Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини до світильників та освітлювального обладнання код ДК 021:2015:31530000-0 (лампа, стартер)
Очікувана вартість
54 000,00 UAH
UA-2020-02-12-001636-c 3b885ab458eb4415915d2698890ef0fa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Тимофєєва

+380442711742 tender@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Ганна Тимофєєва
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 18:18
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 19:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 15:58
Очікувана вартість: 54 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 штуки
Лампа, стартер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, пров. Рильський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 18:18
Протокол 50.pdf
12 лютого 2020 18:18
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 11:23
Дата відповіді: 14 лютого 2020 22:34
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Замовником у Додатку 2 до Документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було дотримано вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» про те, що у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічна специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”. Зважаючи на зазначене, повідомляємо, якщо Постачальником буде запропоновано товар який повністю відповідає Технічним вимогам до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» пропозиція Постачальника буде прийнята до розгляду.
- Вимогами до Пропозиції на участь в процедурі закупівлі за предметом вищезазначеної закупівлі, визначеними у Додатку 1, передбачається, що у разі надання пропозиції учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що учасник робить відповідну позначку.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-12-001636-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БІОЛАЙТ", Код ЄДРПОУ:34564679
Дата подання: 25 лютого 2020 17:45
Неправомірна дискваліфікація
Згідно з протоколом №50-1 ві25.02.2020 року наше підприємство було дискваліфіковане за те, що запропонована до постачання продукція в технічних вимогах: 170 до 250 В та 185 та 240 В. Нашим підприємством запропоновано продукцію яка є кращим ніж зазначено у документації предмету закупівлі: Частини до світильників та освітлювального обладнання код ДК 021:2015:31530000-0 (лампа, стартер). Це означає що лампа буде працювати як у діапазоні 220 до 240 Вольт (який заявлений у оголошені) так і діапазоні 170 до 250 Вольт (що є кращім показником) та 185 до 240 Вольт (що є кращім показником), також звертаємо увагу на те, що ціна нашої пропозиції дає змогу збереження майже 5000 гривень державних коштів та отримання товару кращої якості. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ "Біолайт", а також що наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, відповідність підтверджується поданими документами. Просимо прийняти скаргу до розгляду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 15:11
Замовником у Додатку 2 до Документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було зазначено саме ті технічні вимоги до предмета закупівлі, що обумовлені наявним технічним станом освітлювального обладнання та його характеристиками. Зважаючи на зазначене, учасник, у складі своєї тендерної пропозиції мав запропонувати товар який повністю відповідає Технічним вимогам до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Пропозиція ТОВ "Біолайт" була відхилена, оскільки не відповідала вимогам, заявленим в документації на вищевказану закупівлю.
Номер вимоги: UA-2020-02-12-001636-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю СОФІЛАЙТ, Код ЄДРПОУ:39364360
Дата подання: 26 лютого 2020 09:56
Відповідність технічним характеристикам
Згідно тендерній документації Додаток 2 "ІНФОРМАЦІЯ про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Частини до світильників та світлювального обладнання код ДК 021:2015:31530000-0 (лампа, стартер)" п.8 Замовник заявляв Лампа світлодіодна 18 Вт/ G24d-2, в тендерній пропозиції ТОВ "Союз-Світло Україна" пропонує Лампа компактна люмінесцентна, що не відповідає умовам закупівлі. Прохання прийняти вимогу до розгляду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 15:29
ТОВ «Союз-Світло Україна» у складі своєї пропозиції в «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Частини до світильників та освітлювального обладнання код ДК 021:2015:31530000-0 (лампа, стартер)» в таблиці Характеристик предмета закупівлі до п. 8 «Лампа світлодіодна 18 Вт/ G24d-2», вказав наступні технічні характеристики запропонованого товару: «Тип товару: Лампа світлодіодна; Цоколь: G24d-2; Форма лампи: трубчата; Кольорова температура: не менше 4000 K не більше 5000 К; Світловий потік: не менше 800 Лм; Потужність: не менше 18 Вт; Димерування: немає; Колір світіння: денний; Напруга: від 220 до 240 В Гарантія: не менше 2 років». Зазначені характеристики запропонованого товару відповідають Технічним вимогам до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 16:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІОЛАЙТ" 37 847,40
UAH з ПДВ
37 847,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"Союз-Світло Україна" 42 242,70
UAH з ПДВ
42 242,70
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю СОФІЛАЙТ 50 202,00
UAH з ПДВ
50 202,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 16:46
Електронний підпис
19 лютого 2020 14:13
Електронний підпис
19 лютого 2020 14:12
002 ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
19 лютого 2020 14:12
001 ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІОЛАЙТ"

ТОВ"Союз-Світло Україна"

Товариство з обмеженою відповідальністю СОФІЛАЙТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІОЛАЙТ"
#34564679
Відхилено 37 847,40
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 17:09
ТОВ"Союз-Світло Україна"
#35961869
Переможець 42 242,70
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 17:23

Документи

25 лютого 2020 17:09
Електронний підпис
25 лютого 2020 17:09
Протокол 50-1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"Союз-Світло Україна"
#35961869
42 242,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 15:50
Звіт про виконання договору про закупівлю 31530000-0.pdf укладений
27 березня 2020 15:50
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 17:09
Договір- ТОВ СОЮЗ-СВІТЛО УКРАЇНА (лампа стартер).pdf укладений
12 березня 2020 17:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 42 242,70
UAH (в тому числі ПДВ 7 040,45 UAH)