Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний
Очікувана вартість
33 450,00 UAH
UA-2020-02-13-000765-c ● dc6fd457690a46e78f9cb2abc8eb248b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Північно-східний офіс Держаудитслужби |
Код ЄДРПОУ: | 40478572 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., місто Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 4 під'їзд, 10 поверх |
Контактна особа: |
Рубан Анатолій Іванович +380503030209 email.tender20@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 10:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 10:34 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2020 10:35 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2020 13:46 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2020 13:46 |
Очікувана вартість: | 33 450,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 167,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір офісний для друку, копіювання формату А4
Папір офісний для друку, копіювання формату А4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
446 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, місто Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 4 під'їзд, 10 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично поставлений Товар відповідно до розрахунків, визначених Сторонами у Специфікації (додаток до Договору) протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. Місце поставки (передачі) Продавцем Товару Покупцю є: : Україна, 61022, м. Харків, майдан Свободи 5, Держпром, 4й під’їзд, 10й поверх, Північно-східний офіс Держаудитслужби. Транспортування Товару до місця поставки організовує та сплачує Продавець, а вартість цього включається до ціни Товару за Договором. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2020 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2020 10:48 |
проєкт договору.docx | |
13 лютого 2020 10:48 |
Оголошення папір А-4.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Количество поставок
Дата подання: 13 лютого 2020 15:18
Дата відповіді: 13 лютого 2020 15:26
Доброго дня.
Просимо сповістити орієнтовну кількість поставок
Відповідь: Кількість поставок - одна
Одиниця виміру – пачка
Папір офісний для друку формату А4 - 446 одиниць.
Одиниця виміру – пачка
Папір офісний для друку формату А4 - 446 одиниць.
занос продукциии
Дата подання: 13 лютого 2020 15:21
Дата відповіді: 13 лютого 2020 15:27
Добрый день. Т.к Вам необходим занос, прошу сообщить работает ли лифт?
Відповідь: Ліфт працює
отгруз
Дата подання: 13 лютого 2020 16:05
Дата відповіді: 13 лютого 2020 16:31
весь обьем 446 пачек будет разовая отгрузка всего обьема или партиями к примеру раз в месяц необольшое количество
Відповідь: Обсяг поставки товару - 446 одиниць (пачок) одноразово.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 11:51
Дата відповіді: 17 лютого 2020 09:35
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання , повідомляємо, що в Оголошенні не вимагається конкретна торгова марка паперу, оскільки це не є показником якості предмету закупівлі. Учасник може пропонувати папір будь якої торгової марки, головне, щоб технічні характеристики відповідали вимогам Додатку 1, а також предмет закупівлі повинен відповідати вимогам підпункту 4.6. пункту 4 Оголошення.
До участі у торгах допускаються усі суб’єкти господарювання, що відповідають вимогам чинного законодавства та тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до розміру бюджетного призначення за кошторисом і не може перевищувати встановлену суму (в тому числі враховуючі ПДВ).
До участі у торгах допускаються усі суб’єкти господарювання, що відповідають вимогам чинного законодавства та тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до розміру бюджетного призначення за кошторисом і не може перевищувати встановлену суму (в тому числі враховуючі ПДВ).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПФ Бригантина |
30 997,00
UAH з ПДВ
|
28 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШКАРЛАТ ОЛЕКСІЙ ВАДИМОВИЧ" |
29 391,40
UAH з ПДВ
|
28 677,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
31 603,56
UAH з ПДВ
|
28 686,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
30 150,00
UAH з ПДВ
|
30 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ФОРСАЙТ" |
31 175,40
UAH з ПДВ
|
30 674,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПФ Бригантина #25181304 |
Відхилено |
28 300,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2020 09:53
|
ФОП "ШКАРЛАТ ОЛЕКСІЙ ВАДИМОВИЧ" #3004714611 |
Відхилено |
28 677,80
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2020 09:54
|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
28 686,72
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2020 12:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2020 11:07
|
Договір Екопром сістем.pdf | укладений |
12 березня 2020 11:06
|