Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне" ( Конверти поштові )
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-02-12-001761-c d91242d2b7bf4ee89f3fd21c52846456
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Купровський

+380982412130 ulmtz_vinpolice@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108672
Вебсайт: http://vn.npu.gov.ua/
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Театральна, буд. 10
Контактна особа: Сергій Купровський
+380982412130
ulmtz_vinpolice@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 20:02
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 12:22
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
189900 штуки
Конверти поштові ( кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Ботанічна, буд. 30-32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати, яка здійснюється на підставі видаткової накладної та договору у термін 10 робочих днів з дати поставки товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 13 лютого 2020 11:24
Дата відповіді: 17 лютого 2020 17:54
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! ГУНП у Вінницькій області є неприбутковою установою та не є платником ПДВ в розумінні Податкового кодексу України. Враховуючи це, до торгів допускаються всі суб'єкти господарювання незалежно від форми господарювання та систем оподаткування, за якими вони працюють. Оцінка пропозицій Учасників буде здійснюватися за єдиним критерієм – ціни пропозиції ( з урахуванням всіх податків в т.ч. ПДВ, зборів і всіх обов’язкових платежів, які сплачує Учасник ). З повагою, Сергій Купровський.
технічна характеристика
Дата подання: 13 лютого 2020 17:46
Дата відповіді: 17 лютого 2020 17:56
Доброго дня. В технічній специфікації вказано: "Клей на клапані: самоклеючий з трикутним клапаном ( мал. 1 )". Прошу уточнити який клей має бути на трикутному клапані?
Відповідь: Шановний Учаснику! ГУНП у Вінницькій області, згідно технічної характеристики клей на трикутному клапані (мал. 1), має бути на конверті С6 з клейовим шаром, білий. З повагою, Сергій Купровський.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА" 108 029,50
UAH з ПДВ
106 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" 117 534,00
UAH з ПДВ
106 722,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 15:48
Електронний підпис
12 березня 2020 15:47
Пропозиція результат.pdf
06 березня 2020 14:14
Електронний підпис
06 березня 2020 14:14
Довідка.pdf
06 березня 2020 14:01
Електронний підпис
06 березня 2020 13:59
Дов. ДФС ГУ НП в Вінниці.pdf
06 березня 2020 13:59
Довідка юр.ос. 05.03.20.zip
06 березня 2020 13:59
Довідка фіз. ос. 05.03.20.zip
06 березня 2020 13:59
document банкр 05.03.20.pdf
06 березня 2020 13:59
Довідка_20058543160470737297.pdf
06 березня 2020 13:59
Довідка_20058543160470737297.pdf.p7s
06 березня 2020 13:59
Довідка.pdf
26 лютого 2020 16:22
Електронний підпис
26 лютого 2020 16:18
свідоцтвоПДВOriginal.pdf
26 лютого 2020 16:18
свідоцтво ПДВ.pdf
26 лютого 2020 16:18
Обробка ПД.pdf
26 лютого 2020 16:18
Лист-розясн ФО.pdf
26 лютого 2020 16:18
лист-гарант санкц.pdf
26 лютого 2020 16:18
Документ_ЄДР_1006320326.zip
26 лютого 2020 16:18
Дод. 1.5 Довітка МТБ.pdf
26 лютого 2020 16:18
Дод. 1.4. Ст.17.pdf
26 лютого 2020 16:18
Дод. 1.3 Відомості.pdf
26 лютого 2020 16:18
витяг реєстру ПДВ.pdf
26 лютого 2020 16:18
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
26 лютого 2020 16:18
Statut.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА"

ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА"
#30609417
Переможець 106 720,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 18:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 18:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА"
#30609417
106 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:58
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 13:48
Договір № 178 від 20.03.2020р..pdf укладений
20 березня 2020 13:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 106 720,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 786,67 UAH)