Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
356 676,10 UAH
UA-2020-02-12-002489-b 60101d0df7f94ee9980575738b207319
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луценко Світлана Олександрівна

0950187780 aposhtaruk1998@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "КИЇВСЬКА СТОМАТОЛОГІЯ" Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42376659
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м.Київ, Шевченківський район, вул.Пимоненка 10А
Контактна особа: Луценко Світлана Олександрівна
0950187780
aposhtaruk1998@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 356 676,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 783,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
179 штуки
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Пимоненка 10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комп'ютерне обладнання Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 12 лютого 2020 17:48
Дата відповіді: 13 лютого 2020 09:09
Шановний Замовнику! Завантажте будь-ласка Додаток №2 Технічне завдання Дякуємо!
Відповідь: Дякуємо за зауваження, відвантажили
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 10:49
Дата відповіді: 14 лютого 2020 15:11
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Додаток 2.
* у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент», учасник може надавати еквівалент з обов’язковим поданням порівняльних технічних та якісних характеристик. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі.
2. Відповідно до частини 3 пункту 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Таким чином, замовником у тендерній документації зазначена повна інформація про вимоги до технічних та якісних характеристик товару. Зазначення учасниками торгової марки та моделі (модифікації) запропонованого товару без зазначення технічних та якісних характеристик вимагатись не буде.
3. Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у процедурі закупівлі на загальних підставах.
У Розділі «Оцінка тендерної пропозиції», п. 1 Тендерної документації Замовник визначає критерії та методику оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ) у разі, якщо учасник є платником ПДВ, та без ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ). Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
4. Просимо звернути увагу, пунктом 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що «при розрахунку ціни, за яку учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмета закупівлі з усіма податками, зборами та обов’язковими платежами відповідно до законодавства України, про що учасник надає гарантійний лист». Тобто, якщо учасник не є платником ПДВ, то відповідно до законодавства він не може включати у вартість своєї пропозиції ПДВ.

Інформація про відміну

Дата відміни
27 лютого 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій