Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А4
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-02-13-001173-b bf5c7f51426f45b585c34c558d5a0caa
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Булах Ганна Володимирівна

380445157665 schule248@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів № 248 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03871971
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул.М.Закревського, буд.45-Б
Контактна особа: Булах Ганна Володимирівна
380445157665
schule248@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 21:00
Початок аукціону: 18 лютого 2020 15:09
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 пачок
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.М.Закревського, буд.45-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 14:00
договір папір 2.doc
13 лютого 2020 14:00
ОГОЛОШЕННЯ папір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

екологічний офісний папір
Дата подання: 13 лютого 2020 14:32
Дата відповіді: 13 лютого 2020 15:16
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Головним критерієм при виборі переможця є цінова пропозиція та якість товару. З огляду на те, що принтери дуже чутливі до якості паперу та не мають спеціальних режимів роботи з папером із вторинної сировини і виходячи з практичного досвіду роботи на даному обладнанні, заявлені Замовником вимоги до даного товару найбільш відповідають надійній роботі наявних апаратів. Використання паперу гіршої якості може привести до вимушених зупинок, передчасного зносу устаткування, що може мати наслідком порушення термінів друку документів. Папір вторинної переробки, більше підходить для особистого внутрішнього/ «домашнього» користування, якість такого паперу не завжди висока, при друкуванні відчувається деформація, а у Замовника - великий документообіг довгострокового використання та зберігання. До захисту довкілля Замовник долучається завдяки передачі використаного паперу, який не вимагає довготривалого зберігання на вторинне переопрацювання та друкує з обох сторін.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:04
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 7 797,60
UAH з ПДВ
7 797,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 8 251,20
UAH з ПДВ
8 035,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАЛАЙЧУК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" 8 316,00
UAH з ПДВ
8 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" 9 043,20
UAH з ПДВ
9 043,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 17:59
Електронний підпис
20 лютого 2020 17:59
Лист гарантія.pdf
18 лютого 2020 15:51
Електронний підпис
18 лютого 2020 15:51
Пропозиція оновлена.pdf
17 лютого 2020 17:20
Електронний підпис

Публічні документи

17 лютого 2020 18:01
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:59
ОПИС Модельний статут.pdf
17 лютого 2020 17:59
Згода з договором.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 16:33
технічні вимоги.pdf
17 лютого 2020 16:33
сертифікат.pdf
17 лютого 2020 16:33
пропозиція.pdf
17 лютого 2020 16:33
несертифікація товару.pdf
17 лютого 2020 16:33
лист-згода.pdf
17 лютого 2020 16:33
контактна інформація.pdf
17 лютого 2020 16:33
Галайчук_Паспорт.pdf
17 лютого 2020 16:33
витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 11:52
цінова.pdf
17 лютого 2020 11:52
New Future Lasertech укр.pdf
17 лютого 2020 11:52
dovidka.pdf
17 лютого 2020 11:52
0197_200217083643_001.pdf
17 лютого 2020 11:52
4. Витяг ЄДРПОУ (17.01.2020).pdf
17 лютого 2020 11:52
19. Виписка ЄДРПОУ.pdf
17 лютого 2020 11:52
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
17 лютого 2020 11:52
3. Свідоцтов ЄДРПОУ.pdf
17 лютого 2020 11:52
2. Код доступу (06.02.2018).pdf
17 лютого 2020 11:52
1. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ФОП "ГАЛАЙЧУК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА"

ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 7 797,60
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 17:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 17:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
7 797,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Догов 12.pdf укладений
03 березня 2020 17:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 797,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 299,60 UAH)