Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 09210000-4 Мастильні засоби (Оливи)
Очікувана вартість
145 320,10 UAH
UA-2020-02-12-002193-b ● 25927cb0f8d844d780daaa74b02135c4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» |
Код ЄДРПОУ: | 03360905 |
Вебсайт: | http://gorsvet.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ |
Контактна особа: |
Зайченко Марина Григорівна 380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 13:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 11:54 |
Очікувана вартість: | 145 320,10 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,69% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4610 літр
Оливи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03680, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати поставки Товару, яка визначається датою підписання видаткової накладної на Товар. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2020 13:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2020 13:13 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 10:45
Дата відповіді: 13 лютого 2020 10:55
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника.
Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
-щодо 1го питання, повідомляємо: Продукція має відповідати технічним характеристикам тендерної документації. У випадку будь-яких посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати в редакції «або еквівалент» та передбачає надання зазначеного товару або еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).
- щодо 2го питання: Дана вимога передбачена умовами закупівлі
- щодо 3го питання: Всі Учасники беруть участь на рівних умовах. Учасники, які не є платниками ПДВ, зазначають ціну тендерної пропозиції без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється за ціною з урахуванням ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ.
- щодо 4го питання: Очікувана вартість закупівлі розрахована з урахуванням ПДВ, так як Замовник є платником ПДВ. Тендерною документацією передбачається надання цінової пропозиції: для платників ПДВ «з ПДВ», для учасників які не є платником ПДВ має зазначити словами «без ПДВ» (враховуючи в ціну пропозиції усі податки і збори, згідно з чинним законодавством України відповідно до системи оподаткування Учасника)
-щодо 1го питання, повідомляємо: Продукція має відповідати технічним характеристикам тендерної документації. У випадку будь-яких посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати в редакції «або еквівалент» та передбачає надання зазначеного товару або еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).
- щодо 2го питання: Дана вимога передбачена умовами закупівлі
- щодо 3го питання: Всі Учасники беруть участь на рівних умовах. Учасники, які не є платниками ПДВ, зазначають ціну тендерної пропозиції без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється за ціною з урахуванням ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ.
- щодо 4го питання: Очікувана вартість закупівлі розрахована з урахуванням ПДВ, так як Замовник є платником ПДВ. Тендерною документацією передбачається надання цінової пропозиції: для платників ПДВ «з ПДВ», для учасників які не є платником ПДВ має зазначити словами «без ПДВ» (враховуючи в ціну пропозиції усі податки і збори, згідно з чинним законодавством України відповідно до системи оподаткування Учасника)
уточнение додаток 3
Дата подання: 14 лютого 2020 10:17
Дата відповіді: 14 лютого 2020 16:02
Просим разъяснить.
ДОДАТОК 3
до тендерної документації
3. Товар повинен бути виготовлений не раніше 2020 року
Копії паспортів якості (сертифікатів аналізу, сертифікатів якості тощо) заводу виробника на будь-яку партію товару, який виготовлений не раніше 4 кв. 2019 р. на увесь асортимент товару, що пропонується (таблиця відповідності).
Правильно ли мы Вас понимаем, что Вы запрашиваете товар изготовленный на заводе ДО 01.10.2019? А товар изготовленный с 01.10.2019 и до сегодняшнего дня на заводах Вам не подходит?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, на Ваше запитання повідомляємо наступне: Умовами тендерної документації є надання Учасником в складі пропозиції копій паспортів якості (сертифікатів аналізу, сертифікатів якості тощо) заводу виробника на будь-яку партію товару, який виготовлений не раніше 4 кв. 2019 р. на увесь асортимент товару, що пропонується (таблиця відповідності). Тобто копії паспортів якості (сертифікати аналізу, сертифікати якості тощо) повинні бути надані на партію, яка виготовлена не раніше 01.10.2019 року і по теперішній час. А умовами поставки товару та проєкту договору є поставка Товару (олив), які виготовлені не раніше 01.01.2020 і по теперішній час.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МІРОІЛ" |
128 280,00
UAH з ПДВ
|
128 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СЛАВОІЛ |
135 082,80
UAH з ПДВ
|
135 082,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Общество с ограниченной ответственностью РИМОЛ |
136 020,00
UAH з ПДВ
|
136 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІРОІЛ" #39248284 |
Відхилено |
128 280,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 15:05
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ СЛАВОІЛ #42320208 |
Переможець |
135 082,80
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 11:31
|
ЗВІТ про виконання договору.pdf | укладений |
31 грудня 2020 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2020 13:11
|
ДУ №1 ТОВ Славоіл.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2020 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2020 15:37
|
СЛАВОІЛ.pdf | укладений |
18 березня 2020 15:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У розділі 16 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» реквізити Постачальника викласти в новій редакції: ПОСТАЧАЛЬНИК: ТОВ «СЛАВОІЛ» Код ЄДРПОУ 42320208 03148 м. Київ, вул. Святошинська, 34А п/р UA243808050000000026004614865 в АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ», м. Київ ІПН 423202026573 Тел. (068) 06-07-800 |
Номер договору про закупівлю: | ВТ 18/03-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 березня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
135 082,80
UAH (в тому числі ПДВ 22 513,80 UAH)
|