Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби для догляду за малюками
Очікувана вартість
59 048,40 UAH
UA-2020-02-13-000461-c df078fd545214870970128572ea2c2c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горба Катерина Вікторівна

+380502097806 katerina.gorba@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомірційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлоград" Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37735597
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., Павлоград, вул. Соборна,115
Контактна особа: Горба Катерина Вікторівна
+380502097806
katerina.gorba@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 10:09
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2020 10:09
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:16
Очікувана вартість: 59 048,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 295,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 шт
Підгузки для дорослих розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул.Соборна,115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 11:15
ТД підгузки .doc
18 лютого 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 11:15
ТД підгузки .doc
13 лютого 2020 10:04
ТД підгузки .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розміри
Дата подання: 13 лютого 2020 14:36
Дата відповіді: 14 лютого 2020 11:10
Доброго дня! Відповідно до приписів ст.ст. 1,3,25 ЗУ «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вказуючи конкретні розміри в сантиметрах - унеможливлюєте участь в закупівлі других торгових марок, чим порушуєте ЗУ «Про публічні закупівлі»!!! Вимагаємо: 2. Привести показники розмірів (всіх!!!) в відповідність міжнародним загальноприйнятим стандартам і придатні для використання людьми даної розмірної лінійки. Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L та XL. Наша торгова марка має розмір L (115-155 см). Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, на підставі пп.3 п.2 ст.22 Закону України "Про державні закупівлі" в тендерній документіції в медико -технічних вимогах прописано вираз або еквівалент.
На обліку у КНП "ЦПМСД м. Павлоград" стоїть до 90 чоловік інвалідів дорослих та дітей з тяжкою патологією. На протязі кількох років були закуплені підгузки різних торгових марок з різними технічними характеристиками для цієї категорії населення. Були підібрані підгузки з такими параметрами, які максимально задовольняють потребу, а також на якість яких не було скарг (технічні характеристики відображені в медико-технічних вимогах. Запропоновані Вами параметри відрізняються в більшу сторону ( до 25см - 10см) та суттєво відрізняються від параметрів вказаних в медико-технічних вимогах. Розмірні сітки різних виробників можуть значно відрізнятися одна від одної в межах підгузків L, або інших S,M,XL. Міжнародних загальноприйнятих стандартів показників розміру підгузків не існує.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-13-000461-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Альтернатива Трейд, Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 14 лютого 2020 12:28
дискримінаційні вимоги
Доброго дня!
Відповідно до приписів ст.ст. 1,3,25 ЗУ «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вказуючи конкретні розміри в сантиметрах - унеможливлюєте участь в закупівлі других торгових марок, чим порушуєте ЗУ «Про публічні закупівлі»!!!
Ваші вимоги являються дискримінаційними, чим порушуєте Закон в розрізі недискримінації Учасників.
Тому Вимагаємо: Привести показники розмірів (всіх!!!) в відповідність міжнародним загальноприйнятим стандартам і придатні для використання людьми даної розмірної лінійки. Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L та XL (загальноприйняті в усьому цивілізованому світі).
Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2020 11:55
Добрий день!
При підготовці тендерної документації ми базувались принципами норм діючого законодавства пп. 3 п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В технічних характеристиках інформація стосовно об’єму талії та інші характеристики не вказані . В тендерній документації дискримінаційних вимог, які би унеможливлювали участь в закупівлі других торгових марок не вказано. Тим паче у тендерній документації, а саме у додатку 3 міститься наступний текст: «Усюди в тексті де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробники слід розуміти «або еквівалент».
В своїй вимоги (скарги) Ви "Привести показники розмірів (всіх!!!) в відповідність міжнародним загальноприйнятим стандартам і придатні для використання людьми даної розмірної лінійки. Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L та XL (загальноприйняті в усьому цивілізованому світі)" просимо Вас для розгляду питання, щодо можливості внесення змін надати нормативно правові акти в яких, затверджено стандартні розміри підгузників, згідно з чинним законодавством України.
Також, звертаємо Вашу у вагу, що вказані Вами розміри підгузників «Наша торгова марка має розмір L (115-155 см)» є лише у підгузників під торговою маркою ID. Відповідно, якщо ми підемо Вам на зустріч і вкажемо в тендерній документації саме ці розміри, то представники інших торгових марок теж будуть писати скарги чи вимоги стосовно «дискримінаційних вимог».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 46 768,50
UAH з ПДВ
46 768,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАЙКІН СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ" 57 600,00
UAH з ПДВ
57 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Константінова Оксана Евгенівна" 58 950,00
UAH з ПДВ
58 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 17:27
КЧ_p097-142.pdf
28 лютого 2020 17:27
КЧ_p049-096.pdf
28 лютого 2020 17:27
КЧ_p001-048.pdf
28 лютого 2020 17:27
ТЧ.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 17:36
MVC.pdf
06 березня 2020 14:07
dovidka.pdf
06 березня 2020 14:03
nalogova.pdf
23 лютого 2020 14:59
DODATOK 3.rar
23 лютого 2020 14:51
DODATOK №5.pdf
23 лютого 2020 13:24
DODATOK №4.rar
23 лютого 2020 13:24
DODATOK№1.rar
23 лютого 2020 13:22
DODATOK №7.pdf
23 лютого 2020 13:22
DODATOK№6.pdf
23 лютого 2020 13:22
DODATOK №2.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 17:02
Лист-згода.pdf
28 лютого 2020 17:02
Проект договору.pdf
28 лютого 2020 17:02
Технічні вимоги.pdf
28 лютого 2020 17:02
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ФОП "БАЙКІН СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ФОП "Константінова Оксана Евгенівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Відхилено 46 768,50
UAH з ПДВ
03 березня 2020 12:50
ФОП "БАЙКІН СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#2467419513
Переможець 57 600,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 09:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БАЙКІН СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#2467419513
57 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:19
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 10:30
дод.угода.pdf зміни до договору
23 березня 2020 10:29
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 10:20
дод.угода.pdf зміни до договору
20 березня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 11:29
договор.pdf зміни до договору
16 березня 2020 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 57 600,00
UAH