Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережеве обладнання
Очікувана вартість
110 529,93 UAH
UA-2020-02-12-001795-a bd2dd179d50b47508100ea804c9a58d0
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Бовгар

+380372591677 zakupkilmtzcv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 40109079
Вебсайт: https://cv.npu.gov.ua/
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Головна, 24
Контактна особа: Віталій Бовгар
+380372591677
zakupkilmtzcv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 15:27
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 15:27
Очікувана вартість: 110 529,93 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 552,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штуки
Мережеве обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2020
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: Кошти державного бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 15:27
О Мережеве обладнання (ЗІ ЗМІНАМИ).docx
14 лютого 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 15:27
О Мережеве обладнання (ЗІ ЗМІНАМИ).docx
12 лютого 2020 16:05
О Мережеве обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 11:07
Дата відповіді: 13 лютого 2020 11:28
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) так, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника. В тендерній документації зазначена вимога щодо зазначення учасниками торгової марки, моделі товару, що пропонується ними в тендерній пропозиції. 2) до участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-12-001795-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ХАТАНЕТ", Код ЄДРПОУ:38062105
Дата подання: 14 лютого 2020 10:46
Внесення змін до тендерної документації
Прошу внести зміни до розділу 4 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів та виключити з нього вимогу про надання гарантії на товар строком не менше 24 місяців.
Гарантія на товар надається заводом виробником товару а не постачальником. Постачальник не має можливості вплинути на термін гарантії який визначений виробником, оскільки такий строк визначається виробником виходячи з технічних особливостей товару, матеріалів, з яких він виготовлдений та технологій, що були застосовані під час виготовлення. Відповідно до цього - визначений виробником строк гарантії може бути як меншим так і більшим за 24 місяці.
Наявність в тендерній документації даної вимоги обмежує потенційних Учасників в виборі товару, який може бути запропонований Замовнику.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 лютого 2020 15:26
Розглянувши Вашу Вимогу повідомляємо про наступне, що з метою недопущення будь-якої дискримінації учасників та забезпечення добросовісної конкуренції, Замовником, у технічних вимогах до предмету закупівлі, які визначені розділом 4 до Тендерної документації, встановлено, що строк дії гарантії має бути «Не менше 24 місяці». Тобто, використання формулювання «не менше ніж…» гарантує, що Замовником будуть розглядатися пропозиції, у яких гарантія встановлена від 24 місяців і більше. Вживання такої конструкції дає змогу Замовнику провести закупівлю з найбільшою економією та ефективністю, при цьому не звужуючи коло можливих Учасників.
Якщо гарантійний строк від виробника даної продукції становить менше 24 місяці, учасник повинен надати Замовнику гарантійний лист у довільній формі щодо гарантійних зобов’язань від учасника, в якому він підтверджує надання гарантійних зобов’язань на строк 24 місяці за предметом закупівлі на тих же умовах, які зазначені в гарантійних талонах виробника.
Враховуючи вищевикладене, Вашу Вимогу № UA-2020-02-12-001795-a.c1 задоволено та внесено зміни до Тендерної документації Замовника.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій