Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2020-02-13-000736-a 6c890eb75f71457ba94f76a5d9de50da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лук'янова Ганна

+380552493167 tender@bdp.ks.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА ДИТЯЧА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02009873
Місцезнаходження: 73013, Україна , Херсонська обл., Херсон, вулиця Українська, 81
Контактна особа: Лук'янова Ганна
+380552493167
tender@bdp.ks.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 11:56
Очікувана вартість: 310 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Системні блоки (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73013, Україна, Херсонська область, Херсон, Українська, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 15:34
Тендерна документація .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:12
Дата відповіді: 18 лютого 2020 11:01
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація була складена відповідно вимог закону україни “про публічні закупівлі”, зокрема ст. 22 де вказано що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Тому тендерна документація щодо закупівлі за кодом 021:2015 "Єдиний закупівельний словник” 30210000-4 – машини для обробки даних (апаратна частина) не містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію тощо. Також згідно п.6 розділу III. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації передбачено вимогу: У разі наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент».

Відповідно до п.1 Додаток 4 до Документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристик” замовником передбачено вимогу щодо зазначення учасниками виробника та моделі запропонованого предмету закупівлі.

Згідно п п. 35 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Також згідно п. 5 розділу I. Загальні положення тендерної документації: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах

Згідно п.1,2 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції замовником вказано :
Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника. Учасники у тендерній пропозиції зазначають ціну за одиницю товару з ПДВ (без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України). Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціонуу

Ціна на Товар встановлюється в національній валюті України. Валютою Договору є гривня України. Ціна на Товар визначена та сформована відповідно до встановленого законодавством порядку, з урахуванням: вартості самого Товару; вартості тари, упакування та маркування Товару; витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження; сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Це положення є умовою договору, який буде укладено із переможцем процедури закупівлі за підсумками цих торгів.
При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 14 лютого 2020 12:20
Дата відповіді: 18 лютого 2020 11:01
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічні товари – товари, які, не будучи ідентичними, мають подібні характеристики і складаються зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати одні і ті ж функції та (або) бути технічно взаємозамінними. При визначенні аналогічності товарів враховуються їх якість та репутація виробника на ринку

Еквівалент — предмет або кількість, що відповідає іншим предметам або кількостям, може замінювати або виражати їх.
З метою забезпечення рівних умов для всіх учасників замовник розглядає усі подані тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації в тому числі технічним характеристикам на базі процесора АMD

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-13-000736-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 05 березня 2020 12:30
Вимога про дискваліфікацію
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "КОМЕЛ" в тендерній закупівлі , UA-2020-0213-000736-a звертаємо Вашу увагу на те, що запропоновані товари не відповідають вимогам закупівлі, а саме: Замовник в додатку №4 до тендерної документації, вимагав, щоб системний блок мав 3 роз’єми типу USB 3.0. При цьому ТОВ "КОМЕЛ" запропонувало материнську плату ASUS PRIME H310M-R R2.0 яка має 2 роз’єми типу USB 3.0 (інформація про модель на сайті виробника https://dlcdnets.asus.com/pub/ASUS/mb/LGA1151/PRIME_H310MR_R2/E15469_PRIME_H310M-R_R2.0_UM_V2_WEB.pdf?_ga=2.159396733.1334844593.15834035311416544991.1581425384) та корпус Корпус Vinga CS104B-450W, який не має портів USB 3.0. (інформація про модель на сайті виробника https://vinga.ua/ru/korpusa/cs104b-450w.html). Отже, ТОВ «Комел» запропонував системний блок, який має 2 роз’єми USB 3.0, що не відповідає вимогам замовника. Згідно змісту ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 10.04.2014 № 922-VIII, ТОВ «ЮДІТРЕЙД», як учасник торгів має право подати обґрунтовану скаргу. Частина 3 вказаної статті встановлює, що у разі отримання замовником звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, замовник має право на добровільній основі вжити належних заходів, у тому числі з призупиненням процедури закупівлі, для врегулювання питань зазначених у зверненні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2020 11:36
На вимогу від 05.03.2020 року № 05/03-01 “Вимога щодо дискваліфікації” (№ оголошення UA-2020-02-13-000436-а). тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної ради, ознайомившись з технічними характеристиками материнської плати ASUS PRIME H310M-R R2.0 за посиланням https://dlcdnets.asus.com/pub/ASUS/mb/LGA1151/PRIME_H310M-R_R2/E15469_PRIME_H310M-R_R2.0_UM_V2_WEB.pdf?_ga=2.159396733.1334844593.1583403531-1416544991.1581425384, дійшов висновку, що обґрунтування викладене в вимозі, не відповідає фактичним даним, так як, на сайті виробника зазначено: «Intel® H310 Chipset: - 4 USB 3.1 Gen 1», тобто материнська плата ASUS PRIME H310M-R R2.0 має технічні характеристики, що відповідають вимогам тендерної документації. Щодо корпусу Vinga CS104B-450W, який не має портів USB 3.0., зазначаємо, що кількість і вид портів залежить від технічних характеристик материнської плати, яка з вищезазначеного відповідає вимогам тендерної документації

Документи подані скаржником

Документи

10 березня 2020 11:36
Відповідь на скаргу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Карась П.М. 290 000,00
UAH з ПДВ
270 270,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 278 397,00
UAH з ПДВ
274 845,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 287 349,00
UAH з ПДВ
274 849,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 284 712,00
UAH з ПДВ
276 384,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 288 789,00
UAH з ПДВ
276 395,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 288 888,00
UAH з ПДВ
276 498,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" 299 775,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 291 900,00
UAH з ПДВ
286 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 294 450,00
UAH з ПДВ
287 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 302 100,00
UAH з ПДВ
302 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 14:39
Проект договору.pdf
28 лютого 2020 11:54
Сертификати на ПК.pdf
28 лютого 2020 11:54
Довідка про виробника.pdf
28 лютого 2020 11:54
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 11:54
Проект договору.pdf
28 лютого 2020 11:54
Лист про санкції.pdf
28 лютого 2020 11:54
Копія витягу .pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 08:22
Електронний підпис
28 лютого 2020 08:21
2. Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 08:21
27. Проект договору.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 16:18
Електронний підпис
05 березня 2020 17:14
Копія довідки МВС 20.02.2020.pdf
05 березня 2020 15:49
357806CF-984E-4709-B003-1B2A7FEC0787.jpeg
05 березня 2020 15:47
Довідка МВС 20.02.2020.pdf
28 лютого 2020 12:04
Електронний підпис
28 лютого 2020 12:01
Реєстр документів.pdf
28 лютого 2020 12:01
Доручення ЕЦП.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 12:55
Електронний підпис
28 лютого 2020 12:50
17. Гарантійні листи.pdf
28 лютого 2020 12:50
16. Довідки.pdf
28 лютого 2020 12:50
13. Проект договору.pdf
28 лютого 2020 12:50
11. ТОВ ВКП Всесвіт.pdf
28 лютого 2020 12:50
05. Відповідність Roma PC.pdf
28 лютого 2020 12:50
03. Технічна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 12:50
02. Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 12:50
01. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 15:48
Електронний підпис

Публічні документи

24 лютого 2020 11:28
Електронний підпис
24 лютого 2020 10:06
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

23 березня 2020 13:06
Лист відмова
28 лютого 2020 11:35
Електронний підпис
28 лютого 2020 11:34
Пропозиція.rar

Публічні документи

27 березня 2020 11:57
документи
27 лютого 2020 18:09
Електронний підпис
27 лютого 2020 18:07
Проект договору.pdf
27 лютого 2020 18:07
Тендерна пропозиція.pdf
27 лютого 2020 18:07
Технічний опис.zip

Публічні документи

27 лютого 2020 23:46
Електронний підпис
27 лютого 2020 23:45
реєстр документів.pdf
27 лютого 2020 23:45
довідка санкції.pdf
27 лютого 2020 23:45
проект договору.pdf
27 лютого 2020 23:45
Технічні вимоги.pdf
27 лютого 2020 23:31
Витяг ПДВ_копія.pdf
27 лютого 2020 23:31
Статут копія.pdf
27 лютого 2020 23:31
15279693_пропозиція.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 12:38
Електронний підпис
10 квітня 2020 12:37
Довідка з ДФС.pdf
10 квітня 2020 12:37
Dovidka_20083587550710917361.pdf
28 лютого 2020 15:55
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:52
Статутні 1-30.pdf
28 лютого 2020 15:52
Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2020 15:52
Сертифікати EXPERT PC.pdf
28 лютого 2020 15:52
Реєстр документів.pdf
28 лютого 2020 15:52
Довідка про договір.pdf
28 лютого 2020 15:52
30210000-4 СУ 05031 05032019.pdf
28 лютого 2020 15:52
30210000-4 СУ 559 28102019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Карась П.М.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "ДІСІ ЛІНК"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "Систематика Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Карась П.М.
#2721301370
Відхилено 270 270,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 11:50
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 274 845,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 11:52
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Рішення скасоване 274 849,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 15:27
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 274 849,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 15:29
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Рішення скасоване 276 384,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 12:13
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Відхилено 276 384,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 12:14
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Рішення скасоване 276 395,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 12:27
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Відхилено 276 395,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 12:27
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Рішення скасоване 276 498,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 13:35
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 276 498,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 13:36
ТОВ "ДІСІ ЛІНК"
#31799566
Рішення скасоване 280 000,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 13:46
ТОВ "ДІСІ ЛІНК"
#31799566
Відхилено 280 000,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 13:59
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Рішення скасоване 286 450,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 12:43
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 286 450,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 12:45
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 287 999,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 14:32
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 287 999,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 14:33
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Переможець 302 100,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 13:33

Документи

05 березня 2020 11:50
Електронний підпис
05 березня 2020 11:49
Протокол видхилення.pdf
02 березня 2020 13:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 березня 2020 11:52
Електронний підпис
05 березня 2020 11:52
Протокол видхилення.pdf
05 березня 2020 11:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 березня 2020 12:14
Електронний підпис
17 березня 2020 12:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2020 13:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
19 березня 2020 13:35
Електронний підпис

Документи

24 березня 2020 13:50
Електронний підпис
24 березня 2020 13:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
24 березня 2020 13:46
Лист відмова.pdf

Документи

01 квітня 2020 12:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 13:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
302 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 10:32
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 10:27
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 10:25
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 10:22
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 14:27
ДУ № 6 (1).pdf зміни до договору
18 серпня 2020 14:27
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 13:07
Доп угода 5 (1).pdf зміни до договору
30 липня 2020 13:06
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 11:18
Доп угода 4.pdf укладений
01 липня 2020 11:16
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 14:43
Обгрунтування.pdf укладений
04 червня 2020 14:42
Доп угода 3.pdf укладений
04 червня 2020 14:42
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 11:47
Доп угода 2.pdf укладений
01 червня 2020 11:46
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2020 16:00
Доп угода 1.pdf укладений
23 квітня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 14:14
Договор ТОВ Систематика Україна.pdf укладений
23 квітня 2020 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі ” та, п.п 4 пункту 8.3 розділу 8 договору “Зміна умов договору ”
Номер договору про закупівлю: 5276226
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.п 4 п 4 ст 40 Закону україни "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 5276226
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Цінова довідка №1145/08.1-7.3 від 28.04.2020 року Торгово-промислової палати України
Номер договору про закупівлю: 5276226
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4 частини 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 5276226
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжнення в частини постачання товару
Номер договору про закупівлю: 5276226
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 5276226
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 302 098,14
UAH (в тому числі ПДВ 50 349,69 UAH)