Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 02146937 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96а |
Контактна особа: |
Олена Білюк +380680449796 yonosvita-kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2020 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2020 14:39 |
Очікувана вартість: | 2 068 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 340,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2020 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2020 14:48 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-05-000002 ● 1609ae5fd6394a2ca1ce629da556d5e0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2020 10:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2020 № 64
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 04.11.2020 № 64
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
6 UA-2020-02-13-001461-b 13.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ МОНІТОРИНГУ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ Щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. Наказом 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» передбачено, що Примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Примірна тендерна документація містить: - обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; • інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; - додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. У наказі № 680 від 13.04.2016 не встановлено імперативної норми, що додатки обов’язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами. Замовником торгів для кращого використання та для зручного перегляду, скачування документів тендерної документації потенційними Учасниками процедури закупівлі був оприлюднений документ із додатками. Таке формування тендерної документації, на думку Замовника торгів, являється зручним та дозволить максимально якісно підготуватися потенційним Учасникам до подання пропозицій по процедурі закупівлі UA-2020-02-13-001461-b. Доказом цього є відсутність будь яких запитань та вимог до змісту тендерної документації. Закупівля успішно відбулася та укладено договір. Враховуючи вищевказане та керуючись,зокрема, Постановою Верховного суду України від 05.03.2020 року по справі № 640/467/19 (адміністративне провадження № К/9901/1118/20) Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства, проте обов’язково врахує вказані у висновку зауваження в подальшій роботі.
2020-11-24 15:30:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 №680 «Про затвердження примірної тендерної документації»).)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2020 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОДІЛЛЯХЛІБ" |
1 597 240,00
UAH з ПДВ
|
1 289 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Український кристал |
1 660 000,00
UAH з ПДВ
|
1 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОДІЛЛЯХЛІБ" #23831761 |
Переможець |
1 289 999,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2021 15:52
|
ДУ №2 від 15.03.2021 до Д № 196 від 25.03.2020.pdf | зміни до договору |
16 березня 2021 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 16:35
|
ДУ №1 від 14.12.2020 до Д №196 від 25.03.2020.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2020 13:43
|
договір №196 від 25.03.2020р..pdf | укладений |
25 березня 2020 13:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1.1 договору Розділу 3 Ціна договору викласти у новій редакції: «Сума кошторисних призначень на 2020 рік становить - 455 831,23 грн. (чотириста п’ятдесят п'ять тисяч вісімсот тридцять одна гривня 23 копійок) з ПДВ.» Пункт 10.1. Розділу 10 Строк дії договору викласти у новій редакції: «Цей договір набуває чинності з дня підписання і діє до 01.05.2021 р., а в частині зобов`язань до повного виконання зобов`язань процедури закупівлі в наступному бюджетному періоді на суму коштів не більше 20% вартості цього Договору, якщо видатки на це затверджені в установленому порядку». |
Номер договору про закупівлю: | 196 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1 Пункт 3.1.1 договору Розділу 3 Ціна договору доповнити абзацом наступного змісту: «Сума кошторисних призначень на 2021 рік становить - 91 166,00 грн. (дев'яносто одна тисяча сто шістдесят шість гривень 00 копійок) з ПДВ.» 1.2 Дану додаткову угоду Складено у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін. 1.3. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання Сторонами |
Номер договору про закупівлю: | 196 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |