днів лише на отримання протоколів та отримання висновку).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником до пункту 6 Оголошення про проведення переговорної процедури на закупівлю процедури закупівлі Сумок (18920000-4) (Сумка транспортна індивідуальна, тип 2 та тип 2, чорного кольору) внесено зміни.
Затверджена карта кольорів тканини поліамідної відсутня на сайті Міністерства оборони України
Дата подання: 26 лютого 2020 17:57
Дата відповіді: 04 березня 2020 14:59
Шановний Замовнику. На офіційному сайті Міністерства оборони України відсутня затверджена карта кольорів тканини поліамідної кольору ММ-14, та чорного кольору. Однак попри це, у Головне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України для отримання висновку про відповідність зразка виробу нормативній документації, необхідно надати протокол випробувань, з визначенням координат кольору основної тканини що застосовується для виготовлення зразка Сумки. Відсутність у вільному доступі затвердженої карти кольорів тканини поліамідної унеможливлює проведення лабораторних випробувань відповідності кольору тканини вид 5 (ММ-14) та чорного кольору перед початком виготовлення зразків. Прохання розмістити затверджену карту кольорів тканини поліамідної на офіційному сайті Міністерства оборони України, для забезпечення рівних умов участі у Переговорній процедурі для потреб оборони усіх зацікавлених Учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до відповіді Головного управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України повідомляємо, що розміщення на офіційному веб-сайті Міністерства борони України зразків карт кольорів тканини поліамідної не дає змогу у повному обсязі визначити колір тканини поліамідної у зв’язку зі спотворенням кольору під час передачі засобами автоматизації. З картами кольорів тканини поліамідної можна ознайомитись у Головному управлінні за адресою, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81, у робочі дні з 9:00 до 18:00.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-13-001501-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДЕНАВІ", Код ЄДРПОУ:41367899
Дата подання: 20 лютого 2020 14:08
Строки подачі тендерних пропозицій
У зв'язку з завантаженістю лабораторій та несвоєчасним отриманням всіх необхідних протоколів за результатами проведення випробувань, отримати висновки вчасно - неможливо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2020 15:29
Членами тендерного комітету запропоновано перенести кінцевий строк подання цінових пропозицій з метою недопущення зриву процедури закупівлі сумки (18920000-4) (Сумка транспортна індивідуальна, тип 2 та тип 2, чорного кольору) чотири лоти на 5 днів та внести зміни в Оголошення.
Номер вимоги: UA-2020-02-13-001501-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІСО ГРУП", Код ЄДРПОУ:41513570
Дата подання: 26 лютого 2020 12:49
Щодо продовження строків подачі цінової пропозиції
Прохання продовжити строки подачі цінової пропозиції
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 березня 2020 15:06
1. Стосовно висновку Головного управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних сил України про результати перевірки зразка: замовником визначені види висновків, що вимагаються в оголошенні про проведені відбору учасників на закупівлю Сумок (18920000-4) (Сумка транспортна індивідуальна, тип 2 та тип 2, чорного кольору).
2. Замовником до пункту 6 Оголошення про проведення переговорної процедури на закупівлю процедури закупівлі Сумок (18920000-4) (Сумка транспортна індивідуальна, тип 2 та тип 2, чорного кольору) внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-02-13-001501-b.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДЕНАВІ", Код ЄДРПОУ:41367899
Дата подання: 15 квітня 2020 14:22
Вимога
Про надання пояснень, щодо дискваліфікації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2020 13:33
Відповідно до протоколу переговорів замовник вимагав : «Учаснику у термін до 10:00 07.04.2020 оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу довідки по 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та цінову пропозицію за результатами переговорів та гарантійний лист.»
ТОВ «Денаві» у термін до 10:00 07.04.2020 було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу цінову пропозицію за результатами переговорів, гарантійний лист, відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено/внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Але довідка що підтверджує відсутність у учасника заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) відсутня. Що суперечить вимогам Замовника та вимогам статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”.

Документи подані скаржником

20 лютого 2020 14:08
вимога.pdf

Документи

Документи подані скаржником

26 лютого 2020 12:49
Вимога СТІ.pdf

Документи

Документи подані скаржником

15 квітня 2020 14:22
Вимога мін оборони.pdf

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-13-001501-b.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ДЕНАВІ", Код ЄДРПОУ:41367899
Дата подання: 26 лютого 2020 23:57
Оскарження строків подання тендерних пропозицій
Дискримінація Учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 28.02.2020 № 3820.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2020 18:51
Номер скарги: UA-2020-02-13-001501-b.a5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ЗАХИСНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ:33604605
Дата подання: 07 березня 2020 16:49
Щодо порушення Замовком порядку проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі
Порушення Замовком порядку проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 12.03.2020№4747.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 19:43
Номер скарги: UA-2020-02-13-001501-b.b7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДЕНАВІ", Код ЄДРПОУ:41367899
Дата подання: 24 квітня 2020 17:02
Скарга на дії та рішення тендерного комітету Міністерства оборони України
Дискримінаційний підхід при виборі переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 квітня 2020 11:03

Документи подані скаржником

26 лютого 2020 23:57
Скарга мін оборони.pdf
26 лютого 2020 23:57
SUMKA_TRANSPORTNA_INDYVIDUALNA.pdf
26 лютого 2020 23:57
1709a975-2e2f-47c8-9735-1a1a3277cc0a.pdf
28 лютого 2020 10:02
платежка про сплату.pdf

Документи подані замовником

28 лютого 2020 14:29
АМКУ_ UA-2020-02-13-001501-b.a3.pdf

Документи Органу Оскарження

28 лютого 2020 18:51
рішення від 28.02.2020 № 3820.pdf

Документи подані скаржником

07 березня 2020 16:49
Скарга_СТІ.pdf
07 березня 2020 16:49
Рішення від 19.02.2018 № 1441.pdf
07 березня 2020 16:49
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

12 березня 2020 19:43
рішення від 12.03.2020№4747.pdf

Документи подані скаржником

24 квітня 2020 17:01
листи-роз'яснення.pdf
24 квітня 2020 17:02
платіжне доручення.pdf
06 травня 2020 17:22
Лист звернення.pdf
07 травня 2020 10:54
Лист.pdf

Документи подані замовником

28 квітня 2020 10:37
Пояснення 286 2 3057.pdf
29 квітня 2020 13:41
75 29 16.pdf

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Сумки (18920000-4) (Сумка транспортна індивідуальна, тип 2)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 26 768 700,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 267 687,00 UAH з ПДВ


Title: Lot 1. Luggage (18920000-4) (Personal transport pack, type 2)
Current status: Complete
Estimated total value: 26 768 700,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 267 687,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 16 березня 2020 13:21
Auction planned date: 16 березня 2020 13:21
Закінчення: 16 березня 2020 14:06
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

15000 шт.
Сумка транспортна індивідуальна, тип 2
ДК 021:2015: 18920000-4 — Сумки
Доставка: 03126, Україна, Київська область, м. Київ, , вул. Качалова, 3
Дата доставки: 15 листопада 2020

Personal transport pack, type 2
CPV: 18920000-4
15000 шт.
Сумка транспортна індивідуальна, тип 2
ДК 021:2015: 18920000-4 — Сумки
Доставка: 03126, Україна, Київська область, м. Київ, , вул. Качалова, 3
Дата доставки: 15 листопада 2020

Personal transport pack, type 2
CPV: 18920000-4
5000 шт.
Сумка транспортна індивідуальна, тип 2
ДК 021:2015: 18920000-4 — Сумки
Доставка: 03126, Україна, Київська область, м. Київ, , вул. Качалова, 3
Дата доставки: 15 листопада 2020

Personal transport pack, type 2
CPV: 18920000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Міністерства оборони України за даним кодом видатків), з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого комплекту документів на відвантажений Товар, але не пізніше ніж за п'ять робочих днів до закінчення поточного бюджетного року. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза" 26 768 700,00
UAH з ПДВ
26 768 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" 26 768 700,00
UAH з ПДВ
26 768 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Формстиль 26 768 700,00
UAH з ПДВ
26 768 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМ. СТАНДАРТ." 26 768 700,00
UAH з ПДВ
26 768 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРНАДО" 26 766 600,00
UAH з ПДВ
26 766 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСФОРМТРЕЙД" 26 697 300,00
UAH з ПДВ
26 697 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 15:59
Наказ директора.pdf
02 березня 2020 15:47
9.ЕБГ РОЗА UA-2020-02-13-001501-b.zip
02 березня 2020 15:47
7 - Гарантійний лист.pdf
02 березня 2020 15:47
6 - Висновок на зразок.pdf
02 березня 2020 15:47
5 - Довідка ст17.pdf
02 березня 2020 15:47
4 - Протокол 36.pdf
02 березня 2020 15:47
4 - Протокол 34.pdf
02 березня 2020 15:47
4 - Наказ директора.pdf
02 березня 2020 15:47
3 - СТАТУТ РОЗА 2019.pdf
02 березня 2020 15:47
1 - Відомості.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 15:24
Електронний підпис
02 березня 2020 17:28
Електронний підпис
02 березня 2020 17:18
Електронний підпис
02 березня 2020 17:18
Fwd_Гарантия_203182_34_7_458892.zip
02 березня 2020 17:18
Fwd_Гарантия_203182_34_6_619504.zip
02 березня 2020 17:18
Fwd_Гарантия_203182_34_5_803061.zip
02 березня 2020 17:18
статут оригінал.pdf
02 березня 2020 17:18
ст.17.pdf
02 березня 2020 17:18
рішення учасника.pdf
02 березня 2020 17:18
ПДВ.pdf
02 березня 2020 17:18
досвід договір відгук.pdf
02 березня 2020 17:18
гарантіяний лист 1.pdf
02 березня 2020 17:18
гарантійний лист 3.pdf
02 березня 2020 17:18
гарантійний лист 2.pdf
02 березня 2020 17:18
відомості про учасника.pdf
02 березня 2020 17:18
висновок СТІ.pdf
02 березня 2020 17:18
Fwd_Гарантия_203182_34_7_458892.zip
02 березня 2020 17:18
Fwd_Гарантия_203182_34_6_619504.zip
02 березня 2020 17:17
Fwd_Гарантия_203182_34_5_803061.zip
02 березня 2020 17:17
статут оригінал.pdf
02 березня 2020 17:17
ст.17.pdf
02 березня 2020 17:17
рішення учасника.pdf
02 березня 2020 17:17
ПДВ.pdf
02 березня 2020 17:17
досвід договір відгук.pdf
02 березня 2020 17:17
гарантіяний лист 1.pdf
02 березня 2020 17:17
гарантійний лист 3.pdf
02 березня 2020 17:17
гарантійний лист 2.pdf
02 березня 2020 17:17
відомості про учасника.pdf
02 березня 2020 17:17
висновок СТІ.pdf

Публічні документи

Публічні документи

10 березня 2020 16:04
Довiренiсть_Рижий.zip
10 березня 2020 16:02
Статут.pdf
10 березня 2020 16:02
Лiцензiя.zip
10 березня 2020 16:02
Рейтинг.zip
10 березня 2020 16:02
Гарантия_1188.zip
10 березня 2020 16:02
рішення №14.pdf
10 березня 2020 16:02
Наказ.pdf
10 березня 2020 16:02
Довыдка ст 17.pdf
10 березня 2020 16:02
відомості про учасника.pdf
10 березня 2020 16:02
Гарантыйний лист.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 16:51
Електронний підпис
10 березня 2020 16:51
Лист НБУ по ліцензії.pdf
10 березня 2020 16:51
2.ТорнадоДок.part2.rar
10 березня 2020 16:50
2.ТорнадоДок.part1.rar

Публічні документи

24 березня 2020 12:16
Довідка МВС.pdf
24 березня 2020 12:16
Довідка ДПС.pdf
10 березня 2020 16:07
Лист НБУ по ліцензії.pdf
10 березня 2020 16:07
Гарантійний лист лот 1.pdf
10 березня 2020 16:07
ВС 715 СТІ ММ-14.PDF
10 березня 2020 16:07
ВС 714 СТІ чорного к..pdf
10 березня 2020 16:07
9) Наказ № 04.PDF
10 березня 2020 16:07
8) Наказ № 03.PDF
10 березня 2020 16:07
6) Статут.PDF
10 березня 2020 16:07
4) Рішення № 2.pdf
10 березня 2020 16:06
3) Рішення № 1.PDF
10 березня 2020 16:06
12) Витяг ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"

ТОВ Формстиль

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМ. СТАНДАРТ."

ТОВ "ТОРНАДО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСФОРМТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСФОРМТРЕЙД"
#43243287
Переможець 26 697 300,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 15:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСФОРМТРЕЙД"
#43243287
26 697 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 10:33
Договір № 286-3-20-53 від 09.04.2020.pdf укладений
09 квітня 2020 10:32
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 10:33
Дод. угода № 3 від 29.03.2021 до договору № 286-3-20-53.pdf зміни до договору
29 березня 2021 10:32
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 11:15
Дод. угода № 2 від 24.02.2021 до договору від 286-3-20-53.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 11:13
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:18
ДУ № 1 від 29.12.2020 до договору № 286-3-20-53 від 09.04.2020 зміни до договору
30 грудня 2020 09:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до вимог Перехідних положень ЗУ Про публічні закупівлі, частини 5 статті 36 ЗУ Про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 286/3/20/53
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/20/53
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору відповідно до вимог Перехідних положень Закону України “Про публічні закупівлі”, частини п’ятої статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” (в редакції, чинний до 19.04.2020 року)
Номер договору про закупівлю: 286/3/20/53
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/20/53
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін на підставі пункту 11.5 розділу “Інші умови” Договору
Номер договору про закупівлю: 286/3/20/53
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/20/53
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML