Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штампи, печатки
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2020-02-13-000991-c 46b27802e2da4b0c903b7979e000b5e9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Інна Вовчук

+380984121890 0984121890@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40392181
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Інна Вовчук
+380984121890
0984121890@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 11:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 13:04
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 штуки
Штампи, печатки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Староказацька, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 11:53
Дата відповіді: 17 лютого 2020 09:34
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо наступне. По- перше, питання щодо допуску на торги Учасника є некоректним, закупівля здійснюється відповідно до принципів здійснення публічних закупівель наведених в ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон № 922-VІІІ) та відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами) (далі-Інструкція № 10). Щодо допуску на торги товарів торгових марок або моделей яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації, повідомляємо що у тендерній документації відсутні будь-які посилання на торгові марки, однак Замовник потребує саме такий товар, який відповідає технічним характеристикам, чітко визначеним у Додатку 1 до оголошення. Щодо Вашої вимоги «зобов'язати Замовника всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника» просимо уважно вивчати оголошення та додатки до нього. У Додатку 2 до оголошення «Форма тендерної пропозиції» зазначено наступне: Увага! *Учасник зазначає конкретну назву товару (торгову марку, модель тощо). Щодо допуску Учасника-ФОП, а саме участі в аукціоні Учасників, які не є платниками ПДВ ані Закон № 922-VІІІ, ані Інструкція № 10 ніяких обмежень або заборон не містить. Щодо ціни та ПДВ, ціну зазначену в оголошенні слід сприймати, як максимальну ціну, яку Замовник готовий заплатити, тому маєте відштовхуйтесь від неї у своїх цінових пропозиціях. У разі перемоги Учасника не платника ПДВ, у договорі буде зазначено ціну, визначену за результатами аукціону з відміткою без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн" 8 904,00
UAH з ПДВ
7 348,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гудков Олексій Михайлович 11 000,00
UAH з ПДВ
7 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАЗУР ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ" 9 995,00
UAH з ПДВ
9 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 17:25
Цінова пропозиція.pdf
19 лютого 2020 17:24
Лист відгук 2.pdf
19 лютого 2020 17:24
Лист відгук 1.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 12:43
щодо ліцензування.pdf
20 лютого 2020 12:43
витяг гудков.pdf
20 лютого 2020 12:43
паспорт.pdf
20 лютого 2020 12:43
паспорт 3.pdf
20 лютого 2020 12:43
паспорт 2.pdf
20 лютого 2020 12:43
інн.pdf
20 лютого 2020 12:43
Єдиний податок.pdf
20 лютого 2020 12:43
Виписка2.pdf
20 лютого 2020 12:43
Виписка1.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 09:23
Висновок_оснастки.pdf
21 лютого 2020 09:23
Висновок_гума.pdf
21 лютого 2020 09:23
ISO 14001-2015_укр._сжатый.pdf
21 лютого 2020 09:23
ISO 9001-2015_укр._сжатый.pdf
21 лютого 2020 09:23
Englisch_14001.PDF
21 лютого 2020 09:23
Englisch_9001.PDF
21 лютого 2020 09:23
Цінова пропозиція.pdf
21 лютого 2020 09:23
ТЗ.pdf
21 лютого 2020 09:23
паспорт код.pdf
21 лютого 2020 09:23
загальні відомості.pdf
21 лютого 2020 09:23
договір аналогічний.pdf
21 лютого 2020 09:23
довідка санкції.pdf
21 лютого 2020 09:23
довідка про не пдв.pdf
21 лютого 2020 09:23
довідка про досвід.pdf
21 лютого 2020 09:23
відгук.pdf
21 лютого 2020 09:23
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
21 лютого 2020 09:23
витяг ЄП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн"

ФОП Гудков Олексій Михайлович

ФОП "МАЗУР ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн"
#38895994
Переможець 7 348,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 14:24

Документи

26 лютого 2020 14:23
протокол 26.02.20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн"
#38895994
7 348,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2020 14:23
протокол 26.02.20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:46
договір від 06.03.2020.pdf укладений
06 березня 2020 13:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 347,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 224,60 UAH)