Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мережеве обладнання
Очікувана вартість
110 529,93 UAH
UA-2020-02-12-001795-a ● bd2dd179d50b47508100ea804c9a58d0
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40109079 |
Вебсайт: | https://cv.npu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Головна, 24 |
Контактна особа: |
Віталій Бовгар +380372591677 zakupkilmtzcv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2020 15:27 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 15:27 |
Очікувана вартість: | 110 529,93 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 552,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штуки
Мережеве обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2020
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: Кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2020 15:27 |
О Мережеве обладнання (ЗІ ЗМІНАМИ).docx |
14 лютого 2020 15:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 лютого 2020 15:27 |
О Мережеве обладнання (ЗІ ЗМІНАМИ).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 11:07
Дата відповіді: 13 лютого 2020 11:28
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника.
Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) так, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника. В тендерній документації зазначена вимога щодо зазначення учасниками торгової марки, моделі товару, що пропонується ними в тендерній пропозиції. 2) до участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-12-001795-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ХАТАНЕТ", Код ЄДРПОУ:38062105
Дата подання: 14 лютого 2020 10:46
Внесення змін до тендерної документації
Прошу внести зміни до розділу 4 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів та виключити з нього вимогу про надання гарантії на товар строком не менше 24 місяців.
Гарантія на товар надається заводом виробником товару а не постачальником. Постачальник не має можливості вплинути на термін гарантії який визначений виробником, оскільки такий строк визначається виробником виходячи з технічних особливостей товару, матеріалів, з яких він виготовлдений та технологій, що були застосовані під час виготовлення. Відповідно до цього - визначений виробником строк гарантії може бути як меншим так і більшим за 24 місяці.
Наявність в тендерній документації даної вимоги обмежує потенційних Учасників в виборі товару, який може бути запропонований Замовнику.
Розгорнути
Згорнути
Гарантія на товар надається заводом виробником товару а не постачальником. Постачальник не має можливості вплинути на термін гарантії який визначений виробником, оскільки такий строк визначається виробником виходячи з технічних особливостей товару, матеріалів, з яких він виготовлдений та технологій, що були застосовані під час виготовлення. Відповідно до цього - визначений виробником строк гарантії може бути як меншим так і більшим за 24 місяці.
Наявність в тендерній документації даної вимоги обмежує потенційних Учасників в виборі товару, який може бути запропонований Замовнику.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 лютого 2020 15:26
Розглянувши Вашу Вимогу повідомляємо про наступне, що з метою недопущення будь-якої дискримінації учасників та забезпечення добросовісної конкуренції, Замовником, у технічних вимогах до предмету закупівлі, які визначені розділом 4 до Тендерної документації, встановлено, що строк дії гарантії має бути «Не менше 24 місяці». Тобто, використання формулювання «не менше ніж…» гарантує, що Замовником будуть розглядатися пропозиції, у яких гарантія встановлена від 24 місяців і більше. Вживання такої конструкції дає змогу Замовнику провести закупівлю з найбільшою економією та ефективністю, при цьому не звужуючи коло можливих Учасників.
Якщо гарантійний строк від виробника даної продукції становить менше 24 місяці, учасник повинен надати Замовнику гарантійний лист у довільній формі щодо гарантійних зобов’язань від учасника, в якому він підтверджує надання гарантійних зобов’язань на строк 24 місяці за предметом закупівлі на тих же умовах, які зазначені в гарантійних талонах виробника.
Враховуючи вищевикладене, Вашу Вимогу № UA-2020-02-12-001795-a.c1 задоволено та внесено зміни до Тендерної документації Замовника.
Якщо гарантійний строк від виробника даної продукції становить менше 24 місяці, учасник повинен надати Замовнику гарантійний лист у довільній формі щодо гарантійних зобов’язань від учасника, в якому він підтверджує надання гарантійних зобов’язань на строк 24 місяці за предметом закупівлі на тих же умовах, які зазначені в гарантійних талонах виробника.
Враховуючи вищевикладене, Вашу Вимогу № UA-2020-02-12-001795-a.c1 задоволено та внесено зміни до Тендерної документації Замовника.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій