Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засоби для догляду за малюками
Очікувана вартість
59 048,40 UAH
UA-2020-02-13-000461-c ● df078fd545214870970128572ea2c2c1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомірційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлоград" Павлоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37735597 |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., Павлоград, вул. Соборна,115 |
Контактна особа: |
Горба Катерина Вікторівна +380502097806 katerina.gorba@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 10:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2020 10:09 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 лютого 2020 10:09 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 15:16 |
Очікувана вартість: | 59 048,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 295,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 шт
Підгузки для дорослих розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул.Соборна,115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 11:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 11:15 |
ТД підгузки .doc |
18 лютого 2020 11:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 лютого 2020 11:15 |
ТД підгузки .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
розміри
Дата подання: 13 лютого 2020 14:36
Дата відповіді: 14 лютого 2020 11:10
Доброго дня!
Відповідно до приписів ст.ст. 1,3,25 ЗУ «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вказуючи конкретні розміри в сантиметрах - унеможливлюєте участь в закупівлі других торгових марок, чим порушуєте ЗУ «Про публічні закупівлі»!!!
Вимагаємо: 2. Привести показники розмірів (всіх!!!) в відповідність міжнародним загальноприйнятим стандартам і придатні для використання людьми даної розмірної лінійки. Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L та XL.
Наша торгова марка має розмір L (115-155 см).
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, на підставі пп.3 п.2 ст.22 Закону України "Про державні закупівлі" в тендерній документіції в медико -технічних вимогах прописано вираз або еквівалент.
На обліку у КНП "ЦПМСД м. Павлоград" стоїть до 90 чоловік інвалідів дорослих та дітей з тяжкою патологією. На протязі кількох років були закуплені підгузки різних торгових марок з різними технічними характеристиками для цієї категорії населення. Були підібрані підгузки з такими параметрами, які максимально задовольняють потребу, а також на якість яких не було скарг (технічні характеристики відображені в медико-технічних вимогах. Запропоновані Вами параметри відрізняються в більшу сторону ( до 25см - 10см) та суттєво відрізняються від параметрів вказаних в медико-технічних вимогах. Розмірні сітки різних виробників можуть значно відрізнятися одна від одної в межах підгузків L, або інших S,M,XL. Міжнародних загальноприйнятих стандартів показників розміру підгузків не існує.
На обліку у КНП "ЦПМСД м. Павлоград" стоїть до 90 чоловік інвалідів дорослих та дітей з тяжкою патологією. На протязі кількох років були закуплені підгузки різних торгових марок з різними технічними характеристиками для цієї категорії населення. Були підібрані підгузки з такими параметрами, які максимально задовольняють потребу, а також на якість яких не було скарг (технічні характеристики відображені в медико-технічних вимогах. Запропоновані Вами параметри відрізняються в більшу сторону ( до 25см - 10см) та суттєво відрізняються від параметрів вказаних в медико-технічних вимогах. Розмірні сітки різних виробників можуть значно відрізнятися одна від одної в межах підгузків L, або інших S,M,XL. Міжнародних загальноприйнятих стандартів показників розміру підгузків не існує.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-13-000461-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Альтернатива Трейд, Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 14 лютого 2020 12:28
дискримінаційні вимоги
Доброго дня!
Відповідно до приписів ст.ст. 1,3,25 ЗУ «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вказуючи конкретні розміри в сантиметрах - унеможливлюєте участь в закупівлі других торгових марок, чим порушуєте ЗУ «Про публічні закупівлі»!!!
Ваші вимоги являються дискримінаційними, чим порушуєте Закон в розрізі недискримінації Учасників.
Тому Вимагаємо: Привести показники розмірів (всіх!!!) в відповідність міжнародним загальноприйнятим стандартам і придатні для використання людьми даної розмірної лінійки. Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L та XL (загальноприйняті в усьому цивілізованому світі).
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до приписів ст.ст. 1,3,25 ЗУ «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вказуючи конкретні розміри в сантиметрах - унеможливлюєте участь в закупівлі других торгових марок, чим порушуєте ЗУ «Про публічні закупівлі»!!!
Ваші вимоги являються дискримінаційними, чим порушуєте Закон в розрізі недискримінації Учасників.
Тому Вимагаємо: Привести показники розмірів (всіх!!!) в відповідність міжнародним загальноприйнятим стандартам і придатні для використання людьми даної розмірної лінійки. Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L та XL (загальноприйняті в усьому цивілізованому світі).
Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2020 11:55
Добрий день!
При підготовці тендерної документації ми базувались принципами норм діючого законодавства пп. 3 п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В технічних характеристиках інформація стосовно об’єму талії та інші характеристики не вказані . В тендерній документації дискримінаційних вимог, які би унеможливлювали участь в закупівлі других торгових марок не вказано. Тим паче у тендерній документації, а саме у додатку 3 міститься наступний текст: «Усюди в тексті де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробники слід розуміти «або еквівалент».
В своїй вимоги (скарги) Ви "Привести показники розмірів (всіх!!!) в відповідність міжнародним загальноприйнятим стандартам і придатні для використання людьми даної розмірної лінійки. Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L та XL (загальноприйняті в усьому цивілізованому світі)" просимо Вас для розгляду питання, щодо можливості внесення змін надати нормативно правові акти в яких, затверджено стандартні розміри підгузників, згідно з чинним законодавством України.
Також, звертаємо Вашу у вагу, що вказані Вами розміри підгузників «Наша торгова марка має розмір L (115-155 см)» є лише у підгузників під торговою маркою ID. Відповідно, якщо ми підемо Вам на зустріч і вкажемо в тендерній документації саме ці розміри, то представники інших торгових марок теж будуть писати скарги чи вимоги стосовно «дискримінаційних вимог».
При підготовці тендерної документації ми базувались принципами норм діючого законодавства пп. 3 п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В технічних характеристиках інформація стосовно об’єму талії та інші характеристики не вказані . В тендерній документації дискримінаційних вимог, які би унеможливлювали участь в закупівлі других торгових марок не вказано. Тим паче у тендерній документації, а саме у додатку 3 міститься наступний текст: «Усюди в тексті де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробники слід розуміти «або еквівалент».
В своїй вимоги (скарги) Ви "Привести показники розмірів (всіх!!!) в відповідність міжнародним загальноприйнятим стандартам і придатні для використання людьми даної розмірної лінійки. Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L та XL (загальноприйняті в усьому цивілізованому світі)" просимо Вас для розгляду питання, щодо можливості внесення змін надати нормативно правові акти в яких, затверджено стандартні розміри підгузників, згідно з чинним законодавством України.
Також, звертаємо Вашу у вагу, що вказані Вами розміри підгузників «Наша торгова марка має розмір L (115-155 см)» є лише у підгузників під торговою маркою ID. Відповідно, якщо ми підемо Вам на зустріч і вкажемо в тендерній документації саме ці розміри, то представники інших торгових марок теж будуть писати скарги чи вимоги стосовно «дискримінаційних вимог».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" |
46 768,50
UAH з ПДВ
|
46 768,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БАЙКІН СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ" |
57 600,00
UAH з ПДВ
|
57 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Константінова Оксана Евгенівна" |
58 950,00
UAH з ПДВ
|
58 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Відхилено |
46 768,50
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 12:50
|
ФОП "БАЙКІН СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ" #2467419513 |
Переможець |
57 600,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 09:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 10:30
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
23 березня 2020 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2020 10:20
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
20 березня 2020 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 11:29
|
договор.pdf | зміни до договору |
16 березня 2020 11:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |