Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо проведення періодичного профілактичного медичного огляду, ДК 021:2015 (CPV) - 85110000 -3 послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Очікувана вартість
9 004,31 UAH
UA-2020-02-13-000521-c a4580c1e566e46289d36841a7c06b9ec
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Сальнікова

+380675947318 130perlynka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад «Ясла-садок №130 «Перлинка» Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 36599682
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, провулок Трамвайний, 12
Контактна особа: Світлана Сальнікова
+380675947318
130perlynka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо проведення періодичного профілактичного медичного огляду, ДК 021:2015 (CPV) - 85110000 -3 послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров.Трамвайний, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється протягом 15 банківських днів з дати підписання Акту про надані послуги Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

13 лютого 2020 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне некомерційне підприємство Маріуполської міської ради "Міська поліклініка № 2 м. Маріуполя"
#24467263
Переможець 9 004,31
UAH
13 лютого 2020 10:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 14:28
додаткова угода № 1 мед.осмотр.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 14:15
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2020 14:55
SWScan00220.pdf зміни до договору
17 лютого 2020 14:52
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2020 15:52
SWScan00217.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 15:50
договір про надання послуг № 330 від 13.02.2020.pdf укладений
13 лютого 2020 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Невірно вказано кількість послуг: вказано 1 послуга, вважати вірним - 4 послуги
Номер договору про закупівлю: 330
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол технічної помилки
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вважати вірним оголошення закупівлі ДК 021: 2015 (СРV) послуги лікувальних закладів та супутні послуги: з ПДВ та строк надання послуг з 13.02.2020 по 15.12.2020 рік
Номер договору про закупівлю: 330
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол технічної помилки
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору встановлюється згідно Калькуляції на надання медичних послуг, відповідно до п.п.197.1.5 п.197.1 ст.197 Податкового Кодексу України від 02.12.2010р. № 2755-VI зі змінами і додатками.
Номер договору про закупівлю: 330
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML