Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт гуртожитку (наявне фінансування 50000грн.)
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2020-02-12-003314-b f77a43f802914abe947e6a37cdc95051
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малярський Олександр Павлович

380432632282 vintk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький транспортний коледж
Код ЄДРПОУ: 01118413
Вебсайт: http://transkol.com.ua/
Місцезнаходження: 21001, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Некрасова, 28
Контактна особа: Малярський Олександр Павлович
380432632282
vintk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 04 березня 2020 11:12
Очікувана вартість: 6 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт гуртожитку №1 Вінницького транспотрного коледжу по вул. Героїв Крут, 21 в м. Вінниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, Героїв Крут 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Кошти місцевого та спеціальних фондів (очікування фінансування) Наявне фінансування 50000грн. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Умови оплати: 30%
відтермінування до 60 кал.днів: 30%
відтермінування до 40 кал.днів: 20%
відтермінування до 20 кал.днів: 10%
відтермінування не більше 5 кал. днів: 0%
17 лютого 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 16:53
зміни ТД.pdf
17 лютого 2020 16:53
зміни ТД.pdf
17 лютого 2020 16:52
Тенд док кап рем нова ред 2.pdf
17 лютого 2020 16:52
тенд док кап рем нова ред 1.pdf
12 лютого 2020 17:14
Тенд док кап рем 1.pdf
12 лютого 2020 17:14
Тенд док кап рем 2.pdf
17 лютого 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 16:53
зміни ТД.pdf
17 лютого 2020 16:53
зміни ТД.pdf
17 лютого 2020 16:52
Тенд док кап рем нова ред 2.pdf
17 лютого 2020 16:52
тенд док кап рем нова ред 1.pdf
12 лютого 2020 17:14
Тенд док кап рем 1.pdf
12 лютого 2020 17:14
Тенд док кап рем 2.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерне забезпечення
Дата подання: 17 лютого 2020 11:00
Дата відповіді: 17 лютого 2020 16:59
Добрий день! Просимо Вас навести порядок в тенденрній документації: 1. В оголошенні заначено, що забезпечення тендерних пропозицій не вимагається, а тендерна документація містить вимоги щодо забезпечення у розмірі 30000 грн. То зазабезпечення повинно бути чи ні? 2. Якщо тендерне забезпечення все ж вимагається, то просимо Вас вказати реквізити для оформлення банківської гарантії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Відповідно до ваших зауважень помилки виправлені та відображені в переліку змін до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-12-003314-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 21 лютого 2020 12:05
Вимога Прошу скасувати вимогу про наявність в Учасника не менше 40 чоловік працівників або надати обґрунтування необхідності наявності в Учасника не менше 40 чоловік працівників.
Вимога
Прошу скасувати вимогу про наявність в Учасника не менше 40 чоловік працівників або надати обґрунтування необхідності наявності в Учасника не менше 40 чоловік працівників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2020 09:12
Рішенням замовника встановлено даний кваліфікаційний критерій (Згідно ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі")

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 5 499 249,13
UAH з ПДВ
5 250 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 3 675 000 Документи
ТОВ "БК СТАМ" 5 270 085,00
UAH з ПДВ
5 240 085,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 3 668 059.50 Документи
ПП БМП КЕНТАВР 5 519 805,12
UAH з ПДВ
5 519 805,12
UAH з ПДВ
1 5 519 805.12 Документи

Публічні документи

03 березня 2020 16:08
Електронний підпис
03 березня 2020 15:42
форма.pdf
03 березня 2020 15:29
червень 2019 року.pdf
03 березня 2020 15:29
червень 2019 року ч 2.pdf
03 березня 2020 15:29
травень 2018 року.pdf
03 березня 2020 15:29
січень 2019 року.pdf
03 березня 2020 15:29
серпень 2019 року.pdf
03 березня 2020 15:29
за травень 2019 року.pdf
03 березня 2020 15:29
за квітень 2019 року.pdf
03 березня 2020 15:29
жовтень 2019 року.pdf
03 березня 2020 15:29
грудень 2019.pdf
03 березня 2020 15:28
грудень 2019 року ч.2.pdf
03 березня 2020 15:28
грудень 2019 р.pdf
03 березня 2020 15:28
груд.pdf
03 березня 2020 15:28
вересень 2019 року.pdf
03 березня 2020 15:28
березень 2019 року.pdf
03 березня 2020 15:26
форма пропозиціі.pdf
03 березня 2020 15:08
штат.pdf
03 березня 2020 14:23
Підрядний договір(4).pdf
03 березня 2020 14:23
Договірна і кошториси(2).pdf
03 березня 2020 14:23
Графік(2).pdf
03 березня 2020 14:23
додаткова угода(8).pdf
03 березня 2020 14:23
додаткова угода(9).pdf
03 березня 2020 14:23
додаткова угода(10).pdf
03 березня 2020 14:21
ДУ Гарант прод термину(3).pdf
03 березня 2020 14:21
ДУ Гарант прод термину(2).pdf
03 березня 2020 14:21
ДУ Гарант прод термину(1).pdf
03 березня 2020 14:21
ДУ Гарант 11-19.pdf
03 березня 2020 14:21
ДУ 2 Дог 53 14-05-19(4).pdf
03 березня 2020 14:21
ДУ 2 Дог 53 14-05-19(3).pdf
03 березня 2020 14:21
ДУ 2 Дог 53 14-05-19(2).pdf
03 березня 2020 14:21
ДУ 2 Дог 53 14-05-19(1)(1).pdf
03 березня 2020 14:21
договірна ціна.pdf
03 березня 2020 14:21
Договір(27).pdf
03 березня 2020 14:21
акт10(1).pdf
03 березня 2020 14:20
акт9(1).pdf
03 березня 2020 14:20
акт8(1).pdf
03 березня 2020 14:20
акт7(1).pdf
03 березня 2020 14:20
акт №15(2).pdf
03 березня 2020 14:20
акт №14(2).pdf
03 березня 2020 14:20
акт №13(2).pdf
03 березня 2020 14:20
акт №12(2).pdf
03 березня 2020 14:20
акт №11(2).pdf
03 березня 2020 14:20
акт 6(1).pdf
03 березня 2020 14:20
акт 5(1).pdf
03 березня 2020 14:20
акт 4(1).pdf
03 березня 2020 14:20
акт 3(1).pdf
03 березня 2020 14:20
акт 2(1).pdf
03 березня 2020 14:20
акт 1(1)(1).pdf
03 березня 2020 14:18
Технічна частина.part2.rar
03 березня 2020 14:18
Технічна частина.part1.rar
03 березня 2020 14:09
Графік.pdf
03 березня 2020 14:03
Диплом Банасько В.Л..pdf
03 березня 2020 14:02
Диплом Семененко К.М..pdf
03 березня 2020 14:02
лист -відгук.pdf
03 березня 2020 14:02
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
03 березня 2020 14:01
Лист Видгук Гарант 02-20.pdf
03 березня 2020 14:01
Гарант(1).pdf
03 березня 2020 13:58
трудова штепа(2).pdf
03 березня 2020 13:58
трудова яцуков запис.pdf
03 березня 2020 13:57
трудова гриненко запис.pdf
03 березня 2020 13:57
трудова Семененко.pdf
03 березня 2020 13:57
Стуліков трудова.pdf
03 березня 2020 13:57
Стуліков запис.pdf
03 березня 2020 13:57
ПОСВІДЧЕННЯ ПО.pdf
03 березня 2020 13:57
ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ.pdf
03 березня 2020 13:57
IMG_Соколов запис.pdf
03 березня 2020 13:57
IMG_Соклов 1.pdf
03 березня 2020 13:57
IMG_Саволюк запис.pdf
03 березня 2020 13:57
IMG_Саволюк 1.pdf
03 березня 2020 13:57
IMG_Присяжнюк С. запис.pdf
03 березня 2020 13:57
IMG_Присяжнюк С. 1.pdf
03 березня 2020 13:57
IMG_Присяжнюк А. запис.pdf
03 березня 2020 13:57
IMG_Присяжнюк А. 1.pdf
03 березня 2020 13:57
IMG_Праведний запис.pdf
03 березня 2020 13:57
IMG_Праведний 1.pdf
03 березня 2020 13:57
IMG_Олейнічук запис.pdf
03 березня 2020 13:57
IMG_Олейнічук 1.pdf
03 березня 2020 13:57
IMG_Матющенко запис.pdf
03 березня 2020 13:57
IMG_Матющенко 1.pdf
03 березня 2020 13:57
IMG_Лисак запис.pdf
03 березня 2020 13:57
IMG_Лисак 1.pdf
03 березня 2020 13:56
IMG_Колмогоров запис.pdf
03 березня 2020 13:56
IMG_Колмогоров 1.pdf
03 березня 2020 13:56
IMG_Козин запис.pdf
03 березня 2020 13:56
IMG_Козин 1.pdf
03 березня 2020 13:56
IMG_Іжакевич запис.pdf
03 березня 2020 13:56
IMG_Іжакевич 1.pdf
03 березня 2020 13:56
IMG_Герега запис.pdf
03 березня 2020 13:56
IMG_Герега 1.pdf
03 березня 2020 13:56
IMG_Гасевич запис.pdf
03 березня 2020 13:56
IMG_Гасевич 1.pdf
03 березня 2020 13:56
IMG_Банасько запис.pdf
03 березня 2020 13:56
IMG_Банасько 1.pdf
03 березня 2020 13:56
10. Трудова Семененко.pdf
03 березня 2020 12:28
фінансова звітність.pdf
03 березня 2020 12:27
паспорт директора.pdf
03 березня 2020 12:27
__A5A2~1.PDF
03 березня 2020 12:27
відомості.pdf
03 березня 2020 12:27
витяг.pdf
03 березня 2020 12:27
виписка.pdf
03 березня 2020 12:27
Document_USR_1006179832.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 16:36
Електронний підпис
12 березня 2020 16:36
МВС.pdf
12 березня 2020 16:36
ДФС.pdf
05 березня 2020 10:40
Електронний підпис
05 березня 2020 10:40
Інформаційна модель АВК.imd
05 березня 2020 10:40
1 Тендерна пропозиція.pdf
02 березня 2020 11:41
Електронний підпис
02 березня 2020 11:41
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
02 березня 2020 11:41
Підписаний_G0220-3184-GL_tender.pdf
02 березня 2020 11:41
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
02 березня 2020 11:41
Довідка.pdf
02 березня 2020 11:41
Виписка 2.pdf
02 березня 2020 11:41
Виписка 1.pdf
02 березня 2020 11:41
34 Штатний розпис.pdf
02 березня 2020 11:41
31 Витяг ПДВ.pdf
02 березня 2020 11:41
30 Дозвіл рпн.pdf
02 березня 2020 11:41
29 Ліцензія.pdf
02 березня 2020 11:41
28.2 Листи відгуки.pdf
02 березня 2020 11:41
26 Звіт з праці.pdf
02 березня 2020 11:40
10 Проект Договору.pdf
02 березня 2020 11:40
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 16:55
Електронний підпис
02 березня 2020 11:46
рішення власників.pdf
02 березня 2020 11:46
Пропозиція.pdf
02 березня 2020 11:45
Підрядний договір.pdf
02 березня 2020 11:45
наказ та статут.pdf
02 березня 2020 11:45
Ліцензія.pdf
02 березня 2020 11:45
Лист згода.pdf
02 березня 2020 11:45
ДЦ.pdf
02 березня 2020 11:45
Довідка.pdf
02 березня 2020 11:45
Довідка 3.pdf
02 березня 2020 11:45
Довідка 2.pdf
02 березня 2020 11:45
Гарантійний лист.pdf
02 березня 2020 11:45
Витяг з єдиного.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖК - Гарант"

ТОВ "БК СТАМ"

ПП БМП КЕНТАВР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК СТАМ"
#38953893
Переможець 5 240 085,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 08:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 08:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК СТАМ"
#38953893
5 240 085,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2022 08:22
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 08:38
ДУ 5 20.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 08:37
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 11:37
ДУ 4 20.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 11:34
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 15:59
ДУ 3 Кап.рем..pdf зміни до договору
17 листопада 2020 15:58
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 14:27
ДУ 2 Кап рем.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 14:22
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 16:04
дог.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 16:03
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 16:51
Договір СТАМ.pdf укладений
25 березня 2020 16:48
Дог Стам 2.pdf укладений
25 березня 2020 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна п.3.1 та викладення його у новій редакції: «Договірна ціна робіт згідно державної процедури закупівлі становить 5 240 085,00 грн. (П’ять мільйонів двісті сорок тисяч вісімдесять п ’ять гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ., в тому числі фінансування робіт у поточному році складає 2 316 085,00 грн. (Два мільйони триста шіснадцять тисяч вісімдесят п'ять гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ.» Зміни графіку виконання - фінансування (Додаток № 3 до Договору підряду №20 від «24» березня 2020 року) та викладення його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна п.3.1 та викладення його у новій редакції: «Договірна ціна робіт згідно державної процедури закупівлі становить 5 240 085,00 грн. (П’ять мільйонів двісті сорок тисяч вісімдесять п ’ять гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ., в тому числі фінансування робіт у поточному році складає 2 666 611,00 грн. (Два мільйони шістсот шістдесят шість тисяч шістсот одинадцять гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ.» Зміни графіку виконання - фінансування (Додаток № 3 до Договору підряду №20 від «24» березня 2020 року) та викладення його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна п.3.1 та викладення його у новій редакції: «Договірна ціна робіт згідно державної процедури закупівлі становить 5 240 085,00 грн. (П’ять мільйонів двісті сорок тисяч вісімдесять п ’ять гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ., в тому числі фінансування робіт у поточному році складає 2 746 087,00 грн. (Два мільйони сімсот сорок шість тисяч вісімдесят сім гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ.» Зміни графіку виконання - фінансування (Додаток № 3 до Договору підряду №20 від «24» березня 2020 року) та викладення його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи, що у зв’язку зі зміною назви Замовника, на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 13 лютого 2020 року № 174 «Про перейменування Вінницького транспортного коледжу» та Статутом, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України № 758 від 02.07.2021 року, Вінницький транспортний коледж іменується як Вінницький транспортний фаховий коледж, з метою уникнення розбіжностей та засвідчуючи, що зміна назви Замовника не впливає на чинність та не змінює умов Договору для Сторін, Сторони прийшли згоди змінити умови підрядного договору № 20 від 24 березня 2020 року «Капітальний ремонт гуртожитку №1 Вінницького транспортного коледжу по вул. Героїв Крут, 21 в м. Вінниця», а саме: 1. В назві, преамбулі та в тексті самого Договору, а також в тексті документів, які складаються на підтвердження та виконання Договору, Сторони будуть вживати назву Замовника - Вінницький транспортний фаховий коледж. 2. Змінити п.3.1 та викласти його у новій редакції: «Договірна ціна робіт згідно державної процедури закупівлі становить 5 240 085,00 грн. (П’ять мільйонів двісті сорок тисяч вісімдесят п’ять гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ., в тому числі фінансування робіт у 2020 році складає 2 746 087,00 грн. (Два мільйони сімсот сорок шість тисяч вісімдесят сім гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі фінансування робіт у 2021 році складає 2 493 998,00 грн. (Два мільйони чотириста дев’яносто три тисячі дев’ятсот дев’яносто вісім гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ. 3. Змінити п.4.1 та викласти його у новій редакції: «Після отримання письмового дозволу від Замовника Генпідрядник, на свій страх і ризик, виконує всі роботи передбачені Договором, а Замовник оплачує ці роботи, згідно з умовами Договору, після отримання відповідного бюджетного призначення (бюджетного асигнування). Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватись на підставі Акту виконаних робіт та Довідки про вартість виконаних робіт, помісячно проміжними платежами в міру виконання робіт та надходження коштів з джерел фінансування. Попередня оплата 30 % від вартості річного обсягу робіт за матеріали відповідно до вимог Постанови КМУ від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», на строк не більше трьох місяців на рахунок Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАМ»: UA848201720355389638900753893 в УДКС України у м. Вінниці Вінницької області.» 4.Змінити п. 24 договору «АДРЕСИ, РЕКВІЗИТИ І ПІДПИСИ СТОРІН ТА ПЕЧАТКИ», та викласти його у новій редакції 5. Змінити п.20.1 та викласти його у новій редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2021 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов'язки відповідно до Договору.» 6. Змінити графік виконання - фінансування (Додаток №3 до Договору підряду №20 від «24» березня 2020 року) та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Змінити п.3.1 та викласти його у новій редакції, а саме зменшити на 0,01 грн.: Р/Р UA808201720344241003161008003 - зменшити на 0,01 грн.( Нуль грн. 01 коп.) «Договірна ціна робіт згідно державної процедури закупівлі становить 5 240 084,99 грн. (П’ять мільйонів двісті сорок тисяч вісімдесят чотири грн. 99 коп.) з урахуванням ПДВ., в тому числі фінансування робіт у 2020 році складає 2 746 087,00 грн. (Два мільйони сімсот сорок шість тисяч вісімдесят сім гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі фінансування робіт у 2021 році складає 2 493 997,99 грн. (Два мільйони чотириста дев’яносто три тисячі дев’ятсот дев’яносто сім грн. 99 коп.) з урахуванням ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 240 085,00
UAH (в тому числі ПДВ 873 347,50 UAH)