Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки)
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2020-02-12-002777-b 89f3396446c94db2a903a9aaeb1838cf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тютюнник Олена

380999803352 golke.helen@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22704183
Вебсайт: http://kharkivosvita.net.ua
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 64
Контактна особа: Тютюнник Олена
380999803352
golke.helen@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 12:25
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
132 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати коштів в національній валюті України на поточний рахунок Постачальника на підставі видаткових накладних протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дня надходження на розрахунковий рахунок Замовника бюджетних коштів на фінансування закупівлі. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 12 лютого 2020 17:31
Дата відповіді: 14 лютого 2020 13:47
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Інформація про технічні та кількісні характеристики предмету закупівлі - ноутбуки відповідно до коду ДК 021:2015 330210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) викладена у Додатку 3 до Тендерної документації та не містить вимоги щодо закупівлі продукції будь-якої конкретної марки чи виробника (зокрема, і технічні вимоги до програмного забезпечення).
Окрім цього, у Додатку наголошуєтся, що усі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походення або виробника, слід читати з виразом "або еквівалент" (ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі").
Замовником розглядатимутся усі пропозхиції, специфікація яких відповідає вимогам та характеристикам до предмету закупівлі, викладеним у Тендерній документації (виробник, модель та характеристики запропонованого ноутбука зазначаються Учасником у складі пропозиції).
Дякуємо за запитання!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 10:54
Дата відповіді: 14 лютого 2020 16:03
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Інформація про технічні та кількісні характеристики предмету закупівлі викладена у Додатку 3 до Тендерної документації та не містить жодної вимоги щодо закупівлі продукції будь-якої конкретної марки чи моделі.
Окрім цього, у Додатку 3 наголошується, що усі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент» (ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Замовником розглядатимуться усі пропозиції, специфікація яких відповідає вимогам та характеристикам до предмету закупівлі, викладеним у Тендерній документації (вимога щодо зазначення Учасником у складі пропозиції виробника, моделі та характеристик запропонованого товару міститься у Додатку 3 до Тендерної документації).
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до частини першої статті 28 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки пропозицій для даного предмету закупівлі є ціна. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону, вважатиметься найбільш економічно вигідною. Цінова пропозиція ФОП-неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна.
Дякуємо за запитання!
щодо аналогу матриці
Дата подання: 17 лютого 2020 14:22
Дата відповіді: 19 лютого 2020 13:32
Шановний замовнику, Яким чином буде визначатися аналог матриці IPS? Чи буде вважатися аналогом матриця TN? Просимо взяти до уваги, що багато з наведених у «Переліку підприємств-виробників (постачальників), що мають чинні свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на обладнання та допоміжні матеріали для закладів освіти» ноутбуків мають у конфігурації тип матриці TN. Просимо надати відповідь або внести відповідні зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний заявнику!
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
Технічні характеристики ноутбуків визначені наказом Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507 та викладені у Додатку 3 до Тендерної документації.
Згідно зі статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у Додатку 3 наголошується, що вираз «або еквівалент» застосовується
до предмета закупівлі відносно його конкретної марки, виробника, фірми, патенту, конструкції або типу, джерела його походження або виробника.
Дякуємо за запитання!
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-12-002777-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 12 лютого 2020 16:35
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 14:20
Шановний заявнику!
Технічні вимоги до ноутбуків та програмного забезпечення визначені наказом Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 "Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507.
Інформація про технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 3 до Тендерної документації та не містить вимоги щодо закупівлі продукції Windows.
Водночас у разі надання Учасником у складі пропозиції продукції Microsoft, відповідно до п.1 розділу V. Оцінка Тендерної пропозиції (ст.28 Закону України " Про публічні закупівлі") Замовник залишає за собою право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів деравної влади, підприємств, установ, організацій, зокрема Замовник може здійснити перевірку ліцензування продукту шляхом звернення до представництва Miicrosoft в Україні, перевірити його на офіційному сайті Microsoft чи у будь-який інший спосіб.
Відповідно до розділу ІІІ (Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції) Замовник не обмежує право Учасника на надання будь-яких додаткових документів та інформації.
Згідно з п.3.1.2. Проекту договору про закупівлю Постачальник зобов'язаний передати Замовнику усі необхідні документи згідно з діючим законодавством на поставлений Товар. П. 7.2. Проекту договору про закупівлю регламентує, що у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку фальсифікацій Товару, Замовник має право на розірвання Договору чи заміну Товару.
Ураховуючи викладене вище, внесення змін до Тендерної документації вважається не доцільним.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" 1 520 640,00
UAH з ПДВ
1 520 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" 1 779 228,00
UAH з ПДВ
1 761 202,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" 1 782 000,00
UAH з ПДВ
1 761 804,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кирильченко Олег Петрович 1 789 920,00
UAH з ПДВ
1 789 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 12:10
Електронний підпис
27 лютого 2020 12:09
Проект договору.pdf
27 лютого 2020 12:09
Таблиця відповідності.pdf
27 лютого 2020 12:09
Відомості з ЄДР.pdf
27 лютого 2020 12:09
Витяг з ЄДР.pdf
27 лютого 2020 12:09
витяг ПДВ.pdf
27 лютого 2020 12:09
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 лютого 2020 12:09
Копія Статуту.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 12:40
Електронний підпис
26 лютого 2020 12:39
Цінова пропозиція.pdf
26 лютого 2020 12:39
Технічна частина.pdf
26 лютого 2020 12:39
Статут (копія).pdf
26 лютого 2020 12:39
проект договору.pdf
26 лютого 2020 12:39
Документи якості ACER.pdf
26 лютого 2020 12:39
довідки ст.17.pdf
26 лютого 2020 12:39
довідки до пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"

ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"

ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"

ФОП Кирильченко Олег Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"
#39566885
Відхилено 1 520 640,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 14:29
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"
#40955533
Переможець 1 761 202,08
UAH з ПДВ
10 березня 2020 14:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"
#40955533
1 761 202,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 13:05
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2020 15:35
ДУ №3.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2020 17:39
Дод.уг.2.PDF зміни до договору
07 квітня 2020 17:38
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 18:45
Дод.угода ноутбуки.PDF зміни до договору
31 березня 2020 18:43
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 18:18
1585666804011_Договір ноутбуки.PDF укладений
31 березня 2020 18:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, що не призвело до збільшення суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 8/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання Товару, у зв'язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 8/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі, як таке, що не призвело до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 8/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 761 202,08
UAH (в тому числі ПДВ 293 533,68 UAH)