Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЄМІЛЬЧИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01991659 |
Місцезнаходження: | 11201, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Ємільчине, вулиця 1-го Травня, 133 |
Контактна особа: |
Адамяк Валентина Леонідівна +380414921200 tendercrlem@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2020 12:06 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2020 12:06 |
Початок аукціону: | 16 березня 2020 13:50 |
Очікувана вартість: | 760 084,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 600,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Паливна деревина | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2020 12:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2020 12:02 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2020 дрова1 (1).docx | |
13 лютого 2020 12:02 |
Протокол засідання ТК_8.pdf |
19 лютого 2020 12:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 лютого 2020 12:02 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2020 дрова1 (1).docx
|
||||||
13 лютого 2020 12:02 |
Протокол засідання ТК_8.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції державного підприємства «Ємільчинське лісове господарство» (далі – ДП «Ємільчинський лісгосп», учасник) вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з таких підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
По-перше, відповідно до умов тендерної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, вказані в Додатку №4, що підтверджують відсутність підстав, відмови в участі у процедурі закупівлі.
Водночас, згідно з Додатком 4 до тендерної документації, переможець процедури закупівлі повинен надати:
- Копія Статуту зі змінами (у разі їх наявності), або інших установчих документів;
- Оригінал або нотаріально засвідчена копія довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету, чинна на момент подання.
- Документи для підтвердження того, що учансик-переможцеь у встановленому порядку не визнаний банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
- Документи для підтвердження відсутності судимості у посадової (службової) особи;
- Довідка-гарантія довільної форми, яка засвідчує, що учасник протягом останніх 3-ох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів.
- Довідка-підтвердження у довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником внесених до Єдиного державного реєстру осіб , які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Зважаючи на те, що протокол тендерного комітету про визнання ДП «Ємільчинський лісгосп» переможцем процедури закупівлі було оприлюднено 27.03.2020 року, кінцевий строк для подання вищезазначених документів закінчився 01.04.2020 року.
Звертаємо увагу тендерного комітету, що ДП «Ємільчинський лісгосп» не надав жодного документу, що передбачалися для подання у 5-ти дневний термін переможцем процедури закупівлі.
Наголошуємо також на тій обставині, що подання деяких з вищезазначених документів у складі тендерної пропозиції не позбавляє ДП «Ємільчинський лісгосп» обов’язку надавати ці документі у статусі переможця процедури закупівлі, оскільки вимога Замовника та Закону про надання документів переможця процедури закупівлі несе виключно імперативний характер.
Таким чином, ДП «Ємільчинський лісгосп» грубо порушив вимоги Закону та тендерної документації та не надав документи, що вимагалися для подання переможцем процедури закупівлі, а отже, тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
По-друге, згідно з вимогами тендерної документації: «Всі документи, що готуються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові Учасник надає нотаріально завірений переклад цього документа».
Водночас, у складі тендерної пропозиції ДП «Ємільчинський лісгосп» надано сертифікат FSC, інформація в якому викладена російською та англійською мовами. Нотаріально завірений переклад цього документу відсутній.
Таким чином, тендерна пропозиція ДП «Ємільчинський лісгосп» не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Згідно з умовами тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція відхиляється Замовником в разі якщо:
1) Учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та зазначеними у цій Документації;
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до цієї Документації;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо відхилити тендерну пропозицію учасника ДП «Ємільчинське лісове господарство» та перейти до розгляду наступної економічно доцільної тендерної пропозиції. У випадку невиконання вимог, ТОВ «ТЕД» буде вимушене звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.
Водночас повідомляємо Замовнику, що згідно з ч.1 ст. 164-14 КпАП України встановлено, що порушення законодавства про закупівлі, а саме: здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон №922) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ст. 17 Закону №922 визначено, що переможець торгів має надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови у строк, що не перевищує 5 днів (маються на увазі календарні дні) з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Водночас відповідно до ст. 25 Закону №922 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Замовник не має права вимагати документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому, як передбачено абз. 2 ч. 3 ст. 17 Закону № 922, переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пп. 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 цієї статті.
Разом з тим подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель (ч. 1 ст. 14 Закону № 922).
З огляду на викладене, можна дійти висновку, що в разі якщо переможець завантажив в електронному вигляді в електронну систему закупівель Prozorro документи та інформацію, зазначену в ч. 1 і 3 ст. 17 Закону № 922, то переможець виконав вимоги тендерної документації і надсилати замовнику такі документи (інформацію) поштою не потрібно.
Щодо невідповідності, на Вашу думку, поданого ДП "Ємільчинське ЛГ" сертифіката FSC.
Виходячи зі змісту п.30 ч.1 ст. 1 Закону № 922 учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота) від-повідно до вимог тендерної документації.
Водночас ч.2 ст. 22 Закону № 922 визначено перелік складових, які по-винна містити тендерна документація.
При цьому наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі Укра-їни від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ) затверджена Примірна тендерна до-кументація, зокрема для процедури закупівлі - відкриті торги.
Відповідно до пп. 1,12 ч.2 ст. 22 Закону тендерна документація повин-на містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій та інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції.
Разом з цим пунктом 7 розділу “Загальні положення” порядку заповнен-ня тендерної документації Наказу передбачено, що інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції зазначаєть-ся замовником.
Отже, замовник може самостійно зазначити у тендерній документації ви-могу щодо мови тендерної пропозиції, а також конкретизувати, який текст є визначальним, у випадку мовних розбіжностей.
Водночас згідно з ч.3 ст. 22 Закону № 922 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, замовник, дотримуючись законодавства в цілому та прин-ципів здійснення закупівель, встановлених ст. 3 Закону № 922, самостійно описує та наводить приклади формальних (несуттєвих) помилок у докумен-тації конкурсних торгів, допущення яких учасниками не призведе до відхи-лення їх пропозицій, а також приймає рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) у відповідності до ст. 11 За-кону № 922.
Враховуючи викладене замовник не погоджується із доводами Скаржника, прийняте Рішення вважає повністю законним і обґрунтованим.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-31-000020 ● cbd6b724556f498299357c1bee04e82c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 17:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.03.2020
№ 19
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.03.2020 № 19.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2020-02-13-000785-b від 13.02.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-01 09:58:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Паливна деревина» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-13-000785-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ДП Ємільчинське лісове господарство на відповідність тендерній документації Комунального некомерційного підприємства «Ємільчинська центральна районна лікарня» Ємільчинської районної ради Житомирської області з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
на виконання моніторингу від 13.04.2020 року КНП "ЄЦРЛ" відмінила визнання переможця та закупівлю ДК021:2015 03413000-8 Паливна деревина
2020-04-16 15:48:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
2020-04-16 15:56:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2020 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП Ємільчинське лісове господарство |
757 416,00
UAH з ПДВ
|
737 484,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕД" |
749 443,20
UAH з ПДВ
|
749 443,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
760 084,00
UAH з ПДВ
|
760 084,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП Ємільчинське лісове господарство #00991829 |
Рішення скасоване |
737 484,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2020 15:38
|
ТОВ "ТЕД" #42940293 |
Очікує рішення |
749 443,20
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2020 15:44
|
ДП Ємільчинське лісове господарство #00991829 |
Відхилено |
737 484,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2020 15:44
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 16 квітня 2020 15:47 |
Коментар щодо відміни: | не надав документи, що підтверджує відсутність підстав, передбачених статею 17 |
16 квітня 2020 15:46
|
протокол про відхилення |