Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з постачання теплової енергії у вигляді гарячої води
Очікувана вартість
259 560,12 UAH
UA-2020-02-12-002514-b 3945802a22734177bf8b6767ffcebbfd
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудас Олександра Сергіївна

+380552466097 cnpp6500@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 05392743
Вебсайт: http://www.cdd.ks.ua
Місцезнаходження: 73037, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вулиця Робоча 115
Контактна особа: Кудас Олександра Сергіївна
+380552466097
cnpp6500@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Статтею 19 Закону України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 року №2633-IV передбачено, що діяльність у сфері теплопостачання може здійснюватись суб’єктами господарської діяльності у сфері теплопостачання всіх організаційно – правових форм та форм власності. Споживач або суб’єкт теплоспоживання має право вибирати (змінювати) теплопостачальну організацію, якщо це технічно можливо. Постачальником послуг з централізованого теплопостачання для Херсонського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат є міське комунальне підприємство «Херсонтеплоенерго», яке включено до Зведеного переліку суб’єктів природних монополій як суб’єкт господарювання щодо транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами за станом на 31.12.2019 р. за порядковим номером 12 у розділі «Херсонська область», сторінка № 57 (www.amcu.gov.ua). Відсутні технічні можливості вибору інших теплопостачальних організацій. Не укладання або несвоєчасне укладання договорів з міським комунальним підприємством «Херсонтеплоенерго» на поставку послуг з постачання теплової енергії призведе до припинення/обмеження централізованого теплопостачання Херсонського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: копія статуту міського комунального підприємства ”Херсонтеплоенерго”, затвердженого рішенням міської ради від 05.06.2018 р. № 1396; копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо міського комунального підприємства ”Херсонтеплоенерго” від 10.09.2018 р.; копія довідки Головного управління статистики у Херсонській області щодо міського комунального підприємства ”Херсонтеплоенерго” від 26.10.2018 р. № 031-07/503; копії ліцензій на виробництво теплової енергії, транспортування її магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020
Оскарження наміру укласти договір: 18 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


для потреб опалення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
138 Гкал
Ціна за одиницю: 1874.6UAH з ПДВ
Постачання теплової енергії у вигляді гарячої води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73037, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Робоча, 115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за тарифом на послугу, який діє на момент оплати та затверджений рішенням Виконавчого комітету Херсонської міської ради або постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Споживач здійснює оплату щомісяця не пізніше 25 числа місяця, наступного за розрахунковим періодом, що є граничним строком внесення плати за спожиту Послугу.Оплата Споживачем за отриману Послугу здійснюється згідно наданого Виконавцю рахунку на оплату та акту здачі-приймання робіт (надання послуг).. Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

12 лютого 2020 14:11
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Міське комунальне підприємство „Херсонтеплоенерго”
#31653320
Переможець 259 560,12
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 14:56

Документи

12 лютого 2020 14:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 14:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Міське комунальне підприємство „Херсонтеплоенерго”
#31653320
259 560,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2020 14:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 13:57
Договір № 445/01-2020/37 укладений
28 лютого 2020 13:42
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 15:50
Протокол тендерного комітету № 9 від 19 лютого 2021 року укладений
19 лютого 2021 15:39
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 12:18
додаткова угда_6_тепло.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 12:07
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 10:18
Додаткова_угода_5_тепло.pdf зміни до договору
19 січня 2021 10:04
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 11:30
Додаткова_угода_4_тепло.pdf зміни до договору
13 січня 2021 11:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 09:52
Додаткова угода тепло_3.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 09:44
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 09:31
Додаткова угода тепло_2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:24
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 11:43
додаткова угода тепло.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Абзац 3 пункту 1 розділу І “Предмет договору” викласти в наступній редакції: «Обсяг надання послуги 112 Гкал., зменшення по даній додатковій угоді становить 26 Гкал.». 2. Абзац 1 пунку 16 розділу «Порядок оплати послуги» викласти в наступній редакції: «16. Сума цього Договору становить 209560,12 грн. (Двісті дев’ять тисяч п’ятсот шістдесят грн. 12 коп.) у тому числі ПДВ 20% - 34926.69 грн.(Тридцять чотири тисячі дев’ятсот двадцять шість грн. 69 коп.), зменшення по даній додатковій угоді становить 50000.00 грн. (П’ятдесят тисяч грн. 00 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 445/01-2020/37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Абзац 3 пункту 1 розділу І “Предмет договору” викласти в наступній редакції: «Обсяг надання послуги 89 Гкал., зменшення по даній додатковій угоді становить 23 Гкал.». 2. Абзац 1 пунку 16 розділу «Порядок оплати послуги» викласти в наступній редакції: «16. Сума цього Договору становить 152140.79 грн. (Сто п’ятдесят дві тисячі сто сорок грн. 79 коп.) у тому числі ПДВ 20% - 25356.80 грн.(Двадцять п’ять тисяч триста п’ятдесят шість грн. 80 коп.), зменшення по даній додатковій угоді становить 57419.33 грн. (П’ятдесят сім тисяч чотириста дев’ятнадцять грн.33 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 445/01-2020/37
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Абзац 11 пункту 32 викласти в наступній редакції: "Строк (термін) надання послуги: протягом 2020 року та з 01.01.2021 до 28.02.2021". 2. Перше реченння пункту 37 розділу "строк дії договору" викласти в наступній редакції: "37. Договір набирає чинності при наявності відповідного бюджетного призначення, діє з моменту підписання до 28.02.2021 року включно"
Номер договору про закупівлю: 445/01-2020/37
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Абзац 3 пункту 1 розділу І “Предмет договору” викласти в наступній редакції: «Обсяг надання послуги 109 Гкал, у тому числі за додатковою угодою на 2021 рік становить 20 Гкал.». 2. Абзац 1 пунку 16 розділу «Порядок оплати послуги» викласти в наступній редакції: «3.1. Сума цього Договору становить 182568,79 грн. (Сто вісімдесят дві тисячі п’ятсот шістдесят вісім грн. 79 коп.), у тому числі ПДВ 30428.13 грн. (Тридцять тисяч чотириста двадцять вісім грн. 13 коп.), з урахуванням розміру до 20 відсотків від визначеної у п. 3.1. Договору суми, який складає 30428.00 грн. (Тридцять тисяч чотириста двадцять вісім грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 5071.33 грн. (П’ять тисяч сімдесят одна грн. 33 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 445/01-2020/37
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Споживача за місцевим бюджетом, Сторони уклали додаткову угоду про нижче наведене: у розділі «Реквізити і підписи сторін» викласти банківський рахунок Споживача в наступній редакції: «Р/р: UA678201720344250009000029099».
Номер договору про закупівлю: 445/01-2020/37
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Абзац 1 пунку 16 розділу «Порядок оплати послуги» викласти в наступній редакції: «16. Сума цього Договору становить 182562,27 грн. (Сто вісімдесят дві тисячі п’ятсот шістдесят дві грн. 27 коп.), у тому числі ПДВ 30427.05 грн. (Тридцять тисяч чотириста двадцять сім грн. 05 коп.), з урахуванням розміру до 20 відсотків від визначеної у п. 16 Договору суми, який складає 30421.48 грн. (Тридцять тисяч чотириста двадцять одна грн. 48 коп.), у тому числі ПДВ 5070.25 грн. (П’ять тисяч сімдесят грн. 25 коп.). Зменшення по даній додатковій угоді становить 6.52 грн. (Шість грн. 52 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 445/01-2020/37
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 182 562,27
UAH (в тому числі ПДВ 30 427,04 UAH)