Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко коров’яче питне пастеризоване жирністю не менше 2,5%
Очікувана вартість
795 500,00 UAH
UA-2020-02-12-003589-b ● cf7a5ca63039446c921f1cdd07867f73
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бородянський психоневрологічний інтернат з геріатричним відділенням |
Код ЄДРПОУ: | 02770104 |
Місцезнаходження: | 07801, Україна , Київська обл., Бородянка, вул.Ветеранів, 1 |
Контактна особа: |
Іскоростенська Оксана Миколаївна +380457753178 borodynka-internat-buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 17:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2020 14:03 |
Очікувана вартість: | 795 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 955,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37000 кг
молоко коров’яче питне пастеризоване жирністю не менше 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07801, Україна, Київська область, смт.Бородянка, вул.Ветеранів, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2020 17:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2020 17:23 |
ТД молоко 2020.doc | |
12 лютого 2020 17:23 |
Додаток 5 Довідка про працівників.doc | |
12 лютого 2020 17:23 |
Додаток 4 Довідка про наявність матеріально-технічної бази.doc | |
12 лютого 2020 17:23 |
Додаток 3 Технічне завдання.doc | |
12 лютого 2020 17:23 |
Додаток 2 Проект договору(2).doc | |
12 лютого 2020 17:22 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні умови видалити
Дата подання: 17 лютого 2020 14:29
Дата відповіді: 19 лютого 2020 18:27
Шановний замовник. У тендерній документації, а саме у Додатку 3 Технічні характеристики наявні диксримінаційні критерії, а саме документація чітко прописана під виробників, що не відповідає принципам, а саме Ст.3 ЗУ Про публічні закупівлі "недискримінація учасників;" Просимо Вас видалили чи змінити пункти документації: 1) - Скановану копію оригінала акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Виробника та Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 447 ВІД 08.08.19. Акт без виявлених порушень); - Такий Акт є комерційною таємницею виробника,який не зобовязаний надавати його. Просимо змінити данний пункт на надання такого Акту або виробника, або постачальника 2) Скановану копію оригіналу акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Виробника та Учасника. (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446 від 08.08.19. Акт без виявлених порушень); - Такий Акт є комерційною таємницею виробника,який не зобовязаний надавати його. Просимо змінити данний пункт на надання такого Акту або виробника, або постачальника 3) протоколи контрольних випробувань виданих відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару, що пропонує Учасник, вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичних та фізико-хімічних, наявності немолочних жирів та білків, гормональних препаратів, антибіотиків, афлатоксинів М1 ,В1, ГМО, виданих не раніше, як за три місяці до дати розкриття; експертних висновків, чинних на дату розкриття. Надати атестат акредитації лабораторії, яка надала вказані протоколи, з підтвердженням акредитації лабораторії та сфери акредитації стосовно предмету закупівлі . В разі відсутності, невідповідності в протоколах хоч одного показника вимогам нормативних документів, та чітких , зрозумілих висновків про їх наявність, або якщо такі показники не входять до сфери акредитації лабораторії, яка їх надала, пропозиція Учасника відхиляється - просимо надати пояснення навіщо Вам такі Акти саме не не раніше, як за три місяці до дати розкриття? Тут зазначено дуже багато показників, які не виконуються кожного разу. До того ж при постачанні Вам будуть надаватись продукція свіжевироблена та логічно, щоб такі протоколи були надані саме на продукцію,яка буде постачатися. Просимо видалити такий пункт, або видалити пункт щодо строку виготовлення таких протоколів. 4) - документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника та Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, (з обов’язковим наданням всіх щорічних звітів за результатами щорічного аудиту згідно чинного законодавства) стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), чинні на дату розкриттяпропозиції; 5) - експлуатаційний дозвіл Учасника, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі; - Ця вимога дискримінує постачальників не виробників, тобто більше 90% усіх операторів ринку. Вимагаємо видалити цю вимогу, або змінити її "експлуатаційний дозвіл Учасника, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом АБО реалізацією та зберіганням предмету закупівлі 6) витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей стосовно автотранспорту та складських та виробничих приміщень Учасника; - - Ця вимога дискримінує постачальників не виробників, тобто більше 90% усіх операторів ринку. Вимагаємо видалити цю вимогу, або змінити її "витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей стосовно автотранспорту та складських АБО виробничих приміщень Учасника"; 7) документи, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки ( договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік проведення періодичної повірки на 2020 рік та свідоцтва про повірку)згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність». - данна вимога не є коректна, адже повірку вимірювальної техніки робиться без оговір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік проведення періодичної повірки на 2020 рік. Ця вимога або прописана під конкретного учасника, або невірно сформульована. Просимо змінити таку вимогу таким чином " окументи, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (свідоцтва про повірку)згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність»"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
В тендерній документації відсутні дискримінаційні вимоги і вона прописана не під виробників, а стосовно операторів ринку харчових продуктів, які здійснюють виробництво та/або обіг харчових продуктів тваринного походження.
А молочні продукти, як вам відомо, є харчовими продуктами тваринного походження та регулюються чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»від 23.12.1997 року №771/97-ВРта Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22.07.2014 року № 1602-VII, Законом України «Про молоко та молочні продукти» від 24.06.2004 № 1870-IV, Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»18.05.2017 року № 2042- VIII та іншими нормативно-правовими актами.
1. Стосовно державного контролю за виробництвом та обігом продуктів тваринного походження.
Контроль здійснюється уповноваженим органом (Держпродспоживслужбою), та є обов’язковими для всіх операторів ринку які займаються виробництвом або обігом харчових продуктів тваринного походження. Результатом цього контролю є акти складені згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019 року та згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 року.
Такі акти не є комерційною таємницею, а навпаки є документом який засвідчує, чи дотримуються на підприємстві вимог чинного законодавства України стосовно якості та безпечності харчових продуктів.
2. Стосовно вимоги замовника надати протоколи контрольних випробувань продуктів.
Перелік показників, які вимагаються Замовником є основними в нормативно-технічній документації та обов’язковими для контролю якості та безпеки молочних продуктів. Перелік цих показників регламентуються документом, - «Методико-біологічні вимоги та санітарні норми якості продовольчої сировини та харчових продуктів» (поточна редакція від 06.09.2016 року), а також Законом України «Про молоко та молочні продукти» від 24.06.2004 року №1870-IV ст.6, вимогами ДСТУ або ТУ предмета закупівлі.
3. Стосовно експлуатаційного дозволу.
Вимога повністю відповідає статті 23 «Експлуатаційний дозвіл»Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
4. Стосовно витягу з реєстру операторів ринку та потужностей.
Вимога Замовника повністю відповідає статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та регулюється наказами №39 та 40 Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 року.
5. Стосовно повірки засобів вимірювальної техніки.
В зв'язку з набранням чинності 01.01.2016 року ЗакономУкраїни «Про метрологію та метрологічну діяльність»від 05.06.2014 року № 1314-VII,та відповідно до Порядку подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт, затвердженого Постановою КМУ від 08.07.2015 р. №474, повірка засобів вимірювальної техніки повинна здійснюватися виключно в рамках вищевказаних нормативно-правових актів.
Перелік документів, які вимагає Замовник сформований на підставі вищеназваних нормативно-правових актів.
6. Стосовно вимоги замовника щодо документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника та Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, (з обов’язковим наданням всіх щорічних звітів за результатами щорічного аудиту згідно чинного законодавства) стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), чинних на дату розкриттяпропозиції;
Вказана вимога Замовника сформована на підставі вимог встановлених статтями 25 та 26 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», що є обов’язковими для операторів ринку харчових продуктів».
В тендерній документації відсутні дискримінаційні вимоги і вона прописана не під виробників, а стосовно операторів ринку харчових продуктів, які здійснюють виробництво та/або обіг харчових продуктів тваринного походження.
А молочні продукти, як вам відомо, є харчовими продуктами тваринного походження та регулюються чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»від 23.12.1997 року №771/97-ВРта Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22.07.2014 року № 1602-VII, Законом України «Про молоко та молочні продукти» від 24.06.2004 № 1870-IV, Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»18.05.2017 року № 2042- VIII та іншими нормативно-правовими актами.
1. Стосовно державного контролю за виробництвом та обігом продуктів тваринного походження.
Контроль здійснюється уповноваженим органом (Держпродспоживслужбою), та є обов’язковими для всіх операторів ринку які займаються виробництвом або обігом харчових продуктів тваринного походження. Результатом цього контролю є акти складені згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019 року та згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 року.
Такі акти не є комерційною таємницею, а навпаки є документом який засвідчує, чи дотримуються на підприємстві вимог чинного законодавства України стосовно якості та безпечності харчових продуктів.
2. Стосовно вимоги замовника надати протоколи контрольних випробувань продуктів.
Перелік показників, які вимагаються Замовником є основними в нормативно-технічній документації та обов’язковими для контролю якості та безпеки молочних продуктів. Перелік цих показників регламентуються документом, - «Методико-біологічні вимоги та санітарні норми якості продовольчої сировини та харчових продуктів» (поточна редакція від 06.09.2016 року), а також Законом України «Про молоко та молочні продукти» від 24.06.2004 року №1870-IV ст.6, вимогами ДСТУ або ТУ предмета закупівлі.
3. Стосовно експлуатаційного дозволу.
Вимога повністю відповідає статті 23 «Експлуатаційний дозвіл»Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
4. Стосовно витягу з реєстру операторів ринку та потужностей.
Вимога Замовника повністю відповідає статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та регулюється наказами №39 та 40 Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 року.
5. Стосовно повірки засобів вимірювальної техніки.
В зв'язку з набранням чинності 01.01.2016 року ЗакономУкраїни «Про метрологію та метрологічну діяльність»від 05.06.2014 року № 1314-VII,та відповідно до Порядку подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт, затвердженого Постановою КМУ від 08.07.2015 р. №474, повірка засобів вимірювальної техніки повинна здійснюватися виключно в рамках вищевказаних нормативно-правових актів.
Перелік документів, які вимагає Замовник сформований на підставі вищеназваних нормативно-правових актів.
6. Стосовно вимоги замовника щодо документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника та Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, (з обов’язковим наданням всіх щорічних звітів за результатами щорічного аудиту згідно чинного законодавства) стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), чинних на дату розкриттяпропозиції;
Вказана вимога Замовника сформована на підставі вимог встановлених статтями 25 та 26 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», що є обов’язковими для операторів ринку харчових продуктів».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-12-003589-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 17 лютого 2020 14:32
Видалити дискримінаційні вимоги, що дискримінують мінімум 90% операторів ринку
Шановний замовник. У тендерній документації, а саме у Додатку 3 Технічні характеристики наявні диксримінаційні критерії, а саме документація чітко прописана під виробників, що не відповідає принципам, а саме Ст.3 ЗУ Про публічні закупівлі "недискримінація учасників;" Просимо Вас видалили чи змінити пункти документації: 1) - Скановану копію оригінала акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Виробника та Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 447 ВІД 08.08.19. Акт без виявлених порушень); - Такий Акт є комерційною таємницею виробника,який не зобовязаний надавати його. Просимо змінити данний пункт на надання такого Акту або виробника, або постачальника 2) Скановану копію оригіналу акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Виробника та Учасника. (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446 від 08.08.19. Акт без виявлених порушень); - Такий Акт є комерційною таємницею виробника,який не зобовязаний надавати його. Просимо змінити данний пункт на надання такого Акту або виробника, або постачальника 3) протоколи контрольних випробувань виданих відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару, що пропонує Учасник, вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичних та фізико-хімічних, наявності немолочних жирів та білків, гормональних препаратів, антибіотиків, афлатоксинів М1 ,В1, ГМО, виданих не раніше, як за три місяці до дати розкриття; експертних висновків, чинних на дату розкриття. Надати атестат акредитації лабораторії, яка надала вказані протоколи, з підтвердженням акредитації лабораторії та сфери акредитації стосовно предмету закупівлі . В разі відсутності, невідповідності в протоколах хоч одного показника вимогам нормативних документів, та чітких , зрозумілих висновків про їх наявність, або якщо такі показники не входять до сфери акредитації лабораторії, яка їх надала, пропозиція Учасника відхиляється - просимо надати пояснення навіщо Вам такі Акти саме не не раніше, як за три місяці до дати розкриття? Тут зазначено дуже багато показників, які не виконуються кожного разу. До того ж при постачанні Вам будуть надаватись продукція свіжевироблена та логічно, щоб такі протоколи були надані саме на продукцію,яка буде постачатися. Просимо видалити такий пункт, або видалити пункт щодо строку виготовлення таких протоколів. 4) - документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника та Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, (з обов’язковим наданням всіх щорічних звітів за результатами щорічного аудиту згідно чинного законодавства) стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), чинні на дату розкриттяпропозиції; 5) - експлуатаційний дозвіл Учасника, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі; - Ця вимога дискримінує постачальників не виробників, тобто більше 90% усіх операторів ринку. Вимагаємо видалити цю вимогу, або змінити її "експлуатаційний дозвіл Учасника, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом АБО реалізацією та зберіганням предмету закупівлі 6) витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей стосовно автотранспорту та складських та виробничих приміщень Учасника; - - Ця вимога дискримінує постачальників не виробників, тобто більше 90% усіх операторів ринку. Вимагаємо видалити цю вимогу, або змінити її "витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей стосовно автотранспорту та складських АБО виробничих приміщень Учасника"; 7) документи, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки ( договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік проведення періодичної повірки на 2020 рік та свідоцтва про повірку)згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність». - данна вимога не є коректна, адже повірку вимірювальної техніки робиться без оговір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік проведення періодичної повірки на 2020 рік. Ця вимога або прописана під конкретного учасника, або невірно сформульована. Просимо змінити таку вимогу таким чином " окументи, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (свідоцтва про повірку)згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність»"
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 лютого 2020 18:28
Шановний Скаржнику!
В тендерній документації відсутні дискримінаційні вимоги і вона прописана не під виробників, а стосовно операторів ринку харчових продуктів, які здійснюють виробництво та/або обіг харчових продуктів тваринного походження.
А молочні продукти, як вам відомо, є харчовими продуктами тваринного походження та регулюються чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»від 23.12.1997 року №771/97-ВРта Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22.07.2014 року № 1602-VII, Законом України «Про молоко та молочні продукти» від 24.06.2004 № 1870-IV, Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»18.05.2017 року № 2042- VIII та іншими нормативно-правовими актами.
1. Стосовно державного контролю за виробництвом та обігом продуктів тваринного походження.
Контроль здійснюється уповноваженим органом (Держпродспоживслужбою), та є обов’язковими для всіх операторів ринку які займаються виробництвом або обігом харчових продуктів тваринного походження. Результатом цього контролю є акти складені згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019 року та згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 року.
Такі акти не є комерційною таємницею, а навпаки є документом який засвідчує, чи дотримуються на підприємстві вимог чинного законодавства України стосовно якості та безпечності харчових продуктів.
2. Стосовно вимоги замовника надати протоколи контрольних випробувань продуктів.
Перелік показників, які вимагаються Замовником є основними в нормативно-технічній документації та обов’язковими для контролю якості та безпеки молочних продуктів. Перелік цих показників регламентуються документом, - «Методико-біологічні вимоги та санітарні норми якості продовольчої сировини та харчових продуктів» (поточна редакція від 06.09.2016 року), а також Законом України «Про молоко та молочні продукти» від 24.06.2004 року №1870-IV ст.6, вимогами ДСТУ або ТУ предмета закупівлі.
3. Стосовно експлуатаційного дозволу.
Вимога повністю відповідає статті 23 «Експлуатаційний дозвіл»Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
4. Стосовно витягу з реєстру операторів ринку та потужностей.
Вимога Замовника повністю відповідає статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та регулюється наказами №39 та 40 Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 року.
5. Стосовно повірки засобів вимірювальної техніки.
В зв'язку з набранням чинності 01.01.2016 року ЗакономУкраїни «Про метрологію та метрологічну діяльність»від 05.06.2014 року № 1314-VII,та відповідно до Порядку подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт, затвердженого Постановою КМУ від 08.07.2015 р. №474, повірка засобів вимірювальної техніки повинна здійснюватися виключно в рамках вищевказаних нормативно-правових актів.
Перелік документів, які вимагає Замовник сформований на підставі вищеназваних нормативно-правових актів.
6. Стосовно вимоги замовника щодо документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника та Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, (з обов’язковим наданням всіх щорічних звітів за результатами щорічного аудиту згідно чинного законодавства) стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), чинних на дату розкриттяпропозиції;
Вказана вимога Замовника сформована на підставі вимог встановлених статтями 25 та 26 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», що є обов’язковими для операторів ринку харчових продуктів».
В тендерній документації відсутні дискримінаційні вимоги і вона прописана не під виробників, а стосовно операторів ринку харчових продуктів, які здійснюють виробництво та/або обіг харчових продуктів тваринного походження.
А молочні продукти, як вам відомо, є харчовими продуктами тваринного походження та регулюються чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»від 23.12.1997 року №771/97-ВРта Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22.07.2014 року № 1602-VII, Законом України «Про молоко та молочні продукти» від 24.06.2004 № 1870-IV, Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»18.05.2017 року № 2042- VIII та іншими нормативно-правовими актами.
1. Стосовно державного контролю за виробництвом та обігом продуктів тваринного походження.
Контроль здійснюється уповноваженим органом (Держпродспоживслужбою), та є обов’язковими для всіх операторів ринку які займаються виробництвом або обігом харчових продуктів тваринного походження. Результатом цього контролю є акти складені згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019 року та згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 року.
Такі акти не є комерційною таємницею, а навпаки є документом який засвідчує, чи дотримуються на підприємстві вимог чинного законодавства України стосовно якості та безпечності харчових продуктів.
2. Стосовно вимоги замовника надати протоколи контрольних випробувань продуктів.
Перелік показників, які вимагаються Замовником є основними в нормативно-технічній документації та обов’язковими для контролю якості та безпеки молочних продуктів. Перелік цих показників регламентуються документом, - «Методико-біологічні вимоги та санітарні норми якості продовольчої сировини та харчових продуктів» (поточна редакція від 06.09.2016 року), а також Законом України «Про молоко та молочні продукти» від 24.06.2004 року №1870-IV ст.6, вимогами ДСТУ або ТУ предмета закупівлі.
3. Стосовно експлуатаційного дозволу.
Вимога повністю відповідає статті 23 «Експлуатаційний дозвіл»Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
4. Стосовно витягу з реєстру операторів ринку та потужностей.
Вимога Замовника повністю відповідає статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та регулюється наказами №39 та 40 Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 року.
5. Стосовно повірки засобів вимірювальної техніки.
В зв'язку з набранням чинності 01.01.2016 року ЗакономУкраїни «Про метрологію та метрологічну діяльність»від 05.06.2014 року № 1314-VII,та відповідно до Порядку подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт, затвердженого Постановою КМУ від 08.07.2015 р. №474, повірка засобів вимірювальної техніки повинна здійснюватися виключно в рамках вищевказаних нормативно-правових актів.
Перелік документів, які вимагає Замовник сформований на підставі вищеназваних нормативно-правових актів.
6. Стосовно вимоги замовника щодо документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника та Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, (з обов’язковим наданням всіх щорічних звітів за результатами щорічного аудиту згідно чинного законодавства) стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), чинних на дату розкриттяпропозиції;
Вказана вимога Замовника сформована на підставі вимог встановлених статтями 25 та 26 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», що є обов’язковими для операторів ринку харчових продуктів».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" |
777 000,00
UAH з ПДВ
|
777 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Переяслав - Молпродукт |
790 320,00
UAH з ПДВ
|
790 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" #21505980 |
Переможець |
777 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 16:37
|
звіт про виконання договору | укладений |
01 квітня 2021 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 14:56
|
Повідомлення 4 молоко пролонгація.pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 14:52
|
Специфікація 4 пролонгація.pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 14:52
|
Додаткова угода 4 пролонгація.pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 12:02
|
Додаткова угода 3 молоко строк дії.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2020 16:51
|
Повідомлення 2.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 16:50
|
Специфікація 3 молоко.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 16:50
|
Додаткова угода 2 молоко.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 13:37
|
Повідомлення 1 внесення змін збільшення ціни.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2020 13:31
|
Специфікація 2 молоко.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2020 13:31
|
Додаткова угода 1 молоко.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2020 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2020 18:35
|
договір | укладений |
17 березня 2020 18:34
|
звіт про укладений договір | укладений |
17 березня 2020 18:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.п.2 п.5 статті 41 Закону, та п.11.1.2 Договору, Сторони домовились про збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку і відповідно внести зміни до Специфікації №1 до Договору №63 від 17.03.2020 року. Всі інші істотні умови Договору залишилися незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.п.2 п.5 статті 41 Закону, та п.11.1.2 Договору, Сторони домовились внести зміни і відповідно викласти Специфікацію №1 до Договору №62 від 17.03.2020 року в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно п.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.10.1 Договору №63 від 17.03.2020 року Сторони домовилися про продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. п.10.1 Договору №63 від 17.03.2020 року викласти в наступній редакції: "Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 березня 2021 року". |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно п.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.10.1 Договору №63 від 17.03.2020 року Сторони домовилися про продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку та відповідно викласти Специфікацію до даного Договору в новій редакції.Сторони домовилися збільшити вартість Договору на 155203,20 грн. (сто п'ятдесят п'ять тисяч двісті три гривні 20 коп. в т.ч. ПДВ) і відповідно п.3.1 Договору №63 від 17.03.2020 викласти в наступній редакції: "Ціна цього Договору становить: 932203,20 грн. (дев'ятсот тридцять дві тисячі двісті три гривні 20 коп.) в т.ч. ПДВ 155367,20грн. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і діє до 31 березня 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |