Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук ASUS
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2020-02-13-001331-c 1f7236336d964ff8b9f0554c40ee236e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Цехмістер

+380462954704
+380956451664
crl001@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська центральна районна лікарня" Чернігівської районної ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 02006544
Вебсайт: http://www.chernigiv-crl.com/
Місцезнаходження: 14030, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, 114
Контактна особа: Світлана Цехмістер
+380462954704,+380956451664
crl001@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 14:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 11:07
Очікувана вартість: 24 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Ноутбук ASUS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14030, Україна, Чернігівська область, м. Чернгів, вул. Шевченка, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату Товару в безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Продавця, протягом 7 робочих днів з моменту видачі накладної Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 13:19
Оголошення Ноутбук.doc
13 лютого 2020 11:58
Дод 1(Договір).doc
13 лютого 2020 11:58
Дод2 (пропоз).doc
13 лютого 2020 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 13:19
Оголошення Ноутбук.doc
13 лютого 2020 11:58
Оголошення Ноутбук.doc
13 лютого 2020 11:58
Дод 1(Договір).doc
13 лютого 2020 11:58
Дод2 (пропоз).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність предмета закупівлі та найменування
Дата подання: 13 лютого 2020 12:08
Дата відповіді: 13 лютого 2020 12:11
У оглошенні п. 3,1 вкзано, що "Найменування предмета закупівлі: Ноутбук ASUS, код згідно ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)" але найменування товару Ноутбук Lenovo IdeaPad 320-15IAP (80XR00PLRA). Чи буде виправлено цю невідповідність?
Відповідь: Зовсім не зрозуміло питання
Невідповідність предмета закупівлі та найменування товару
Дата подання: 13 лютого 2020 12:16
Дата відповіді: 13 лютого 2020 13:21
У документі Оголошення Ноутбук.doc, у п. 3.1 вказано предметом закупівлі є Ноутбук ASUS, код згідно ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина). Нижче, у п. 3.2, стовбець Найменування, вказано Ноутбук Lenovo IdeaPad 320-15IAP (80XR00PLRA). Ноутбук Леново не є ноутбуком Асус. Чи буде виправлено цю невідповідність ?
Відповідь: Вже виправлено. Дякуємо за питання.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 11:57
Дата відповіді: 14 лютого 2020 12:41
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Це допорогова закупівля, яка зовсім не підпадає під дію Закону України "Про публічні закупівлі". Зобов'язувати когось в чомусь ми маємо права. Вся перевага буде надаватися виключно марці товару, яка заявлена Замовником. Участь у допороговій закупівлі мають право приймати всі зацікавлені особи: і юридичні, і фізичні ососби-підприємці, і платники і неплатники ПДВ.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-13-001331-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КЕНФРАНТ", Код ЄДРПОУ:30552256
Дата подання: 21 лютого 2020 12:15
Оскарження рішення по визначенню перевозця закупівлі, у зв'язку з невідповідністю наданої пропозиції
Шановний замовнику.

Ми, як учасник торгів ПП «КЕНФРАНТ» (код за ЄДРПОУ 30552256) (далі – Учасник), закупівлі UA-2020-02-13-001331-c ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), що проводить Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська центральна районна лікарня" Чернігівської районної ради Чернігівської області (код за ЄДПРОУ 02006544) (далі – Замовник), не погоджуємось з рішенням Протоколу про визнання переможця №48 від 21.02.2020р., бо надана пропозиція ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не відповідає технічним характеристикам предмета закупівлі та кваліфікаційним вимогам.
По суті:
1. Так, відповідно до умов документації п 3.2 Замовником передбачається закупівля ноутбука, цілісного виробу в кількості 2 шт. Зокрема, предмет закупівлі – ноутбук, має забезпечувати мережеві підключення: LAN + WiFi. Натомість, учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" запропонував ноутбук моделі Ноутбук ASUS X540MA (X540MA-GQ010), згідно цінової пропозиції № 19/11 від 19.02.2020р., який не забезпечує мережеве підключення LAN, бо відсутній відповідний роз’єм (LAN Ethernet, RJ45), де– посилання на офіційний сайт виробника з технічними характеристиками. Натомість запропоноване рішення USB-Lan, в листі № 97/11 від 19.02.2020р., реалізується шляхом підключення сторонніх комплектуючих, що не передбачені виробником, до одного із портів USB. Звертаємо увагу, що вами, як Замовником, чітко визначено, в документації п 3.2 пп 6 - Заміна зазначених комплектуючих на аналоги не дозволяться. Відповідно, учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» не виконав вимоги Замовника, в частині відповідності технічним вимогам, пропозиція має бути відхилена.
2. Так, відповідно до умов документації п 4, Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, передбачається, що у випадку наявності сервісного центу в м. Чернігові учасником надається - копія договору учасника з сервісним центром. Згідно, Довідки № 19/11 від 17.02.2020р. ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» повідомляє, що роботи по гарантійного обслуговуванню здійснюються СЦ BRAIN. Однак, учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» не надав копію договору з вказаним сервісним центром, відповідно не виконав вимогу Замовника, пропозиція даного учасника має бути відхилена.
3. Так, відповідно до умов документації п 4, Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, передбачається, що учасники надають гарантій лист щодо дотримання всіх вимог, зазначених замовником. Однак, ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» не надав відповідний гарантійний лист, відповідно пропозиція даного учасника має бути відхилена.
Враховуючи, вище викладене, вимагаємо:
1. Провести закупівлю – прозоро, в конкурентний спосіб та без дискримінації учасника (- ів) з дотриманням вимог чинного законодавства та власної розробленої Тендерної документації.
2. Відмінити рішення Протоколу про визнання переможця №48 від 21.02.2020р та дискваліфікувати учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» по невідповідності технічним та кваліфікаційним вимогам.
3. Провести повторну оцінку наданих пропозиції з визначенням переможця по даній закупівлі.

Посилання на офіційний сайт виробника (*):
https://www.asus.com/ua/Laptops/ASUS-Laptop-X540MA/specifications/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2020 12:37
Дякуємо за звернення, але повідомляємо наступне: ми проводимо допорогову закупівлю, яка не підпадає під дію Закону України "Про публічні закупівлі", ми не проводили конкурсні торги. наші технічні спеціалісти перевірили документацію згідно запропонованих ноутбуків і їх все влаштовує, в т.ч. що є єкономія бюджетних когштів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-02-13-001331-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КЕНФРАНТ", Код ЄДРПОУ:30552256
Дата подання: 21 лютого 2020 14:10
Про відсутність реакція Замовника на порушення законодавства
Шановний замовнику

У зв’язку з тим, що ми не отримали відповіді по суті на наше звернення (UA-2020-02-13-001331-c.b1) з повідомленням про порушення в сфері проведення державної закупівлі, яка фінансується за рахунок коштів бюджету, повторно просимо відреагувати на наше звернення.
Доводимо до відома, що дана закупівля визначена, як допорогова на регулюється Наказом № 10 від 19.03.2019 ДП «Прозорро» (далі – Наказ). Відповідно до п 3 Наказу, визначено, що переможець - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником, визнана найбільш економічно вигідною і якого замовник визначив переможцем. Але враховуючи, що пропозиція учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених Замовником в документації до закупівлі UA-2020-02-13-001331-c,пропозиція такого учасника не можу бути визначена перевожною, обґрунтування цьому було надане в нашому попередньому зверненні UA-2020-02-13-001331-c.b1.
Звичайно, ми погоджуємось, що економія бюджетних коштів – має місце бути, але до чого тут економія і раціональне використання коштів, коли приймається пропозиція учасника з наданими гіршими технічними характеристиками ніж передбачалось, відсутністью підтвердження, що гарантія буде надаватись та буде виконана в період гарантійного терміну та загалом не надане підтвердження готовності до виконання зазначених вимог замовника, що викладенні в документації в вигляді гарантійного листа.
Очевидно, що предмет закупівлі – ноутбук, з гіршими технічними характеристиками коштує дешевше. Але у такому випадку, якщо мова іде про так звану «економію», потрібно прописувати в документації – ноутбук, будь-якої комплектації, головне, щоб його ціна була найнизчою і даний пристрій мав назву – ноутбук. Тоді єдиним критерієм оцінки – була б ціна.
Отже , відповідно до п.12 Наказу в передбачений термін ми звернулись з обґрунтованою вимогою про порушення.
Враховуючи, вище викладене, вимагаємо:
1. Провести закупівлю – прозоро, в конкурентний спосіб та без дискримінації учасника (- ів) з дотриманням вимог чинного законодавства та власної розробленої Тендерної документації.
2. Відмінити рішення Протоколу про визнання переможця №48 від 21.02.2020р та дискваліфікувати учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» по невідповідності технічним та кваліфікаційним вимогам.
3. Провести повторну оцінку наданих пропозиції з визначенням переможця по даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2020 08:33
Шановний учаснику!! Нашою технічною службою була проведена перевірка ноутбуків запропонованих на відповідність вимогам замовника, і різниця лише в тому що запропонована учаником модель не передбачає встроеного DVD-привода, на що учасник погодився доукомплектувати зовнішнім приводом.
Номер вимоги: UA-2020-02-13-001331-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "КЕНФРАНТ", Код ЄДРПОУ:30552256
Дата подання: 24 лютого 2020 11:35
Повідомлення про проведення непрозорої закупівлі
Шановний замовнику.

В третій раз звертаємось з обґрунтованою вимогою про порушення законодавства під час здійснення закупівлі за державні кошти та з вимогою провести закупівлю в чесний, конкурентний спосіб. Обґрунтування надані у попередній зверненнях UA-2020-02-13-001331-c.b та UA-2020-02-13-001331-c.b2. У разі відсутності по суті реакції на наше звернення, такі дії будемо кваліфікувати – як бездіяльність тендерного комітету та осіб відповідальних за здійснення закупівлі на виявлені (повідомлені) порушення, в тч і Конституції України, в частині забезпечення рівності прав та можливостей, кожного з учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 лютого 2020 08:57
Доюрого дня шановний Учасник. процедура була прозора і всі бажаючі мали право приймати участь в закупівлі, ставити питання і таке інше. В котре повторюємо що це допорогова закупівля і ніяких чинних законів ми не порушуємо. Запропонований товар нас цілком і повністю влаштовує. Якщо прийдуть ноутбуки і з ними щось буде не гаразд, наша технічна служба не пропустить них, ми не будемо укладати договір, повернемо даного учасника на кваліфікацію і будемо розглядати наступного. Дякуємо за вашу турботу про нас.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 18 600,00
UAH з ПДВ
18 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КЕНФРАНТ" 20 600,00
UAH з ПДВ
20 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 13:09
І_Витяг.pdf
19 лютого 2020 13:09
G_Свідоцтво_реєстр.pdf
19 лютого 2020 13:09
F_Св_ПДВ_корот_дов.pdf
19 лютого 2020 13:09
C_Протокол.pdf
19 лютого 2020 13:09
B_Наказ.pdf
19 лютого 2020 13:09
A_Статут.pdf
19 лютого 2020 13:09
8_Гарантійний_лист.pdf
19 лютого 2020 13:09
6_Технічні.pdf
19 лютого 2020 13:09
5_гарантія.pdf
19 лютого 2020 13:09
4_Конф_інф.pdf
19 лютого 2020 13:09
3_ліцензування.pdf
19 лютого 2020 13:09
2-Інф_учасника.pdf
19 лютого 2020 13:09
1_Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ПП "КЕНФРАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 18 600,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 08:58

Документи

21 лютого 2020 08:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 08:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
18 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2020 08:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 11:57
Дог. Ноут Асус.pdf укладений
12 березня 2020 11:55