Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (Принтери)
Очікувана вартість
68 800,00 UAH
UA-2020-02-12-001629-a ● a0a5ba76cada4fcea6fedfcfdedd521e
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОСІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ Ф.Я.ПРИМАКА" НОСІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02006426 |
Місцезнаходження: | 17100, Україна , Чернігівська обл., м. Носівка, вул. Центральна, 53 |
Контактна особа: |
Юрій Руденко +380976865717 hospolyclinic@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2020 11:24 |
Очікувана вартість: | 68 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,73% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штуки
Принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17100, Україна, Чернігівська область, м.Носівка, вул.Центральна, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 лютого 2020
—
18 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2020 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2020 15:49 |
Документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 11:01
Дата відповіді: 13 лютого 2020 11:19
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника.
Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Розглядаємо всі пропозиції, які відповідають нашим вимогам до технічних характеристик. Пропозиція товару, яка не відповідатиме документації закупівлі (технічним вимогам) розглядатися не буде.
2) Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. В оголошенні вказана вартість з ПДВ. Тому розглядатиме пропозицію с найменшою ціною, як формує система - Приймаємо пропозиції від всіх фізичних та юридичних осіб, зареєстрованих як суб'єкти підприємницької діяльності. Брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо.
2) Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. В оголошенні вказана вартість з ПДВ. Тому розглядатиме пропозицію с найменшою ціною, як формує система - Приймаємо пропозиції від всіх фізичних та юридичних осіб, зареєстрованих як суб'єкти підприємницької діяльності. Брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо.
щодо терміну поставки товару
Дата подання: 17 лютого 2020 16:51
Шановний Замовник. Надайте, будь ласка відповідь щодо терміну поставки, тому що на майданчику зазначена некоректна інформація.
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА |
50 150,00
UAH з ПДВ
|
47 336,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Чернігівторг |
54 366,00
UAH з ПДВ
|
47 836,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
49 847,40
UAH з ПДВ
|
48 845,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
50 898,00
UAH з ПДВ
|
49 344,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
56 950,00
UAH з ПДВ
|
49 347,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
52 410,66
UAH з ПДВ
|
50 148,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
53 590,80
UAH з ПДВ
|
50 796,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" |
52 938,00
UAH з ПДВ
|
52 938,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
59 245,00
UAH з ПДВ
|
59 245,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА #1526207145 |
Переможець |
47 336,50
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 11:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2020 18:30
|
додаткова угода.PDF | зміни до договору |
16 березня 2020 18:29
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 18:19
|
договір.PDF | укладений |
16 березня 2020 18:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |