Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системні блоки
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2020-02-13-000736-a ● 6c890eb75f71457ba94f76a5d9de50da
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА ДИТЯЧА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02009873 |
Місцезнаходження: | 73013, Україна , Херсонська обл., Херсон, вулиця Українська, 81 |
Контактна особа: |
Лук'янова Ганна +380552493167 tender@bdp.ks.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 11:56 |
Очікувана вартість: | 310 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Системні блоки (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73013, Україна, Херсонська область, Херсон, Українська, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2020 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2020 15:34 |
Тендерна документація .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:12
Дата відповіді: 18 лютого 2020 11:01
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація була складена відповідно вимог закону україни “про публічні закупівлі”, зокрема ст. 22 де вказано що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Тому тендерна документація щодо закупівлі за кодом 021:2015 "Єдиний закупівельний словник” 30210000-4 – машини для обробки даних (апаратна частина) не містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію тощо. Також згідно п.6 розділу III. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації передбачено вимогу: У разі наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент».
Відповідно до п.1 Додаток 4 до Документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристик” замовником передбачено вимогу щодо зазначення учасниками виробника та моделі запропонованого предмету закупівлі.
Згідно п п. 35 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Також згідно п. 5 розділу I. Загальні положення тендерної документації: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах
Згідно п.1,2 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції замовником вказано :
Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника. Учасники у тендерній пропозиції зазначають ціну за одиницю товару з ПДВ (без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України). Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціонуу
Ціна на Товар встановлюється в національній валюті України. Валютою Договору є гривня України. Ціна на Товар визначена та сформована відповідно до встановленого законодавством порядку, з урахуванням: вартості самого Товару; вартості тари, упакування та маркування Товару; витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження; сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Це положення є умовою договору, який буде укладено із переможцем процедури закупівлі за підсумками цих торгів.
При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.
Відповідно до п.1 Додаток 4 до Документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристик” замовником передбачено вимогу щодо зазначення учасниками виробника та моделі запропонованого предмету закупівлі.
Згідно п п. 35 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Також згідно п. 5 розділу I. Загальні положення тендерної документації: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах
Згідно п.1,2 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції замовником вказано :
Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника. Учасники у тендерній пропозиції зазначають ціну за одиницю товару з ПДВ (без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України). Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціонуу
Ціна на Товар встановлюється в національній валюті України. Валютою Договору є гривня України. Ціна на Товар визначена та сформована відповідно до встановленого законодавством порядку, з урахуванням: вартості самого Товару; вартості тари, упакування та маркування Товару; витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження; сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Це положення є умовою договору, який буде укладено із переможцем процедури закупівлі за підсумками цих торгів.
При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 14 лютого 2020 12:20
Дата відповіді: 18 лютого 2020 11:01
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналогічні товари – товари, які, не будучи ідентичними, мають подібні характеристики і складаються зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати одні і ті ж функції та (або) бути технічно взаємозамінними. При визначенні аналогічності товарів враховуються їх якість та репутація виробника на ринку
Еквівалент — предмет або кількість, що відповідає іншим предметам або кількостям, може замінювати або виражати їх.
З метою забезпечення рівних умов для всіх учасників замовник розглядає усі подані тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації в тому числі технічним характеристикам на базі процесора АMD
Еквівалент — предмет або кількість, що відповідає іншим предметам або кількостям, може замінювати або виражати їх.
З метою забезпечення рівних умов для всіх учасників замовник розглядає усі подані тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації в тому числі технічним характеристикам на базі процесора АMD
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-13-000736-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 05 березня 2020 12:30
Вимога про дискваліфікацію
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "КОМЕЛ" в тендерній закупівлі , UA-2020-0213-000736-a звертаємо Вашу увагу на те, що запропоновані товари не відповідають вимогам закупівлі, а саме: Замовник в додатку №4 до тендерної документації, вимагав, щоб системний блок мав 3 роз’єми типу USB 3.0. При цьому ТОВ "КОМЕЛ" запропонувало материнську плату ASUS PRIME H310M-R R2.0 яка має 2 роз’єми типу USB 3.0 (інформація про модель на сайті виробника https://dlcdnets.asus.com/pub/ASUS/mb/LGA1151/PRIME_H310MR_R2/E15469_PRIME_H310M-R_R2.0_UM_V2_WEB.pdf?_ga=2.159396733.1334844593.15834035311416544991.1581425384) та корпус Корпус Vinga CS104B-450W, який не має портів USB 3.0. (інформація про модель на сайті виробника https://vinga.ua/ru/korpusa/cs104b-450w.html). Отже, ТОВ «Комел» запропонував системний блок, який має 2 роз’єми USB 3.0, що не відповідає вимогам замовника. Згідно змісту ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 10.04.2014 № 922-VIII, ТОВ «ЮДІТРЕЙД», як учасник торгів має право подати обґрунтовану скаргу. Частина 3 вказаної статті встановлює, що у разі отримання замовником звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, замовник має право на добровільній основі вжити належних заходів, у тому числі з призупиненням процедури закупівлі, для врегулювання питань зазначених у зверненні.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2020 11:36
На вимогу від 05.03.2020 року № 05/03-01 “Вимога щодо дискваліфікації” (№ оголошення UA-2020-02-13-000436-а). тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної ради, ознайомившись з технічними характеристиками материнської плати ASUS PRIME H310M-R R2.0 за посиланням https://dlcdnets.asus.com/pub/ASUS/mb/LGA1151/PRIME_H310M-R_R2/E15469_PRIME_H310M-R_R2.0_UM_V2_WEB.pdf?_ga=2.159396733.1334844593.1583403531-1416544991.1581425384, дійшов висновку, що обґрунтування викладене в вимозі, не відповідає фактичним даним, так як, на сайті виробника зазначено: «Intel® H310 Chipset: - 4 USB 3.1 Gen 1», тобто материнська плата ASUS PRIME H310M-R R2.0 має технічні характеристики, що відповідають вимогам тендерної документації. Щодо корпусу Vinga CS104B-450W, який не має портів USB 3.0., зазначаємо, що кількість і вид портів залежить від технічних характеристик материнської плати, яка з вищезазначеного відповідає вимогам тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Карась П.М. |
290 000,00
UAH з ПДВ
|
270 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
278 397,00
UAH з ПДВ
|
274 845,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
287 349,00
UAH з ПДВ
|
274 849,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
284 712,00
UAH з ПДВ
|
276 384,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
288 789,00
UAH з ПДВ
|
276 395,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
288 888,00
UAH з ПДВ
|
276 498,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" |
299 775,00
UAH з ПДВ
|
280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
291 900,00
UAH з ПДВ
|
286 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
294 450,00
UAH з ПДВ
|
287 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Систематика Україна" |
302 100,00
UAH з ПДВ
|
302 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Карась П.М. #2721301370 |
Відхилено |
270 270,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 11:50
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
274 845,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 11:52
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Рішення скасоване |
274 849,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 15:27
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Відхилено |
274 849,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 15:29
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Рішення скасоване |
276 384,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 12:13
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Відхилено |
276 384,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 12:14
|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Рішення скасоване |
276 395,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 12:27
|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Відхилено |
276 395,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 12:27
|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Рішення скасоване |
276 498,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 13:35
|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Відхилено |
276 498,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 13:36
|
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" #31799566 |
Рішення скасоване |
280 000,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2020 13:46
|
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" #31799566 |
Відхилено |
280 000,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2020 13:59
|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК #20009888 |
Рішення скасоване |
286 450,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2020 12:43
|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК #20009888 |
Відхилено |
286 450,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2020 12:45
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Рішення скасоване |
287 999,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 14:32
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
287 999,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 14:33
|
ТОВ "Систематика Україна" #40175293 |
Переможець |
302 100,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2020 13:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2021 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2020 14:27
|
ДУ № 6 (1).pdf | зміни до договору |
18 серпня 2020 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2020 13:07
|
Доп угода 5 (1).pdf | зміни до договору |
30 липня 2020 13:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2020 11:18
|
Доп угода 4.pdf | укладений |
01 липня 2020 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2020 14:43
|
Обгрунтування.pdf | укладений |
04 червня 2020 14:42
|
Доп угода 3.pdf | укладений |
04 червня 2020 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2020 11:47
|
Доп угода 2.pdf | укладений |
01 червня 2020 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2020 16:00
|
Доп угода 1.pdf | укладений |
23 квітня 2020 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2020 14:14
|
Договор ТОВ Систематика Україна.pdf | укладений |
23 квітня 2020 14:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі ” та, п.п 4 пункту 8.3 розділу 8 договору “Зміна умов договору ” |
Номер договору про закупівлю: | 5276226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.п 4 п 4 ст 40 Закону україни "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 5276226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Цінова довідка №1145/08.1-7.3 від 28.04.2020 року Торгово-промислової палати України |
Номер договору про закупівлю: | 5276226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.4 частини 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 5276226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжнення в частини постачання товару |
Номер договору про закупівлю: | 5276226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 5276226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |