Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 09210000-4 Мастильні засоби (Оливи)
Очікувана вартість
145 320,10 UAH
UA-2020-02-12-002193-b 25927cb0f8d844d780daaa74b02135c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 13:13
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 14:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 11:54
Очікувана вартість: 145 320,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,69%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4610 літр
Оливи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати поставки Товару, яка визначається датою підписання видаткової накладної на Товар. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 13:13
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 10:45
Дата відповіді: 13 лютого 2020 10:55
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
-щодо 1го питання, повідомляємо: Продукція має відповідати технічним характеристикам тендерної документації. У випадку будь-яких посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати в редакції «або еквівалент» та передбачає надання зазначеного товару або еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).
- щодо 2го питання: Дана вимога передбачена умовами закупівлі
- щодо 3го питання: Всі Учасники беруть участь на рівних умовах. Учасники, які не є платниками ПДВ, зазначають ціну тендерної пропозиції без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється за ціною з урахуванням ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ.
- щодо 4го питання: Очікувана вартість закупівлі розрахована з урахуванням ПДВ, так як Замовник є платником ПДВ. Тендерною документацією передбачається надання цінової пропозиції: для платників ПДВ «з ПДВ», для учасників які не є платником ПДВ має зазначити словами «без ПДВ» (враховуючи в ціну пропозиції усі податки і збори, згідно з чинним законодавством України відповідно до системи оподаткування Учасника)
уточнение додаток 3
Дата подання: 14 лютого 2020 10:17
Дата відповіді: 14 лютого 2020 16:02
Просим разъяснить. ДОДАТОК 3 до тендерної документації 3. Товар повинен бути виготовлений не раніше 2020 року Копії паспортів якості (сертифікатів аналізу, сертифікатів якості тощо) заводу виробника на будь-яку партію товару, який виготовлений не раніше 4 кв. 2019 р. на увесь асортимент товару, що пропонується (таблиця відповідності). Правильно ли мы Вас понимаем, что Вы запрашиваете товар изготовленный на заводе ДО 01.10.2019? А товар изготовленный с 01.10.2019 и до сегодняшнего дня на заводах Вам не подходит?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, на Ваше запитання повідомляємо наступне: Умовами тендерної документації є надання Учасником в складі пропозиції копій паспортів якості (сертифікатів аналізу, сертифікатів якості тощо) заводу виробника на будь-яку партію товару, який виготовлений не раніше 4 кв. 2019 р. на увесь асортимент товару, що пропонується (таблиця відповідності). Тобто копії паспортів якості (сертифікати аналізу, сертифікати якості тощо) повинні бути надані на партію, яка виготовлена не раніше 01.10.2019 року і по теперішній час. А умовами поставки товару та проєкту договору є поставка Товару (олив), які виготовлені не раніше 01.01.2020 і по теперішній час.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МІРОІЛ" 128 280,00
UAH з ПДВ
128 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВОІЛ 135 082,80
UAH з ПДВ
135 082,80
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченной ответственностью РИМОЛ 136 020,00
UAH з ПДВ
136 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 09:05
Електронний підпис
27 лютого 2020 17:23
16.1. Паспорти якості.pdf
27 лютого 2020 17:23
15.4. Проєкт договору.pdf
27 лютого 2020 17:23
13. Довідка (відхилення).pdf
27 лютого 2020 17:23
9. Довідка (бенефіціар).pdf
27 лютого 2020 17:23
6. Довідки (санкції).pdf
27 лютого 2020 17:23
5. Витяг ПДВ.pdf
27 лютого 2020 17:23
4. Копія Статуту.pdf
27 лютого 2020 17:23
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 15:50
Електронний підпис
05 березня 2020 15:48
Фінальна пропозиція
05 березня 2020 15:47
Довідка МВС
05 березня 2020 15:46
Довідка ДПС
28 лютого 2020 09:11
Електронний підпис
28 лютого 2020 09:10
Цінова пропозиція..pdf
28 лютого 2020 09:10
Технічна частина.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 10:37
Електронний підпис
28 лютого 2020 10:36
Статут.PDF
28 лютого 2020 10:36
Свідоцтво ПДВ.pdf
28 лютого 2020 10:36
Протокол зборів ТОВ.pdf
28 лютого 2020 10:36
Лист-гарантія Ст. 17.PDF
28 лютого 2020 10:36
Захист довкілля.PDF
28 лютого 2020 10:36
Довідка статистика.pdf
28 лютого 2020 10:36
Довідка повноваження.PDF
28 лютого 2020 10:36
Лист відгук Атріа.pdf
28 лютого 2020 10:36
Договір Атріа ойл.pdf
28 лютого 2020 10:36
Цінова пропозиція.PDF
28 лютого 2020 10:36
Пасп CI-4 SL.PDF
28 лютого 2020 10:36
Пасп М -8В.PDF
28 лютого 2020 10:36
Пасп ВМГЗ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІРОІЛ"

ТОВ СЛАВОІЛ

Общество с ограниченной ответственностью РИМОЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МІРОІЛ"
#39248284
Відхилено 128 280,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 15:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ СЛАВОІЛ
#42320208
Переможець 135 082,80
UAH з ПДВ
03 березня 2020 15:10

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МІРОІЛ" #39248284

№ рішення у справі

54/57-р/к

Дата рішення у справі

28.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

03 березня 2020 15:05
Електронний підпис
03 березня 2020 15:04
Протокол відхилення 1.pdf
02 березня 2020 12:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СЛАВОІЛ
#42320208
135 082,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:31
ЗВІТ про виконання договору.pdf укладений
31 грудня 2020 12:06
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 13:11
ДУ №1 ТОВ Славоіл.pdf зміни до договору
08 квітня 2020 13:09
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 15:37
СЛАВОІЛ.pdf укладений
18 березня 2020 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У розділі 16 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» реквізити Постачальника викласти в новій редакції: ПОСТАЧАЛЬНИК: ТОВ «СЛАВОІЛ» Код ЄДРПОУ 42320208 03148 м. Київ, вул. Святошинська, 34А п/р UA243808050000000026004614865 в АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ», м. Київ ІПН 423202026573 Тел. (068) 06-07-800
Номер договору про закупівлю: ВТ 18/03-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 135 082,80
UAH (в тому числі ПДВ 22 513,80 UAH)