Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку ДК 021:2015 75240000-0 (послуги з охорони орендованого приміщення)
Очікувана вартість
1 092 189,16 UAH
UA-2020-02-13-001123-c ca8a05b6de3c456cba11e8ee7adc1d75
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Стеценко

+380442900867 i.stecenko@arma.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
Код ЄДРПОУ: 41037901
Вебсайт: https://arma.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Бориса Грінченка,1
Контактна особа: Інна Стеценко
+380442900867
i.stecenko@arma.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 27 березня 2020 15:30
Очікувана вартість: 1 092 189,16 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 460,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32765 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з охорони орендованого приміщення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, вулиця Бориса Грінченка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату протягом п’яти робочих днів з дати підписання Сторонами Акта Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 17:41
ПЕРЕЛІК ЗМІН АМКУ.docx
19 березня 2020 17:41
ТД_ОХОРОНА зі змінами АМКУ.docx
13 лютого 2020 11:32
Проект_ ДОГОВІР.doc
19 березня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 17:41
ПЕРЕЛІК ЗМІН АМКУ.docx
13 лютого 2020 17:00
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
19 березня 2020 17:41
ТД_ОХОРОНА зі змінами АМКУ.docx
13 лютого 2020 17:00
ТД_ОХОРОНА зі змінами.docx
13 лютого 2020 11:32
ТД_ОХОРОНА.docx
13 лютого 2020 11:32
Проект_ ДОГОВІР.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

статутний фонд
Дата подання: 18 лютого 2020 17:03
Дата відповіді: 19 лютого 2020 17:06
Учасник вважає дану вимогу не правомірною, з огляду на наступне. Відповідно до Цивільного кодексу України від 19 вересня 1991 року, Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року та листа Держкомпідприємництва №1858 від 26.03.2004 року для приватного підприємства не передбачається вимог та/або обмежень щодо формування розміру статутного фонду у грошовому еквіваленті. Так згідно листа Держкомпідприємництва №1858 від 26.03.2004 року для приватного підприємства розмір статутного капіталу (фонду) не встановлений та може бути будь-який, а порядок його формування та склад визначають засновники самого приватного підприємства. Тобто дану вимогу Тендрної документації можуть виконати лише ті суб’єкти господарювання, які мають розмір статутного капіталу не менше 546094,58 грн., що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання . Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог Тендерної документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Також, вимога тендерної документації: «Копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу, при цьому внесок учасників (сформований статутний фонд) повинен складати не менше 546094,58 грн.» є дискримінаційною та такою що не впливає на зміст пропозиції та виконання договору щодо надання послуг з фізичної охорони. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо статутного капіталу в розмірі не менше 546094,58 грн. Тому просимо Замовника виключити вимогу щодо надання копії Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу, при цьому внесок учасників (сформований статутний фонд) повинен складати не менше 546094,58 грн.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком 2 до тендерної документації у розділі «Інші документи, які повинен надати учасник у складі своєї тендерної пропозиції» Замовником торгів встановлено вимогу щодо надання учасником торгів: «Копії Статуту із змінами (в разі їх наявності) та/або іншого установчого документу, при цьому внесок (сформований статутний фонд) учасниками повинен складати не менше 50% коштів від очікуваної вартості закупівлі.».
Частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
На наше переконання вимога щодо наявності у учасника торгів внеску (сформованого статутного фонду), який складає не менше 50% коштів від очікуваної вартості закупівлі, є цілком логічною з урахуванням важливості об’єкту, що підлягає охороні. Ця вимога ніяким чином не обмежує конкуренцію та не направлена на дискримінацію учасників торгів, адже, з урахуванням досвіду організації і здійснення фізичної охорони (часто негативного), незначний розмір статутного фонду суб’єкта охоронної діяльності (в переважній більшості випадків) свідчить про низький або недостатній рівень якості надання таких послуг. До того ж, включення Замовником такої вимоги до тендерної документації направлено на визначення Замовником реальної можливості компанії-переможця торгів відшкодувати в майбутньому можливі збитки, завдані Замовнику винними діями або бездіяльністю охоронників.
Таким чином, ураховуючи викладене, підстав для виключення вищезгаданої вимоги з тендерної документації немає
зброя
Дата подання: 18 лютого 2020 17:13
Дата відповіді: 19 лютого 2020 17:06
Чи буде порушенням вимога тендерної документації щодо наявності вогнепальної/травматичної зброї, використання газових пістолетів при наданні послуг?????
Відповідь: У відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи. Для підтвердження відповідності учасника цьому критерію вимагається надання учасником торгів у складі пропозиції: «завірених учасником документів щодо правомірного використання охоронниками (не менше ніж на 4 (чотирьох) осіб із загальної кількості), вогнепальної зброї та/або пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (посвідчення/дозволи); довідки якою підтверджено наявність дозволу (іншого документа) на володіння, носіння вогнепальної/травматичної зброї, виданого працівникам/службовцям Учасника, у межах чинного законодавства, які будуть залучатись для виконання умов Замовника, безпосередньо на постах охорони та мобільних групах.».
Ці вимоги Замовника повністю відповідають положенням Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960. Окрім того, у текстах цих нормативно-правових актів, які регламентують порядок і правила здійснення в державі охоронної діяльності, відсутнє поняття «газовий пістолет».
Виходячи з викладеного, використання газових пістолетів при наданні охоронних послуг у цій закупівлі не відповідатиме вимогам тендерної документації і законодавства та потягне за собою правомірне відхилення тендерної пропозиції учасника

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-13-001123-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:42624344
Дата подання: 21 лютого 2020 15:24
Скарга
13.02.2020 було оголошено закупівлю «Послуги з охорони орендованого приміщення Класифікація за ДК 021:2015: 75240000-0 - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку». Очікувана вартість закупівлі: 1`092`189.16 грн. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28.02.2020 18:00. Згідно з абзацом першим частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій». Вважаємо, що Замовник порушив процедуру закупівлі в частині формування умов Тендерної документації (надалі – ТД) і включив до її складу дискримінаційні умови, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників і є дискримінаційними у відношенні до приватного підприємства "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" (надалі – Підприємство). У зв’язку з цим порушуються права Підприємства на прийняття участі в цій процедурі закупівлі, а також на добросовісну конкуренцію серед учасників та недискримінацію. Виходячи з наведеного, на підставі ч. 1 та 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Підприємство вимушене звернутися з цією скаргою щодо умов ТД, які є дискримінаційними у відношенні до Підприємства. Наведене обґрунтовуємо наступним: 1. Дискримінаційна вимога Тендерної документації: Додатком 2 до Тендерної документації передбачено надання учасником: «- копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) та/або іншого установчого документу, при цьому внесок (сформований статутний фонд) учасниками повинен складати не менше 50% коштів від очікуваної вартості закупівлі». Обґрунтування: Вважаємо дану вимогу не правомірною та дискримінаційною в зв’язку з наступним. Відповідно до Цивільного кодексу України від 19 вересня 1991 року, Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року та листа Держкомпідприємництва №1858 від 26.03.2004 року для приватного підприємства не передбачається вимог та/або обмежень щодо формування розміру статутного фонду у грошовому еквіваленті. Так згідно листа Держкомпідприємництва №1858 від 26.03.2004 року для приватного підприємства розмір статутного капіталу (фонду) не встановлений та може бути будь-який, а порядок його формування та склад визначають засновники самого приватного підприємства. Тобто дану вимогу Тендерної документації можуть виконати лише ті суб'єкти господарювання, які мають розмір статутного капіталу не менше 50% коштів від очікуваної вартості закупівлі (тобто не менше 546 094,58 грн.), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів охоронної діяльності у тому числі, Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог Тендерної документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників. Також, вимога тендерної документації щодо розміру сформованого статутного фонду є такою що не впливає на зміст пропозиції та виконання договору щодо надання послуг з фізичної охорони. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, в зв’язку з тим, що ми не маємо статутного капіталу в розмірі не менше 50% коштів від очікуваної вартості закупівлі. На підставі зазначеного, просимо зобов'язати Замовника виключити вимогу щодо надання копії Статуту із змінами (в разі їх наявності) та/або іншого установчого документу, при цьому внесок (сформований статутний фонд) учасниками повинен складати не менше 50% коштів від очікуваної вартості закупівлі. 2. Дискримінаційна вимога Тендерної документації: Додатком 3 до Тендерної документації передбачено надання учасником: «Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи визначені умовами тендерної документації. При цьому загальна кількість охоронників повинна складати не менше 10-ти для забезпечення здійснення охорони об’єкту [на підтвердження надати копію наказу про прийняття на роботу]». Обґрунтування: Вважаємо дану вимогу дискримінаційною в зв’язку з наступним. Відповідно до інформації зазначеної в Додатку 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», необхідно забезпечити охорону об’єкту силами 1-го цілодобового поста охорони (із розрахунку 1 особа на один цілодобовий пост охорони). Підприємство має значно більше ніж десять охоронників. Але охоронників яких може залучити до забезпечення здійснення охорони об’єкту Замовника (які знаходяться в резерві та повністю не задіяні до надання послуг по іншим договорам) лише шість. Враховуючи вимоги КЗпП України для забезпечення одного цілодобового поста охорони достатньо п’яти охоронників. Таким чином, вимога щодо наявності десяти охоронників для забезпечення здійснення охорони об’єкту Замовника є незрозумілою та дискримінаційною для нашого Підприємства. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог Тендерної документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників. На підставі зазначеного, просимо зобов'язати Замовника виключити вимогу щодо наявності десяти охоронників для забезпечення здійснення охорони об’єкту Замовника. 3. Дискримінаційна вимога Тендерної документації: Додатком 3 до Тендерної документації передбачено надання учасником: «Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи визначені умовами тендерної документації. При цьому загальна кількість охоронників повинна складати не менше 10-ти для забезпечення здійснення охорони об’єкту [на підтвердження надати копію наказу про прийняття на роботу]. На підтвердження інформації, викладеної у довідці згідно вимог, учасник надає на кожного зазначеного у довідці охоронника: … завірені учасником документи щодо правомірного використання охоронниками (не менше ніж на 4 (чотирьох) осіб із загальної кількості), вогнепальної зброї та/або пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (посвідчення/дозволи). Довідку якою підтверджено наявність дозволу (іншого документа) на володіння, носіння вогнепальної/травматичної зброї, виданого працівникам/службовцям Учасника, у межах чинного законодавства, які будуть залучатись для виконання умов Замовника, безпосередньо на постах охорони та мобільних групах». Обґрунтування: Вважаємо вимоги щодо наявності дозволів (інших документів) на володіння, носіння вогнепальної/травматичної зброї, виданого працівникам/службовцям Учасника, у межах чинного законодавства, які будуть залучатись для виконання умов Замовника, безпосередньо на постах охорони не правомірними та дискримінаційними в зв’язку з наступним. Відповідно до вищезазначених вимог учасник повинен надати завірені документи щодо правомірного використання охоронниками (які будуть безпосередньо залучені до забезпечення здійснення охорони об’єкту Замовника) вогнепальної зброї та/або пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. Згідно з переліком спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, суб’єкти охоронної діяльності не можуть використовувати вогнепальну зброю, а пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії можуть використовуватися виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження. Таким чином, для можливості використання пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії суб’єкт охоронної діяльності повинен: або здійснювати охорону особливо важливих об’єктів права державної власності; або надавати охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження (необхідне виконання двох вимог одночасно). Об’єкт охорони Замовника (охорона якого є предметом даної закупівлі) не є особливо важливим об’єктом права державної власності. Також, охоронники, які здійснюватимуть охорону об’єкту безпосередньо на постах, не надаватимуть послуг із залученням транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження. Відповідно до інформації зазначеної в Додатку 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», необхідно забезпечити охорону об’єкту силами 1-го цілодобового поста охорони (із розрахунку 1 особа на один цілодобовий пост охорони). Тобто, умовами закупівлі взагалі не передбачається надання послуг із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження. Таким чином, охоронники суб’єктів охоронної діяльності (в тому числі й нашого Підприємства) що здійснюватимуть охорону об’єкту безпосередньо на постах, не можуть правомірно використовувати вогнепальну зброю та/або пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. Зважаючи на зазначене, дана вимога є дискримінаційною для нашого Підприємства. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог Тендерної документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників. На підставі зазначеного, просимо зобов'язати Замовника виключити вимоги щодо надання дозволів (інших документів) на володіння, носіння вогнепальної/травматичної зброї (пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії), охоронниками Учасника, які будуть залучатись для виконання умов Замовника, безпосередньо на постах охорони. 4. Дискримінаційна вимога Тендерної документації: Додатком 3 до Тендерної документації передбачено надання учасником: «копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (не менше трьох одиниць, який відповідає вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність» і перебуває у власності або в оренді учасника)». Обґрунтування: Вважаємо дискримінаційною вимогу щодо наявності в учасника не менше трьох одиниць транспортних засобів. Відповідно до інформації зазначеної в Додатку 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», необхідно забезпечити охорону об’єкту силами 1-го цілодобового поста охорони (із розрахунку 1 особа на один цілодобовий пост охорони). Також Додатком 2 до Тендерної документації передбачено: «1.2. На випадок нештатної ситуації (скупчення людей біля будівлі, загроза штурму, незаконного проникнення до приміщення чи будь-якої іншої загрози), забезпечити виїзд чергової групи швидкого реагування із відповідною екіпіровкою, спеціальними засобами та вогнепальною або травматичною зброєю, у кількості необхідній для належного виконання забезпечення безпеки на об’єкті, що охороняється. Час прибуття до 30 хвилин з моменту прийняття повідомлення про нештатну ситуацію та загрозу на об’єкті, що охороняється». Підприємство має один транспортний засіб, який є транспортом реагування і відповідає вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність» та перебуває у власності Підприємства. Вважаємо, що для надання послуг, які є предметом даної закупівлі, достатньо наявності одного транспортного засобу, який є транспортом реагування і відповідає вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність». Підприємство в змозі забезпечити прибуття на об’єкт за час до 30 хвилин (з моменту прийняття повідомлення) кількості осіб необхідній для належного виконання забезпечення безпеки на об’єкті, що охороняється. Нам не зрозуміло, чому для надання послуг 1 цілодобовим постом необхідно наявність аж трьох транспортних засобів. Пояснення це випадком нештатної ситуації не вважаємо необхідним обґрунтуванням, оскільки тоді можна вимагати й значно більшу кількість транспорту та працівників. Таким чином, вимога щодо наявності в учасника не менше трьох одиниць транспортних засобів є дискримінаційною до нашого Підприємства. Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги Тендерної документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників. Просимо зобов'язати Замовника виключити вищезазначену вимогу з Тендерної документації. 5. Дискримінаційна вимога Тендерної документації: В другому абзаці пункту 4 Додатку 2 до ТД встановлено вимогу: «Надати у складі Тендерної пропозиції завірені уповноваженою особою та печаткою (за наявності) Учасника копії ліцензії на провадження (здійснення) охоронної діяльності, дійсної на строк надання послуг Замовнику згідно цієї тендерної документації». Обґрунтування: Формулювання вимоги зазначеної у другому абзаці пункту 4 Додатку 2 до ТД говорить про те, що ліцензія в учасника має бути саме у вигляді єдиного паперового документа на спеціальному бланку, оскільки учасник повинен завірити її «уповноваженою особою» (тобто підписом уповноваженої особи) «та печаткою (за наявності)». Однак таке формулювання вимоги не є коректним з огляду на нижчевикладене. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон) в редакції Закону № 835-VIII від 26.11.2015 «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» ліцензія, це запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в ЄДР) та відображається у виписці з ЄДР, яка видається ліцензіату безоплатно, та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з ЄДР. Набуття здобувачем ліцензії права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, відбувається з моменту внесення рішення органу ліцензування про видачу ліцензії до ЄДР та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з ЄДР. Відповідно до частини 5 статті 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» до набрання чинності положенням про внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців інформації про ліцензування та видання Кабінетом Міністрів України акта щодо припинення ведення Єдиного ліцензійного реєстру органи ліцензування:  продовжують формувати, вести, надавати відомості з власних ліцензійних реєстрів та подавати їх до Єдиного ліцензійного реєстру згідно з порядком формування, ведення і користування відомостями ліцензійного реєстру та подання їх до Єдиного ліцензійного реєстру;  оприлюднюють прийняті ними рішення про видачу ліцензій на своїх офіційних веб-сайтах на наступний робочий день;  сприяють розпоряднику Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців у формуванні електронного інформаційного ресурсу реєстру щодо ліцензування. Підприємство отримало ліцензію на право здійснення охоронної діяльності № 1014 від 13.12.2018 року. Однак ліцензії як паперового документу Підприємство не отримувало. Інформацію про наявність у Підприємства ліцензії можливо перевірити на офіційному веб-сайті Міністерства внутрішніх справ України (http://mvs.gov.ua) підрозділ «Ліцензування» розділу «Діяльність», де розміщено Ліцензійний реєстр на провадження охоронної діяльності. Оскільки на сьогодні ліцензія у вигляді єдиного документу на спеціальному бланку не видається, Підприємство не має можливості «Надати у складі Тендерної пропозиції завірені уповноваженою особою та печаткою (за наявності) Учасника копії ліцензії на провадження (здійснення) охоронної діяльності, дійсної на строк надання послуг Замовнику згідно цієї тендерної документації». Таким чином, не відхилені будуть тендерні пропозиції лише тих учасників, які мають ліцензію у вигляді паперового документу, і зможуть надати її копію завірену уповноваженою особою та печаткою. Пропозиція ж Підприємства може бути відхилена, що є дискримінацією і порушує права Підприємства. На підставі зазначеного, просимо зобов'язати Замовника виключити як дискримінаційну і таку, що звужує коло учасників, вимогу щодо надання «у складі Тендерної пропозиції завірені уповноваженою особою та печаткою (за наявності) Учасника копії ліцензії на провадження (здійснення) охоронної діяльності, дійсної на строк надання послуг Замовнику згідно цієї тендерної документації». 6. Вимога Тендерної документації, яка порушує принципи здійснення публічних закупівель. Додатком 3 до Тендерної документації передбачено надання учасником: «копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (не менше трьох одиниць, який відповідає вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність» і перебуває у власності або в оренді учасника)». Обґрунтування: З вимоги вбачаємо, що учаснику необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які відповідають вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність». Законом України «Про охоронну діяльність» не передбачено вимог до транспортних засобів (якщо вони не є транспортом реагування в розумінні даного Закону), які належать суб’єктам охоронної діяльності на праві власності або оренди. Тому вимога, щодо відповідності транспортного засобу вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» є незрозумілою або зазначеною Замовником некоректно. Статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність» визначено поняття транспорту реагування: «транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони». Якщо Замовник має на увазі вимоги ЗУ «Про охоронну діяльність» що стосуються транспорту реагування, то незрозуміло з який причин він зазначив можливість наявності перебування транспорту в оренді. Більше того, при такому формулюванні вимоги (відсутності необхідності надання договору оренди транспортних засобів), недобросовісним учасникам достатньо надати копії свідоцтв транспортних засобів іншого суб’єкта охоронної діяльності (яких на майданчику державних закупівель є достатня кількість), зазначивши, що вони перебувають в його оренді. Зазвичай, замовники не обтяжують себе перевіркою достовірності наданої інформації, чим і користуються недобросовісні учасники. Таким чином, вимога щодо наявності транспортних засобів у формулюванні Замовника є такою, що порушує наші права на добросовісну конкуренцію серед учасників та рівне ставлення до них. Оскільки Підприємство має транспорт у власності і здійснює витрати на його утримання та обслуговування, а недобросовісним учасникам, достатньо роздрукувати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів іншої юридичної особи і зазначити, що вони перебувають в оренді. Крім того, зазначення нечіткої вимоги щодо транспортних засобів, створює можливості для вибіркового трактування Замовником даної вимоги, що може породжувати корупційні дії і зловживання з боку Замовника. Враховуючи вищезазначене, вимога, щодо наявності транспортних засобів, в формулюванні зазначеному в Додатку 3 до Тендерної документації порушує право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників та рівне ставлення до них. Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги Тендерної документації порушують принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. В Замовника є можливість більш конкретизувати дану вимогу і зазначити наприклад, що необхідно надати «копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, який є транспортом реагування у розумінні Закону України «Про охоронну діяльність» (та відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність»). Або ж, взагалі, виключити вимогу щодо відповідності транспортних засобів вимогам Закону України «Про охоронну діяльність». В зв’язку з тим, що вищезазначена вимога порушує наші права на добросовісну конкуренцію серед учасників, рівне ставлення до них та з метою запобігання можливим корупційним діям і зловживанням просимо зобов'язати Замовника виключити вищезазначену вимогу з Тендерної документації в наявному трактуванні. Таким чином, Замовник, зловживаючи своїм правом формулювати у Тендерній документації вимоги щодо відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, порушив процедуру закупівлі в частині формування умов Тендерної документації і включив до її складу дискримінаційні умови, які обмежують конкуренцію та звужують коло учасників. Крім того, Замовником порушуються принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників (штучне обмеження кола учасників); запобігання корупційним діям зловживанням. Такі порушення з боку Замовника призвели до порушення прав Підприємства на прийняття участі в цій процедурі закупівлі, а також на добросовісну конкуренцію серед учасників та недискримінацію. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі наведеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника виключити як дискримінаційну вимогу Додатку 2 до Тендерної документації щодо надання «копії Статуту із змінами (в разі їх наявності) та/або іншого установчого документу, при цьому внесок (сформований статутний фонд) учасниками повинен складати не менше 50% коштів від очікуваної вартості закупівлі». 3. Зобов'язати Замовника виключити вимогу Додатку 3 до Тендерної документації щодо наявності десяти охоронників для забезпечення здійснення охорони об’єкту Замовника. 4. Зобов'язати Замовника виключити вимоги щодо надання дозволів (інших документів) на володіння, носіння вогнепальної/травматичної зброї (пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії), охоронниками Учасника, які будуть залучатись для виконання умов Замовника, безпосередньо на постах охорони. 5. Зобов'язати Замовника виключити вимогу щодо наявності в учасника не менше трьох одиниць транспортних засобів. 6. Зобов'язати Замовника виключити як дискримінаційну і таку, що звужує коло учасників, вимогу щодо надання «у складі Тендерної пропозиції завірені уповноваженою особою та печаткою (за наявності) Учасника копії ліцензії на провадження (здійснення) охоронної діяльності, дійсної на строк надання послуг Замовнику згідно цієї тендерної документації». 7. Зобов'язати Замовника виключити вимогу надання: «копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (не менше трьох одиниць, який відповідає вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність» і перебуває у власності або в оренді учасника)» з Тендерної документації в наявному трактуванні. Додатки: 1. Документ про здійснення оплати за подання скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 лютого 2020 18:47
Рішення від 25.02.2020 №3531.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2020 18:47
Рішення від 13.03.2020 №4860.pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 21:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.03.2020 № 4860-р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 19 березня 2020 17:44

Документи подані скаржником

21 лютого 2020 15:24
Скарга.pdf
21 лютого 2020 15:24
Документ про оплату.pdf

Документи подані замовником

19 березня 2020 17:44
ПЕРЕЛІК ЗМІН АМКУ.docx

Документи Органу Оскарження

25 лютого 2020 18:47
Рішення від 25.02.2020 №3531.pdf
18 березня 2020 21:09
Рішення від 13.03.2020 №4860.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" 507 528,00
UAH з ПДВ
507 528,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" 698 281,92
UAH з ПДВ
698 281,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТИТЕРОР СЕКЬЮРІТІ ГРУП - ІІ" 1 091 983,20
UAH з ПДВ
1 091 983,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СБ "Статус" 1 092 189,16
UAH з ПДВ
1 092 189,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2020 09:47
Електронний підпис
31 березня 2020 09:46
Пропозиція після аукціону
26 березня 2020 14:27
Електронний підпис
26 березня 2020 14:24
doc00396820200324165506.pdf
26 березня 2020 14:24
Частина 2.pdf
26 березня 2020 14:24
Частина 4.pdf
26 березня 2020 14:24
Частина 1.pdf
26 березня 2020 14:24
Частина 3.pdf

Публічні документи

26 березня 2020 19:12
Електронний підпис
26 березня 2020 19:12
Рейтинг.zip
26 березня 2020 19:12
Рейтинг_Скан.pdf
26 березня 2020 19:12
Лiцензiя.zip
26 березня 2020 19:12
Ліцензія_скан.pdf
26 березня 2020 19:12
Довiренiсть_Рижий.zip
26 березня 2020 19:12
Довіреність_скан.pdf
26 березня 2020 19:12
Гарантия_1704.zip
26 березня 2020 19:12
Гарантия_1704.pdf.(2).P7S
26 березня 2020 19:12
Гарантия_1704.pdf.(1).P7S
26 березня 2020 19:12
Гарантия_1704.pdf
26 березня 2020 19:11
Тендерна пропозиція.PDF
26 березня 2020 19:11
Сертифікати нарко_псих.pdf
26 березня 2020 19:11
Медичні довідки.pdf
26 березня 2020 19:11
Лист-гарантія ст. 17.PDF
26 березня 2020 19:11
Копія Статуту.PDF
26 березня 2020 19:11
Копія сертифікату ISO.PDF
26 березня 2020 19:11
копія ліцензії.pdf
26 березня 2020 19:11
копія договору ДОР 4.pdf
26 березня 2020 19:11
Копія вудгуку ДМБКЛ №4.PDF
26 березня 2020 19:11
копія відгуку Житомир.pdf
26 березня 2020 19:11
копія витягу ПДВ.pdf
26 березня 2020 19:11
Копії накладних на МТБ.pdf
26 березня 2020 19:11
Копії дозволів на зброю.PDF
26 березня 2020 19:11
Договор оренди офісу.PDF
26 березня 2020 19:11
Довідки МВС.pdf
26 березня 2020 19:10
Дипломи охорнників.pdf
26 березня 2020 19:10
відгук Вишгород.pdf
26 березня 2020 19:10
Витяг з ЄДР.PDF
26 березня 2020 19:10
БАНК-відкриття_рах.pdf

Публічні документи

26 березня 2020 11:10
Електронний підпис
26 березня 2020 11:09
тендерна пропозиція.pdf
26 березня 2020 11:09
Статут з описом.pdf
26 березня 2020 11:09
Сертифікат_9001У.pdf
26 березня 2020 11:09
Рейтинг.zip
26 березня 2020 11:09
Рейтинг_Скан.pdf
26 березня 2020 11:09
протокол на директора.pdf
26 березня 2020 11:09
пояснення ліцензія.pdf
26 березня 2020 11:09
накладна телефон.pdf
26 березня 2020 11:09
накладна телефон 1.pdf
26 березня 2020 11:09
накладна сейфи.pdf
26 березня 2020 11:09
накладна сейф.pdf
26 березня 2020 11:09
накладна ПГМ.pdf
26 березня 2020 11:09
накладна одяг літо.pdf
26 березня 2020 11:09
накладна одяг зима.pdf
26 березня 2020 11:09
накладна на ПЦС.pdf
26 березня 2020 11:09
накладна балончики.pdf
26 березня 2020 11:09
накази на охоронників.pdf
26 березня 2020 11:09
наказ на ліцензію.pdf
26 березня 2020 11:09
наказ на директора.pdf
26 березня 2020 11:09
Лiцензiя.zip
26 березня 2020 11:09
Ліцензія_скан.pdf
26 березня 2020 11:09
лист гарантія ст 17.pdf
26 березня 2020 11:09
копія Статуту з описом.pdf
26 березня 2020 11:09
копія сертифікату ІСО.pdf
26 березня 2020 11:09
копія договору з УДЦР.pdf
26 березня 2020 11:08
згода на обробку ПД.pdf
26 березня 2020 11:08
договір оренди офісу.pdf
26 березня 2020 11:08
договір оренди авто.pdf
26 березня 2020 11:08
договір Еліос з актом.pdf
26 березня 2020 11:08
Довiренiсть_Рижий.zip
26 березня 2020 11:08
Довіреність_скан.pdf
26 березня 2020 11:08
довідка санкції.pdf
26 березня 2020 11:08
довідка про фахівця.pdf
26 березня 2020 11:08
довідка про код.pdf
26 березня 2020 11:08
довідка працівники.pdf
26 березня 2020 11:08
довідка матбаза.pdf
26 березня 2020 11:08
довідка досвід.pdf
26 березня 2020 11:08
довідка дозволи.pdf
26 березня 2020 11:08
довідка довкілля.pdf
26 березня 2020 11:08
гарантійний лист якість.pdf
26 березня 2020 11:08
Гарантия_1561.zip
26 березня 2020 11:08
Видаткова накладна ТС-518.pdf

Публічні документи

25 березня 2020 13:52
Договір оренди Росток.pdf
25 березня 2020 13:52
Право підпису.pdf
25 березня 2020 13:52
Наявність автомобілів.pdf
25 березня 2020 13:52
Інформаційна довідка.pdf
25 березня 2020 13:52
Охр_лиц_СБ_Статус.pdf
25 березня 2020 13:52
Сертифікат_9001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ"

ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТИТЕРОР СЕКЬЮРІТІ ГРУП - ІІ"

ТОВ СБ "Статус"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ"
#36214268
Очікує рішення 507 528,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 16:03

Документи

03 квітня 2020 18:34
Електронний підпис
03 квітня 2020 18:33
ПРОТОКОЛ 78.docx
27 березня 2020 16:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 квітня 2020 12:37
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг з технічними, якісними та кількісними характеристики предмета закупівлі, а також кваліфікаційними критеріями до учасників, затвердженими в тендерній документації до цього предмету закупівлі на підставі абзацу першого пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи:
17 квітня 2020 12:37
Електронний підпис
17 квітня 2020 12:34
ПРОТОКОЛ 86.docx