Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний білий, формат А3, А4
Очікувана вартість
452 031,00 UAH
UA-2020-02-12-003188-b 27f01269f50c443db382165892d61d4e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Ніна Миколаївна

380432595367 melnyk4@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: виконавчий комітет Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03084813
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна,59
Контактна особа: Мельник Ніна Миколаївна
380432595367
melnyk4@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:25
Очікувана вартість: 452 031,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,11%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4350 пачок
Папір офісний білий, формат А3, А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості кожної партії Товару проводиться протягом 10 днів після отримання паперу та підписання накладної.. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 16:38
Додаток № 5 (ТВ).docx
12 лютого 2020 16:01
Додаток 6 (Договір).docx
12 лютого 2020 16:00
Тендерна документація.docx
12 лютого 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 16:38
Додаток № 5 (ТВ).docx
12 лютого 2020 16:01
Додаток № 5 (ТВ) 2.docx
12 лютого 2020 16:01
Додаток 6 (Договір).docx
12 лютого 2020 16:00
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 11:07
Дата відповіді: 13 лютого 2020 17:25
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В технічних вимогах до предмета закупівлі нами не вимагається папір конкретних торгових марок або моделей, а вказані тільки технічні характеристики паперу. Нам не важливо папір якої торгової марки, головне щоб він відповідав технічним характеристикам паперу, вказаним в Додатку 5 до тендерної документації. Для нас немає різниці є учасник платником ПДВ чи ні. Якщо учасник платник ПДВ, він вказує ціну з ПДВ, якщо не платник ПДВ- вказує ціну без ПДВ. Нічого додавати до ціни ми не будемо. Ціна, яку вкаже учасник в тендерній пропозиції, є остаточна. Учасник визначає ціни на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для даного товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 323 139,00
UAH з ПДВ
323 139,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 386 124,00
UAH з ПДВ
381 105,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" 408 450,00
UAH з ПДВ
386 115,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 10:56
Електронний підпис
11 березня 2020 10:56
Акцепт.rar
03 березня 2020 16:17
Електронний підпис
03 березня 2020 16:17
ЦП 2.pdf
28 лютого 2020 09:45
Електронний підпис
28 лютого 2020 09:44
Документи частина 3.rar
28 лютого 2020 09:44
Документи частина 2.pdf
28 лютого 2020 09:44
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 11:42
Електронний підпис
27 лютого 2020 11:39
Таблиця відповідності.pdf
27 лютого 2020 11:39
Довідка ДФС (До. 6.03).pdf
27 лютого 2020 11:39
Проект договору (Дод. 6).pdf
27 лютого 2020 11:39
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
27 лютого 2020 11:39
Довідка МВС ( до 22.03).pdf
27 лютого 2020 11:39
Довідка НАЗК (до 13.03).zip
27 лютого 2020 11:39
ZOOM IMAGE.pdf
27 лютого 2020 11:39
ZOOM_IMAGE_СЕС.pdf
27 лютого 2020 11:39
Лист гарантія по ст 17.pdf
27 лютого 2020 11:39
Лист про санкнції.pdf
27 лютого 2020 11:39
Довідки по СТ.17_ЗУ.zip
27 лютого 2020 11:39
Довідка по СТ_9п_9.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 323 139,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 17:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
323 139,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:33
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 17:21
Додаткова угода № 1.PDF зміни до договору
29 квітня 2020 17:13
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 11:49
Договір (папір).PDF укладений
26 березня 2020 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 2 ч. 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" "зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі". Сума договору після внесення змін становить 323 042, 70 грн., кількість пачок паперу - 3955.
Номер договору про закупівлю: № 130/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 259 905,60
UAH (в тому числі ПДВ 43 317,60 UAH)