Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
83 225,00 UAH
UA-2020-02-12-002287-a e2344bad503a407994d4b8b61d7ece15
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олена Фомінова

+380445288419 uvets@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Код ЄДРПОУ: 39924774
Вебсайт: http://www.consumer.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Бориса Грінченка, буд. 1
Контактна особа: Олена Фомінова
+380445288419
uvets@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 21 лютого 2020 14:54
Очікувана вартість: 83 225,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 832,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником щомісячно після підписання Сторонами акту наданих Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-12-002287-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2283203183
Дата подання: 13 лютого 2020 16:33
Вимога
й Замовнику хочемо повідомити Вас, що Законодавством встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю, серед яких немає листів авторизації від виробника або від представника товаровиробника в Україні. Необхідність надання листів авторизації від представника товаровиробника в Україні ставить нас в залежність від третьої особи (представника виробника в Україні) та являється дискримінаційною. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме - змаганням між суб'єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. На нашу думку, Замовник встановлює заборону на прийняття участі в торгах у зв'язку з відсутністю листів авторизації від представника товаровиробника в Україні, а також обмежує коло можливих учасників - офіційними дистриб'юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тому, можливість здійснення нами підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є дискримінацією. Складена вимога Замовника щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обмежують конкуренцію серед учасників торгів та призводять до дискримінації та штучного звуження кола декількох потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" - недискримінація учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Просимо внести зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2020 16:48
Ваше зауваження не стосується цієї закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-02-12-002287-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2283203183
Дата подання: 14 лютого 2020 17:26
Вимога
Ваша вимога: Виконавець послуг повинен мати статус діючого партнера виробника витратних матеріалів, а саме Static Control Components (статус підтвердити копією сертифіката або листом від представництва виробника в Україні).

Необхідність надання листів авторизації від представника товаровиробника в Україні ставить нас в залежність від третьої особи (представника виробника в Україні) та являється дискримінаційною. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме - змаганням між суб'єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. На нашу думку, Замовник встановлює заборону на прийняття участі в торгах у зв'язку з відсутністю листів авторизації , статусів діючого партнера від представника товаровиробника в Україні, а також обмежує коло можливих учасників - офіційними дистриб'юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тому, можливість здійснення нами підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є дискримінацією. Складена вимога Замовника щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обмежують конкуренцію серед учасників торгів та призводять до дискримінації та штучного звуження кола декількох потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" - недискримінація учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Просимо внести зміни до тендерної документації. МАЄ ПРЯМЕ ВІДНОШЕННЯ ДО ЗАКУПІВЛІ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 лютого 2020 11:52
Шановний учасник! Замовник здійснюючи цю закупівлю, має на меті отримати якісну послугу з використанням якісних витратних матеріалів. Дана закупівля не підпадає під дію Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2020-02-12-002287-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Гарант прінт сервіс, Код ЄДРПОУ:30928420
Дата подання: 26 лютого 2020 10:28
Скарга
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ДЕРЖАВНОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ 21 лютого 2020 року було проведено закупівлю індентифікатор закупівлі UA-2020-02-12-002287-a на закупівлю послуг : Послуги із заправки та відновлення картриджів
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. Фізична особа-підприємець Сучкова Галина Анатоліївна
2. ТОВ «Гарант прінт сервіс»

У вимогах до кваліфікації учасників Замовник вказав надати Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України станом не пізніше дати оголошення про закупівлю. Фізична особа-підприємець Сучкова Галина Анатоліївна не надала даний документ, у зв'язку з чим пропозиція ФОП Сучкової Г.А. має бути відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.



Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо визнання переможцем учасника Фізичної особи-підприємця Сучкової Галини Анатоліївни та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2020 14:28
Дякуємо за участь в аукціоні, Ваша вимога буде розглянута на засіданні тендерного комітету.

Документи подані скаржником

26 лютого 2020 10:27
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Сучкова Галина Анатоліївна 35 684,00
UAH з ПДВ
35 684,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс 43 890,00
UAH з ПДВ
43 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Сучкова Галина Анатоліївна

ТОВ Гарант прінт сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Сучкова Галина Анатоліївна
#2601721244
Рішення скасоване 35 684,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 12:14
Фізична особа-підприємець Сучкова Галина Анатоліївна
#2601721244
Відхилено 35 684,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 12:19
ТОВ Гарант прінт сервіс
#30928420
Переможець 43 890,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 14:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс
#30928420
43 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір картриджі.pdf укладений
27 березня 2020 15:07