Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-02-13-000283-b 5fd720f5a2254855babae631d238655f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Матвійчук Анжела Іванівна

+380414258301 korosten.pansionat.v.v.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Коростенський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці"
Код ЄДРПОУ: 37909225
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, вул. Котовського, 81
Контактна особа: Матвійчук Анжела Іванівна
+380414258301
korosten.pansionat.v.v.p@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 12:00
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11765 шт
Порошок пральний 0,850 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
60 шт
Засіб для видалення жиру з кухонних поверхонь 600 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
600 шт
Засіб для миття посуду 700 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
1000 шт
Засіб для чищення порошкоподібний 300 гр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
70 шт
Засіб для миття скла 500 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
150 шт
Засіб миючий для туалету 700 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 11:48
Дата відповіді: 14 лютого 2020 16:48
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Згідно з оголошенням Замовника, аналоги розглядатись не будуть.
2) Для підтвердження вимоги щодо торгової марки та моделі (модифікації) необхідного товару, Замовник вимагає від всіх учасників документ (и) виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (санітарно-гігієнічний висновок, паспорт або сертифікат якості/відповідності (скан-копії оригіналів) або засвідчені виробником копії, у разі надання копії (й) поданого (х) документа (ів) - лист від виробника про представництво інтересів.
3) В закупівлі допускається участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Кожен учасник сам визначає свою ціну для участі в закупівлі з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки, страхування та таке інше.
4) Мається на увазі – цінова пропозиція з усіма витратами, податками і зборами. І не має значення учасник платник ПДВ чи ні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КУХАРЧУК НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА 197 409,00
UAH з ПДВ
197 409,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 13:21
Електронний підпис
20 лютого 2020 13:20
довідки
20 лютого 2020 13:20
довідки
20 лютого 2020 13:20
довідки
20 лютого 2020 11:02
Електронний підпис
20 лютого 2020 10:52
Документ_ЄДР_1006358017.zip
20 лютого 2020 10:52
виписка.jpg
20 лютого 2020 10:52
виписка 2.jpg
20 лютого 2020 10:52
jpg2pdf (51).jpg
20 лютого 2020 10:52
037.jpg
20 лютого 2020 10:52
036.jpg
20 лютого 2020 10:52
035.jpg
20 лютого 2020 10:52
034.jpg
20 лютого 2020 10:52
029.jpg
20 лютого 2020 10:51
033.jpg
20 лютого 2020 10:51
032.jpg
20 лютого 2020 10:51
028.jpg
20 лютого 2020 10:51
031.jpg
20 лютого 2020 10:51
027.jpg
20 лютого 2020 10:51
030.jpg
20 лютого 2020 10:51
026.jpg
20 лютого 2020 10:51
025.jpg
20 лютого 2020 10:51
024.jpg
20 лютого 2020 10:51
023.jpg
20 лютого 2020 10:51
022.jpg
20 лютого 2020 10:51
021.jpg
20 лютого 2020 10:51
020.jpg
20 лютого 2020 10:51
019.jpg
20 лютого 2020 10:51
018.jpg
20 лютого 2020 10:51
017.jpg
20 лютого 2020 10:51
016.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КУХАРЧУК НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КУХАРЧУК НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА
#2507913928
Переможець 197 409,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 15:38

Документи

24 лютого 2020 15:38
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КУХАРЧУК НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА
#2507913928
197 409,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2020 15:38
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ду.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 11:10
Договір укладений
11 березня 2020 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з відсутністю потреби Сторони зменшують суму договору.
Номер договору про закупівлю: № 01Т/54
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML