Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
2 068 000,00 UAH
UA-2020-02-13-001461-b a0061430f45d4418a128bbc07d9ca67c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Білюк

+380680449796 yonosvita-kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 02146937
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96а
Контактна особа: Олена Білюк
+380680449796
yonosvita-kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 08:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 14:39
Очікувана вартість: 2 068 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28000 кілограми
Хліб пшеничний з борошна 1 сорту або еквівалент різаний (в упаковці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, Установи замовника (згідно додатку)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
10000 кілограми
Хліб пшеничний з борошна 1 сорту або еквівалент нерізаний (в упаковці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, Установи замовника (згідно додатку)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
28000 кілограми
Хліб дарницький або еквівалент різаний (в упаковці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, Установи замовника (згідно додатку)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
10000 кілограми
Хліб дарницький або еквівалент нерізаний (в упаковці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, Установи замовника (згідно додатку)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
20000 кілограми
Булочка “Ромашка” з кунжутом або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, Установи замовника (згідно додатку)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 14:48
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-05-000002 ● 1609ae5fd6394a2ca1ce629da556d5e0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2020 10:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2020 № 64
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК


Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 04.11.2020 № 64

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
6 UA-2020-02-13-001461-b 13.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ МОНІТОРИНГУ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ Щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. Наказом 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» передбачено, що Примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Примірна тендерна документація містить: - обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; • інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; - додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. У наказі № 680 від 13.04.2016 не встановлено імперативної норми, що додатки обов’язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами. Замовником торгів для кращого використання та для зручного перегляду, скачування документів тендерної документації потенційними Учасниками процедури закупівлі був оприлюднений документ із додатками. Таке формування тендерної документації, на думку Замовника торгів, являється зручним та дозволить максимально якісно підготуватися потенційним Учасникам до подання пропозицій по процедурі закупівлі UA-2020-02-13-001461-b. Доказом цього є відсутність будь яких запитань та вимог до змісту тендерної документації. Закупівля успішно відбулася та укладено договір. Враховуючи вищевказане та керуючись,зокрема, Постановою Верховного суду України від 05.03.2020 року по справі № 640/467/19 (адміністративне провадження № К/9901/1118/20) Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства, проте обов’язково врахує вказані у висновку зауваження в подальшій роботі.

2020-11-24 15:30:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 №680 «Про затвердження примірної тендерної документації»).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОДІЛЛЯХЛІБ" 1 597 240,00
UAH з ПДВ
1 289 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Український кристал 1 660 000,00
UAH з ПДВ
1 290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2020 20:52
Електронний підпис
01 березня 2020 20:51
4-7_pdf.rar
01 березня 2020 20:51
3_pdf.rar
01 березня 2020 20:51
1-2_pdf.rar
01 березня 2020 20:51
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 17:32
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:29
СтатутКолір_2007.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОДІЛЛЯХЛІБ"

ТОВ Український кристал

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОДІЛЛЯХЛІБ"
#23831761
Переможець 1 289 999,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОДІЛЛЯХЛІБ"
#23831761
1 289 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 15:52
ДУ №2 від 15.03.2021 до Д № 196 від 25.03.2020.pdf зміни до договору
16 березня 2021 15:44
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 16:35
ДУ №1 від 14.12.2020 до Д №196 від 25.03.2020.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 16:30
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 13:43
договір №196 від 25.03.2020р..pdf укладений
25 березня 2020 13:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1.1 договору Розділу 3 Ціна договору викласти у новій редакції: «Сума кошторисних призначень на 2020 рік становить - 455 831,23 грн. (чотириста п’ятдесят п'ять тисяч вісімсот тридцять одна гривня 23 копійок) з ПДВ.» Пункт 10.1. Розділу 10 Строк дії договору викласти у новій редакції: «Цей договір набуває чинності з дня підписання і діє до 01.05.2021 р., а в частині зобов`язань до повного виконання зобов`язань процедури закупівлі в наступному бюджетному періоді на суму коштів не більше 20% вартості цього Договору, якщо видатки на це затверджені в установленому порядку».
Номер договору про закупівлю: 196
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1 Пункт 3.1.1 договору Розділу 3 Ціна договору доповнити абзацом наступного змісту: «Сума кошторисних призначень на 2021 рік становить - 91 166,00 грн. (дев'яносто одна тисяча сто шістдесят шість гривень 00 копійок) з ПДВ.» 1.2 Дану додаткову угоду Складено у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін. 1.3. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання Сторонами
Номер договору про закупівлю: 196
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML