Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов*язані с друком
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-02-13-001146-c 2abe24d90e6a403794426acbffad2e93
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Бондарук

+380664388411 nata_bondaruk1981@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052198
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Електрометалургів, буд. 3
Контактна особа: Наталя Бондарук
+380664388411
nata_bondaruk1981@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 11:31
Початок аукціону: 25 лютого 2020 12:56
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги, пов*язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за послуги проводяться шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання акту приймання-передачі наданих послуг та отримання відповідного рахунку. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-13-001146-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "РЕПОРТЕР", Код ЄДРПОУ:30695679
Дата подання: 28 лютого 2020 10:48
вимога про порушення
13 лютого 2020 електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/ замовником Виконавчим комітетом Нікопольської міської ради було оприлюднена Оголошення про проведення допорогової закупівлі - Найменування предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 79820000-1 – Послуги, пов’язані з друком.
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: викладено в Додатку № 3 до Оголошення.
Відповідно до пункту 8. Дата та час закінчення подання пропозицій: 24.02.2020 р.
Дата і час розкриття тендерних пропозицій 25 лютого 2020 13:17
Аукціон завершений 25 лютого 2020 13:17
Вважаємо, що аукціон відбувся із порушеннями діючого законодавства, і відповідно рішення ухвалене згідно Протоколу засідання тендерного комітету виконавчого комітету Нікопольської міської ради від 26.02.2020 про визначення учасника ФОП Антіпова О.В. переможцем по до пороговій закупівлі по коду згідно ДК 021:2015 – 79820000-1 – Послуги, пов’язані з друком є не законним.
Так, учасник відповідно до Додатку № 3 до Оголошення в складі своєї пропозиції надає наступні, крім інших документів:
- свідоцтво (копія, завірена відповідно до вимог цієї документації) про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг (копія, завірена відповідно до вимог цієї документації) з реєстру платників податку на додану вартість – для учасників – платників ПДВ;
- свідоцтво (копія, завірена відповідно до вимог цієї документації) платника єдиного податку або Витяг (копія, завірена відповідно до вимог цієї документації) з реєстру платників єдиного податку – для учасників – платників єдиного податку;
А також:
- Документи, що підтверджують сферу розповсюдження друкованого засобу в м. Нікополі. та Гарантійний лист. Лист-згоду (в довільній формі) з технічними (якісними) вимогами до предмету закупівлі та Лист-згоду (в довільній формі) з істотними умовами Договору;
Звертаю Вашу увагу, що учасником аукціону згідно даних, що знаходяться у відкритому доступі на сайті https://prozorro.gov.ua/ ФОП Антіповим О.В. не надано документів, які б підтверджували розповсюдження друкованого засобу в м. Нікополі, жодного договору про розповсюдження або реалізації газети «Нікопольська правда» в м. Нікополі тендерному комітету надано не було. Водночас ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "РЕПОРТЕР" надало Договір від 29.11.2019 року № 291119-59/2.3Р11 предметом якого є продаж (передплата) й доставка періодичних друкованих матеріалів нашої газети АТ «Укрпошта» та розповсюдження в місті Нікополь та Нікопольському районі.
Крім того, на дату і час розкриття тендерних пропозицій 25 лютого 2020 13:17 тендерному комітету не були надані документи, що підтверджують реєстрацію ФОП Антіпова О.В. платником єдиного податку. Зазначене свідоцтво було завантажено учасником аукціону лише 26 лютого 2020 року, вже після дати та часу подання пропозицій, який завершився 24.02.2020 року.
Відповідно до комерційної пропозиції наданої ФОП Антіповим О.В зазначено, що він не є платником податку на додану вартість, хоча надає Свідоцтво 64593097 про реєстрацію його платником податку на додану вартість, яке також завантажує після спливу часу визначеному у п.8 Оголошення 25.02.2020 року 17.30.
Наразі на відповідній сторінці аукціону електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/ знаходяться обидва свідоцтва, які завантажені із порушенням строків та після завершення аукціону.

Більше того, звертаю Вашу увагу, що ID закупівлі є № UA-2020-02-13-001146-c , а відповідно до Листів Згоди, відповідно до якого ФОП Антипов О.В погоджується з технічними (якісними) вимогами до предмету закупівлі (виконавчого комітету нікопольської міської ради) та з істотними умовами Договору (виконавчого комітету нікопольської міської ради) є тендер за ID UA-2020-01-30-003526-c.
Тобто, на момент розгляду пропозицій ФОП Антіпова О.В., у тендерного комітету взагалі не було визначених в Оголошенні про проведення допорогової закупівлі документів перелічених у Додатку № 3 вимог до кваліфікації Учасника - Листа-згоди (в довільній формі) з технічними (якісними) вимогами до предмету закупівлі та Листа-згоди (в довільній формі) з істотними умовами Договору.

Крім того, відповідно до комерційної пропозиції ФОП Антіпова О.В її вартість складає 169647,50 грн. але тендерний комітет визначає його переможцем із найменшою ціною у 170 000 грн, що взагалі не відповідає дійсності та тендерним документам.

Враховуючи чисельні порушення в поданій пропозиції ФОП Антіпова О.В. для участі в допороговій закупівлі ID № UA-2020-02-13-001146-c (Найменування предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 79820000-1 – Послуги, пов’язані з друком) та їх невідповідності кваліфікаційним вимогам визначених у Додатку № 3 Оголошення про проведення допорогової закупівлі та відсутності необхідного контролю за процедурою визначення переможця з боку тендерного комітету виконавчого комітету Нікопольської міської при ухваленні рішення

Прошу
Здійснити перевірку зазначених фактів з невідповідності поданих документів учасником допороговій закупівлі ФОП Антиповим О.В. ID № UA-2020-02-13-001146-c. та ухвалити рішення про дискваліфікацію пропозиції ФОП Антиповим О.В як такого що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 15:25
За результатами додаткового розгляду документів ФОП Антіпова О.В. (код 3008306693) встановлено наступне.
Згідно Свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації Серії ДП № 2208-946р – сфера розповсюдження та категорія читачів – місцева (Дніпропетровська обл.); усе населення. Місто Нікополь є територіальною одиницею Дніпропетровської області. Тобто документ, що підтверджує сферу розповсюдження друкованого засобу в м. Нікополі ФОП Антіповим О.В. поданий. Нормами чинного законодавства, дія яких поширюється на допорогові закупівлі, не встановлений обов’язок Замовника відхилити учасника, який здійснив завантаження кваліфікаційних документів після проведення аукціону. Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі, проекти договорів у закупівлях UA-2020-01-30-003526-c та UA-2020-02-13-001146-c є аналогічними, у зв’язку з чим помилка у зазначенні ідентифікатора закупівлі у Листі-згоді з технічними (якісними) вимогами до предмету закупівлі та Листі-згоді з істотними умовами Договору ФОП Антіпова О.В. враховані як описки. Згідно протоколу тендерного комітету від 02.03.2020 р. № 15 приведено у відповідність рішення Замовника про визначення переможця за протоколом від 26.02.2020 р. № 14 до фактичних показників вартості відповідної послуги, що зазначена у комерційній пропозиції учасника, який визначений переможцем. Отже, під час визначення переможця по закупівлі за кодом згідно ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком – Послуги, пов’язані з друком, розмір бюджетного призначення за кошторисом: 199 000,00 грн. з ПДВ, ID закупівлі: UA-2020-02-13-001146-с, авторизований майданчик ZAKUPKI.PROM.UA – порушення норм чинного законодавства, дія яких поширюється на допорогові закупівлі, відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

02 березня 2020 15:25
Протокол розгляд вимоги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Антіпов Олександр Володимирович 170 000,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "РЕПОРТЕР" 197 010,00
UAH з ПДВ
194 025,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 09:32
ВИТЯГ.pdf
25 лютого 2020 17:30
IMG_3802.JPG
21 лютого 2020 12:40
ком предложение-2.pdf
21 лютого 2020 12:39
ком предложение-1.pdf
21 лютого 2020 11:00
дозвіл на печатку.pdf
21 лютого 2020 10:01
полоса.psd
21 лютого 2020 09:55
Довідка ліцензія.pdf
21 лютого 2020 09:46
ЛИСТ ЗГОДА договор.pdf
21 лютого 2020 09:45
ЛИСТ ЗГОДА.pdf
21 лютого 2020 09:43
Инд код.pdf
21 лютого 2020 09:43
випіска з держ реєстру.pdf
21 лютого 2020 09:41
свідоцтво реєстрації.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 08:50
Статут .pdf
24 лютого 2020 08:50
Свідоцтво НДС.pdf
24 лютого 2020 08:50
Виписка 1.pdf
24 лютого 2020 08:50
Виписка 2.pdf
24 лютого 2020 08:50
Наказ.pdf
24 лютого 2020 08:50
Протокол.pdf
24 лютого 2020 08:50
Довідка.pdf
24 лютого 2020 08:50
Технічні вимоги2.pdf
24 лютого 2020 08:50
Тираж видання.pdf
24 лютого 2020 08:50
Технічні вимоги1.pdf
24 лютого 2020 08:50
Лист-згода до Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Антіпов Олександр Володимирович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "РЕПОРТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Антіпов Олександр Володимирович
#3008306693
Переможець 170 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 16:21

Документи

26 лютого 2020 16:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Антіпов Олександр Володимирович
#3008306693
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2020 16:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 16:38
Договір.pdf укладений
03 березня 2020 14:35
Протокол 16 (договір).pdf укладений
03 березня 2020 14:35
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 16:54
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 10:52
ДУ 1.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми Договору
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 30 491,21
UAH