«М’ясо» (яловичина, свинина, стегно курчат-бройлерів, філе куряче, печінка куряча, печінка ялова охолоджені)
Очікувана вартість
1 560 000,00 UAH
UA-2020-02-12-003687-b fd89c6462de44e5da8b22face019172c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Відділ освіти Бучанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34357364
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., м.Буча, вул.Островського, 36
Контактна особа: Бутенко Надія Леонідівна
380459749706
buchaosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 12:28
Очікувана вартість: 1 560 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17300 кілограми
«М’ясо» (яловичина, свинина, стегно курчат-бройлерів, філе куряче, печінка куряча, печінка ялова охолоджені)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, Буча, дошкільні заклади освіти відділу освіти Бучанської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 лютого 2020 18:02
Електронний цифровий підпис
12 лютого 2020 18:01
ТД_МЯСО_2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-30-000034 ● ae1f2411629449d2afddc059378655ab
  • Статус: вирішено ● Дата: 18 травня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-30
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-31 17:25:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.03.2020 № 49
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 49

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
40 UA-2020-02-12-003687-b 12.02.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, тендерний комітет Відділу освіти Бучанської міської ради здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, були надані на розгляд оригінали документів КПГХ "Продсервіс": акт виконаних робіт на дезенсекцію автомобілів та дератизацію складів; Декларація та кспертні висновки на яловичину; Ділерський договір на яловичину; Довідка з ДПІ про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів; Договора поставки товарів; Лст-згода з проектом; Лист на відміну санітарних паспортів; Лист на проходження автотранспорту деззасобами; Лист пояснення про обмежувальні заходи (санкції); Лист про співпрацю; Протоколи випробування; Технічні вимоги. Дані документи свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

2020-05-14 12:26:08

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 12 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти Бучанської міської ради, 34357364, Україна, м.Буча, вул.Островського, 36
  2. Інформація про предмет закупівлі: «М’ясо» (яловичина, свинина, стегно курчат-бройлерів, філе куряче, печінка куряча, печінка ялова охолоджені), 1560000UAH, 15110000-2, ДК021, 17300, кілограми
  3. Інформація про оприлюднення: fd89c6462de44e5da8b22face019172c, 2020-02-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 31 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21.04.2020. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 12.02.2020 № 15, тендерну пропозицію комунального підприємства громадського харчування «Продсервіс» Бучанської міської ради (Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 03.03.2020 № 20, повідомлення про намір укласти договір, договір від 16.03.2020 № 93. Перевіркою інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД, оскільки КП ГХ «Продсервіс» не надано: 1) Лист-згоду з проектом договору про закупівлю, чим порушено вимоги п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД; 2) Пояснення в довільній формі про обмежувальні заходи (санкції), чим не дотримано вимоги п. 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД; 3) Сертифікати відповідності (для продукції, яка підлягає обов'язковій сертифікації) або лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначені законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів, у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, чим не дотримано вимоги п. 3 Додатку 3 до ТД; 4) Декларацію виробника або посвідчення про якість на печінку яловичу, чим не дотримано вимоги п. 3 Додатку 3 до ТД; 5) Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на м'ясо яловичини 1 ґатунку, м'ясо свинини 1 ґатунку, стегно курчат-бройлерів охолоджене, філе куряче охолоджене, печінку курячу охолоджену, чим не дотримано вимоги п. 3 Додатку 3 до ТД; 6) Скан-копії оригіналів актів виконаних робіт на проведення санітарної обробки/дезінфекції автотранспорту та дезінфекції (дератизації) приміщень/будівлі/складу за передостанній квартал до кінцевого строку подання пропозиції учасника, чим не дотримано вимоги п. 7 Додатку 3 до ТД. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що учасником надано лист ТОВ «ТД «БМК ГРУП» (виробника) про співпрацю з КП ГХ «Продсервіс», виданий не на ім'я Замовника торгів та датований раніше, ніж дата публікації оголошення про проведення торгів. Також, учасник не надав скан-копії оригиналів відповідних договорів, що підтверджують правовідносини КП ГХ «Продсервіс» з виробниками ТОВ «ТД «БМК ГРУП» та ТОВ «Крамар ЛТД», чим не дотримано вимоги п. 4 Додатку 3 до ТД. Крім того, учасником надано документ «Технічні вимоги» без заповненої Таблиці 1, чим не дотримано вимоги Додатку 3 до ТД. До того ж, учасником КП ГХ «Продсервіс» подано тендерну пропозицію без накладення на неї електронного цифрового підпису, чим не дотримано вимоги п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Поряд з цим, учасником не надано інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), чим порушено норми частини другої статті 17 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, та встановленою Замовником вимогою в п. 6 Додатку 2 до ТД. Аналізом даних, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що учасником не надано довідку про санітарний стан на кожний транспортний засіб, яким буде здійснюватися поставка товару, чим не дотримано вимоги п. 1 Додатку 1 до ТД. Таким чином, учасником КП ГХ «Продсервіс» документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону та встановленим Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, та умовам тендерної документації. Однак, Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, не відхилив тендерну пропозицію учасника КП ГХ «Продсервіс» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, та тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 16.03.2020 № 93 на закупівлю товарів загальною сумою 1 557 500,00 гривень.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця, своєчасності укладання договору порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2020-05-18 09:28:17

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП ГХ Продсервіс БМР 1 557 500,00
UAH з ПДВ
1 557 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговий дім "Дунай" 1 560 000,00
UAH з ПДВ
1 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

20 лютого 2020 16:59
sign.p7s
20 лютого 2020 16:58
ПОСАДОВА ОСОБА.pdf
20 лютого 2020 16:58
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
20 лютого 2020 16:58
ДОДАТОК5.pdf
20 лютого 2020 16:58
ДОДАТОК 2.pdf
20 лютого 2020 16:58
ДОДАТОК 3.pdf
20 лютого 2020 16:58
ДОДАТОК 1.pdf
20 лютого 2020 16:58
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП ГХ Продсервіс БМР
#30530447
Переможець 1 557 500,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 17:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП ГХ Продсервіс БМР
#30530447
1 557 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 березня 2020 16:04
img20200316_Д 93.pdf укладений
16 березня 2020 16:03
img20200316_Д 93.pdf укладений
16 березня 2020 16:03
34357364_3091113140_SU200122101616.ZS2 укладений
16 березня 2020 16:02
sign.p7s укладений
26 травня 2020 19:18
sign.p7s зміни до договору
26 травня 2020 19:17
img20200526_Д У 93.pdf зміни до договору
26 травня 2020 19:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п 6.2.3. сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягу закупівлі на суму договору на 450000.00 (чотириста п'ятдесят тисяч грн. 00 коп.), та загальна сума цього договору становить 1107500.00 (один мільйон сто сім тисяч п'ятсот грн. 00 коп.) з ПДВ. Дію договору про закупівлю подовжити на строк достатній для проведення процедури закупівлі на новий рік до повного його виконання. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання.
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку