Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Робота за темою "Будівництво комплексу з переробки радіоактивних відходів ВП «Хмельницька АЕС». БМР"
DSTU B Д.1.1-1:2013. Activity «Construction of Radwaste Treatment Complex at Khmelnytska NPP». Civil and Installation Works»
Очікувана вартість
192 662 464,00 UAH
UA-2020-02-12-002233-b cf1ba8843d1b48a3a741f6b4de7377fc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гузовська Світлана Володимирівна

(03842) 6-38-43 guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька область обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Гузовська Світлана Володимирівна
(03842) 6-38-43
guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”, Separated Entity “Khmelnitsky NPP”
National ID: 21313677
Contact point: Guzovskaya Svetlana Volodimirovna
(03842) 6-38-43
guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 15:20
Очікувана вартість: 192 662 464,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 970 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 12 лютого 2020 13:22
Enquiries until: 28 березня 2020 16:00
Complaints submission until: до 03 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 квітня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 192 662 464 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 970 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Робота за темою «Будівництво комплексу з переробки радіоактивних відходів ВП «Хмельницька АЕС». БМР» (детально викладено в Додатку №3 до тендерної документації)
DSTU B Д.1.1-1:2013. Activity «Construction of Radwaste Treatment Complex at Khmelnytska NPP». Civil and Installation Works» (see Dodatok №3)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Робота за темою "Будівництво комплексу з переробки радіоактивних відходів ВП «Хмельницька АЕС». БМР"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

DSTU B Д.1.1-1:2013. Activity «Construction of Radwaste Treatment Complex at Khmelnytska NPP». Civil and Installation Works»
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Виплата авансу в розмірі до 50% від очікуваної вартості закупівлі з здійснюється Замовником після укладення сторонами договору протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником від Підрядника банківської гарантії, якщо розмір попередньої оплати (авансування) становить до 50 млн.грн. (включно) що видана банком, який на останню звітну дату входить до ТОП-20 банків, а в разі, якщо розмір попередньої оплати (авансування) перевищує 50,0млн.грн, - до ТОП-10 банків, відповідно до показника фінансової діяльності (активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ (https://bank.gov.ua/control/uk/publish/article?art_ id=34661442&cat_id=34798593), за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України, або страхову гарантію, видану страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП "НАЕК "Енергоатом" у встановленому порядку, або фінансову поруку, або заставу. Можлива поетапна виплата авансу в межах виділених сум на відповідний рік при цьому здійснення кожного наступного авансового платежу можливе при повному виконанні зобов’язань контрагентом за попереднім етапом із відповідним підтвердженням. Нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом, що має інвестиційний рейтинг, підтверджений такими провідними світовими рейтинговими агенствами (компаніями), як Standart&Poor’s, Mood’s Investors Servise Fitch Ratings. Аванс 30 Календарні 50
Виконання робіт Кінцевий розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання сторонами Актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3). Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 15:09
Перелік змін №3 - Витяг з протоколу №274.pdf
24 березня 2020 15:09
Зміна №3 Тендерна документація (2).pdf
13 березня 2020 14:13
Змінена тендерна документація.pdf
12 лютого 2020 13:19
Тендерна документація.pdf
13 березня 2020 14:13
Перелік змін - Витяг з протоколу №209.pdf
21 лютого 2020 14:23
Змінений Додаток №3 Технічні вимоги.pdf
12 лютого 2020 13:19
Додаток №3 Технічні вимоги.pdf
21 лютого 2020 14:23
Перелік змін - Витяг з протоколу №96.pdf
12 лютого 2020 13:19
Додаток №5 Проект договору.pdf
12 лютого 2020 13:19
Додаток №4 Форма цінової пропозиції.doc
12 лютого 2020 13:19
Додаток №2 Вимоги до переможця.pdf
12 лютого 2020 13:19
Додаток №1 Кваліфікаційні вимоги до учасників.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Товар еквівалент
Дата подання: 18 лютого 2020 12:00
Дата відповіді: 21 лютого 2020 10:34
Ретельно вивчивши тендерну документацію, було виявлено дискрімінаційні вимоги, обмеживши тим самим, коло потенційних виконавців. В Розділі 6 п. 6.1 «Наливне покриття КЭНП 1,2" Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Стаття 22. Тендерна документація. ..."специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"." Враховуючи вищевикладене, прошу внести зміни до тендерної документації, а саме вказати "або еквівалент".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Задовольнити вимогу потенційного учасника. Відповідні зміни в тендерну документацію підготовлені та будуть оприлюднені найближчим часом.
Питання щодо шкідливих умов
Дата подання: 25 лютого 2020 12:22
Дата відповіді: 28 лютого 2020 10:30
Згідно Технічних вимог (додаток 3 до ТД) роботи планується виконувати з урахуванням шкідливих факторів – зона дії іонізуючого випромінення. Просимо надати наступну інформацію: - рівень іонізуючого випромінення в зонах виконання робіт та на шляхах доступу; - чи можливе утворення радіоактивних відходів в ході виконання робіт за проектом, їх характеристику та обсяги; - до чиєї відповідальності – замовника чи підрядника, буде відноситись поводження з РАВ в разі їх виникнення (збір, сортування, погрузка, перевезення, захоронення тощо).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рівень іонізуючого випромінювання в зонах виконання робіт та на шляхах доступу до 12 мкЗ/год; утворення радіоактивних відходів в ході виконання робіт за проектом можливе в незначних кількостях від буріння та пробивання отворів в будівельних конструкціях; у випадку утворення радіоактивних відходів виконавець робіт відповідає за прибирання робочого місця, всі інші операції з поводження з радіоактивними відходами – відповідальність ВП ХАЕС.
Питання щодо послуг
Дата подання: 25 лютого 2020 14:23
Дата відповіді: 28 лютого 2020 10:31
Згідно Технічних вимог (додаток 3 до ТД) проведення в приміщеннях контрольованої зони СК повинно здійснюватись по нарядам-допускам і дозиметричним нарядам з обов’язковим проведенням дозиметричного контролю в зонах проведення будівельно-монтажних робіт з проходом персоналу через санпропускники. Просимо роз’янити чи будуть надані Замовником послуги з дозиметричного контролю в зонах проведення будівельно-монтажних робіт, та індивідуального дозиметричного контролю персоналу, надання додаткових засобів індивідуального захисту (ЗІЗ), місця в санпропускниках, та на якій основі – платній, чи безоплатній. Якщо такі послуги будуть надаватись Замовником на платній основі, просимо надати інформацію щодо вартості цих послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дозиметричний контроль в зонах проведення будівельно-монтажних робіт, індивідуальний дозиметричний контроль персоналу проводиться Замовником безоплатно. Надання додаткових засобів індивідуального захисту (ЗІЗ) та місця в санпропускниках будуть надані Замовником безоплатно.
Питання щодо роботи вахтовим методом
Дата подання: 25 лютого 2020 14:24
Дата відповіді: 28 лютого 2020 10:32
Просимо пояснити, чи допускається виконання будівельно-монтажних робіт вахтовим методом.
Відповідь: Витрати на вахтовий метод відноситься до витрат, що враховується у вартості будівництва окремо (ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 п. 4.3.4.1), в главі 9 кошти на інші роботи та витрати (ДСТУ БД.1.1-1:2013 додатку К) «Кошти на організацію робіт вахтовим методом, всього в тому числі:
- утримання вахтового селища;
- оплату праці додаткових майстрів та інших інженерно-технічних працівників;
- виплата встановлених компенсацій у зв’язку з понаднормативною щоденною тривалістю робіт;
- виплата надбавок за вахтовий метод роботи, у тому числі за час перебування у дорозі;
- вартість проїзду працівників до місця роботи і назад до місця проживання.
Відповідно до вищеописаного доводимо до Вашого відому, що витрати на виконання робіт вахтовим методом не передбачені зведеним кошторисним розрахунком і замовником компенсуватись не будуть.
Також повідомляємо, що підрядник може забезпечити проживання будівельно-монтажного персоналу в орендованому або готельному житлі, яке в достатній кількості є в м. Нетішин. Для доставки на робочі місця можуть бути використані як рейсові автобуси ВП ХАЕС, які забезпечують доставку працівників ХАЕС, так і транспорт підрядника.
Питання щодо форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»
Дата подання: 25 лютого 2020 14:24
Дата відповіді: 28 лютого 2020 10:33
Просимо пояснити, яку інформацію повинен надати Учасник торгів у стовбці 3 «Опис роботи» ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ?
Відповідь: Згідно з Розділом ІІІ п.1 п/п 5 тендерної документації Учасник надає «Технічну пропозицію, згідно із вимогами додатка № 3 до тендерної документації на бланку учасника, підписану уповноваженою особою та скріплена печаткою (за наявності)», в якій буде опис роботи, а в Тендерній пропозиції (ціновій) згідно з додатком №4 до тендерної документації Учасник повинен послатись на документ, в якому є опис роботи, тобто на Технічну пропозицію.
Питання щодо умов Договору
Дата подання: 25 лютого 2020 14:25
Дата відповіді: 28 лютого 2020 10:34
Просимо пояснити, до чиєї відповідальності – замовника чи підрядника, відноситься здійснення авторського та технічного нагляду за будівництвом, та за необхідності внести відповідні доповнення до проекту договору.
Відповідь: Замовник відповідальний за забезпечення авторського та технічного нагляду за будівництвом. (дивись Постанову КМУ від 11.07.2007 №903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об’єктів архітектури»).
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-12-002233-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Укренергомонтаж", Код ЄДРПОУ:16403289
Дата подання: 26 лютого 2020 16:44
Вимога щодо наявності дозвільних документів
Доброго дня! Згідно вимог тендерної документації Учасники торгів повинні надати скан-копії декларацiй вiдповiдностi на роботи, що виконуються на висотi понад 1,3 метра, роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах виданi органами Держпрацi згiдно з Порядком видачi дозволiв на виконання робiт пiдвищеноi небезпеки та на експлуатацiю (застосування) машин, механiзмiв устаткуванЕя пiдвищ еноi небезпеки затвердженим Постановою КМУ вiд 26.10.2011 року Ns1107.
Згідно Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, Декларація за відповідною формою подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою):
у паперовій формі особисто або поштовим відправленням - адміністратору;
в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, оформлена згідно з вимогами законів у сфері електронних документів, - дозвільному органу за своїм місцезнаходженням або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності чи місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності.
Враховуючи вищенаведене, та той факт, що при оформленні в Декларації необхідно вказувати місце виконання робіт підвищеної небезпеки, просимо видалити вимогу Замовника щодо надання скан-копії декларацiй вiдповiдностi на роботи, що виконуються на висотi понад 1,3 метра, роботи колодязях, шурфах, траншеях, котлованах виданi органами Держпрацi як дискримінаційну, яка обмежує коло Учасників тільки тими, яки мають декларацію на виконання даних робіт підвищеної небезпеки на території ХАЕС.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 13:33
Рішення тендерного комітету ВП ХАЕС від 28.02.2020 (протокол №143)
Номер вимоги: UA-2020-02-12-002233-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Укренергомонтаж", Код ЄДРПОУ:16403289
Дата подання: 26 лютого 2020 17:05
Вимога щодо досвіду з футерування
Згідно вимог наведених у додатку 3 «Технічні вимоги на виконання робіт» до тендерної документації Підрядник або субпідрядник повинен мати позитивний досвід роботи з футерування поверхонь спеціальними теплоізолюючими вогнетривкими матеріалами що використовуються у печах з температурами спалювання не нижче 1200˚С.
Однак дані роботи роботи відсутні у переліку робіт наведених у розділі 6 додатку 3 «Технічні вимоги на виконання робіт» до тендерної документації.
Просимо видалити вимогу щодо наявності позитивного досвіду роботи з футерування поверхонь спеціальними теплоізолюючими вогнетривкими матеріалами що використовуються у печах з температурами спалювання не нижче 1200˚С як таку, яка не відповідає предмету закупівлі та є дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 13:34
Рішення тендерного комітету ВП ХАЕС від 28.02.2020 (протокол №143)

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-12-002233-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПрАТ "Укренергомонтаж", Код ЄДРПОУ:16403289
Дата подання: 11 березня 2020 17:07
Скарга щодо дискримінаційних умов
Тендерна документація містить дискримінаційні умови та обмежує коло учасників.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 березня 2020 19:08
рішення від 16.03.2020 № 4916 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 16 березня 2020 19:07
рішення від 31.03.2020 № 6177 .pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 17:00
Номер скарги: UA-2020-02-12-002233-b.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПрАТ "Укренергомонтаж", Код ЄДРПОУ:16403289
Дата подання: 18 квітня 2020 20:01
Дискримінаційне рішення замовника
Невідповідність тендерної пропозиції ПрАТ «Юженергобуд» умовам Тендерної документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 19:19
рішення від 23.04.2020 № 7733 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 19:19
рішення від 08.05.2020 № 9030 .pdf
Дата публікації: 15 травня 2020 00:02
Номер скарги: UA-2020-02-12-002233-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПрАТ "Укренергомонтаж", Код ЄДРПОУ:16403289
Дата подання: 17 квітня 2020 16:05
Відхилення пропозиції ПрАТ "УЕМ"
Рішення Замовника про відхилення пропозиції ПрАТ "УЕМ" не відповідає принципам публічної закупівлі, оскільки оцінка тендерної пропозиції ПрАТ "УЕМ" Замовником здійснена з надмірним формалізмом, необ`єктиано та упереджено.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 11:23
Рішення від 22.04.2020 № 7666 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 11:23
Рішення від 08.05.2020 № 9045.pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 23:57

Документи подані скаржником

11 березня 2020 17:06
скарга

Документи подані замовником

31 березня 2020 13:45
Лист в АМКУ від УКБ.pdf

Документи подані скаржником

18 квітня 2020 20:01
платіжка
18 квітня 2020 20:01
скарга

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

17 квітня 2020 16:01
Платіжка
17 квітня 2020 16:01
Скарга
17 квітня 2020 16:01
Локальний кошторис
17 квітня 2020 16:01
Локальний кошторис

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-11-000047 ● 5049dd04a28b4edcb7d05366e7959f36
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 серпня 2021 15:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
10.08.2021 № 500
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедури закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 10.08.2021 № 500
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2 UA-2020-02-12-002233-b 12.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Болдецька Н.П.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Роботи за темою: «Будівництво комплексу з переробки радіоактивних відходів ВП «Хмельницька АЕС. БМР» / DSTU B Д.1.1-1:2013. Activity «Construction of Radwaste Treatment Complex at Khmelnytska NPP». Civil and Installation Works» (код 45000000-7 згідно з ДК 021:2015 Будівельні роботи та поточний ремонт) викладено у доданому файлі (витяг з протоколу засідання тендерного комітету ВП ХАЕС від 31.08.2021 №1551).

2021-08-31 15:14:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 14 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону в частині внесення змін до тендерної документації)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 квітня 2020
UA-2020-02-12-002233-bcf1ba8843d1b48a3a741f6b4de7377fc
Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Місцезнаходження: 30100, Україна, Хмельницька область обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Учасник Документи Рішення
ПрАТ Юженергобуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "Укренергомонтаж" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 17:17
Електронний підпис
24 березня 2020 17:17
Електронний підпис
24 березня 2020 17:16
5-технічна пропозиція.pdf
24 березня 2020 17:16
1-інформаційна довідка.PDF

Конфіденційні документи

24 березня 2020 17:16
6-тендерна пропозиція (цінова).rar

Обґрунтування конфіденційності

Зазаначена ціна пропозиції, яка не може бути оголошена до проведення аукціону

Документи

07 квітня 2020 16:06
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

21 травня 2020 11:10
Електронний підпис
19 травня 2020 14:02
Електронний підпис
19 травня 2020 13:59
Тендерна пропозиція
06 квітня 2020 11:09
Електронний підпис
06 квітня 2020 11:09
Електронний підпис
06 квітня 2020 10:59
21 Довідка.pdf
06 квітня 2020 10:59
19 Проект договору.pdf
06 квітня 2020 10:58
15 Договірна ціна.pdf
06 квітня 2020 10:58
14 Тендерна пропозиція.pdf
06 квітня 2020 10:58
13 Технічна пропозиція.pdf
06 квітня 2020 10:58
1 Інформаційна довідка.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Юженергобуд

ТОВ Атоммонтажсервіс

ПрАТ "Укренергомонтаж"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс 173 160 251,62
UAH
173 160 251,62
UAH
Документи
ПрАТ Юженергобуд 192 562 058,01
UAH
192 562 058,01
UAH
Документи

Публічні документи

21 травня 2020 11:10
Електронний підпис
19 травня 2020 14:02
Електронний підпис
19 травня 2020 13:59
Тендерна пропозиція
06 квітня 2020 11:09
Електронний підпис
06 квітня 2020 11:09
Електронний підпис
06 квітня 2020 10:59
21 Довідка.pdf
06 квітня 2020 10:59
19 Проект договору.pdf
06 квітня 2020 10:58
15 Договірна ціна.pdf
06 квітня 2020 10:58
14 Тендерна пропозиція.pdf
06 квітня 2020 10:58
13 Технічна пропозиція.pdf
06 квітня 2020 10:58
1 Інформаційна довідка.pdf

Публічні документи

24 березня 2020 17:17
Електронний підпис
24 березня 2020 17:17
Електронний підпис
24 березня 2020 17:16
5-технічна пропозиція.pdf
24 березня 2020 17:16
1-інформаційна довідка.PDF

Конфіденційні документи

24 березня 2020 17:16
6-тендерна пропозиція (цінова).rar

Обґрунтування конфіденційності

Зазаначена ціна пропозиції, яка не може бути оголошена до проведення аукціону

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Атоммонтажсервіс

ПрАТ Юженергобуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Атоммонтажсервіс
#30563645
Переможець 173 160 251,62
UAH
19 травня 2020 13:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2020 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс
#30563645
173 160 251,62
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2023 13:18
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
01 березня 2023 13:18
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2023 13:05
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
01 березня 2023 13:05
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2023 12:47
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
01 березня 2023 12:46
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 14:28
АМС КПРВ догов-12222.pdf укладений
05 червня 2020 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 29/05-20/46-124-01-20-12222
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з переглядом "Графіка будівництва комплексу з переробки радіоактивних відходів ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом", та у зв'язку із внесенням змін до проектно-кошторисної документації та зміни обсягу робіт, без зміни вартості договору, що веде до покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 29/05-20/46-124-01-20-12222
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, внесені цією додатковою угодою не є змінами до істотних умов договору в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", однак Замовник вважає за необхідне їх відобразити в електронній системі закупівель. Також зазначаємо, що для опублікування даної додаткової угоди обрано випадок продовження строку дії договору.., оскільки в електронній системі закупівель відсутня технічна можливість оприлюднення змін до неістотних умов договору.
Номер договору про закупівлю: 29/05-20/46-124-01-20-12222
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML