Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення систем пожежної сигналізації ( Розроблення проектної документації та монтаж автоматичної пожежної сигналізації у Русанівському відділені Територіального центру за адресою: м. Київ, Русанівський б-р, 4)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-02-13-000666-b cb08233a6f6140fda6e0b135a4657d42
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шевченко Олександра Миколаївна

380445120035 dtcsop@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування Дніпровського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 37500733
Вебсайт: http://dnipr.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, Курнатовського, 7а, ІІІ корпус
Контактна особа: Шевченко Олександра Миколаївна
380445120035
dtcsop@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 15:00
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Встановлення систем пожежної сигналізації ( Розроблення проектної документації та монтаж автоматичної пожежної сигналізації у Русанівському відділені Територіального центру за адресою: м. Київ, Русанівський б-р, 4). Згідно оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Встановлення систем пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська область, Київ, Курнатовського, 7А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 17 лютого 2020 17:34
Дата відповіді: 18 лютого 2020 09:18
Шановний Замовнику! Ваше ОГОЛОШЕННЯ про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель пункт 14 містить вимогу надати Сертифікат менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018, та підтверджуючі документи про продовження його дії. Чи допускаєте Ви надання Учасником аналогічного сертифікату ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці»??? В свою чергу при наданні послуг ми гарантуємо відповідальність за додержання своїми представниками вимог з охорони праці та пожежної безпеки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: тільки згідно оголошення
працівники
Дата подання: 18 лютого 2020 10:29
Дата відповіді: 18 лютого 2020 12:09
відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 монтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо тої кількості працівників, яку визначає Замовник - а саме 3 електромонтера, але маємо таку кількість працівників, яка визначена Ліцензійними умовами – 1 налагоджувальника та 1 електромонтера. Прохання внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ліцензійні умови, на які ви посилаєтесь, визначають мінімальну кількість працівників для отримання ліцензії та провадження ліцензійної діяльності. Статтею 16 Закону "Про публічні закупівлі" передбачено, що Замовник одним з кваліфікаційних критеріїв встановлює наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник має право на власний розсуд приймати відповідні рішення щодо необхідної кількості працівників з метою отримання якісних послуг та раціонального використання бюджетних коштів. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не може бути дискримінаційною, оскільки кожний Учасник може мати ту кількість працівників, яку він сам вважає за потрібну і це є рішенням самого Учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-13-000666-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33442495
Дата подання: 17 лютого 2020 18:02
щодо уточнення вимог тендерної документації
Шановний Замовнику! Ваше Оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель пункт 8, 9 та 10 містить вимогу надати витяг з протоколу перевірки знань з електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ), витяг з протоколу перевірки знань з охорони праці, витяг з протоколу перевірки знань з пожежно-технічного мінімуму працівників, вказаних в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Просимо врахувати той факт, що інженер-проектувальник у частині дотримання вимог пожежної безпеки та інженер-проектувальник у частині кошторисної документації мають опосередковане відношення до виконання повного переліку робіт згідно предмета закупівлі.
Також надаємо пояснення, що при отриманні кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури інженера проектувальника, працівник вже виконав всі кваліфікаційні вимоги, про що в результаті свідчить отриманий ним сертифікат інженера проектувальника. Згідно чинного законодавства для здійснення своїх функціональних обов’язків інженера проектувальника не потрібно мати додаткові перевірки знань з охорони праці чи електробезпеки чи пожежно-технічного мінімуму.
Тому вимагаємо внести зміни до Оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель пунктів 8, 9 та 10, у вигляді «Витяг з протоколу перевірки знань з ….. працівників, які безпосередньо задіяні до виконання робіт (надання послуг)».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 лютого 2020 10:02
Вимога частково врахована. Чинне законодавство передбачає періодичну перевірку знань з охорони праці та пожежно-технічного мінімуму всіх працівників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД" 59 906,83
UAH з ПДВ
59 906,83
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 16:52
Акт огляду.pdf
19 лютого 2020 13:06
Лист-згода.pdf
19 лютого 2020 13:06
Гарантійний лист.pdf
19 лютого 2020 13:06
Наказ1.pdf
19 лютого 2020 13:06
Протокол1.pdf
19 лютого 2020 13:06
ПДВ Витяг.pdf
19 лютого 2020 13:06
ЄДРПОУ.pdf
19 лютого 2020 13:06
ВитягЄДР20200131.pdf
19 лютого 2020 13:06
Виписка.pdf
19 лютого 2020 13:06
Статут.pdf
19 лютого 2020 13:06
Сертифікат ISO45001.pdf
19 лютого 2020 13:06
Сертифікат ISO37001.pdf
19 лютого 2020 13:06
Сертифікат ISO14001.pdf
19 лютого 2020 13:06
Сертифікат ISO9001.pdf
19 лютого 2020 13:06
Довідка про МТБ.pdf
19 лютого 2020 13:06
Протокол ОП.pdf
19 лютого 2020 13:06
Протокол ПТМ.pdf
19 лютого 2020 13:06
Сертифікат кошторис.pdf
19 лютого 2020 13:06
Сертифікат ПБ СС2.pdf
19 лютого 2020 13:06
Довідка про досвід.pdf
19 лютого 2020 13:06
Ліцензія БУД.pdf
19 лютого 2020 13:06
Ліцензія ПОЖ.pdf
19 лютого 2020 13:06
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД"
#38061358
Переможець 59 906,83
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 14:16

Документи

21 лютого 2020 14:16
Рішення № 10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД"
#38061358
59 906,83
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2020 14:16
Рішення № 10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 10-15.pdf укладений
04 березня 2020 10:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 59 906,83
UAH (в тому числі ПДВ 9 984,47 UAH)