Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Віконні жалюзі вертикальні тканинні розсувні з поворотним механізмом (із монтажем)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2020-02-12-002157-b 92c6e6d54d1147d3a47c380e5d7cceb8
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Явтушенко

+380675304720 kr.zorianyi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Зоряний"
Код ЄДРПОУ: 26398655
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Миколаївська, 9
Контактна особа: Віталій Явтушенко
+380675304720
kr.zorianyi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 13:08
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 12:58
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


кількість виробів - 50 шт., орієнтовна площа - 182 м.кв. ширина тканинної ламелі - 127 мм, тканина - Line, Water, Reis, Macrame, Creppe (або еквівалент), світлопроникність - 40-60 %
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Віконні жалюзі вертикальні тканинні розсувні з поворотним механізмом (із монтажем)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 13:33
Дод. 4 (проект договору).docx
12 лютого 2020 13:17
Дод. 1 (пропозиція).docx
12 лютого 2020 13:17
Оголошення.docx
12 лютого 2020 13:17
Дод. 2 (відповідність пропозиції).docx
12 лютого 2020 13:17
Дод. 3 (технічне завдання).docx
12 лютого 2020 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 13:33
Дод. 4 (проект договору).docx
12 лютого 2020 13:17
Дод. 4 (проект договору).docx
12 лютого 2020 13:17
Дод. 1 (пропозиція).docx
12 лютого 2020 13:17
Оголошення.docx
12 лютого 2020 13:17
Дод. 2 (відповідність пропозиції).docx
12 лютого 2020 13:17
Дод. 3 (технічне завдання).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-12-002157-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 21 лютого 2020 11:52
помилка у визначенні переможця
Прохання до Замовника щодо перегляду пропозиціі переможця, оскільки наявні порушення з подачі пропозиціі, а саме відсутній документ, який вимагав Замовник:
- копія Статуту (установчого документу), завіреного учасником;
- копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи або про його відсутність;
- документи, що підтверджують податковий статус (витяг/витяги з реєстрів платників відповідних податків);
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
- копія паспорта (для фізичних осіб);
- копія документу, що посвідчує статус та повноваження особи на підписання пропозиції та укладення договору;
- довідка або відгук, які містить інформацію про виконання аналогічного договору за останні роки, складені у довільній формі із зазначенням предмету договору, найменування замовника, його місцезнаходження, номерів телефонів замовника за відповідним договором;
- інші документи, які учасник відбору вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції.

Учасник, для якого законодавством не передбачено документів, що вимагає замовник, не надає їх у складі пропозиції, про що повідомляє у формі довідки.
ВІДСУТНЯ ОСТАННЯ ДОВІДКА.
З ВЛАСНОГО ДОСВІДУ: учасника повинні дискваліфікувати з цієі причини
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2020 13:58
Шановна Ольга Олександрівна!
Пункт 9.2. Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав" від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок) визначає виключні підстави для дискваліфікації Учасника, який запропонував найнижчу за умовами Аукціону пропозицію: 1) пропозиція не відповідає умовам закупівлі; 2) Учасник відмовився від підписання договору. Ключовим поняттям у цьому випадку є поняття "ПРОПОЗИЦІЯ". Абзацом 3 пункту 1.2. Положення визначено, що "пропозиція учасника - пропозиція щодо предмета Закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає для участі у Закупівлі відповідно до вимог, визначених Замовником". У складі документів поданих ФОП "Топольник Ю.Л." наявна пропозиція (файли S0003, S0005) та підписане ним технічне завдання (S0009).
Стосовно довідки про відсутність документів які вимагає замовник та не передбачених для конкретного суб'єкта господарювання - учасника закупівлі: 1) оголошення про проведення допорогової закупівлі в такому розумінні не є тотожним до поняття "тендерна документація" (див. пп. 29 част. 1 ст. 1 ЗУ "Про публічні закупівлі"), а містить загальні відомості про конкретну закупівлю. Відмінність окремих форм документів не може бути підставою для відхилення пропозиції через їх невідповідність, як у випадку з тендерною документацією. ; 2) крім цього, Замовник залишає за собою право перевірити означені документи під час укладання договору (див. абзац десятий пункту «Інша інформація» Оголошення).
Зважаючи на викладене, змушені відхилити вимогу Кутенкової О.О. як безпідставну.
Номер вимоги: UA-2020-02-12-002157-b.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 21 лютого 2020 15:35
ЦИРК
Шановний Замовнику!!
Ви самі собі вказали на вашу помилку:
Пункт 9.2. Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав" від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок) визначає виключні підстави для дискваліфікації Учасника, який запропонував найнижчу за умовами Аукціону пропозицію: 1) пропозиція не відповідає умовам закупівлі;
АЛЕ УМОВАМИ ВАШОІ ЗАКУПІВЛІ Є:
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ

Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи:

- копія Статуту (установчого документу), завіреного учасником;
- копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи або про його відсутність;
- документи, що підтверджують податковий статус (витяг/витяги з реєстрів платників відповідних податків);
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
- копія паспорта (для фізичних осіб);
- копія документу, що посвідчує статус та повноваження особи на підписання пропозиції та укладення договору;
- довідка або відгук, які містить інформацію про виконання аналогічного договору за останні роки, складені у довільній формі із зазначенням предмету договору, найменування замовника, його місцезнаходження, номерів телефонів замовника за відповідним договором;
- інші документи, які учасник відбору вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції.

Учасник, для якого законодавством не передбачено документів, що вимагає замовник, не надає їх у складі пропозиції, про що повідомляє у формі довідки.

Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі * PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення, придатні для сприйняття їх змісту.

Замовник залишає за собою право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі наявності факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2020-02-12-002157-b.c3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 21 лютого 2020 15:41
ЦИРК1
Учасник, для якого законодавством не передбачено документів, що вимагає замовник, не надає їх у складі пропозиції, про що повідомляє у формі довідки.
ЧИ ЦЕ НЕ ВИ ПИСАЛИ??????????????????????
А ХОЧА Б ЧИТАЛИ??????????????????????

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТОПОЛЬНИК ЮЛІЯ ЛЕОНІДІВНА" 34 703,00
UAH з ПДВ
29 930,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кутенкова О.О. 35 200,00
UAH з ПДВ
29 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МЄНЯЙЛОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 40 000,00
UAH з ПДВ
29 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРУХІН АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ 35 945,00
UAH з ПДВ
29 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Вента-люкс" 37 900,00
UAH з ПДВ
33 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОЛОРИТ-ПОЛТАВА" 39 612,00
UAH з ПДВ
37 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 15:03
S0009.PDF
18 лютого 2020 14:22
S0005.PDF
18 лютого 2020 13:02
S0017.PDF
18 лютого 2020 13:02
S0016.PDF
18 лютого 2020 13:02
S0014.PDF
18 лютого 2020 13:02
Doc33.pdf
18 лютого 2020 13:02
Doc4.pdf
18 лютого 2020 13:02
Doc3.pdf
18 лютого 2020 13:02
Doc2.pdf
18 лютого 2020 13:02
S0019.PDF

Публічні документи

17 лютого 2020 11:01
Паспорт Мєняйлов.bmp
17 лютого 2020 11:01
Витяг ПДВ.pdf
17 лютого 2020 11:01
Витяг 2019.pdf
17 лютого 2020 11:01
ДРФО.jpg
17 лютого 2020 11:01
Св-во ПДВ.jpg
17 лютого 2020 11:01
Cв-во підприємця1.JPG
17 лютого 2020 11:01
Cв-во підприємця.JPG
17 лютого 2020 11:01
4ОПП.JPG

Публічні документи

16 лютого 2020 20:17
ФОП Уповноваження.pdf
16 лютого 2020 20:17
ФОП техника жалюзи.pdf
16 лютого 2020 20:17
ФОП п3.pdf
16 лютого 2020 20:17
ФОП на замер.pdf
16 лютого 2020 20:17
ФОП довідка персоналу.pdf
16 лютого 2020 20:17
Тканина Water.jpg
16 лютого 2020 20:17
Тканина Reis.jpg
16 лютого 2020 20:17
Тканина Macrame.jpg
16 лютого 2020 20:17
Тканина LINA.jpg
16 лютого 2020 20:17
Тканина Creppe.jpg
16 лютого 2020 20:17
Срок поставки.pdf
16 лютого 2020 20:17
сертіфікат ткань 2.pdf
16 лютого 2020 20:17
сертификаф ткань 1.pdf
16 лютого 2020 20:17
Пропозиція завірена.pdf
16 лютого 2020 20:17
паспорт Трухин А.О. 1-16.pdf
16 лютого 2020 20:17
код Трухін А.О. кв.pdf
16 лютого 2020 20:17
квалiфiкацiя жалюзи.pdf
16 лютого 2020 20:17
Дод. 3 ТЕХ Завдання.pdf
16 лютого 2020 20:17
Договора Трухін А.О..pdf
16 лютого 2020 20:17
Договор завереный.pdf
16 лютого 2020 20:17
Відгук школа 1.pdf
16 лютого 2020 20:17
Відгук Кривий Ріг.pdf
16 лютого 2020 20:17
Витяг ЄДР ФОП 1.pdf
16 лютого 2020 20:17
витяг Єдиний податок.pdf
16 лютого 2020 20:17
виписка 1.pdf
16 лютого 2020 20:17
Виписка 2.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 16:29
ВЕНТАЛЮКС ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
18 лютого 2020 16:29
09 статутні документи.pdf
18 лютого 2020 16:29
03 Витяг2.pdf
18 лютого 2020 16:29
02 Витяг1.pdf
18 лютого 2020 16:29
04 Довідка1.pdf
18 лютого 2020 16:29
05 Довідка2.pdf
18 лютого 2020 16:29
06 Договір+відгук.pdf
18 лютого 2020 16:29
01 Витяг Вента.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 16:54
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:52
Додаток 4.PDF
18 лютого 2020 16:52
Додаток1.PDF
18 лютого 2020 16:52
Довідка.pdf
18 лютого 2020 16:52
Додаток 3.PDF
18 лютого 2020 16:52
Статут Колорит.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТОПОЛЬНИК ЮЛІЯ ЛЕОНІДІВНА"

ФОП Кутенкова О.О.

ФОП "МЄНЯЙЛОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРУХІН АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ

ПП "Вента-люкс"

ПП "КОЛОРИТ-ПОЛТАВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТОПОЛЬНИК ЮЛІЯ ЛЕОНІДІВНА"
#3206619941
Переможець 29 930,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 18:28

Документи

19 лютого 2020 18:28
Електронний підпис
19 лютого 2020 18:27
Протокол УО № 20-2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 18:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТОПОЛЬНИК ЮЛІЯ ЛЕОНІДІВНА"
#3206619941
29 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2020 18:28
Електронний підпис
19 лютого 2020 18:27
Протокол УО № 20-2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 14:57
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 11:28
ДУ-1 (Дог. № 30) ФОП ТОпольник Ю.Л..pdf зміни до договору
22 травня 2020 11:28
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 18:28
Договір № 30 (ФОП Топольник Ю.Л.) жалюзі.pdf укладений
24 лютого 2020 18:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви та банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 30/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 29 930,00
UAH