Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Т-10-02 Демидів - Гостомель км 0+000 - км 16+900)
Очікувана вартість
3 462 317,67 UAH
UA-2020-02-12-002886-b edc982dc012f4f78b0ced3c3c5dbe2ad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоренко Олександр Володимирович

380442498695 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Вебсайт: http://kv.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 03151, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Народного ополчення, 11-А
Контактна особа: Федоренко Олександр Володимирович
380442498695
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 11:43
Очікувана вартість: 3 462 317,67 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 312,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17312 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16.9 кілометри
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Т-10-02 Демидів - Гостомель км 0+000 - км 16+900)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору у межах 30% від суми зареєстрованих бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, на строк не більше трьох місяців відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після погодження зазначеної попередньої оплати головним розпорядником і Замовником та надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ 2 458 000,00
UAH з ПДВ
2 458 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 3 116 000,00
UAH з ПДВ
3 116 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 13:23
Електронний підпис
13 березня 2020 11:53
Документи переможця ст. 17
02 березня 2020 16:05
Електронний підпис
02 березня 2020 16:02
Документи переможця
27 лютого 2020 09:00
Електронний підпис
27 лютого 2020 08:59
Кваліфікаційні вимоги.rar
26 лютого 2020 18:00
Електронний підпис
26 лютого 2020 17:59
Установчі та ін.rar
26 лютого 2020 17:59
Кваліфікаційні вимоги.rar
26 лютого 2020 17:59
Ін. документи.rar
26 лютого 2020 17:59
Досвід.rar

Публічні документи

26 лютого 2020 16:59
Електронний підпис
26 лютого 2020 16:57
27_Таблиця 1 Т-10-02.pdf
26 лютого 2020 16:57
23_Проект договору Т-10-02.pdf
26 лютого 2020 16:57
22_Гарантiйний_лист.pdf
26 лютого 2020 16:57
16_Копія ліцензії.pdf
26 лютого 2020 16:57
13_Довіреності.pdf
26 лютого 2020 16:57
11_Довiдка_ст.17.pdf
26 лютого 2020 16:57
10_Звіт з праці_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
Переможець 2 458 000,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 12:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
2 458 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 10:31
ДУ № 6 від 31.03.2021 до договору № 535Т-20 від 16.03.2020.pdf укладений
31 березня 2021 10:30
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 11:28
ДУ № 4 від 19.01.2021 р. до договору від 16.03.2020 р. № 535Т-20.pdf зміни до договору
20 січня 2021 11:27
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 13:52
ДУ № 3 до договору від 16.03.2020 р. № 535Т-20.pdf зміни до договору
25 грудня 2020 13:51
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 16:26
ДОГОВІР від 16.03.2020р. № 535Т-20 Част. ІІ.pdf укладений
16 березня 2020 16:24
ДОГОВІР від 16.03.2020р. № 535Т-20 Част. І.pdf укладений
16 березня 2020 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 10.7. Договору Сторони домовились продовжити дію Договору в обсязі 20 % від його вартості та викласти п. 5.1. та абз. 1 п. 10.1. у такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору і по 31 березня 2021 року включно»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 березня 2021 року включно, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 535Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 10.7 Договору Сторони домовились збільшити ціну Договору в обсязі 20 % від його вартості на суму: 491 600,00 грн (чотириста дев’яносто одна тисяча шістсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 81 933,33 грн та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 2 949 600,00 грн (два мільйони дев’ятсот сорок дев’ять тисяч шістсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 491 600,00 грн».
Номер договору про закупівлю: 535Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 195 473,88
UAH (в тому числі ПДВ 199 245,65 UAH)