Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шини нові
Очікувана вартість
2 503 500,00 UAH
UA-2020-02-12-002226-b a869c87b23c24be68efa52628d3022cf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Віницька

+380501323174 e_vinitskaya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Чернівецьке тролейбусне управління"
Код ЄДРПОУ: 03328907
Вебсайт: http://trolleybus.cv.ua/
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, 129
Контактна особа: Олена Віницька
+380501323174
e_vinitskaya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 12:47
Очікувана вартість: 2 503 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 035,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
А/шини 240R508 8,25 R20 139/137L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
4 штуки
А/шини 9.00 R20 (260 508) 144/142K 16PR
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
10 штуки
А/шини 185х75 R16 C
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
2 штуки
А/шини 195х65 R15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
100 штуки
А/шини 275/70R22,5 148/145M H.C. 16TL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
40 штуки
А/шини 280R508/10.00R H.C. 16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
170 штуки
А/шини 295/80R22,5 152/148 18PR
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
130 штуки
А/шини 320R508 12.00 R/У-4 ИД-304 Н.С.18
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
150 штуки
Стрічка кліперна 320х508
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
100 штуки
А/камери 320х508
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
40 штуки
А/камери 280х508
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за кожну отриману партію Продукції за цим Договором, проводиться безготівковим способом шляхом перерахування Покупцем на розрахунковий рахунок Постачальника коштів, на підставі належно оформлених накладних та виставлених рахунків на протязі 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання продукції Покупцем. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 13:18
Тендерна документація шини нові.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Які та скільки шин потрібні
Дата подання: 17 лютого 2020 15:50
Дата відповіді: 19 лютого 2020 10:16
Які та скільки шин потрібні? Номеклатура: А/шини 275/70R22,5 148/145M H.C. 16TL - 100шт. Універсальна або привідна- ? Рульова - ?
Відповідь: А/шини 275/70R22,5 148/145M H.C. 16TL підходять любого типу універсального або привідного, рульового, всесезонні у кількості 100 шт. в залежності від виробничої необхідності, але в будь якому випадку підійде універсальний тип.
Уточнить
Дата подання: 17 лютого 2020 16:21
Дата відповіді: 19 лютого 2020 10:16
Скілько яких шин. Номеклатура: А/шини 275/70R22,5 148/145M H.C. 16TL всого-100шт. Універсальна або привідна- ? Рульова-?
Відповідь: А/шини 275/70R22,5 148/145M H.C. 16TL підходять любого типу універсального або привідного, рульового, всесезонні у кількості 100 шт. в залежності від виробничої необхідності, але в будь якому випадку підійде універсальний тип.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-12-002226-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА", Код ЄДРПОУ:33010822
Дата подання: 18 лютого 2020 15:13
Технічна частина
Доброго дня!
Прохання до технічної частини внести зміни, а саме:
Додаток №1 позиція № 5 А/шини 275/70R22,5 148/145M H.C. 16TL Універсальна або привідна, рульова, всесезонна. шт 100,00
Прохання вказати кількість: універсальних – ? шт. , привідних - ? шт. , рульових - ? шт.

Додаток №1 позиція № 7 А/шини 295/80R22,5 152/148 18PR Універсальна або привідна, безкамерна, всесезонна, малюнок протектору ромбом або прямокутний шт 170,00
Прохання вказати кількість: універсальних – ? шт. , привідних - ? шт.
Дякую!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2020 10:14
На засіданні тендерного комітету члени тендерного комітету розглянули вимогу щодо внесення змін до технічної частини тендерної документації по закупівлі ДК 021:2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності та дійшли до висновку, що в технічних вимогах тендерної документації чітко вказана кількість, та номенклатура А/шини 275/70R22,5 148/145M H.C. 16TL, та 295/80R22,5 152/148 18PR. Підстав для внесення змін до тендерної документації немає. А/шини 275/70R22,5 148/145M H.C. 16TL підходять любого типу універсального або привідного, рульового в кількості 100 шт. А/шини 295/80R22,5 152/148 18PR підходять любого типу універсального або привідного в кількості 170 шт.
Номер вимоги: UA-2020-02-12-002226-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Юкрейніен Трак Ком'юнеті, Код ЄДРПОУ:36489735
Дата подання: 16 березня 2020 12:22
Оскарження рішення уповноваженої особи
ТОВ «Юкрейніен трак ком’юнеті», ознайомившись з протоколом (Рішенням уповноваженої особи) Замовника №3 від 06.03.2020р., в частині обґрунтування визначення переможцем ТОВ «ТАЙРС», повідомляє наступне:
1. Згідно Додатку №3 «Документально підтверджена інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником вимагалось наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме:
«1.1. Копія аналогічного договору з усіма додатками за період поставки у поточному та/або за попередні роки, але не раніше 2017 р. включно (крім інформації, яка становить комерційну таємницю)
1.2. Документи, які підтверджують поставку товарів, зазначених в аналогічному договорі, наданого згідно вимог пп. 1.1.».
Учасник ТОВ «ТАЙРС» у складі своєї пропозиції надав договір №ДГ-0000141/00391 від 06.05.2019р. з ЛКП «Львівелектротранс» на суму 1885330,00 грн. та 4 видаткові накладні на загальну суму 1425518,00 грн., що свідчить про невиконання договору з ЛКП «Львівелектротранс» в повному обсязі та є порушенням вимог пункту 1.2., тобто не всі документи, що вимагались для підтвердження поставки товарів, подані учасником ТОВ «ТАЙРС».
2. В документі «Специфікація», поданому ТОВ «ТАЙРС», в номерах 9,10,11 відсутня
характеристика запропонованого товару, що є порушенням форми технічних вимог згідно Додатку №1 до тендерної документації.
3. В тендерній пропозиції ТОВ «ТАЙРС» по позиціям Стрічка кліперна 320х508, А/камери 320х508 та А/камери 280х508 вказані ціни у розмірі 10 грн. з ПДВ за одиницю товару. Такі ціни є аномально низькими (демпінговими), що може призвести до неможливості надалі ТОВ «ТАЙРС» поставити такий товар за вказаними цінами.
У зв’язку з цим звертаємо увагу Замовника на невідповідність пропозиції ТОВ «ТАЙРС» вимогам до кваліфікації учасників у відповідності до Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Таким чином, визнавши переможцем ТОВ «ТАЙРС», Замовник дискримінує інших учасників торгів в аспекті оцінки пропозицій конкурсних торгів у відповідності з вимогами Додатку №3, що суперечить принципам Статті 3, Статті 5 та Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому на підставі п. 4. ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо дискваліфікувати Учасника ТОВ «ТАЙРС».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2020 13:50
Ознайомившись з вимогою ТОВ «Юкрейніен трак ком’юнеті» визнавши переможцем ТОВ «ТАЙРС», Замовник не дискримінує інших учасників торгів в аспекті оцінки пропозицій конкурсних торгів у відповідності з вимогами Додатку №3. Тому на підставі п. 4. ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» не має підстав для дискваліфікації Учасника ТОВ «ТАЙРС».
Номер вимоги: UA-2020-02-12-002226-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА", Код ЄДРПОУ:33010822
Дата подання: 16 березня 2020 13:32
Оскарження про визнання переможця
Шановний замовник!
Замовником оголошено про відкриті торги на закупівлю шин нових за кодом класифікатора код ДК 021:2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності: UA-2020-02-12-002226-b
За результатами аукціону, було обрано переможцем ТОВ «ТАЙРС», як учасника з найнижчою ціною. Замовник перевірив документи та визнав ТОВ «ТАЙРС» переможцем.
Просимо звернути Вашу увагу, що у Додатку №1 Тендерній документації замовника є вимога: «Учасник має надати Документи (копію документів, які підтверджують гарантію та якість товару, при наявності сертифікати якості, паспорти або інше)». ТОВ «ТАЙРС» в складі тендерної пропозиції надали лише документи, що підтверджують якість товару, а саме лише сертифікати якості, в яких не зазначено інформації про гарантійні зобов’язання.
Виходячи з вищевказаного, тендерна пропозиція ТОВ «ТАЙРС» не відповідає Додатку №1 Тендерній документації та п. 6 Розділу №3 Тендерній документації.
Згідно с п. 5 Розділу та Додатком № 3Тендерної документації учасник має надати в складі тендерної пропозиції документі, що підтверджують наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
ТОВ «ТАЙРС» в складі тендерної пропозиції надає договір з ЛКП «Львівелектротанс» № ДГ-0000141/00391 від 06.05.2019 р. на загальну суму 1 885 330,00 грн. з ПДВ.
В підтвердження виконання договору надає видаткові накладні, а саме:
- № РН-0007224 від 17.06.2019 р. на суму 27 240,00 грн. з ПДВ
- № РН-0007573 від 28.08.2019 р. на суму 239 972,00 грн. з ПДВ
- № РН-0008283 від 31.10.2019 р. на суму 529 964,00 грн. з ПДВ
- № РН-0008700 від 20.12.2019 р. на суму 628 342,00 грн. з ПДВ
Загальна сума відвантаження за 2019 рік склала 1 425 518,00 грн. з ПДВ.
А також надано Додаткову угоду №2 від 28.12.2019 р., в якій зазначено, що за згодою сторін подовжують строк дії договору до 31.03.2020 р. в обсязі, що не перевищує 20% від суми, вивченої в договорі № № ДГ-0000141/00391 від 06.05.2019 р. згідно з п.5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі». Сума, яку сторони домовилися перенести згідно Додаткової угоди №2 складає 377 066,00 грн. з ПДВ (1 885 330,00-20% = 377 066,00).
Сума виконання договору складає: суму відвантаження та суму додаткової угоди (1 425 518,00 + 377 066,00 = 1 802 584) 1 802 584,00 грн. з ПДВ, що є меншою на (1 885 330,00 – 1 802 584,00) 82 566,00 грн. з ПДВ від суми договору.
Виходячи з вище зазначеного та п.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, які підтверджують поставку товарів, зазначених в аналогічному договорі, що надав ТОВ «ТАЙРС», не підтверджують виконання договору.
Просимо відхилити пропозицію часника ТОВ «ТАЙРС», оскільки в тендерній пропозиції учасника відсутні копії документів, які підтверджують гарантію товару, та документи, які підтверджують виконання аналогічного договору. Згідно ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2020 13:50
Ознайомившись з вимогою ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" визнавши переможцем ТОВ «ТАЙРС», Замовник не має підстав для дискваліфікації Учасника ТОВ «ТАЙРС» по даній вимозі.

Документи подані скаржником

16 березня 2020 12:22
Оскарження

Документи подані скаржником

16 березня 2020 13:32
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАЙРС" 2 077 026,00
UAH з ПДВ
2 051 526,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Юкрейніен Трак Ком'юнеті 2 160 032,88
UAH з ПДВ
2 069 964,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АвтоТрансЛайн 2 165 846,00
UAH з ПДВ
2 069 965,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" 2 221 595,52
UAH з ПДВ
2 146 360,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укравтозапчастина 2 416 746,00
UAH з ПДВ
2 199 555,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАК-ШИНА-СЕРВІС" 2 308 570,00
UAH з ПДВ
2 246 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОШИНА" 2 309 270,00
UAH з ПДВ
2 284 235,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "НОРТЕК" 2 480 438,40
UAH з ПДВ
2 315 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"" 2 315 593,80
UAH з ПДВ
2 315 593,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 13:00
Тендерна пропозиція 060320.pdf
28 лютого 2020 13:20
Сертифікати якості.pdf
28 лютого 2020 13:20
Специфікація.pdf
28 лютого 2020 13:20
Лист-згода на обробку.pdf
28 лютого 2020 13:20
Довідка про санкціїї.pdf
28 лютого 2020 13:20
Паспорт керівника.PDF
28 лютого 2020 13:20
Наказ про призначення.PDF
28 лютого 2020 13:20
Протокол про обрання.pdf
28 лютого 2020 13:20
Довідка ст.17.pdf
28 лютого 2020 13:20
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 16:32
Електронний підпис
20 березня 2020 16:30
Довідка ДПС
19 березня 2020 10:06
Довідка МВС
17 березня 2020 16:32
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:49
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:47
Сертифікати.pdf
28 лютого 2020 16:47
Свідоцтво ПДВ.pdf
28 лютого 2020 16:47
лист гарантія Санції.pdf
28 лютого 2020 16:47
Витяг ПДВ.pdf
28 лютого 2020 16:47
Витяг ЕДРПОУ 13.01.2020.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 17:39
Д 3 - рішення власника.pdf
28 лютого 2020 17:38
Д 1 - технічні вимоги.pdf
28 лютого 2020 17:38
Д 1 - лист пояснення.pdf
28 лютого 2020 17:38
Виписка з ЄДР.pdf
28 лютого 2020 17:38
1 Статут ПП АТЛ.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 16:52
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:51
8. Витяг 20.01.2020.pdf
28 лютого 2020 16:51
7. Витяг ПДВ, свідот ПДВ.pdf
28 лютого 2020 16:51
6. Статут+Опис.pdf
28 лютого 2020 16:51
5. Проект договору.pdf
28 лютого 2020 16:51
5. Згода з договором.pdf
28 лютого 2020 16:51
4. Сертифікати якості.pdf
28 лютого 2020 16:51
4. Довідка довкілля.pdf
28 лютого 2020 16:51
4. Гарантія.pdf
28 лютого 2020 16:51
4. Гарантія росава.pdf
28 лютого 2020 16:51
4. Гарантія виробників.pdf
28 лютого 2020 16:51
3. Протокол + Наказ.pdf
28 лютого 2020 16:51
3. Паспорт.pdf
28 лютого 2020 16:51
3. Індифік код.pdf
28 лютого 2020 16:51
3. Відсутність санкцій.pdf
28 лютого 2020 16:51
2. Довідка Ст 17.pdf
28 лютого 2020 16:51
1. Відгук.PDF

Публічні документи

28 лютого 2020 16:25
Електронний підпис

Публічні документи

28 лютого 2020 17:12
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:12
Паспорт якості.pdf
28 лютого 2020 17:12
Статут.PDF
28 лютого 2020 17:11
Витяг ПДВ.pdf
28 лютого 2020 17:11
Лист згода про договор.pdf
28 лютого 2020 17:11
Про несертифікацію.pdf
28 лютого 2020 17:11
Про субпідрядника.pdf
28 лютого 2020 17:11
Пояснення.pdf
28 лютого 2020 17:11
Проект договору.pdf
28 лютого 2020 17:11
Технічні вимоги.pdf
28 лютого 2020 17:11
Наказ про директора.pdf
28 лютого 2020 17:11
Довідки Стаття 17.pdf
28 лютого 2020 17:11
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 13:21
Електронний підпис
28 лютого 2020 13:17
Тендерная пропозиція.pdf
28 лютого 2020 13:17
Технічни вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАЙРС"

ТОВ Юкрейніен Трак Ком'юнеті

ПП АвтоТрансЛайн

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"

ТОВ Укравтозапчастина

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАК-ШИНА-СЕРВІС"

ТОВ "ДНІПРОШИНА"

ТОВ "ТД "НОРТЕК"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТАЙРС"
#39790780
Рішення скасоване 2 051 526,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 13:54
ТОВ "ТАЙРС"
#39790780
Відхилено 2 051 526,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 13:59
ТОВ Юкрейніен Трак Ком'юнеті
#36489735
Переможець 2 069 964,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 12:07

Документи

16 березня 2020 13:59
Електронний підпис
16 березня 2020 13:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 12:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Юкрейніен Трак Ком'юнеті
#36489735
2 069 964,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 11:27
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:19
Додаткова угода №1 ЮТК.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:17
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 09:05
Договір №95_20 Шини.pdf укладений
03 квітня 2020 09:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 95/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 676 100,15
UAH (в тому числі ПДВ 279 350,02 UAH)