Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рейки та приладдя
Rails and accessories
Очікувана вартість
9 296 300,00 UAH
UA-2020-02-12-001893-b 17f85f8dd1b2462ab84c22244b2406b9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Шрам

+380979957700 shram-kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Швидкісний трамвай"
Код ЄДРПОУ: 30950099
Місцезнаходження: 50057, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, МАЙДАН ПРАЦІ, 1
Контактна особа: Вікторія Шрам
+380979957700
shram-kp@ukr.net
Додаткові контактні особи: Михайло Афанасенко
+380987906242
stb.sk589@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Express Tramway
National ID: 30950099
Contact point: Victoria Shram
+380979957700
shram-kp@ukr.net
Additional contacts: Михайло Афанасенко
+380987906242
stb.sk589@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 30 березня 2020 11:58
Очікувана вартість: 9 296 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 482,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 12 лютого 2020 12:32
Enquiries until: 03 березня 2020 15:00
Complaints submission until: до 09 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 березня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 9 296 300 UAH including VAT
Minimal lowering step: 46 482 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 тонни
Рейки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий ріг, Майдан Праці,1
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Rails
CPV: 34940000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
6772 штуки
Приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий ріг, Майдан Праці,1
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Аccessories
CPV: 34940000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
24.46 тонни
Приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий ріг, Майдан Праці,1
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Аccessories
CPV: 34940000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів від дати поставки партії товару за умови надходження коштів з міського бюджету на рахунок Покупця. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2020 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 13:14
Проект договору(нова редакція від 06.03.2020р).doc
06 березня 2020 13:14
Перелік змін від 06.03.2020р..doc
06 березня 2020 13:14
Тендерна документація (нова редакція від 06.03.2020р.).doc
12 лютого 2020 12:32
Технічні вимоги (додаток 4 до ТД).pdf
12 лютого 2020 12:32
Проект договору(додаток 5 до ТД).doc
12 лютого 2020 12:32
Тендерна документація .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-12-001893-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ "ДнСЗ", Код ЄДРПОУ:14367980
Дата подання: 13 лютого 2020 14:32
Вимога
Вимога до закупівлі у вкладеному файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 14:15
Шановний учасник, уважно розглянувши, Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації стосовно поділу предмета закупівлі на 6 лотів повідомляємо, що Замовник не знаходить об’єктивних причин саме такого поділу на лоти. Зауважимо, що поділ предмета закупівлі на лоти — це право замовника, а не його обов’язок.
Номер вимоги: UA-2020-02-12-001893-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ"ЗЗЗШ", Код ЄДРПОУ:32407952
Дата подання: 14 лютого 2020 14:05
зміна умов закупівлі
Згідно умов тендерної документації, в один лот включена продукція багатьох виробників. Учасники повинні зробити наборку продукції в один лот, багато виробників не зможуть взяти участь в даній закупівлі, що призведе за різними позиціями до значного подорожчання .Просимо розглянути можливість розбивки закупівлі за лотами. Позіцію 12. вивести в окремий лот.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2020 15:41
Шановний учасник, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону обсяг та кількість є тотожними поняттями.Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 березня 2020
UA-2020-02-12-001893-b17f85f8dd1b2462ab84c22244b2406b9
Найменування: КП "Швидкісний трамвай"
Код ЄДРПОУ: 30950099
Місцезнаходження: 50057, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, МАЙДАН ПРАЦІ, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАКОМПАНІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 березня 2020 15:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 березня 2020 11:39
Тех вимоги.pdf
13 березня 2020 11:39
статут.pdf
13 березня 2020 11:39
сертифікати пбк и шпали.pdf
13 березня 2020 11:39
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 березня 2020 11:39
повноваження.pdf
13 березня 2020 11:39
ПДВ.pdf
13 березня 2020 11:39
паспорт код.pdf
13 березня 2020 11:39
Лист Эласт.pdf
13 березня 2020 11:39
Лист ПБК.pdf
13 березня 2020 11:39
Лист ПАРТЕНР ТРЕЙДИНГ.pdf
13 березня 2020 11:39
Лист НМЗ.pdf
13 березня 2020 11:39
Лист НБУ по ліцензії.pdf
13 березня 2020 11:39
Лист Корпорація СВС.pdf
13 березня 2020 11:39
Лист Енергопром.pdf
13 березня 2020 11:39
Лист Евраз.pdf
13 березня 2020 11:39
Лист ДНСЗ.pdf
13 березня 2020 11:39
Корупція-Директор.pdf
13 березня 2020 11:39
Корисливі мотиви.pdf
13 березня 2020 11:39
Інфо довідка.pdf
13 березня 2020 11:39
Економічна конкуренція.pdf
13 березня 2020 11:39
договір.pdf
13 березня 2020 11:39
Довкілля.pdf
13 березня 2020 11:39
Громадські формування.pdf
13 березня 2020 11:39
Гарантія.pdf
13 березня 2020 11:39
Бенефіціар.pdf
13 березня 2020 11:39
Банкрутство.pdf
13 березня 2020 11:39
Антикорупція.pdf

Документи

13 березня 2020 15:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 квітня 2020 11:17
Довідка МВС.pdf
03 квітня 2020 11:17
Довідка ДПІ.pdf
13 березня 2020 12:33
Тендерна пропозиція.pdf
13 березня 2020 12:33
Статут від 16.04.2019.pdf
13 березня 2020 12:32
Проект договору.pdf
13 березня 2020 12:32
Опис від 16.04.2019.pdf
13 березня 2020 12:32
Ліцензія.zip
13 березня 2020 12:32
Лист від виробника ЗЗБШ.pdf
13 березня 2020 12:32
Експертний висновок РТ62.pdf
13 березня 2020 12:32
Довіреність 30.7z
13 березня 2020 12:32
Довідка захист довкілля.pdf
13 березня 2020 12:32
гарантия 18050.zip
13 березня 2020 12:32
Відомості про учасника.pdf
13 березня 2020 12:32
Витяг з реестру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАКОМПАНІ"

ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" 9 296 000,38
UAH з ПДВ
9 249 516,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАКОМПАНІ" 9 292 056,35
UAH з ПДВ
9 292 056,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 11:17
Довідка МВС.pdf
03 квітня 2020 11:17
Довідка ДПІ.pdf
13 березня 2020 12:33
Тендерна пропозиція.pdf
13 березня 2020 12:33
Статут від 16.04.2019.pdf
13 березня 2020 12:32
Проект договору.pdf
13 березня 2020 12:32
Опис від 16.04.2019.pdf
13 березня 2020 12:32
Ліцензія.zip
13 березня 2020 12:32
Лист від виробника ЗЗБШ.pdf
13 березня 2020 12:32
Експертний висновок РТ62.pdf
13 березня 2020 12:32
Довіреність 30.7z
13 березня 2020 12:32
Довідка захист довкілля.pdf
13 березня 2020 12:32
гарантия 18050.zip
13 березня 2020 12:32
Відомості про учасника.pdf
13 березня 2020 12:32
Витяг з реестру ПДВ.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 11:39
Тех вимоги.pdf
13 березня 2020 11:39
статут.pdf
13 березня 2020 11:39
сертифікати пбк и шпали.pdf
13 березня 2020 11:39
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 березня 2020 11:39
повноваження.pdf
13 березня 2020 11:39
ПДВ.pdf
13 березня 2020 11:39
паспорт код.pdf
13 березня 2020 11:39
Лист Эласт.pdf
13 березня 2020 11:39
Лист ПБК.pdf
13 березня 2020 11:39
Лист ПАРТЕНР ТРЕЙДИНГ.pdf
13 березня 2020 11:39
Лист НМЗ.pdf
13 березня 2020 11:39
Лист НБУ по ліцензії.pdf
13 березня 2020 11:39
Лист Корпорація СВС.pdf
13 березня 2020 11:39
Лист Енергопром.pdf
13 березня 2020 11:39
Лист Евраз.pdf
13 березня 2020 11:39
Лист ДНСЗ.pdf
13 березня 2020 11:39
Корупція-Директор.pdf
13 березня 2020 11:39
Корисливі мотиви.pdf
13 березня 2020 11:39
Інфо довідка.pdf
13 березня 2020 11:39
Економічна конкуренція.pdf
13 березня 2020 11:39
договір.pdf
13 березня 2020 11:39
Довкілля.pdf
13 березня 2020 11:39
Громадські формування.pdf
13 березня 2020 11:39
Гарантія.pdf
13 березня 2020 11:39
Бенефіціар.pdf
13 березня 2020 11:39
Банкрутство.pdf
13 березня 2020 11:39
Антикорупція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАКОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА"
#41470176
Переможець 9 249 516,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 10:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2020 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА"
#41470176
9 249 516,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 12:09
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 09:01
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 09:01
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:44
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:43
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 14:05
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 14:04
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 11:25
6150.pdf укладений
14 квітня 2020 11:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за Договором, враховуючи фактичні обсяги поставок, що відбулися протягом дії даного Договору, керуючись пунктами 2.2, 6.2.1. Договору, домовились внести зміни до Договору щодо зменшення обсягу закупівлі відносно деяких позицій Товару у специфікації, а саме: позиції №1, №2, №5, №17 “- рейки РТ-62— 38,3т.; - рейки залізничні Р-50- 29,7 т.; -хрестовина лита по епюрі 2394 ВТК-55-1-1шт.; -прокладка підрейкова типу ПРБ-1390 шт. замінити на - рейки РТ-62— 15,525 т.; - рейки залізничні Р-50- 26,0 т.; -хрестовина лита по епюрі 2394 ВТК-55-1- 0 шт.; -прокладка підрейкова типу ПРБ- 610 шт.” 2. Керуючись пунктами 4.3., 6.2.1 Договору сторони досягли згоди щодо внесення відповідних змін до Договору та викласти пункт 4.1. Договору у новій редакції: “4.1. Сума цього Договору становить 7 451 416,04 грн. (Сім мільйонів чотириста п'ятдесят одна тисяча чотириста шістнадцять гривень 04 коп .), у тому числі ПДВ 1 241 902,67 грн. (Один мільйон двісті сорок одна тисяча дев’ятсот дві гривні 67 коп.).
Номер договору про закупівлю: 6150
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 9.2 та 10.2. цього Договору, у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, а саме затримки фінансування витрат Замовника, що підтверджується повідомленням від головного розпорядника бюджетних коштів, Сторони погодились продовжити дію цього Договору про закупівлю та викласти пункти 5.1. та 9.1. цього Договору у наступній редакції: “5.1. За 2020 рік Замовник сплатив на користь Постачальника: 6 471 943,78 грн. (шість мільйонів чотириста сімдесят одна тисяча дев’ятсот сорок три гривні, 78 копійок) з ПДВ. Оплата за поставлений товар у сумі 979 472,26 грн. (дев’ятсот сімдесят дев’ять тисяч чотириста сімдесят дві гривні, 26 копійок) з ПДВ, на підставі рахунку № 306 від 16.11.2020, здійснюється Замовником на користь Постачальника у 2021 році після надходження коштів місцевого бюджету на рахунок Покупця протягом 10 (десяти) банківських днів.” “9.1. Цей Договір набирає чинності з дня укладання та діє до повного виконання Замовником оплати за фактично поставлені товари у 2020 році, але в будь-якому разі до виконання Сторонами своїх невиконаних зобовʼязань ”.
Номер договору про закупівлю: 6150
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Покупця, для належного здійснення оплати, Сторони дійшли згоди внести зміни до цього Договору, в яких містяться банківські реквізити Покупця, та викласти їх в новій редакції: Комунальне підприємство «Швидкісний трамвай» Юридична/поштова адреса: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці, 1. Код за ЄДРПОУ 30950099; ІПН 309500904868; Свідоцтво № 04958801. тел.: +38 (056) 493 08 09; 409 26 30; e-mail: kpsttram86@gmail.com Рахунок № 1 (код КЕКВ 2610): UA188201720344310004000048588; Рахунок № 2 (код КЕКВ 2610): UA488201720344380005000048588, Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 Рахунок 3 (поточний): UA263052990000026006020408526; Рахунок 4: UA983052990000026001040403562, в КФ АТ КБ “ПриватБанк”, м. Кривий Ріг, ЄДРПОУ банку 14360570; код банку (МФО) 305299.
Номер договору про закупівлю: 6150
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 451 416,04
UAH (в тому числі ПДВ 1 241 902,67 UAH)