Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

щебінь із природного каменю фракції 40-70 мм
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-02-13-000322-b 56c0139b31b745dbb417f13287e55bc4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прегон Олександр Мирославович

380342507388 poligon.if@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Полігон ТПВ"
Код ЄДРПОУ: 33645903
Місцезнаходження: 76019, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Військових Ветеранів, 10А
Контактна особа: Прегон Олександр Мирославович
380342507388
poligon.if@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 13:44
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 тони
щебінь із природного каменю фракції 40-70 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77421, Україна, Івано-Франківська область, поблизу с. Рибне, міський полігон ТПВ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 10:19
Проект договору.docx
13 лютого 2020 10:18
Технічні вимоги.docx
13 лютого 2020 10:18
тендерна документація - щебінь.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-09-000012 ● 4f4700ba197247ada40b46f9af4bc2f5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2020 12:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

09.04.2020 №20

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

7 UA-2020-02-13-000322-b 13.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-22 17:24:57

Заперечення до висновку

Переможець торгів, ТОВ «Автомагістраль-ІФ», для підтвердження відсутності підстав Замовнику у можливості прийняття рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та можливості відхилення тендерної пропозиції учасника, відповідно до частини 2 ст. 17 Закону, як і вимагалося тендерною документацією Замовника (Додаток 2), Переможець торгів подає електронну довідку або оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність (або наявність) заборгованості з податків і зборів - ТОВ «Автомагістраль-ІФ» подав електронну довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів, що має відповідний номер та дату і наклав ЕЦП на Довідку.
Переглянути видану платнику електронну Довідку може будь-який зацікавлений орган/суб’єкт у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) ЕК: https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit Для цього вводять:
1) податковий номер платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та
2) реквізити Довідки — дату і номер.
Виходячи з вищевикладеного Ваші зауваження є безпідставними.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лучко Ігор Миколайович 396 000,00
UAH з ПДВ
377 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гідротранссервіс 435 000,00
UAH з ПДВ
378 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" 442 800,00
UAH з ПДВ
434 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 10:32
Електронний підпис
27 лютого 2020 10:08
св пдв.jpg
27 лютого 2020 10:08
проект договору.pdf
27 лютого 2020 10:08
опис пр зак.pdf
27 лютого 2020 10:08
витяг єд реєстр.pdf
27 лютого 2020 10:08
витягт пдв.pdf
27 лютого 2020 10:08
дов. дод.pdf
27 лютого 2020 10:08
накл щеб.pdf
27 лютого 2020 10:08
аналог дог.pdf
27 лютого 2020 10:08
анал. дог щеб.pdf
27 лютого 2020 10:08
дов аналог дог.pdf
27 лютого 2020 10:08
Scan нак.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 11:03
технічні вимоги.pdf
27 лютого 2020 11:03
договір.pdf
27 лютого 2020 11:03
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лучко Ігор Миколайович

ТОВ Гідротранссервіс

ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лучко Ігор Миколайович
#2276402490
Рішення скасоване 377 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 10:41
ФОП Лучко Ігор Миколайович
#2276402490
Відхилено 377 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 10:57
ТОВ Гідротранссервіс
#41429332
Відхилено 378 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 12:27
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"
#39053510
Переможець 434 400,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 10:55

Документи

12 березня 2020 12:24
Електронний підпис
12 березня 2020 10:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"
#39053510
434 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:30
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:28
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 10:50
Договір щебінь.pdf укладений
02 квітня 2020 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з затримкою фінансування витрат
Номер договору про закупівлю: 02/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 434 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 72 400,00 UAH)