Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021-2015 (CPV) 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (штучна новорічна ялинка та новорічні інсталяції)
Очікувана вартість
2 542 403,00 UAH
UA-2020-02-12-002405-a ee3395eb602044b8bb9cb56f339680da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуйко Людмила Андріївна

+380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Чуйко Людмила Андріївна
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 18:16
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 14:27
Очікувана вартість: 2 542 403,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 084,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
штучна новорічна ялинка з декоруванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 251
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
1 шт
світлова інсталяція «2021»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 251
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
1 шт
світлова інсталяція напис «ЧЕРКАСИ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 251
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
1 шт
світлова інсталяція "Куля з проходом"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 251
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
1 шт
світлова інсталяція "Арка тунель"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 251
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
1 шт
світлова конструкція "Панно"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 251
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ: КОШТИ МІСЬКОГО БЮДЖЕТУ. Замовник здійснює оплату за Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. При цьому: - 90% від ціни Договору - на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару; - 10% від ціни Договору – до 29.12.2020 року. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 16:41
зміни ТД ялинка від 13.02.2020.doc
13 лютого 2020 16:41
ялинка ТД зміни 2020.doc
12 лютого 2020 18:17
ялинка проект договору лютий 2020.doc
13 лютого 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 16:41
зміни ТД ялинка від 13.02.2020.doc
13 лютого 2020 16:41
ялинка ТД зміни 2020.doc
12 лютого 2020 18:17
ялинка ТД лютий 2020.doc
12 лютого 2020 18:17
ялинка проект договору лютий 2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-10-000012 ● bdcded57cc9f4278a561507e4c2b5238
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2020 12:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

10.06.2020 № 39
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 10.06.2020 № 39

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-02-12-002405-a, 12.02.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-11 11:49:27

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Штучна новорічна ялинка з декоруванням» ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-12-002405-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із питань:
- з яких підстав у розділі IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
- з яких підстав тендерна документація не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «Люм'єр Україна», якщо вона не відповідала вимогам тендерної документації.
Так, на вимогу пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації переможцем надано «Технічний опис EKLC18 Конструкції ялинка», де зазначено: для виготовлення призм та трапецій ялинки використовується сталева профільна труба поперечним перерізом 10х10 з товщиною стінки 1,8 (2,0) мм, проте у сертифікаті якості від 20.02.2020 № 140 зазначені труби сталеві з поперечним перерізом 10х10 з товщиною стінок 1,2 мм; для виготовлення ядра основи та центрального стовпа використовується труба діаметром 108 мм з товщиною стінок 3 мм, проте у сертифікаті якості від 25.04.2019 № 877 зазначена труба сталева електрозварна - діаметр 108 мм, товщина стінок 3,5 мм та 4,0 мм.
Крім того, пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що для приховування каркасу на фоні навісних елементів – всі елементи конструкції повинні мати зелене забарвлення. Проте, у «Технічному описі EKLC18 Конструкції ялинка» ТОВ «Люм'єр Україна» зазначено, що всі металеві вузли та деталі конструкції мають зелене лакофарбове покриття (окрім променів).
Також, пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу, що для зручності проведення монтажно-демонтажних робіт в каркасі обов'язково повинні бути передбачені платформи для роботи персоналу, на декількох рівнях. При цьому, весь каркас повинен бути оптимізований для зручного пересування персоналу по всьому каркасу, тобто відстань між горізонтальними кільцями каркасу повинні бути від 700 до 800 мм. Проте, у «Технічному описі EKLC18 Конструкції ялинка» ТОВ «Люм'єр Україна» зазначено, що для забезпечення безперешкодного пересування монтажного персоналу по поверхні конусу конструкції, крок фіксації горизонтальних кілець – 690 мм.
На вимогу пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «Люм'єр Україна» надано «Технічний опис ELKB002 Огорожа до ялинки», із зазначеними розмірами огорожі для ялинки: діаметр - 10,5 м, висота – 1,4 м. Проте, декларація про відповідність № UA.TR.D.02597-19 не містить інформацію про розміри Огорожі до ялинки (ELKB002).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-16 17:00:26

Надання пояснень

На Ваш моніторинг закупівлі «Штучна новорічна ялинка з декоруванням» ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-12-002405-a) з питань:
- з яких підстав у розділі IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій? - з яких підстав тендерна документація не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції? - з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «Люм'єр Україна», якщо вона не відповідала вимогам тендерної документації. Так, на вимогу пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації переможцем надано «Технічний опис EKLC18 Конструкції ялинка», де зазначено: для виготовлення призм та трапецій ялинки використовується сталева профільна труба поперечним перерізом 10х10 з товщиною стінки 1,8 (2,0) мм, проте у сертифікаті якості від 20.02.2020 № 140 зазначені труби сталеві з поперечним перерізом 10х10 з товщиною стінок 1,2 мм; для виготовлення ядра основи та центрального стовпа використовується труба діаметром 108 мм з товщиною стінок 3 мм, проте у сертифікаті якості від 25.04.2019 № 877 зазначена труба сталева електрозварна - діаметр 108 мм, товщина стінок 3,5 мм та 4,0 мм. Крім того, пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що для приховування каркасу на фоні навісних елементів – всі елементи конструкції повинні мати зелене забарвлення. Проте, у «Технічному описі EKLC18 Конструкції ялинка» ТОВ «Люм'єр Україна» зазначено, що всі металеві вузли та деталі конструкції мають зелене лакофарбове покриття (окрім променів). Також, пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу, що для зручності проведення монтажно-демонтажних робіт в каркасі обов'язково повинні бути передбачені платформи для роботи персоналу, на декількох рівнях. При цьому, весь каркас повинен бути оптимізований для зручного пересування персоналу по всьому каркасу, тобто відстань між горізонтальними кільцями каркасу повинні бути від 700 до 800 мм. Проте, у «Технічному описі EKLC18 Конструкції ялинка» ТОВ «Люм'єр Україна» зазначено, що для забезпечення безперешкодного пересування монтажного персоналу по поверхні конусу конструкції, крок фіксації горизонтальних кілець – 690 мм. На вимогу пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «Люм'єр Україна» надано «Технічний опис ELKB002 Огорожа до ялинки», із зазначеними розмірами огорожі для ялинки: діаметр - 10,5 м, висота – 1,4 м. Проте, декларація про відповідність № UA.TR.D.02597-19 не містить інформацію про розміри Огорожі до ялинки (ELKB002)
ПОВІДОМЛЯЄМО НАСТУПНЕ: 1) На момент створення тендерної документації та її розміщення в системі електронних закупівель уповноваженою особою Департаменту освіти ЧМР була особа, що на даний момент є звільненою з даної посади. Про причини незазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та інформації про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції повідомити не можемо. Пояснення від даної особи отримати неможливо.
2. ) Відносно невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «Люм'єр Україна» повідомляємо, що обов’язок щодо розгляду пропозиції учасників торгів та визначення переможців торгів покладався на уповноважену особу Департаменту, яка на даний момент звільнена.
3.) Разом з тим повідомляємо, що Департаментом освіти ЧМР дано доручення новому уповноваженому щодо перегляду тендерної документації, а також перегляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Люм'єр Україна» на її відповідність умовам тендерної документації. У разі підтвердження викладених Вами фактів, даному учаснику буде направлено листа про дострокове розірвання договору.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Ваш висновок повідомляємо наступне: після ретельного вивчення питань, зазначених у моніторингу, департаментом було направлено листа про розірвання існуючого договору за даною закупівлею до учасника-переможця ТОВ «Люм’єр Україна».

2020-06-30 14:43:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання Замовником договору поставки товару.

2020-07-17 09:43:08

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЮМ'ЄР УКРАЇНА" 2 305 992,00
UAH з ПДВ
2 305 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОКУР КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ" 2 500 000,00
UAH з ПДВ
2 410 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 15:01
Електронний підпис
17 березня 2020 14:54
Тендерна пропозиція.pdf
17 березня 2020 14:54
Довідка МВС.pdf
27 лютого 2020 11:40
Електронний підпис
27 лютого 2020 11:37
Техпаспорта.pdf
27 лютого 2020 11:37
Техпаспорта-3.pdf
27 лютого 2020 11:37
Техпаспорта-2.pdf
27 лютого 2020 11:37
Техпаспорта-1.pdf
27 лютого 2020 11:37
Технічні вимоги.pdf
27 лютого 2020 11:37
Тендерна пропозиція.pdf
27 лютого 2020 11:37
Проект Договору.pdf
27 лютого 2020 11:37
Лист-гарантія.pdf
27 лютого 2020 11:37
Лист згода.pdf
27 лютого 2020 11:37
Довідка.pdf
27 лютого 2020 11:37
Довідка-5.pdf
27 лютого 2020 11:37
Довідка-4.pdf
27 лютого 2020 11:37
Довідка-3.pdf
27 лютого 2020 11:37
Довідка-2.pdf
27 лютого 2020 11:37
Довідка-1.pdf
27 лютого 2020 11:37
Довідка про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЮМ'ЄР УКРАЇНА"

ФОП "СОКУР КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЮМ'ЄР УКРАЇНА"
#38167283
Переможець 2 305 992,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 15:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЮМ'ЄР УКРАЇНА"
#38167283
2 305 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 16:53
додаткова угода укладений
16 липня 2020 16:51
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 16:56
договір ялинка.pdf укладений
03 квітня 2020 16:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2020 — 30 січня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про результати моніторингу закупівлі