Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі та стрічки для друкуючого пристрою автоматизованих систем оброблення банкнот BPS
Очікувана вартість
26 435,63 UAH
UA-2020-02-13-001440-c 1a40d0cf0f544fc6a9578b3943eb78c5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Полякова

+380442539808 ilona.poliakova@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Ілона Полякова
+380442539808
ilona.poliakova@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 12:00
Очікувана вартість: 26 435,63 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,13%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30140000-2: Лічильна та обчислювальна техніка


Стрічка фарбуюча WWM 13мм Х 7м (12,7мм X 7м) STD лівий, або еквівалент (140 шт.) , Картридж матричний WWM для STAR SP-300 Purple, або еквівалент (360 шт.). Детальні вимоги містяться у документації, що додається до закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Картриджі та стрічки для друкуючого пристрою автоматизованих систем оброблення банкнот BPS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30140000-2 — Лічильна та обчислювальна техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом 10 робочих днів з дати підписання уповноваженими особами обох сторін Акту про приймання-передавання товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 12:16
Форма пропозиції.xlsx
13 лютого 2020 12:16
Реквізити та контактна особа.doc
13 лютого 2020 12:16
Проєкт договору.docx
13 лютого 2020 12:16
Вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 13 лютого 2020 13:01
Дата відповіді: 13 лютого 2020 13:14
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Відповідно до Наказу ДП ПроЗорро №10 выд 19.03.19, "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Уся історія внесених змін до пропозиції зберігається у ЕСЗ та стає доступною для перегляду користувачами після закінчення етапу електронного аукціону". Відхиленню підлягатеме учасник, який не надасть заповнену пропозицію в ПроЗорро або чия пропозиція не відповідатиме вимогам, визначеним у закупівельній документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 11:58
Дата відповіді: 14 лютого 2020 12:11
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Щодо ТМ: просимо більш детально ознайомитись із закупівельною документацією, а саме - з файлом "Форма пропозиція", в якому є поле для заповнення учасником "Назва товарів, що пропонуються учасником (із вказанням торгівельної марки)".
Щодо учасників: Допускаються до участі в закупівлі всі учасники незалежно від того, є вони платниками ПДВ або ні. Критерієм вибору переможця є ціна (100%) та відповідність заявленим вимогам. Пропозиція ФОП неплатника ПДВ: загальна вартість розглядається як остаточна без додавання суми ПДВ. При цьому у разі надання пропозиції учасником який не є платником ПДВ, вартість вказується в грн без ПДВ. Також закупівельна документація містить наступну вимогу: вартість включає в себе сплату податків і зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені, всі інші витрати компанії-учасника закупівлі, пов’язані з поставкою товарів Замовнику.
Щодо очікуваної вартості - це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення податків і зборів. Щодо вартості пропозиції учасника - закупівельна документація містить обов'язкову вимогу: "вартість включає в себе сплату податків і зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені, всі інші витрати компанії-учасника закупівлі, пов’язані з поставкою товарів Замовнику (за вказаними адресами)"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 18 768,00
UAH з ПДВ
18 768,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 12:44
ВВМ Реквізити.pdf
21 лютого 2020 11:23
ВВМ Пропозиція.pdf
21 лютого 2020 11:23
ВВМ ( WWM ISO 9001).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Переможець 18 768,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 12:07

Документи

28 лютого 2020 12:07
Електронний підпис
28 лютого 2020 12:06
Протокол 16 ЕЛ_2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 12:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
18 768,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2020 12:07
Електронний підпис
28 лютого 2020 12:06
Протокол 16 ЕЛ_2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 15:02
Договір №101991 від 17.03.2020.pdf укладений
17 березня 2020 15:00