Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2020-02-13-000918-b 429b37467ebf4dcf8314241716f64712
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Яна Олександрівна

380443667613 yana.homenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 40918711
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36
Контактна особа: Хоменко Яна Олександрівна
380443667613
yana.homenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 27 лютого 2020 14:49
Очікувана вартість: 1 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,69%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Розроблення науково-проектної документації на реставрацію з пристосуванням з облаштуванням горищного простору під мансардний поверх будівлі на вул. Фролівській, 1/6, літ. Аˈ у Подільському районі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані Роботи здійснюються на підставі статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за виконані Роботи здійснюються протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування оплати виконаних Робіт на свій реєстраційний рахунок. Поточні та остаточні розрахунки за виконані роботи здійснюються проміжними платежами відповідно до Календарного плану (Додаток № 4 до цього Договору) виконання робіт на підставі Акту, який повинен повністю відповідати вимогам, що ставляться до такого виду Робіт відповідно до законодавства України, підписаних представниками Сторін за умови наявності відповідного фінансування та коштів на рахунку Замовника. Остаточний розрахунок після завершення робіт здійснюється після підписання Сторонами останнього Акту, передання Виконавцем Замовнику Документації за Актом разом з позитивним висновком (звітом) за результатами проведеної експертизи Документації, з урахуванням раніше проведених платежів. Оплата Робіт здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за умови наявності відповідного бюджетного фінансування та коштів на рахунку Замовника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 17:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 17:22
Змiни до оголошення.pdf
18 лютого 2020 17:21
Документація 2 Зміни.pdf
18 лютого 2020 14:39
Документація 2 Зміни.pdf
13 лютого 2020 12:38
Технічний паспорт.pdf
18 лютого 2020 17:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 12:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 17:22
Змiни до оголошення.pdf
18 лютого 2020 14:38
Змiни до оголошення.pdf
18 лютого 2020 17:21
Документація 2 Зміни.pdf
13 лютого 2020 12:38
Документація 2 останній варіант.pdf
18 лютого 2020 14:39
Документація 2 Зміни.pdf
13 лютого 2020 12:38
Технічний паспорт.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не відповідність ДБН
Дата подання: 17 лютого 2020 16:22
Дата відповіді: 18 лютого 2020 10:23
У відповідності до ДБН А.2.2-14-2016 необхідною складовою науково-проектної документації є "Реставраційне завдання". у складі пропозициі відсутнє. необхідно виправити Додаток 5
Відповідь: Реставраційне завдання у відповідності до розділів 4 та 5 ДБН А.2.2-14-2016 склаждається проектною організацією спільно з Замовником на етапі науково-дослідних робіт, що передують складанню науково-проектної документації, відтак не може бути подане раніше визначення такого учасника. З огляду на викладення у складі пропозиції Додаток 4 Реставраційне завдання носить виключно інформаційний характер, з зазначенням підстав проектування та даних про замовника та обєкт.
зміст договору
Дата подання: 18 лютого 2020 08:20
Дата відповіді: 18 лютого 2020 09:43
У Договорі не дописане речення. п.33. Строки виконання Робіт можуть бути змінені за домовленністю Сторін шляхом оформлення відповідної Додаткової угоди до цього Договору у разі. Не дописано у разі чого. Прохання виправити.
Відповідь: добрий ранок. В проект договору будуть внесені зміни
зміст договору не відповідає ДБН А.2.2-14-2016
Дата подання: 18 лютого 2020 10:14
Дата відповіді: 18 лютого 2020 12:59
в тексті договору зустрічається поняття "завдання на проектування". у відповідності до ДБН А.2.2-14-2016 необхідно вживати термін "реставраційне завдання". Прохання виправити
Відповідь: Враховуючи Додаток А ДБН А.2.2-14:2016 в якому передбачено можливість надання замовником надання завдання на проектування в разі пристосування об’єкта реставрації. Приймаючи до уваги що предметом закупівлі «Розроблення науково-проектної документації на реставрацію з пристосуванням з облаштуванням горищного простору під мансардний поверх будівлі на вул. Фролівській, 1/6, літ. Аˈ у Подільському районі». Вважаємо що визначення у договорі «завдання на проектування » непротирічить нормам ДБН А.2.2-14:2016 та не впливає на зміст договору.
зміст договору
Дата подання: 18 лютого 2020 10:22
Дата відповіді: 18 лютого 2020 14:11
в тексті договору є посилання на пункт 5.3.6. В договорі такий пункт відстуній. прохання уточнити
Відповідь: Добрий день. Будуть внесені відповідні зміни в оголошення
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-13-000918-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Український державний науково-дослідний та проектний інститут «УКРНДІПРОЕКТРЕСТАВРАЦІЯ», Код ЄДРПОУ:05482989
Дата подання: 17 лютого 2020 11:48
Порушення вимог ДБН А.2.2-14:2016
Доброго дня!
1. Реставраційне завдання для цієї закупівлі не може бути підставою для проектування, оскільки воно складається проектною організацією з Замовником на підставі виконаних «Попередніх робіт» (останні не вказані в складі робіт в Тендерних умовах, що є грубим порушенням ДБН А.2.2-14:2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування»).
2. Вид будівництва «реконструкція» не може застосовуватись на пам’ятці архітектури, див. ДБН А.2.2-14:2016, п.1.1. «Реконструкція» - вид будівництва, який передбачає зміну геометричних розмірів та/або функціонального призначення об’єкту, що категорично заборонено на пам’ятках культурної спадщини.
Просимо внести зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 лютого 2020 17:17
Шановний учасник. В оголошення будуть внесені відповідні змін
Шановний учасник. В оголошення будуть внесені відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2020-02-13-000918-b.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "САБІ", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 04 березня 2020 13:03
Безпідставна дискваліфікація учасника з найменшою ціною
Шановний Замовнику просимо переглянути рішення щодо дискваліфікації пропозиції ПП «САБІ» виходячи з наступного:
1) Як причина для дискваліфікації вказано наступне: «відсутня інформація у вигляді таблиці щодо найменування видів спецтехніки, автотранспорту (марка, модель). Для підтвердження наявності запитуваної матеріально-технічної бази не надано скановані копії документи на право власності / користування технічних паспортів автотранспорту.»
Для виконання робіт, які є предметом закупівлі не потрібна наявність спецтехніки, автотранспорту. Перелік обладнання необхідного для виконання робіт надано в довідці про МТБ. Таким чином, вимога про наявність автотранспорту є по своїй суті дискримінаційною, з 4 учасників закупівлі, лише 2 учасники мають в наявності автомобілі. Якби предметом закупівлі були наприклад, послуги з перевезення то тоді така вимога має зміст. Яким чином наявність чи відсутність автомобіля у проектної організації впливає на надання послуг з проектування? Окрім того, в довідці про МТБ зазначено, що за потреби автомобіль може бути залученим у сторонніх організацій.
2)Замовником в рішенні про дискваліфікацію зазначено: « Учасником ПП «САБІ» не підтверджено поважні причини у зв’язку з якими не були подані документи на момент проведення Аукціону, а довантажені в систему файлом «документи.pdf» 28.02.2020». Довідка про працівників не була завантажена в систему у повному обсязі через технічний збій (не завантажилася сторінка довідки), Замовник в документації не вказував про те, що при завантаженні документів після аукціону має бути надане ще пояснення причини довантаження.
3) з приводу підстави для дискваліфікації: «- Леконцева Наталія Іллівна працевлаштована до ПП «САБІ» на постійній основі згідно наказу № 5-к від 01.07.2017, однак в наданій копії трудової книжки відсутня відмітка про прийняття на посаду; - Мисливцева Юлія Юріївна працевлаштована до ПП «САБІ» на постійній основі згідно наказу № 9-к від 01.07.2017, однак в складі ТП не надано трудову книжку (перша сторінка та сторінка з відміткою про прийняття на посаду)».
Просимо звернути увагу, що зазначені працівники працевлаштовані в ПП «САБІ» за СУМІСНИЦТВОМ, на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи (п. 1.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту і Мінсоцзахисту населення від 29.07.93 р. № 58). Також у п. 2.14 цієї Інструкції зазначено: запис про роботу за сумісництвом за бажанням працівника вносить до його трудової книжки окремим рядком основний роботодавець.
Отже, трудові книжки зберігають і ведуть за основним місцем роботи. З цього приводу довідка про працівників містить пояснення, що на працівників які є сумісниками і працюють по ЦПУ трудові книжки не надаються, таким чином це необґрунтована підстава для відхилення.
4) «Диплом, виданий на ім’я Тімофєєвої Ксенії Миколаївни, диплом, виданий на ім’я Єфремова Валерія Анатолійовича та наказ № 5-к від 01.07.2017 про призначення на посаду Леконцеву Наталію Іллівну – не передані в PDF-форматі, скановані з оригіналу документу в кольоровому зображенні.» Формат jpeg це загальнодоступний формат документів, які не проблема відкрити та ознайомитися зі змістом документу, сканування з оригіналу документу може бути і в чорно білому зображенні, що не одноразово підтверджено практикою АМКУ. Згідно наказу ДП «ПРОЗОРРО» «7. Інформація, зазначена у пунктах 2, 3, 4 цього розділу, яка подається окремими файлами повинні мати розширення “.dос”, “.dосх”, “.ррt”, “.ррtх”, “.рdf“, “.jреg”, “.рng” та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.» Таким чином, документи надані ПП «САБІ» і форматі розширення “.jреg”, є загальнодоступними, на них не встановлене жодне обмеження для перегляду цих файлів і Замовник ознайомлений зі змістом цих документів.
5) Як підставу для відхилення Замовник зазначив: «Відповідно до умов Оголошення даної закупівлі Учасник має надати уточнену цінову пропозицію на закупівлю у відповідності до ціни після проведення Аукціону впродовж одного робочого дня після закінчення Аукціону або відхилення попереднього кандидата (В РАЗІ ЗМІНИ ПОЧАТКОВОЇ ЦІНИ). Учасник ПП «САБІ» не дотримався умов даної вимоги Тендерної документації та впродовж одного робочого дня після закінчення Аукціону та не надав уточнену цінову пропозицію на закупівлю у відповідності до ціни після проведення Аукціону» При проведенні аукціону НЕ БУЛО ЗМІНИ ПОЧАТКОВОЇ ЦІНИ, учасник згідно вимог Замовника не зобов’язаний надавати оновлену цінову пропозицію, це не може бути підставою для відхилення.
На підставі вищевикладеного, враховуючи що всі кваліфікаційні критерії підтверджено: 1) наявне все обладнання, якого достатньо для проведення робіт, 2) наявні кваліфіковані працівники, досвід та кваліфікація яких є достатньою для проведення робіт, 3) є позитивний досвід виконання аналогічного договору із Замовником Міністерством закордонних справ, враховуючи принцип максимальної економії при проведенні закупівель (наступні пропозиції є суттєво дорожчими на 200-400 тис грн!!!.), враховуючи, що допорогові закупівлі покликані для відбору постачальника з максимально кращими умовами для замовника, просимо переглянути рішення Замовника, яке ґрунтується на формальному підході, та скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції ПП «САБІ», оскільки пропозиція ПП «САБІ» є найбільш економічно вигідною та по суті відповідає всім вимогам Замовника, та економить публічні кошти.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "САБІ" 1 058 490,00
UAH з ПДВ
1 058 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ДИЗАЙНЕРСЬКА КОМПАНІЯ "БОСКО ДИЗАЙН" 1 268 750,00
UAH з ПДВ
1 268 750,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю УкрНДІагропроект 1 440 000,00
UAH з ПДВ
1 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПАН ПРОЕКТ 1 449 209,00
UAH з ПДВ
1 449 209,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 10:31
Електронний підпис
28 лютого 2020 10:11
документи.pdf
26 лютого 2020 09:53
Електронний підпис
26 лютого 2020 09:52
згоди.pdf
26 лютого 2020 09:52
документи пропозиції.pdf
26 лютого 2020 09:52
документи працівників.pdf
26 лютого 2020 09:52
штатний розпис.pdf
26 лютого 2020 09:52
трудовая_Алимова.pdf
26 лютого 2020 09:52
трудова_леконцева.PDF
26 лютого 2020 09:52
трудова архітек.PDF
26 лютого 2020 09:52
Статут.pdf
26 лютого 2020 09:52
сертифікати.pdf
26 лютого 2020 09:52
сертифікати копії.PDF
26 лютого 2020 09:52
рішення копія.PDF
26 лютого 2020 09:52
рішення засновника.PDF
26 лютого 2020 09:52
протокол майно.PDF
26 лютого 2020 09:52
паспорт копія.PDF
26 лютого 2020 09:52
наказ_тімофєєва.PDF
26 лютого 2020 09:52
наказ_єфремов.PDF
26 лютого 2020 09:52
наказ.jpg
26 лютого 2020 09:52
наказ іп _Кожанова.PDF
26 лютого 2020 09:52
наказ гіп Кожанова.PDF
26 лютого 2020 09:52
копія ліцензії.pdf
26 лютого 2020 09:52
код директора копія.PDF
26 лютого 2020 09:52
додатки.pdf
26 лютого 2020 09:52
додатки до договору.pdf
26 лютого 2020 09:52
договір ОРЕНДИ.PDF
26 лютого 2020 09:52
договір 39.pdf
26 лютого 2020 09:52
диплом.jpg
26 лютого 2020 09:52
Диплом специалиста.jpg
26 лютого 2020 09:52
диплом 2.PDF
26 лютого 2020 09:52
відгук МЗС.pdf
26 лютого 2020 09:52
витяг.rtf
26 лютого 2020 09:52
витяг копія.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 17:19
Електронний підпис
26 лютого 2020 00:46
Електронний підпис
26 лютого 2020 00:43
21. Інші документи.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 09:53
Електронний підпис
25 лютого 2020 22:34
Електронний підпис
25 лютого 2020 22:30
15.Установчі документи.pdf
25 лютого 2020 22:30
23.Проект договору.pdf
25 лютого 2020 22:30
30.Сертифікати.pdf
25 лютого 2020 22:30
31.Акт основні засоби.pdf
25 лютого 2020 22:30
7.Листи-згоди.pdf
25 лютого 2020 22:30
11.Довiдка_про_субпiдряд.pdf
25 лютого 2020 22:30
8.Довiдка_лiцензiя.pdf
25 лютого 2020 22:30
28.Трудова книжка Шум..pdf
25 лютого 2020 22:29
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 09:11
Електронний підпис
25 лютого 2020 16:06
4.3_ Договір 2.pdf
25 лютого 2020 16:06
4.2_Договор1.pdf
25 лютого 2020 16:06
4.0_довідка про досвід.pdf
25 лютого 2020 16:06
3.11_Герасименко.pdf
25 лютого 2020 16:06
3.10_Титаренко.pdf
25 лютого 2020 16:06
3.9_Маляревська.pdf
25 лютого 2020 16:06
3.8_Ткачова.pdf
25 лютого 2020 16:06
3.7_Разенкова.pdf
25 лютого 2020 16:06
3.5_Савельєва.pdf
25 лютого 2020 16:06
3.4_Левадна.pdf
25 лютого 2020 16:06
2.2_ПАН ПРОЕКТ аренда2.pdf
25 лютого 2020 16:06
4.0_довідка про досвід.pdf
25 лютого 2020 13:52
25_ витяг з держ реєстру.pdf
25 лютого 2020 13:52
24_номер рахунку.pdf
25 лютого 2020 13:52
23_баланс.pdf
25 лютого 2020 13:52
22_Протокол (правочини).pdf
25 лютого 2020 13:52
21_Статут ПАНПРОЕКТ.pdf
25 лютого 2020 13:52
19_код Петровський.pdf
25 лютого 2020 13:52
18_паспорт Петровський.pdf
25 лютого 2020 13:52
16_Довідка про офшори.pdf
25 лютого 2020 13:52
12_Виписка з держреєсту.pdf
25 лютого 2020 13:51
9_Додаток _7_лист-згода.pdf
25 лютого 2020 13:51
8_Додаток _6_Договір.pdf
25 лютого 2020 13:51
7_Додаток _5 завдання.pdf
25 лютого 2020 13:51
5_Додаток _3.pdf
25 лютого 2020 13:51
3.6_Кириллова.pdf
25 лютого 2020 13:39
3.3_Покрищенко.pdf
25 лютого 2020 13:39
3.2_Петровський.pdf
25 лютого 2020 13:39
3.1_штатний розклад.pdf
25 лютого 2020 13:33
2.1_ПАН ПРОЕКТ аренда.pdf
25 лютого 2020 13:33
1_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САБІ"

ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ДИЗАЙНЕРСЬКА КОМПАНІЯ "БОСКО ДИЗАЙН"

Товариство з обмеженою відповідальністю УкрНДІагропроект

ТОВ ПАН ПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "САБІ"
#31943632
Відхилено 1 058 490,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 17:41
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ДИЗАЙНЕРСЬКА КОМПАНІЯ "БОСКО ДИЗАЙН"
#37471823
Переможець 1 268 750,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 09:19

Документи

Документи

10 березня 2020 09:18
Повідомлення 10.03.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ДИЗАЙНЕРСЬКА КОМПАНІЯ "БОСКО ДИЗАЙН"
#37471823
1 268 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2020 09:18
Повідомлення 10.03.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод_угода про розірвання договору.pdf укладений
15 вересня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 10:26
договір 18.pdf укладений
17 березня 2020 10:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 28 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 268 750,00
UAH
Причини розірвання договору: Відповідно до ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та пунктів 4.5 і 10.4 Договору № 18 від 17.03.2020