Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне" (папір)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-02-12-001515-c b400ba7a46154397a8bfc257c3c401c3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виктория Гавеля

+380567613012
+380955291307
+380567613026
dnepr_dr2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 25726293
Місцезнаходження: 49075, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Петрозаводська, 371а
Контактна особа: Виктория Гавеля
+380567613012,+380955291307,+380567613026
dnepr_dr2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 15:59
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 пачка
Код за ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне" (Папір для друку А4 (210х297мм), 80 г/м2, 500 аркушів в упаковці, білий. Товщина аркуша 105, яскравість - 95)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49075, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Петрозаводська, 371-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 17:37
Договір на папір.docx
12 лютого 2020 17:37
Оголошення на закупку папіру 2020 року.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 11:19
Дата відповіді: 17 лютого 2020 14:21
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В оголошені до закупівлі вказаний вид товару який планується закупити, можливі також аналоги але щоб якість товару не відрізнялась від того який планується закупити.
В закупівлі можуть брати участь всі учасники як платники ПДВ (20%) так і учасники які є платниками єдиного податку. Також розглядаються пропозиції всіх учасників як платників ПДВ (20%) так і учасників які є платниками єдиного податку, в вартість товару будь якого з учасників маються бути включені усі своїх витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки, страхування та таке інше.
Доставка товарів транспортом Постачальника, завантажувально – розвантажувальні роботи за рахунок учасника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 16:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 9 726,60
UAH з ПДВ
8 578,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 9 874,80
UAH з ПДВ
8 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 9 001,20
UAH з ПДВ
8 837,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 9 484,80
UAH з ПДВ
9 484,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 17:00
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ .pdf
19 лютого 2020 17:25
MAESTRO special_SYK.pdf
19 лютого 2020 17:25
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ .pdf
19 лютого 2020 17:25
Довідка.pdf
19 лютого 2020 17:25
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 16:32
Berga Speed.pdf
18 лютого 2020 16:32
Цінова пропозиція.pdf
18 лютого 2020 16:32
Протокол (Зав_рений).pdf
18 лютого 2020 16:32
Витяг.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 21:39
Цінова на папір.pdf
19 лютого 2020 21:39
Довідка щодо поставки.pdf
19 лютого 2020 21:39
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 лютого 2020 21:39
Довідка_ право підпису.pdf
19 лютого 2020 21:39
Протокол зборів.pdf
19 лютого 2020 21:39
Витяг 04.02.2020.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 15:00
Електронний підпис
21 лютого 2020 14:57
Згода з договором.pdf
21 лютого 2020 14:57
ЕКО960_Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 8 578,44
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 13:15

Документи

25 лютого 2020 13:15
Електронний підпис
25 лютого 2020 13:14
протокол 35.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
8 578,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2020 13:15
Електронний підпис
25 лютого 2020 13:14
протокол 35.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 16:54
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 17:29
договір 28 2210 від 03 03 2020 папір.pdf укладений
03 березня 2020 17:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 578,44
UAH (в тому числі ПДВ 1 429,74 UAH)