Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Михайловецький професійний аграрний ліцей |
Код ЄДРПОУ: | 02539795 |
Місцезнаходження: | 23411, Україна , Вінницька обл., Мурованокуриловецький р-н, с. Михайлівці, Центральна, 50А |
Контактна особа: |
Білик Олександр Олександрович 380971190764 buh_mpal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Відповідно до листа МЕРТУ вих. № 3304-04/54502-07 від 13.12.2018 здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, у тому числі електричної енергії, споживачами, які є замовниками згідно з положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», має здійснюватися за основною процедурою закупівлі – відкритими торгами. Переговорна процедура застосовується як виняток у вичерпному переліку випадків.
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП), 30.11.2018 року на офіційному сайті (nerc.gov.ua) повідомила, що побутові та малі непобутові споживачі мають право на постачання електричної енергії на умовах універсальної послуги за економічно обґрунтованими, прозорими та недискримінаційними цінами, які формуються відповідно до затвердженої НКРЕКП методики.
Відповідно до Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України» від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII, який набере чинності з
01.01.2019 року та яким вносяться зміни до Закону України «Про ринок електричної енергії»:
«Тимчасово на період з 1 січня 2019р. по 31 грудня 2020 р. включно, універсальні послуги, окрім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг, також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону.
Отже, можливість бюджетних установ закупівлі універсальної послуги з 01.01.2019 року передбачена Законом «Про ринок електричної енергії».
Пунктом 2 статті 63 даного Закону встановлено: визначення постачальника універсальних послуг здійснюється рішенням Кабінету Міністрів України за результатами конкурсу, проведеного у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України. На підставі пункту 31 «Порядку проведення конкурсу з визначення постачальника універсальних послуг», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2018 р. № 1055 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з визначення постачальника універсальних послуг» рішення Кабінету Міністрів України, прийняте відповідно до пункту 30 цього Порядку, оприлюднюється шляхом розміщення на офіційних веб-сайтах Кабінету Міністрів України, Міненерговугілля, НКРЕКП та постачальника універсальних послуг, зазначеного у відповідному рішенні Кабінету Міністрів України.
З переліку суб’єктів господарювання, створених у результаті здійснення заходів з відокремлення, які отримали ліцензію НКРЕКП з постачання електричної енергії споживачу та на яких покладено функцію постачальника універсальних послуг на закріпленій території, а саме – адміністративній території Вінницької області є ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ». Відповідно до постанови НКРЕКП «Про встановлення тарифу на послуги постачальника універсальних послуг ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» » від 11.12.2018 № 1863 для здійснення діяльності з надання універсальної послуги для ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» затверджено тариф на послуги постачальника універсальних послуг.
Зважаючи на вищенаведене, отримання електричної енергії неможливе від інших постачальників універсальних послуг, окрім як ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», що є єдиним постачальником електричної енергії для Михайловецького ПАЛ.
Через об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо закупівлі енергії електричної, у даному випадку відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 України "Про публічні закупівлі", тендерним комітетом було прийнято рішення про необхідність застосування переговорної процедури закупівлі.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 14:49 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 лютого 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
13 лютого 2020 14:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-26-000030 ● ebe5b0414b0646889958de8288b55f49
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2020 18:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2020 №13
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.03.2020 №13
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2020-02-13-001047-b 13.02.2020 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-27 15:13:32
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-13-001047-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких підстав застосовано переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону (надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування вказаної переговорної процедури закупівлі)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-30 10:32:55
пояснення
На інформацію щодо розпочатого моніторингу від 26.03.2020 року № UA-M-2020-03-26-000030 Михайловецький професійний аграрний ліцей повідомляє наступне.
Відповідно до Закону України « Про ринок електричної енергії» з 11.06.2017 року розпочався процес реформування ринку електричної енергії, тому ринок з постачання електричної енергії почав функціонувати на конкурентних засадах.
Відповідно до листа МЕРТУ вих. № 3304-04/54502-07 від 13.12.2018р. здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, у тому числі електричної енергії, споживачами, які є замовниками згідно з положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», має здійснюватися за основною процедурою закупівлі – відкритими торгами. Переговорна процедура застосовується як виняток у вичерпному переліку випадків.
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП), 30.11.2018 року на офіційному сайті (nerc.gov.ua) повідомила, що побутові та малі непобутові споживачі мають право на постачання електричної енергії на умовах універсальної послуги за економічно обґрунтованими, прозорими та недискримінаційними цінами, які формуються відповідно до затвердженої НКРЕКП методики.
Відповідно до Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України» від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII, який набере чинності з 01.01.2019 року та яким вносяться зміни до Закону України «Про ринок електричної енергії»:
«Тимчасово на період з 1 січня 2019 р. по 31 грудня 2020 р. включно, універсальні послуги, окрім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг, також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону.
Отже, можливість закупівлі універсальної послуги бюджетними установами з 01.01.2019 року передбачена Законом «Про ринок електричної енергії».
Пунктом 2 статті 63 даного Закону встановлено: визначення постачальника універсальних послуг здійснюється рішенням Кабінету Міністрів України за результатами конкурсу, проведеного у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України. На підставі пункту 31 «Порядку проведення конкурсу з визначення постачальника універсальних послуг», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2018 р. № 1055 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з визначення постачальника універсальних послуг» рішення Кабінету Міністрів України, прийняте відповідно до пункту 30 цього Порядку, оприлюднюється шляхом розміщення на офіційних веб-сайтах Кабінету Міністрів України, Міненерговугілля, НКРЕКП та постачальника універсальних послуг, зазначеного у відповідному рішенні Кабінету Міністрів України.
З переліку суб’єктів господарювання, створених у результаті здійснення заходів з відокремлення, які отримали ліцензію НКРЕКП з постачання електричної енергії споживачу та на яких покладено функцію постачальника універсальних послуг на закріпленій території, а саме – адміністративній території Вінницької області є ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ».
У 2019 році Михайловецький професійний аграрний ліцей вже мав негативний досвід проведення відкритих торгів на закупівлю електричної енергії на 2019 рік. Тоді була проведена процедура № UA-2018-12-06-000485-c, яка не відбулася через відсутність пропозицій. В результаті було проведено переговорну процедуру.
Перед початком проведення процедури закупівлі електричної енергії на 2020 рік Михайловецький професійний аграрний ліцей провів моніторинг проведених у грудні – січні 2020 року торгів за процедурою відкритих торгів і встановив, що за цей період було розпочато близько 480 процедур, з яких відбулися лише 60, тому через нагальну потребу, було прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі.
Зважаючи на вищенаведене, Замовник скориставшись своїм правом, провів закупівлю електричної енергії в постачальника універсальних послуг - ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ».
Надання інформації про усунення порушення замовником
УПРАВЛІННЮ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ На інформацію щодо результатів моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі, дата закінчення моніторингу - 07 квітня 2020 року, Михайловецький професійний аграрний ліцей повідомляє наступне. З огляду на встановлені порушення, Михайловецький ПАЛ зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір укладений з ТОВ «Енера Вінниця» від 20 лютого 2020 року № МУ-10010. Через те, що розірвання договору здійснюється не в односторонньому порядку, а потребую узгодження постачальника електричної енергії та підписання додаткової угоди, інформацію та документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, в т.ч. додаткову угоду про розірвання договору можливо буде оприлюднити найближчим часом, але не пізніше 25 квітня 2020 року. Голова тендерного комітету В.І. Білик
2020-04-08 10:36:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» #41835359 |
Переможець |
253 200,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2020 11:01
|
дод_угода.pdf | укладений |
06 травня 2020 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2020 10:26
|
договір енера.pdf | укладений |
21 лютого 2020 09:40
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 лютого 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
253 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 42 200,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На вимогу Держаудитслужби та відповідно до підпункту 9 пункту 6.1 Договору |