Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2020-02-13-000918-b ● 429b37467ebf4dcf8314241716f64712
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 40918711 |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36 |
Контактна особа: |
Хоменко Яна Олександрівна 380443667613 yana.homenko@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 12:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 14:49 |
Очікувана вартість: | 1 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,69% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Розроблення науково-проектної документації на реставрацію з пристосуванням з облаштуванням горищного простору під мансардний поверх будівлі на вул. Фролівській, 1/6, літ. Аˈ у Подільському районі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Роботи здійснюються на підставі статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за виконані Роботи здійснюються протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування оплати виконаних Робіт на свій реєстраційний рахунок. Поточні та остаточні розрахунки за виконані роботи здійснюються проміжними платежами відповідно до Календарного плану (Додаток № 4 до цього Договору) виконання робіт на підставі Акту, який повинен повністю відповідати вимогам, що ставляться до такого виду Робіт відповідно до законодавства України, підписаних представниками Сторін за умови наявності відповідного фінансування та коштів на рахунку Замовника. Остаточний розрахунок після завершення робіт здійснюється після підписання Сторонами останнього Акту, передання Виконавцем Замовнику Документації за Актом разом з позитивним висновком (звітом) за результатами проведеної експертизи Документації, з урахуванням раніше проведених платежів. Оплата Робіт здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за умови наявності відповідного бюджетного фінансування та коштів на рахунку Замовника. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 17:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 17:22 |
Змiни до оголошення.pdf | |
18 лютого 2020 17:21 |
Документація 2 Зміни.pdf | |
18 лютого 2020 14:39 |
Документація 2 Зміни.pdf | |
13 лютого 2020 12:38 |
Технічний паспорт.pdf |
18 лютого 2020 17:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 лютого 2020 17:22 |
Змiни до оголошення.pdf
|
|||
18 лютого 2020 17:21 |
Документація 2 Зміни.pdf
|
|||
18 лютого 2020 14:39 |
Документація 2 Зміни.pdf
|
|||
13 лютого 2020 12:38 |
Технічний паспорт.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Не відповідність ДБН
Дата подання: 17 лютого 2020 16:22
Дата відповіді: 18 лютого 2020 10:23
У відповідності до ДБН А.2.2-14-2016 необхідною складовою науково-проектної документації є "Реставраційне завдання". у складі пропозициі відсутнє. необхідно виправити Додаток 5
Відповідь: Реставраційне завдання у відповідності до розділів 4 та 5 ДБН А.2.2-14-2016 склаждається проектною організацією спільно з Замовником на етапі науково-дослідних робіт, що передують складанню науково-проектної документації, відтак не може бути подане раніше визначення такого учасника. З огляду на викладення у складі пропозиції Додаток 4 Реставраційне завдання носить виключно інформаційний характер, з зазначенням підстав проектування та даних про замовника та обєкт.
зміст договору
Дата подання: 18 лютого 2020 08:20
Дата відповіді: 18 лютого 2020 09:43
У Договорі не дописане речення. п.33. Строки виконання Робіт можуть бути змінені за домовленністю Сторін шляхом оформлення відповідної Додаткової угоди до цього Договору у разі. Не дописано у разі чого. Прохання виправити.
Відповідь: добрий ранок. В проект договору будуть внесені зміни
зміст договору не відповідає ДБН А.2.2-14-2016
Дата подання: 18 лютого 2020 10:14
Дата відповіді: 18 лютого 2020 12:59
в тексті договору зустрічається поняття "завдання на проектування". у відповідності до ДБН А.2.2-14-2016 необхідно вживати термін "реставраційне завдання". Прохання виправити
Відповідь: Враховуючи Додаток А ДБН А.2.2-14:2016 в якому передбачено можливість надання замовником надання завдання на проектування в разі пристосування об’єкта реставрації. Приймаючи до уваги що предметом закупівлі «Розроблення науково-проектної документації на реставрацію з пристосуванням з облаштуванням горищного простору під мансардний поверх будівлі на вул. Фролівській, 1/6, літ. Аˈ у Подільському районі». Вважаємо що визначення у договорі «завдання на проектування » непротирічить нормам ДБН А.2.2-14:2016 та не впливає на зміст договору.
зміст договору
Дата подання: 18 лютого 2020 10:22
Дата відповіді: 18 лютого 2020 14:11
в тексті договору є посилання на пункт 5.3.6. В договорі такий пункт відстуній. прохання уточнити
Відповідь: Добрий день. Будуть внесені відповідні зміни в оголошення
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-13-000918-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Український державний науково-дослідний та проектний інститут «УКРНДІПРОЕКТРЕСТАВРАЦІЯ», Код ЄДРПОУ:05482989
Дата подання: 17 лютого 2020 11:48
Порушення вимог ДБН А.2.2-14:2016
Доброго дня!
1. Реставраційне завдання для цієї закупівлі не може бути підставою для проектування, оскільки воно складається проектною організацією з Замовником на підставі виконаних «Попередніх робіт» (останні не вказані в складі робіт в Тендерних умовах, що є грубим порушенням ДБН А.2.2-14:2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування»).
2. Вид будівництва «реконструкція» не може застосовуватись на пам’ятці архітектури, див. ДБН А.2.2-14:2016, п.1.1. «Реконструкція» - вид будівництва, який передбачає зміну геометричних розмірів та/або функціонального призначення об’єкту, що категорично заборонено на пам’ятках культурної спадщини.
Просимо внести зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
1. Реставраційне завдання для цієї закупівлі не може бути підставою для проектування, оскільки воно складається проектною організацією з Замовником на підставі виконаних «Попередніх робіт» (останні не вказані в складі робіт в Тендерних умовах, що є грубим порушенням ДБН А.2.2-14:2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування»).
2. Вид будівництва «реконструкція» не може застосовуватись на пам’ятці архітектури, див. ДБН А.2.2-14:2016, п.1.1. «Реконструкція» - вид будівництва, який передбачає зміну геометричних розмірів та/або функціонального призначення об’єкту, що категорично заборонено на пам’ятках культурної спадщини.
Просимо внести зміни в Тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 лютого 2020 17:17
Шановний учасник. В оголошення будуть внесені відповідні змін
Шановний учасник. В оголошення будуть внесені відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2020-02-13-000918-b.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "САБІ", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 04 березня 2020 13:03
Безпідставна дискваліфікація учасника з найменшою ціною
Шановний Замовнику просимо переглянути рішення щодо дискваліфікації пропозиції ПП «САБІ» виходячи з наступного:
1) Як причина для дискваліфікації вказано наступне: «відсутня інформація у вигляді таблиці щодо найменування видів спецтехніки, автотранспорту (марка, модель). Для підтвердження наявності запитуваної матеріально-технічної бази не надано скановані копії документи на право власності / користування технічних паспортів автотранспорту.»
Для виконання робіт, які є предметом закупівлі не потрібна наявність спецтехніки, автотранспорту. Перелік обладнання необхідного для виконання робіт надано в довідці про МТБ. Таким чином, вимога про наявність автотранспорту є по своїй суті дискримінаційною, з 4 учасників закупівлі, лише 2 учасники мають в наявності автомобілі. Якби предметом закупівлі були наприклад, послуги з перевезення то тоді така вимога має зміст. Яким чином наявність чи відсутність автомобіля у проектної організації впливає на надання послуг з проектування? Окрім того, в довідці про МТБ зазначено, що за потреби автомобіль може бути залученим у сторонніх організацій.
2)Замовником в рішенні про дискваліфікацію зазначено: « Учасником ПП «САБІ» не підтверджено поважні причини у зв’язку з якими не були подані документи на момент проведення Аукціону, а довантажені в систему файлом «документи.pdf» 28.02.2020». Довідка про працівників не була завантажена в систему у повному обсязі через технічний збій (не завантажилася сторінка довідки), Замовник в документації не вказував про те, що при завантаженні документів після аукціону має бути надане ще пояснення причини довантаження.
3) з приводу підстави для дискваліфікації: «- Леконцева Наталія Іллівна працевлаштована до ПП «САБІ» на постійній основі згідно наказу № 5-к від 01.07.2017, однак в наданій копії трудової книжки відсутня відмітка про прийняття на посаду; - Мисливцева Юлія Юріївна працевлаштована до ПП «САБІ» на постійній основі згідно наказу № 9-к від 01.07.2017, однак в складі ТП не надано трудову книжку (перша сторінка та сторінка з відміткою про прийняття на посаду)».
Просимо звернути увагу, що зазначені працівники працевлаштовані в ПП «САБІ» за СУМІСНИЦТВОМ, на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи (п. 1.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту і Мінсоцзахисту населення від 29.07.93 р. № 58). Також у п. 2.14 цієї Інструкції зазначено: запис про роботу за сумісництвом за бажанням працівника вносить до його трудової книжки окремим рядком основний роботодавець.
Отже, трудові книжки зберігають і ведуть за основним місцем роботи. З цього приводу довідка про працівників містить пояснення, що на працівників які є сумісниками і працюють по ЦПУ трудові книжки не надаються, таким чином це необґрунтована підстава для відхилення.
4) «Диплом, виданий на ім’я Тімофєєвої Ксенії Миколаївни, диплом, виданий на ім’я Єфремова Валерія Анатолійовича та наказ № 5-к від 01.07.2017 про призначення на посаду Леконцеву Наталію Іллівну – не передані в PDF-форматі, скановані з оригіналу документу в кольоровому зображенні.» Формат jpeg це загальнодоступний формат документів, які не проблема відкрити та ознайомитися зі змістом документу, сканування з оригіналу документу може бути і в чорно білому зображенні, що не одноразово підтверджено практикою АМКУ. Згідно наказу ДП «ПРОЗОРРО» «7. Інформація, зазначена у пунктах 2, 3, 4 цього розділу, яка подається окремими файлами повинні мати розширення “.dос”, “.dосх”, “.ррt”, “.ррtх”, “.рdf“, “.jреg”, “.рng” та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.» Таким чином, документи надані ПП «САБІ» і форматі розширення “.jреg”, є загальнодоступними, на них не встановлене жодне обмеження для перегляду цих файлів і Замовник ознайомлений зі змістом цих документів.
5) Як підставу для відхилення Замовник зазначив: «Відповідно до умов Оголошення даної закупівлі Учасник має надати уточнену цінову пропозицію на закупівлю у відповідності до ціни після проведення Аукціону впродовж одного робочого дня після закінчення Аукціону або відхилення попереднього кандидата (В РАЗІ ЗМІНИ ПОЧАТКОВОЇ ЦІНИ). Учасник ПП «САБІ» не дотримався умов даної вимоги Тендерної документації та впродовж одного робочого дня після закінчення Аукціону та не надав уточнену цінову пропозицію на закупівлю у відповідності до ціни після проведення Аукціону» При проведенні аукціону НЕ БУЛО ЗМІНИ ПОЧАТКОВОЇ ЦІНИ, учасник згідно вимог Замовника не зобов’язаний надавати оновлену цінову пропозицію, це не може бути підставою для відхилення.
На підставі вищевикладеного, враховуючи що всі кваліфікаційні критерії підтверджено: 1) наявне все обладнання, якого достатньо для проведення робіт, 2) наявні кваліфіковані працівники, досвід та кваліфікація яких є достатньою для проведення робіт, 3) є позитивний досвід виконання аналогічного договору із Замовником Міністерством закордонних справ, враховуючи принцип максимальної економії при проведенні закупівель (наступні пропозиції є суттєво дорожчими на 200-400 тис грн!!!.), враховуючи, що допорогові закупівлі покликані для відбору постачальника з максимально кращими умовами для замовника, просимо переглянути рішення Замовника, яке ґрунтується на формальному підході, та скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції ПП «САБІ», оскільки пропозиція ПП «САБІ» є найбільш економічно вигідною та по суті відповідає всім вимогам Замовника, та економить публічні кошти.
Розгорнути
Згорнути
1) Як причина для дискваліфікації вказано наступне: «відсутня інформація у вигляді таблиці щодо найменування видів спецтехніки, автотранспорту (марка, модель). Для підтвердження наявності запитуваної матеріально-технічної бази не надано скановані копії документи на право власності / користування технічних паспортів автотранспорту.»
Для виконання робіт, які є предметом закупівлі не потрібна наявність спецтехніки, автотранспорту. Перелік обладнання необхідного для виконання робіт надано в довідці про МТБ. Таким чином, вимога про наявність автотранспорту є по своїй суті дискримінаційною, з 4 учасників закупівлі, лише 2 учасники мають в наявності автомобілі. Якби предметом закупівлі були наприклад, послуги з перевезення то тоді така вимога має зміст. Яким чином наявність чи відсутність автомобіля у проектної організації впливає на надання послуг з проектування? Окрім того, в довідці про МТБ зазначено, що за потреби автомобіль може бути залученим у сторонніх організацій.
2)Замовником в рішенні про дискваліфікацію зазначено: « Учасником ПП «САБІ» не підтверджено поважні причини у зв’язку з якими не були подані документи на момент проведення Аукціону, а довантажені в систему файлом «документи.pdf» 28.02.2020». Довідка про працівників не була завантажена в систему у повному обсязі через технічний збій (не завантажилася сторінка довідки), Замовник в документації не вказував про те, що при завантаженні документів після аукціону має бути надане ще пояснення причини довантаження.
3) з приводу підстави для дискваліфікації: «- Леконцева Наталія Іллівна працевлаштована до ПП «САБІ» на постійній основі згідно наказу № 5-к від 01.07.2017, однак в наданій копії трудової книжки відсутня відмітка про прийняття на посаду; - Мисливцева Юлія Юріївна працевлаштована до ПП «САБІ» на постійній основі згідно наказу № 9-к від 01.07.2017, однак в складі ТП не надано трудову книжку (перша сторінка та сторінка з відміткою про прийняття на посаду)».
Просимо звернути увагу, що зазначені працівники працевлаштовані в ПП «САБІ» за СУМІСНИЦТВОМ, на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи (п. 1.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту і Мінсоцзахисту населення від 29.07.93 р. № 58). Також у п. 2.14 цієї Інструкції зазначено: запис про роботу за сумісництвом за бажанням працівника вносить до його трудової книжки окремим рядком основний роботодавець.
Отже, трудові книжки зберігають і ведуть за основним місцем роботи. З цього приводу довідка про працівників містить пояснення, що на працівників які є сумісниками і працюють по ЦПУ трудові книжки не надаються, таким чином це необґрунтована підстава для відхилення.
4) «Диплом, виданий на ім’я Тімофєєвої Ксенії Миколаївни, диплом, виданий на ім’я Єфремова Валерія Анатолійовича та наказ № 5-к від 01.07.2017 про призначення на посаду Леконцеву Наталію Іллівну – не передані в PDF-форматі, скановані з оригіналу документу в кольоровому зображенні.» Формат jpeg це загальнодоступний формат документів, які не проблема відкрити та ознайомитися зі змістом документу, сканування з оригіналу документу може бути і в чорно білому зображенні, що не одноразово підтверджено практикою АМКУ. Згідно наказу ДП «ПРОЗОРРО» «7. Інформація, зазначена у пунктах 2, 3, 4 цього розділу, яка подається окремими файлами повинні мати розширення “.dос”, “.dосх”, “.ррt”, “.ррtх”, “.рdf“, “.jреg”, “.рng” та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.» Таким чином, документи надані ПП «САБІ» і форматі розширення “.jреg”, є загальнодоступними, на них не встановлене жодне обмеження для перегляду цих файлів і Замовник ознайомлений зі змістом цих документів.
5) Як підставу для відхилення Замовник зазначив: «Відповідно до умов Оголошення даної закупівлі Учасник має надати уточнену цінову пропозицію на закупівлю у відповідності до ціни після проведення Аукціону впродовж одного робочого дня після закінчення Аукціону або відхилення попереднього кандидата (В РАЗІ ЗМІНИ ПОЧАТКОВОЇ ЦІНИ). Учасник ПП «САБІ» не дотримався умов даної вимоги Тендерної документації та впродовж одного робочого дня після закінчення Аукціону та не надав уточнену цінову пропозицію на закупівлю у відповідності до ціни після проведення Аукціону» При проведенні аукціону НЕ БУЛО ЗМІНИ ПОЧАТКОВОЇ ЦІНИ, учасник згідно вимог Замовника не зобов’язаний надавати оновлену цінову пропозицію, це не може бути підставою для відхилення.
На підставі вищевикладеного, враховуючи що всі кваліфікаційні критерії підтверджено: 1) наявне все обладнання, якого достатньо для проведення робіт, 2) наявні кваліфіковані працівники, досвід та кваліфікація яких є достатньою для проведення робіт, 3) є позитивний досвід виконання аналогічного договору із Замовником Міністерством закордонних справ, враховуючи принцип максимальної економії при проведенні закупівель (наступні пропозиції є суттєво дорожчими на 200-400 тис грн!!!.), враховуючи, що допорогові закупівлі покликані для відбору постачальника з максимально кращими умовами для замовника, просимо переглянути рішення Замовника, яке ґрунтується на формальному підході, та скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції ПП «САБІ», оскільки пропозиція ПП «САБІ» є найбільш економічно вигідною та по суті відповідає всім вимогам Замовника, та економить публічні кошти.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "САБІ" |
1 058 490,00
UAH з ПДВ
|
1 058 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ДИЗАЙНЕРСЬКА КОМПАНІЯ "БОСКО ДИЗАЙН" |
1 268 750,00
UAH з ПДВ
|
1 268 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю УкрНДІагропроект |
1 440 000,00
UAH з ПДВ
|
1 440 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПАН ПРОЕКТ |
1 449 209,00
UAH з ПДВ
|
1 449 209,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "САБІ" #31943632 |
Відхилено |
1 058 490,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 17:41
|
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ДИЗАЙНЕРСЬКА КОМПАНІЯ "БОСКО ДИЗАЙН" #37471823 |
Переможець |
1 268 750,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2020 09:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дод_угода про розірвання договору.pdf | укладений |
15 вересня 2020 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2020 10:26
|
договір 18.pdf | укладений |
17 березня 2020 10:25
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 березня 2020 — 28 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
1 268 750,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та пунктів 4.5 і 10.4 Договору № 18 від 17.03.2020 |