Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нагрудні відеореєстратори
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2020-02-13-001029-a 465130414ee54c4c8d34a6af2cb2dbcb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галущак Леся Анатоліївна

+380671709303 lesyahaluschak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУ Держпродспоживслужби в Хм.обл
Код ЄДРПОУ: 40358308
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Шевченка, 53
Контактна особа: Галущак Леся Анатоліївна
+380671709303
lesyahaluschak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 16:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 16:40
Початок аукціону: 21 лютого 2020 15:30
Очікувана вартість: 65 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Нагрудні відеореєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Шевченка, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно видаткових накладних Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 16:37
Тендерна документація відеореєстратори.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:21
Дата відповіді: 14 лютого 2020 13:48
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предметом закупівлі є конкретна комплектація з конкретних моделей запчастин, тому пропозиції можуть стосуватись тільки компектації вказаній в тендерній документації!
Стосовно ПДВ, нам не має різниці чи є Ви платниками ПДВ чи ні.
Предмет закупівлі
Дата подання: 14 лютого 2020 12:36
Дата відповіді: 14 лютого 2020 13:49
ШановнийЗамовнику, згідно до Технічних вимог, а саме вага, розміри і ємність батареї, мова іде про закупівлю відеореєстраторів DMT9, оснащений матрицею АІТ. Чи можете розширити діапазон: вага до 150 г.; розміри до 86х60х30, що би можна було запропонувати відеореєстратор з матрицею SONY і більшим часом роботи?
Відповідь: Тендерна документація не підлягає змінам!
Нас влаштовує відеореєстратор DMT-9 або аналог з кращими технічними характеристиками.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укрспецпродукція 44 500,00
UAH з ПДВ
43 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" 52 920,00
UAH з ПДВ
44 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Акперов О.М. 54 450,00
UAH з ПДВ
52 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 12:43
Електронний підпис
20 лютого 2020 12:41
Док.rar
20 лютого 2020 12:41
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 14:14
Електронний підпис

Публічні документи

20 лютого 2020 08:07
Електронний підпис
20 лютого 2020 08:02
Цінова Пропозиція.PDF
20 лютого 2020 08:02
Довідки ФОП Акперов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрспецпродукція

ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"

ФОП Акперов О.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Укрспецпродукція
#37738928
Переможець 43 850,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 14:35

Документи

24 лютого 2020 14:34
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укрспецпродукція
#37738928
43 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2020 14:34
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 17:23
специфікація укладений
13 липня 2020 17:21
договір укладений
13 липня 2020 17:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 43 850,00
UAH