Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове жирністю не менше 72 %
Очікувана вартість
576 000,00 UAH
UA-2020-02-12-001547-c b8b9b9030209422e8059b25607ddf2b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іскоростенська Оксана Миколаївна

+380457753178 borodynka-internat-buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бородянський психоневрологічний інтернат з геріатричним відділенням
Код ЄДРПОУ: 02770104
Місцезнаходження: 07801, Україна , Київська обл., Бородянка, вул.Ветеранів, 1
Контактна особа: Іскоростенська Оксана Миколаївна
+380457753178
borodynka-internat-buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 20:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 14:18
Очікувана вартість: 576 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3200 кг
масло вершкове жирністю не менше 72 %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, смт.Бородянка, вул.Ветеранів, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови
Дата подання: 17 лютого 2020 13:54
Дата відповіді: 19 лютого 2020 18:22
Шановний замовник. У тендерній документації, а саме у Додатку 3 Технічні характеристики наявні диксримінаційні критерії, а саме документація чітко прописана під виробників, що не відповідає принципам, а саме Ст.3 ЗУ Про публічні закупівлі "недискримінація учасників;" Просимо Вас видалили чи змінити пункти документації: 1) - Скановану копію оригінала акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Виробника та Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 447 ВІД 08.08.19. Акт без виявлених порушень); - Такий Акт є комерційною таємницею виробника,який не зобовязаний надавати його. Просимо змінити данний пункт на надання такого Акту або виробника, або постачальника 2) Скановану копію оригіналу акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Виробника та Учасника. (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446 від 08.08.19. Акт без виявлених порушень); - Такий Акт є комерційною таємницею виробника,який не зобовязаний надавати його. Просимо змінити данний пункт на надання такого Акту або виробника, або постачальника 3) протоколи контрольних випробувань виданих відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару, що пропонує Учасник, вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичних та фізико-хімічних, наявності немолочних жирів та білків, гормональних препаратів, антибіотиків, афлатоксинів М1 ,В1, ГМО, виданих не раніше, як за три місяці до дати розкриття; експертних висновків, чинних на дату розкриття. Надати атестат акредитації лабораторії, яка надала вказані протоколи, з підтвердженням акредитації лабораторії та сфери акредитації стосовно предмету закупівлі . В разі відсутності, невідповідності в протоколах хоч одного показника вимогам нормативних документів, та чітких , зрозумілих висновків про їх наявність, або якщо такі показники не входять до сфери акредитації лабораторії, яка їх надала, пропозиція Учасника відхиляється. - просимо надати пояснення навіщо Вам такі Акти саме не не раніше, як за три місяці до дати розкриття? Тут зазначено дуже багато показників, які не виконуються кожного разу. До того ж при постачанні Вам будуть надаватись продукція свіжевироблена та логічно, щоб такі протоколи були надані саме на продукцію,яка буде постачатися. Просимо видалити такий пункт, або видалити пункт щодо строку виготовлення таких протоколів. 4) - документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника та Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, (з обов’язковим наданням всіх щорічних звітів за результатами щорічного аудиту згідно чинного законодавства) стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), чинні на дату розкриттяпропозиції; 5) - експлуатаційний дозвіл Учасника, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі; - Ця вимога дискримінує постачальників не виробників, тобто більше 90% усіх операторів ринку. Вимагаємо видалити цю вимогу, або змінити її "експлуатаційний дозвіл Учасника, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом АБО реалізацією та зберіганням предмету закупівлі 6) витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей стосовно автотранспорту та складських та виробничих приміщень Учасника; - - Ця вимога дискримінує постачальників не виробників, тобто більше 90% усіх операторів ринку. Вимагаємо видалити цю вимогу, або змінити її "витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей стосовно автотранспорту та складських АБО виробничих приміщень Учасника"; 7) документи, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки ( договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік проведення періодичної повірки на 2020 рік та свідоцтва про повірку)згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність». - данна вимога не є коректна, адже повірку вимірювальної техніки робиться без оговір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік проведення періодичної повірки на 2020 рік. Ця вимога або прописана під конкретного учасника, або невірно сформульована. Просимо змінити таку вимогу таким чином " окументи, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (свідоцтва про повірку)згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність»"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!

В тендерній документації відсутні дискримінаційні вимоги і вона прописана не під виробників, а стосовно операторів ринку харчових продуктів, які здійснюють виробництво та/або обіг харчових продуктів тваринного походження.
А молочні продукти, як вам відомо, є харчовими продуктами тваринного походження та регулюються чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»від 23.12.1997 року №771/97-ВРта Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22.07.2014 року № 1602-VII, Законом України «Про молоко та молочні продукти» від 24.06.2004 № 1870-IV, Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»18.05.2017 року № 2042- VIII та іншими нормативно-правовими актами.


1. Стосовно державного контролю за виробництвом та обігом продуктів тваринного походження.
Контроль здійснюється уповноваженим органом (Держпродспоживслужбою), та є обов’язковими для всіх операторів ринку які займаються виробництвом або обігом харчових продуктів тваринного походження. Результатом цього контролю є акти складені згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019 року та згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 року.
Такі акти не є комерційною таємницею, а навпаки є документом який засвідчує, чи дотримуються на підприємстві вимог чинного законодавства України стосовно якості та безпечності харчових продуктів.

2. Стосовно вимоги замовника надати протоколи контрольних випробувань продуктів.
Перелік показників, які вимагаються Замовником є основними в нормативно-технічній документації та обов’язковими для контролю якості та безпеки молочних продуктів. Перелік цих показників регламентуються документом, - «Методико-біологічні вимоги та санітарні норми якості продовольчої сировини та харчових продуктів» (поточна редакція від 06.09.2016 року), а також Законом України «Про молоко та молочні продукти» від 24.06.2004 року №1870-IV ст.6, вимогами ДСТУ або ТУ предмета закупівлі.



3. Стосовно експлуатаційного дозволу.
Вимога повністю відповідає статті 23 «Експлуатаційний дозвіл»Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».

4. Стосовно витягу з реєстру операторів ринку та потужностей.
Вимога Замовника повністю відповідає статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та регулюється наказами №39 та 40 Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 року.

5. Стосовно повірки засобів вимірювальної техніки.
В зв'язку з набранням чинності 01.01.2016 року ЗакономУкраїни «Про метрологію та метрологічну діяльність»від 05.06.2014 року № 1314-VII,та відповідно до Порядку подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт, затвердженого Постановою КМУ від 08.07.2015 р. №474, повірка засобів вимірювальної техніки повинна здійснюватися виключно в рамках вищевказаних нормативно-правових актів.
Перелік документів, які вимагає Замовник сформований на підставі вищеназваних нормативно-правових актів.

6. Стосовно вимоги замовника щодо документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника та Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, (з обов’язковим наданням всіх щорічних звітів за результатами щорічного аудиту згідно чинного законодавства) стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), чинних на дату розкриттяпропозиції;

Вказана вимога Замовника сформована на підставі вимог встановлених статтями 25 та 26 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», що є обов’язковими для операторів ринку харчових продуктів».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-12-001547-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 17 лютого 2020 13:54
Видалити дискримінеаційні вимоги
Шановний замовник.
У тендерній документації, а саме у Додатку 3 Технічні характеристики наявні диксримінаційні критерії, а саме документація чітко прописана під виробників, що не відповідає принципам, а саме Ст.3 ЗУ Про публічні закупівлі "недискримінація учасників;"

Просимо Вас видалили чи змінити пункти документації:
1) - Скановану копію оригінала акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Виробника та Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 447 ВІД 08.08.19. Акт без виявлених порушень); - Такий Акт є комерційною таємницею виробника,який не зобовязаний надавати його. Просимо змінити данний пункт на надання такого Акту або виробника, або постачальника

2) Скановану копію оригіналу акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Виробника та Учасника. (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446 від 08.08.19. Акт без виявлених порушень); - Такий Акт є комерційною таємницею виробника,який не зобовязаний надавати його. Просимо змінити данний пункт на надання такого Акту або виробника, або постачальника

3) протоколи контрольних випробувань виданих відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару, що пропонує Учасник, вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичних та фізико-хімічних, наявності немолочних жирів та білків, гормональних препаратів, антибіотиків, афлатоксинів М1 ,В1, ГМО, виданих не раніше, як за три місяці до дати розкриття; експертних висновків, чинних на дату розкриття. Надати атестат акредитації лабораторії, яка надала вказані протоколи, з підтвердженням акредитації лабораторії та сфери акредитації стосовно предмету закупівлі . В разі відсутності, невідповідності в протоколах хоч одного показника вимогам нормативних документів, та чітких , зрозумілих висновків про їх наявність, або якщо такі показники не входять до сфери акредитації лабораторії, яка їх надала, пропозиція Учасника відхиляється. - просимо надати пояснення навіщо Вам такі Акти саме не не раніше, як за три місяці до дати розкриття? Тут зазначено дуже багато показників, які не виконуються кожного разу. До того ж при постачанні Вам будуть надаватись продукція свіжевироблена та логічно, щоб такі протоколи були надані саме на продукцію,яка буде постачатися. Просимо видалити такий пункт, або видалити пункт щодо строку виготовлення таких протоколів.

4) - документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника та Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, (з обов’язковим наданням всіх щорічних звітів за результатами щорічного аудиту згідно чинного законодавства) стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), чинні на дату розкриттяпропозиції;
5) - експлуатаційний дозвіл Учасника, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі; - Ця вимога дискримінує постачальників не виробників, тобто більше 90% усіх операторів ринку. Вимагаємо видалити цю вимогу, або змінити її "експлуатаційний дозвіл Учасника, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом АБО реалізацією та зберіганням предмету закупівлі
6) витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей стосовно автотранспорту та складських та виробничих приміщень Учасника; - - Ця вимога дискримінує постачальників не виробників, тобто більше 90% усіх операторів ринку. Вимагаємо видалити цю вимогу, або змінити її "витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей стосовно автотранспорту та складських АБО виробничих приміщень Учасника";

7) документи, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки ( договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік проведення періодичної повірки на 2020 рік та свідоцтва про повірку)згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність». - данна вимога не є коректна, адже повірку вимірювальної техніки робиться без оговір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік проведення періодичної повірки на 2020 рік. Ця вимога або прописана під конкретного учасника, або невірно сформульована. Просимо змінити таку вимогу таким чином " окументи, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (свідоцтва про повірку)згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність»"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 лютого 2020 18:25
Шановний Скаржнику!

В тендерній документації відсутні дискримінаційні вимоги і вона прописана не під виробників, а стосовно операторів ринку харчових продуктів, які здійснюють виробництво та/або обіг харчових продуктів тваринного походження.
А молочні продукти, як вам відомо, є харчовими продуктами тваринного походження та регулюються чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»від 23.12.1997 року №771/97-ВРта Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22.07.2014 року № 1602-VII, Законом України «Про молоко та молочні продукти» від 24.06.2004 № 1870-IV, Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»18.05.2017 року № 2042- VIII та іншими нормативно-правовими актами.
1. Стосовно державного контролю за виробництвом та обігом продуктів тваринного походження.
Контроль здійснюється уповноваженим органом (Держпродспоживслужбою), та є обов’язковими для всіх операторів ринку які займаються виробництвом або обігом харчових продуктів тваринного походження. Результатом цього контролю є акти складені згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019 року та згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 року.
Такі акти не є комерційною таємницею, а навпаки є документом який засвідчує, чи дотримуються на підприємстві вимог чинного законодавства України стосовно якості та безпечності харчових продуктів.

2. Стосовно вимоги замовника надати протоколи контрольних випробувань продуктів.
Перелік показників, які вимагаються Замовником є основними в нормативно-технічній документації та обов’язковими для контролю якості та безпеки молочних продуктів. Перелік цих показників регламентуються документом, - «Методико-біологічні вимоги та санітарні норми якості продовольчої сировини та харчових продуктів» (поточна редакція від 06.09.2016 року), а також Законом України «Про молоко та молочні продукти» від 24.06.2004 року №1870-IV ст.6, вимогами ДСТУ або ТУ предмета закупівлі.
3. Стосовно експлуатаційного дозволу.
Вимога повністю відповідає статті 23 «Експлуатаційний дозвіл»Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».

4. Стосовно витягу з реєстру операторів ринку та потужностей.
Вимога Замовника повністю відповідає статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та регулюється наказами №39 та 40 Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 року.
5. Стосовно повірки засобів вимірювальної техніки.
В зв'язку з набранням чинності 01.01.2016 року ЗакономУкраїни «Про метрологію та метрологічну діяльність»від 05.06.2014 року № 1314-VII,та відповідно до Порядку подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт, затвердженого Постановою КМУ від 08.07.2015 р. №474, повірка засобів вимірювальної техніки повинна здійснюватися виключно в рамках вищевказаних нормативно-правових актів.
Перелік документів, які вимагає Замовник сформований на підставі вищеназваних нормативно-правових актів.
6. Стосовно вимоги замовника щодо документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника та Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, (з обов’язковим наданням всіх щорічних звітів за результатами щорічного аудиту згідно чинного законодавства) стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), чинних на дату розкриттяпропозиції;

Вказана вимога Замовника сформована на підставі вимог встановлених статтями 25 та 26 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», що є обов’язковими для операторів ринку харчових продуктів».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" 537 600,00
UAH з ПДВ
537 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 576 000,00
UAH з ПДВ
558 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Переяслав - Молпродукт 575 232,00
UAH з ПДВ
575 232,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 14:36
Електронний підпис
06 березня 2020 14:32
ДПІ 06.03.2020.pdf
06 березня 2020 14:32
ДПІ 06.03.2020.rar
06 березня 2020 12:42
Електронний підпис
06 березня 2020 12:37
Пакет переможця.pdf
06 березня 2020 12:37
Довідка.zip
28 лютого 2020 17:28
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:28
ЦП аукціон.pdf
27 лютого 2020 10:04
Електронний підпис
27 лютого 2020 10:00
29.Договір сан_вет_2020.pdf
27 лютого 2020 10:00
6.Мед книжки .pdf
27 лютого 2020 10:00
40.Свідоцтво повірки .pdf
27 лютого 2020 10:00
35.Графіки повірки 2020.pdf
27 лютого 2020 10:00
46.Листи згоди.pdf
27 лютого 2020 09:59
18.Е.В. масло 72,5% по 0,200.pdf
27 лютого 2020 09:59
43.штатний розпис 2020.pdf
27 лютого 2020 09:59
33.Акт повірка засоби.pdf
27 лютого 2020 09:59
14.Якісне Радивил 06.12.19.pdf
27 лютого 2020 09:59
8.Відгук Голос РУО-05.11.18.pdf
27 лютого 2020 09:59
42.Акт повірка засоби.pdf
27 лютого 2020 09:59
ЦП.pdf
27 лютого 2020 09:59
Загальне .pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 14:11
Статут 2.pdf
27 лютого 2020 14:11
Статут 1.pdf
27 лютого 2020 14:11
Протокол масло 72,5%.pdf
27 лютого 2020 14:11
Пропозиція.pdf
27 лютого 2020 14:11
Мат тех база.pdf
27 лютого 2020 14:11
Лист згода.pdf
27 лютого 2020 14:11
Лист гарантія.pdf
27 лютого 2020 14:10
Договір.pdf
27 лютого 2020 14:10
Договір вет послуги.pdf
27 лютого 2020 14:10
Декларація виробника.pdf
27 лютого 2020 14:10
Відповідність.pdf
27 лютого 2020 14:10
Витяг з реестру ПДВ.pdf
27 лютого 2020 14:10
Вимірювальна техніка.pdf
27 лютого 2020 14:10
Аналогічні договори.rar
27 лютого 2020 14:10
22000 17.09.19.PDF

Публічні документи

24 лютого 2020 15:53
Електронний підпис
24 лютого 2020 15:46
53. Д-ка щодо ціни ТК.pdf
24 лютого 2020 15:46
52. Лист щодо санкцій.pdf
24 лютого 2020 15:45
66.2 Звіти ISO 2020.pdf
24 лютого 2020 15:45
66.1 ISO Оригінал.pdf
24 лютого 2020 15:45
36. Д-ка аналог Масло.pdf
24 лютого 2020 15:45
59. Тех. вимоги ТК.pdf
24 лютого 2020 15:45
27. Д-ка працівники ТК.pdf
24 лютого 2020 15:45
13. Д-ка МТБ ТК.pdf
24 лютого 2020 15:45
12. Витяг з ЄДР 14.01.2020.pdf
24 лютого 2020 15:45
7. Згода Левченко.pdf
24 лютого 2020 15:45
6. Згода Башмак.pdf
24 лютого 2020 15:45
1. Пропозиція Масло.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"

Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

ТОВ Переяслав - Молпродукт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"
#21505980
Переможець 537 600,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 10:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"
#21505980
537 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:02
звіт про виконання укладений
03 січня 2021 11:00
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 16:41
Повідомлення 2 масло.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 16:40
Специфікація 3 масло.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 16:40
Додаткова угода 2 масло.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 16:40
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 14:22
Повідомлення 1 про внесення змін масло.pdf зміни до договору
10 серпня 2020 14:03
Специфікація 2 масло.pdf зміни до договору
10 серпня 2020 14:03
Додаткова угода 1 масло.pdf зміни до договору
10 серпня 2020 14:03
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 18:51
договір укладений
17 березня 2020 18:51
звіт про укладений договір укладений
17 березня 2020 18:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.2 п.5 статті 41 Закону, та п.11.1.2 Договору, Сторони домовились про збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку і відповідно внести зміни до Специфікації №1 до Договору №64 від 17.03.2020 року. Всі інші істотні умови Договору залишилися незмінними.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.2 п.5 статті 41 Закону, та п.11.1.2 Договору, Сторони домовились внести зміни і відповідно викласти Специфікацію №1 до Договору №64 від 17.03.2020 року в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 537 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 89 600,00 UAH)