Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки та для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до ID - карток) з комплектом обладнання
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-02-13-001138-a c03908fdd8ba4bc88d8d35695e6807e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бедрань Людмила Миколаївна

+380414342804 vukonkom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04053602
Вебсайт: http://berdychiv.com.ua/
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, пл. Центральна 1
Контактна особа: Бедрань Людмила Миколаївна
+380414342804
vukonkom@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 05 березня 2020 15:46
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки та для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до ID - карток) з комплектом обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, місто Бердичів, площа Центральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться на підставі видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 банківських днів після отримання Товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 17:07
ПЕРЕЛІК ЗМІН .docx
24 лютого 2020 17:07
Тендерна документація нова редакція.doc
13 лютого 2020 17:27
Проект договору.doc
24 лютого 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 17:07
ПЕРЕЛІК ЗМІН .docx
24 лютого 2020 17:07
Тендерна документація нова редакція.doc
13 лютого 2020 17:27
Тендерна документація.doc
13 лютого 2020 17:27
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги
Дата подання: 19 лютого 2020 16:56
Дата відповіді: 24 лютого 2020 14:57
В технічному завданні тендерної документації в вимогах до концентратора USB вказаний інтерфейс USB 3.0 . Проте, виходячі з того, що обладнання робочої станції тестувалося і наразі працює на підключенні до інтерфейсу USB 2.0 , просимо внести відповідні зміни .
Відповідь: Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації у цій частині
Виключити згоду учасника на обробку персональних даних
Дата подання: 20 лютого 2020 13:35
Дата відповіді: 24 лютого 2020 16:54
Тендерною документацією (додаток 2) вимагається від учасника в складі своєї тендерної пропозиції надати згоду "на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства". Зауважуємо, що в Законі України "Про захист персональних даних" відсутні вимоги щодо надання згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України, а в Законі України "Про публічні закупівлі" взагалі не йдеться про захист персональних даних. У зв’язку з цим повідомляємо, що замовником ГРУБО ПОРУШЕНІ норми Закону України "Про захист персональних даних" стосовно своїх обов'язків щодо збору та обробки персональних даних учасників, безпідставно включені вимоги до тендерної документації щодо надання учасниками згоди на обробку їх персональних даних. Зокрема, відповідно до абзацу четвертого статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" суб’єкт персональних даних (фізична особа) надає дозвіл на обробку її персональних даних ВІДПОВІДНО ДО СФОРМУЛЬОВАНОЇ МЕТИ ЇХ ОБРОБКИ. Мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних (частина перша статті 6 Закону України "Про захист персональних даних"). Проте, тендерна документація НЕ МІСТИТЬ відомостей щодо сформульованої замовником торгів відповідно до законодавства МЕТИ ОБРОБКИ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ учасників торгів, що є законодавчою підставою учасникам торгів не надавати згоду на обробку персональних даних. Крім того, замовник всупереч вимог абзацу третього статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" НЕ ЗАЗНАЧИВ в тендерній документації СКЛАД ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ, ЯКИЙ ЙОМУ МАЄ БУТИ НАДАНИЙ учасником, та ВИЗНАЧЕНУ ПРОЦЕДУРУ ОБРОБЛЕННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ замовником. Також замовник, порушуючи вимоги частини другої статті 12 Закону України "Про захист персональних даних", НЕ ПОВІДОМИВ в тендерній документації учасників "…про володільця персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, свої права, визначені цим Законом, мету збору персональних даних та осіб, яким передаються його персональні дані: в момент збору персональних даних, якщо персональні дані збираються у суб’єкта персональних даних; в інших випадках протягом тридцяти робочих днів з дня збору персональних даних". Отже, відсутність в тендерній документації обов’язкових відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" умов отримання замовником торгів згоди учасників на оброблення їх персональних даних, а саме: мети збору персональних даних; склад персональних даних; визначеної процедури оброблення персональних даних, є законодавчою підставою учаснику торгів не надавати згоду на обробку персональних даних. Крім того, наявність в тендерній документації вимоги такої вимоги до учасників щодо надання згоду на обробку персональних даних є дискримінаційною, оскільки створює передумови для відхилення тендерної пропозиції того з учасників, який відповідно до зазначених вище законодавчих підстав не надасть згоди на обробку персональних даних. На підставі викладеного ВИМАГАЄМО зазначене положення тендерної документації ВИКЛЮЧИТИ як таке, що СУПЕРЕЧИТЬ Закону України "Про захист персональних даних".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації у цій частині. Вимогу виключено.
Про форму "Тендерна пропозиція" для переможця
Дата подання: 20 лютого 2020 14:03
Дата відповіді: 24 лютого 2020 16:58
Шановний замовник, згідно зі статтею 25 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді ШЛЯХОМ ЗАПОВНЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ФОРМ З ОКРЕМИМИ ПОЛЯМИ, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації. Перелік необхідних документів, що завантажується учасником до тендерної пропозиції в електронному вигляді, ПОВИНЕН відповідати вимогам статті 22 Закону. Частина третя статті 22 Закону в такому випадку замовником не може бути застосована через відсутність відповідних законодавчих підстав. Виходячи з цього, вимагання від учасника надати тендерну пропозиції у будь якому іншому вигляді, ніж шляхом заповнення електронних форм з окремими полями в електронній системі закупівлі, є безпідставним. Закон не передбачає можливості вимагати замовником додаткових документів у паперовому вигляді, навіть, якщо вони відскановані! Після аукціону Замовник має можливість роздрукувати з електронної системи всю історію аукціону, тому потреби вимагати тендерну пропозицію як до аукціону, а особливо і після нього зі зміненою ціною є зайвим та суперечить Закону! Від переможця торгів замовник може вимагати документи, передбачені лише статтею 17 Закону, що підтверджується рішенням АМКУ за скаргою № UA-2016-05-04-000047-c.a3 з такого приводу (пункт 1 скарги). Крім того, на цей час всі нормативні акти, які визначали форми "тендерної пропозиції" як окремого паперового документу, скасовані. У зв’язку з цим вимагання підписати переможцем запропоновану в додатку 4 до тендерної документації тендерну пропозицію, яка твердить про однозначність підтвердження відповідними документами на якість товару, передбаченими чинним законодавством України, робочої станції є таким, що не може бути виконано, оскільки як окреме обладнання такої робочої станції, так і в цілому не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Через це, учасник, який не проводив добровільну сертифікацію обладнання робочої станції буде безпідставно дискваліфікований, що є його дискримінацією. Таким чином, додаток 4 до тендерної документації підлягає виключенню як такий, що суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" та містить дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації, але тільки в частині подання форми «Тендерна пропозиція» переможцем торгів. Водночас зазначаємо, що відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Сканований документ «Тендерна пропозиція» за формою, встановленою Замовником, це документ, який Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції, і який Замовник має повне право вимагати відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, вимога у формі «Тендерна пропозиція» щодо якості такого виду товару є доцільною, оскільки обладнання з яким будуть працювати люди має бути сертифіковане.
Щодо коригування змісту додатку 5 - технічні вимоги
Дата подання: 20 лютого 2020 15:05
Дата відповіді: 24 лютого 2020 17:00
Шановний замовник, ґрунтуючись на багаторічному досвіді постачання та монтажу обладнання робочих станцій пропонуємо відкоригувати технічні вимоги (додаток 5 до тендерної документації), зокрема: 1) в п. 1.3 та пп. 1.3.5 таблиці технічних вимог стосовно концентратора USB повернути Вашу "новацію" про USB 3.0 до USB 2.0; 2) в пп. 1.3.2, 1.3.3 таблиці технічних вимог замінити монітори 23" на монітори 21,5" (ДМС протягом 2016 – 2019 років ніколи не закуповувало для власних аналогічних робочих станцій монітори 23", що підтвержується відповідними технічними вимогами до таких закупівель; вимога ДМС для ЦНАП про монітори 23" є необгрунтовано завищеною, яка здорожує закупівельну ціну обладнання; санітарні норми для роботи за моніторами 23" є більшими ніж для моніторів 21,5"); у зв'язку з цим в пп. 1.3.1, 1.3.2, 1.3.3 таблиці технічних вимог замінити "інтерфейс HDMI" на "інтерфейс D-Sub; DVI" відповідно; 3) в пп. 1.3.1 таблиці технічних вимог знизити вимогу до чипсету материнської плати з Intel Corei3-7100 на Intel H110 та до блоку живлення в корпусі комп'ютера з 500 Вт до 400 Вт (обґрунтування аналогічні пункту 2; крім того, чипсет материнської плати з Intel Corei3-7100 в 2019 році показував нестабільну роботу та збільшення гарантійних звернень на відміну від Intel H110); 4) в пп. 1.3.6 замінити "(ресивер, 2 трансмітери)" на "(трансмітер, 2 ресивери)", що відповідає дійсності; стосовно парасолі для спалаху виключити "зі стійкою", якої ніколи не було в комплекті та вона не потрібна; фон вініловий замінити на ткане вий, який й постачається завжди; щодо кріплення для спалаху виключити "та парасолі – 2 шт.", бо воно одне лише для спалаху; 5) в пп. 1.3.12 стосовно Numpad i120 кількість стандартних клавіш замінити на 18, оскільки їх не 23; 6) в загальних вимогах до предмету закупівлі виключить пункти 1, 4, 10, оскільки предмет закупівлі не віднесений до переліку обладнання, обов'язкового для сертифікації в Україні, а як такових сервісних центрів та їх сертифікації не існує, постачальниками виконуються норми законодавства України щодо гарантії на обладнання; форма "тендерна пропозиція" взагалі не відноситься до технічних вимог. Для підтвердження висунутих рекомендацій щодо коригування висунутих технічних вимог пропонуємо вивчити технічні вимоги до обладнання робочих станцій у відповідній закупівлі ДМС (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-12-001216-b). Все обладнання працює, підстав для підвищення технічних вимог немає.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно Ваших зауважень щодо коригування змісту додатку 5 – технічні вимоги повідомляємо, що у:
- п.1 – відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію;
- п.2 – відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію, але тільки в розрізі зміни технічних характеристик моніторів 23' діагоналі, а саме: тип матриці та кути огляду;
- п.3 – буде внесена коректна назва чипсету материнської плати. Зниження потужності блоку живлення з 500 Вт до 400 Вт вважаємо технічно не обґрунтованим;
- п.4 – відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію;
- п.5 – відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію;
- п.6 – внесення змін вважаємо неприйнятним. Складові робочі станції повинні мати сертифікати відповідності як офіційно ввезені на територію України.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Версія" 288 900,00
UAH з ПДВ
278 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНГРЕСС" 286 812,00
UAH з ПДВ
286 812,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 12:14
Електронний підпис
17 березня 2020 12:13
Електронний підпис
17 березня 2020 12:00
Податкова.pdf
17 березня 2020 11:59
МВС.pdf
06 березня 2020 12:35
Електронний підпис
06 березня 2020 11:32
Цінова фінал.pdf
03 березня 2020 16:30
Електронний підпис
03 березня 2020 14:15
Технічна.pdf
03 березня 2020 14:15
Кваліфікація.pdf
03 березня 2020 14:15
Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія "Версія"

ТОВ "ІНГРЕСС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія "Версія"
#37396448
Переможець 278 100,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 14:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Версія"
#37396448
278 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 14:11
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 10:30
Договір укладений
26 березня 2020 10:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 278 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 46 350,00 UAH)