Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Брендовані ручки та олівці
Очікувана вартість
19 000,00 UAH
UA-2020-02-12-002189-b ● 04fe075bce41439ebb38d7e4a7d309fb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський університет імені Бориса Грінченка |
Код ЄДРПОУ: | 02136554 |
Вебсайт: | http://kubg.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2 |
Контактна особа: |
Андрєєва Світлана Михайлівна 380442721490 xtender@kubg.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 13:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2020 11:04 |
Очікувана вартість: | 19 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18530000-3: Подарунки та нагороди
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штуки
Брендовані ручки та олівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04212, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. вул.Тимошенко, 13-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 лютого 2020
ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2020 13:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2020 13:13 |
договір ручки та олівці.doc | |
12 лютого 2020 13:13 |
Документація ручки та олівці.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 10:46
Дата відповіді: 13 лютого 2020 14:22
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника.
Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Так, ми допускаєм на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі. При цьому, товар із зазначенням марки, виробника та з виразом «або еквівалент» розуміти як аналог товару не гіршої якості з аналогічними (подібними) технічними характеристиками. Перевага надається пропозиції саме на той товар, який визначено у Документації.
2. В своїх наступних закупівлях ми будемо вимагати від учасників вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
3. Так, ми допускаєм до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. При цьому, цінова пропозиція ФО-П неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна, до його ціни суму ПДВ 20% не додаватимемо.
2. В своїх наступних закупівлях ми будемо вимагати від учасників вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
3. Так, ми допускаєм до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. При цьому, цінова пропозиція ФО-П неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна, до його ціни суму ПДВ 20% не додаватимемо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "СОЛОДЕНКО РУСЛАН ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
14 700,00
UAH з ПДВ
|
14 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА |
15 700,00
UAH з ПДВ
|
15 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
17 760,00
UAH з ПДВ
|
17 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СОЛОДЕНКО РУСЛАН ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2793110099 |
Відхилено |
14 700,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2020 16:28
|
ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА #2638510226 |
Переможець |
15 700,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 10:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2020 14:21
|
Дог_38_ручки олівці.pdf | укладений |
28 лютого 2020 14:18
|
Дог_38_ручки олівці.pdf | укладений |
28 лютого 2020 14:17
|
Дог_38_ручки олівці.pdf | укладений |
28 лютого 2020 14:17
|
Візуалізація (ручка та олівець) (1).pdf | укладений |
28 лютого 2020 14:17
|