Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари та фліпчарт)
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2020-02-12-002195-b f3cc0a97d1094a41b3a2942988c0d58f
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальна установа "Київський міський правобережний центр для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді"
Код ЄДРПОУ: 35961021
Місцезнаходження замовника: 04208, Україна , Київська обл., Київ, проспект Василя Порика 13 Б
Контактна особа замовника: Ліщенко Наталія Сергіївна
380664200159,
porika13@i.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 11:08
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Технічні, якісні та кількісні характеристи до предмета закупівлі, згідно документації, що додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари та фліпчарт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04208, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Порика Василя 13-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари та фліпчарт) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 лютого 2020 13:13
Канцтовари+Фліпчарт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 10:45
Дата відповіді: 13 лютого 2020 11:07
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До участі в закупівлі допускаються учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, то ним зазначається вартість без ПДВ.
Крім того Учасником в своїй ціновій пропозиції подається запропонований товар, який повністю відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, які викладені у документації до даної закупівлі і пропозиція Учасника буде прийнята до розгляду.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 6 875,34
UAH з ПДВ
6 875,34
UAH з ПДВ
Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 8 980,00
UAH з ПДВ
8 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 8 982,00
UAH з ПДВ
8 982,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 09:56
sign.p7s
18 лютого 2020 09:53
ОПИС Модельний статут.pdf
18 лютого 2020 09:53
Згода з договором.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 10:18
Цінова пропозиція.PDF
18 лютого 2020 10:18
Multilaser.jpg
18 лютого 2020 10:18
Довідка стаття 17.PDF
18 лютого 2020 10:18
Технічні хар-ки.PDF
18 лютого 2020 10:18
zoom .jpg
18 лютого 2020 10:18
Вироби з пластику.PDF
18 лютого 2020 10:18
Довідка довкілля.PDF
18 лютого 2020 10:18
ВИПИСКА З ЄДРЮ.pdf
18 лютого 2020 10:18
Витяг з ЄДРЮО ФОП.pdf
18 лютого 2020 10:18
висновок Buromax,3926,22962.pdf
18 лютого 2020 10:18
MAESTRO Standard-80 SLOVAKIA.PDF

Публічні документи

17 лютого 2020 14:33
сканирование0014.pdf
17 лютого 2020 14:33
Документы.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Відхилено 6 875,34
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 17:12
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3054208417
Переможець 8 980,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 11:49

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3054208417
8 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 лютого 2020 09:19
Договір 03 від 28.02.2020р.pdf укладений
28 лютого 2020 09:15

Актуальні тендери

До пошуку