Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні побутові приладдя
Очікувана вартість
5 590,00 UAH
UA-2020-02-12-002550-b 3c9d0b17e9444e52b53b515c9cc07852
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лементар Ольга економіст, експ

0444867243 mtsk@kbluch.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНЕ КИЇВСЬКЕ КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ЛУЧ"
Код ЄДРПОУ: 14308776
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., Київ, 04050, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕЛЬНИКОВА, будинок 2
Контактна особа: Лементар Ольга економіст, експ
0444867243
mtsk@kbluch.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 13:30
Очікувана вартість: 5 590,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Зволожувач повітря H50DW, Gorenje (50 кв. м.)(*або його еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 10:50
Дата відповіді: 13 лютого 2020 14:26
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.

За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо наступне.
- Дана закупівля не підпадає під дію Закону України «Про публічну закупівлю», про що повідомлено учасників закупівлі на кожній сторінці конкурсної документації великими літерами;
- Конкурсна документація, передбачає та у відповідному полі технічної специфікації (Додаток № 2 Конкурсної документації) має посилання на «або еквівалент»;
- Форма конкурсної пропозиції (Додаток № 1 Конкурсної документації), яку подає учасник закупівлі, передбачає, що підчас її заповнення учасник закупівлі у відповідному полі вказує запропоновану їм конкретну торгову марку та модель (модифікацію) товару.
Звертаємо Вашу увагу, що запропонований аналог повинен мати ідентичні технічні характеристики;
- Згідно з конкурсною документацією на закупівлю необхідного електрично-побутового приладдя, до участі в тендері запрошуються юридичні особи та фізичні особи-підприємниці, які своєчасно подали в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи, викладені в Додатку № 3.
Додатково повідомляємо, що учасник закупівлі повинен запропонувати та поставити товар, який поміж всього іншого, має бути новим, без ознак використання (в оригінальній індивідуальній упаковці). Запропонований та поставлений товар повинен мати гарантію, яка допускає його гарантійне обслужування, а сам учасник закупівлі, бажано мав гарну репутацію, яку він зможе підтвердити позитивними листами-відгуками (принаймні від 3-х контрагентів), в нього були відсутні кримінальні впровадження та факти притягнення до кримінальної відповідальності, та щоб учасник закупівлі був присутній на ринку не менше 3-х років.

Дякуємо за плідну співпрацю та бажаємо Вам гарного дня.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РАТУШНИЙ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 5 590,00
UAH
5 590,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РАТУШНИЙ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РАТУШНИЙ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2751302074
Відхилено 5 590,00
UAH
20 лютого 2020 16:20

Документи

20 лютого 2020 16:20
Лист повідомлення.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій