Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Очікувана вартість
62 098,48 UAH
UA-2020-02-12-002109-a ● edd550d6099346a89088fac410610ce8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Урядовий контактний центр |
Код ЄДРПОУ: | 36521731 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Еспланадна, буд. 8/10 |
Контактна особа: |
Віктор Григорович Темченко +380442878181,+380442877505 temchenko@ukc.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2020 13:56 |
Очікувана вартість: | 62 098,48 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,56% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Еспланадна 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2020 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2020 16:44 |
Оголошення №10 (туалетний папір).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 11:10
Дата відповіді: 13 лютого 2020 15:38
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника.
Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Так, ми допускаємо на торги аналоги і еквіваленти товару, якщо запропонований Вами товар не гірший за технічними і якісними характеристиками, що вказані в оголошенні. 2. В Додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів в технічних характеристиках Замовник використав фразу «типу», що не зобов’язує учасників пропонувати тільки такий товар. Додаток 4 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів Учасники заповнюють самостійно та обов'язково вказують конкретну торгову марку запропонованого ними товару, тому всі зацікавлені сторони зможуть пересвідчитись, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам Замовника. 3. Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Зважаючи на це, Замовником не встановлено жодних обмежень стосовно участі фізичних осіб-підприємців в даній закупівлі. Згідно з пунктом 11 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» на етапі розгляду пропозицій учасників, ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни, незалежно від того чи є він платником ПДВ, чи ні, після чого Замовник приймає рішення щодо відповідності пропозиції Учасника вимогам, що визначені в оголошенні. 4. Повідомляємо, що офіційне тлумачення – це роз’яснення змісту і мети правових норм, яке сформульовано в спеціальному акті уповноваженим органом у рамках його компетенції і має юридично обов’язкову силу для всіх, хто застосовує норми, що роз’ясняються. Зазначаємо, що офіційне тлумачення в Україні надається виключно Конституційним Судом України та реалізується шляхом ухвалення рішення після відповідного судового розгляду про тлумачення тієї чи іншої конституційної норми на звернення зазначених у Конституції суб’єктів. Водночас відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель є Уповноваженим органом, основними функціями якого є, зокрема: надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель; надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу. Ураховуючи викладене, рекомендуємо Вам за тлумаченням понять «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ» звернутися до зазначених органів.
Уточнення
Дата подання: 17 лютого 2020 11:12
Дата відповіді: 17 лютого 2020 17:20
Доброго дня. Серветка ТМ Диво, розміром 24*24 см Вам підійде? Дякуємо
Відповідь: Шановний учаснику! Технічні (якісні) характеристики предмету закупівлі викладені в Додатку 1 до Оголошення №10 про проведення закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ТАКТАШОВА ВІРА ОЛЕКСАНДРІВНА " |
35 200,00
UAH з ПДВ
|
34 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА" |
36 398,64
UAH з ПДВ
|
34 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Львівпобутхім |
45 540,00
UAH з ПДВ
|
44 148,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
45 867,12
UAH з ПДВ
|
44 149,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Чернігівторг |
48 243,00
UAH з ПДВ
|
44 722,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТАКТАШОВА ВІРА ОЛЕКСАНДРІВНА
" #3185801600 |
Відхилено |
34 100,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 16:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА" #19407661 |
Переможець |
34 150,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 07:32
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2020 12:57
|
Договір 27 ТОВ Лаверна.pdf | укладений |
10 березня 2020 12:54
|