Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система рентгенівська діагностична
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2020-02-12-001875-c 6dae2b7d60d940939d09e74981f04db3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фалинський Павло Омелянович

+380323130148 gorcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Городоцька центральна районна лікарня" Городоцької районної ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 01997863
Місцезнаходження: 81500, Україна , Львівська обл., Городок, вул. Коцюбинського, 18
Контактна особа: Фалинський Павло Омелянович
+380323130148
gorcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 22:14
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:27
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Система рентгенівська діагностична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м. Городок, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 37619 — Система рентгенівської комп'ютерної томографії з обмеженим полем огляду

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 22:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 22:14
ТД-Рентген.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-12-001875-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Інкос лайн", Код ЄДРПОУ:39459829
Дата подання: 17 лютого 2020 12:17
Прохання розглянути файли у вкладенні
Прохання розглянути файли у вкладенні
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2020 17:56
Доброго дня, - Пункт 6. Виходячи з аналізу ринку медичного обладнання, було вибрано даний параметр, він має таке значення у багатьох виробників сучасного обладнання, та не дискримінує учасників. - Пункт 8. Учасник, може запропонувати кращу комплектацію, для більш якісного виконання знімків, замість 18х24см, 24х30см, 35х43см, запропонувати 18х24см, 24х30см, 35х43см, 43х43см, що не суперечить пункту вимоги. З урахуванням медичної практики лікарні, мету використання обладнання, що закуповується, а також вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником сформовано медико-технічні вимоги до предмета закупівлі,які зможуть задовольнити об’єктивну потребу Замовника саме у такому обладнанні. Таким чином, при складанні тендерної документації, Замовником дотримано вимоги, передбачені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також інші вимоги законодавства. Тендерна документація не містить протизаконних та/або дискримінаційних вимог, а також вимог, які б обмежували участь. Отже, Замовником при підготовці тендерної документації додержано принципи здійснення закупівель, що встановлені частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕДХОЛДІНГ 1 759 893,20
UAH з ПДВ
1 759 893,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 1 779 957,84
UAH з ПДВ
1 779 957,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 09:37
Електронний підпис
10 березня 2020 09:36
Документи переможця
27 лютого 2020 14:29
Електронний підпис
27 лютого 2020 14:28
8 Істотні умови.pdf
27 лютого 2020 14:28
5 Інші документи.pdf
27 лютого 2020 14:28
2 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕДХОЛДІНГ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МЕДХОЛДІНГ
#38406011
Переможець 1 759 893,20
UAH з ПДВ
06 березня 2020 21:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 21:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МЕДХОЛДІНГ
#38406011
1 759 893,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2022 12:41
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 22:32
додаток рентгенапарат.PDF зміни до договору
06 серпня 2020 22:26
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 23:02
Додаток-Рентген.PDF зміни до договору
03 серпня 2020 23:00
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 16:35
дод угода рентген.PDF зміни до договору
27 березня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 21:56
Договір укладений
24 березня 2020 21:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Видалення ПДВ, через зміни до законодавства, щодо COVID-19.
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення фінансування
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 644 760,00
UAH (в тому числі ПДВ 115 133,20 UAH)