Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (клавіатура, комп'ютерна миша)
Очікувана вартість
24 163,00 UAH
UA-2020-02-13-000241-b 4af7b91e888647259e4911911233ff79
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Костюк

380671108156 t.kostiuk@likar.center

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41931754
Вебсайт: http://likar.center
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Контактна особа: Тетяна Костюк
380671108156
t.kostiuk@likar.center
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 18 лютого 2020 15:38
Очікувана вартість: 24 163,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 241,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
155 штуки
Комп’ютерна миша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
40 штуки
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 11:48
Дата відповіді: 14 лютого 2020 14:03
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Технічні характеристики пропозиції повинні відповідати технічним характеристикам зазначених в закупівельній документації. Невідповідність пропозиції закупівельній документації є підставою для відхилення пропозиції. 2) Обов'язковою вимогою для учасників є заповнення форми пропозиції, відповідно до якої учасник має зазначити комерційну назву, модель, артикул, каталожний номер, виробника, країну походження запропонованого товару. 3) Фізичні особи-підприємці можуть брати участь у закупівлі, їх пропозиція буде розглядатися як остаточна. 4) Бюджет закупівлі - це очікувана вартість закупівлі (тобто максимальна сума закупівлі). Сума закупівлі включає в себе ПДВ, оскільки, ми не можемо заздалегідь знати, чи буде контрагент платником ПДВ чи ні. Це не позбавляє права суб'єктів господарської діяльності, котрі не є платниками ПДВ, брати участь у закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 13 995,00
UAH з ПДВ
12 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" 19 550,00
UAH з ПДВ
12 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 16 775,00
UAH з ПДВ
13 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЧІП-СЕРВІС" 18 345,00
UAH з ПДВ
14 456,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 15 030,00
UAH з ПДВ
15 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 12:08
Цінова пропозиція.pdf
17 лютого 2020 12:08
Форма пропозиції.xlsx
17 лютого 2020 12:08
Статут.pdf
17 лютого 2020 12:08
Паспорт.pdf
17 лютого 2020 12:08
Паспорт титулка.pdf
17 лютого 2020 12:08
Лист про ліцензування.pdf
17 лютого 2020 12:08
Витяг ЄДР.pdf
17 лютого 2020 12:08
Висновок СЕС миші.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 15:32
Досвід 2000.rar
17 лютого 2020 15:32
Сервіс_центри.pdf
17 лютого 2020 15:32
Лист_гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ТОВ "ЧІП-СЕРВІС"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Відхилено 12 690,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 14:41
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"
#41111906
Відхилено 12 700,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 14:43
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2479304276
Відхилено 13 980,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 14:44
ТОВ "ЧІП-СЕРВІС"
#23835931
Відхилено 14 456,20
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 14:45
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 15 030,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 14:46

Документи

25 лютого 2020 14:41
Протокол №121 25.02.2020.pdf

Документи

25 лютого 2020 14:43
Протокол №121 25.02.2020.pdf

Документи

25 лютого 2020 14:44
Протокол №121 25.02.2020.pdf

Документи

25 лютого 2020 14:44
Протокол №121 25.02.2020.pdf

Документи

25 лютого 2020 14:45
Протокол №121 25.02.2020.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій