Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат
Очікувана вартість
2 445 001,20 UAH
UA-2020-02-12-001437-a ● e04f6c0b694c4999a939442c6c3d21f5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2020 14:17 |
Очікувана вартість: | 2 445 001,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 73350 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – менеджер-начальник відділу забезпечення виробництва філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Підлога туалету (ЦМО) робоча сторона (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
10 шт
Підлога туалету (ЦМО) неробоча сторона(Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
190 шт
Штора сонцезахисна (широка)(Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
30 шт
Штора сонцезахисна (вузька)(Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
20 комплект
Унітаз нержавіючий вагонний в комплекті з центральною педаллю(Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
10 шт
Кожуха труб опалення туалету (робоча сторона) (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
10 шт
Кожуха труб опалення туалету (неробоча сторона) (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2020 16:09 |
ТД_109-20_нова ред.doc | |
20 лютого 2020 16:09 |
Перелік змін.docx | |
20 лютого 2020 16:09 |
ТД_109-20_з закресл.даними.doc | |
12 лютого 2020 15:32 |
Проект договору (2).docx | |
12 лютого 2020 15:32 |
Оголошення.doc |
20 лютого 2020 16:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2020 16:09 |
ТД_109-20_нова ред.doc
|
|||
20 лютого 2020 16:09 |
Перелік змін.docx
|
|||
20 лютого 2020 16:09 |
ТД_109-20_з закресл.даними.doc
|
|||
12 лютого 2020 15:32 |
Проект договору (2).docx
|
|||
12 лютого 2020 15:32 |
Оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-12-001437-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 17 лютого 2020 13:43
вимога
12 февраля 2020 года, Покупателем было объявлено три абсолютно идентичных тендера на покупку следующей продукции :" Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат " на общую сумму 7 388 593.2 гривен с учетом НДС, номера этих аукционов в системе Prozorro: 1. UA-2020-02-12-001371-a 2. UA-2020-02-12-001037-c 3. UA-2020-02-12-001437-a .Обращаемся к Покупателю, с просьбой создать закупку по правилам, соблюсти условия согласно ЗАКОНУ УКРАИНЫ «Про публичные закупки», и разделить продукцию соответственно их кодам ДКПП, а именно : Лот №1-п.1,2- Підлога туалету (робоча сторона), Підлога туалету (неробоча сторона) (Стеклопластиковые изделия для туалетных комнат) Лот №2-п.3, п.4- Штора сонцезахисна (широка), Штора сонцезахисна (вузька) (текстильные изделия) Лот №3-п.5,6,7- -Унітаз нержавіючий вагонний в комплекті з центральною педаллю, Кожуха труб опалення туалету (робоча сторона), Кожуха труб опалення туалету (неробоча сторона) ( Металеві вироби). Наше предприятие является производителем Стеклопластиковых и металлических изделий, однако мы не производим шторки солнцезащитные и мы соответственно не имееем согласованной технической документации с АТ «Укрзализниця». Хотим обратить ВНИМАНИЕ ЗАКАЗЧИКА, что в тендерной документации указана продукция и чертежи только одного производителя этой продукции –монополиста-ООО «НВО «РОСТ» г Вольнянск. Соответственно сотрудники ответственные за подготовку технической части данного тендера подготовили ее под одного производителя-ООО НВО "РОСТ". Также просим Заказчика внести изменения в тендерную документации и предоставить чертежи на закупаемую продукцию или ее характеристикии (размеры материал, масса, цвет и тд), чтобы аналогичная продукция могла соответствовать требованиям Заказчика. Заказчик тем самым создаст конкурентную среду и прозрачные условия закупки данной продукции у ПРОИЗВОДИТЕЛЕЙ, снизив ГОСУДАРСТВЕННЫЕ ЗАТРАТЫ на закупку данной продукции
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2020 16:10
Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне.
Поділ предмету закупівлю на лоти недоцільний. Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат встановлюються комплексно при ремонті вагонів. Предмет закупівлі визначено з огляду на потребу та комплектність товару.
Крім того, предмет закупівлі визначено замовником у порядку, встановленому законодавством. Код та назва відповідного класифікатору предмета закупівлі 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат).
Щодо можливості поставки товарів не лише по передбаченим тендерною документацією кресленням та надання креслень повідомляємо наступне.
Продукція, вказана в Додатку №1 тендерної документації, погоджена до застосування при ремонтах вагонів та зазначена у відповідності до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - з приміткою «або еквівалент».
Для ознайомлення з детальними характеристиками товару, Вам необхідно звернутися до філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця». Дякуємо за звернення!
Поділ предмету закупівлю на лоти недоцільний. Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат встановлюються комплексно при ремонті вагонів. Предмет закупівлі визначено з огляду на потребу та комплектність товару.
Крім того, предмет закупівлі визначено замовником у порядку, встановленому законодавством. Код та назва відповідного класифікатору предмета закупівлі 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат).
Щодо можливості поставки товарів не лише по передбаченим тендерною документацією кресленням та надання креслень повідомляємо наступне.
Продукція, вказана в Додатку №1 тендерної документації, погоджена до застосування при ремонтах вагонів та зазначена у відповідності до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - з приміткою «або еквівалент».
Для ознайомлення з детальними характеристиками товару, Вам необхідно звернутися до філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця». Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2020-02-12-001437-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 17 лютого 2020 13:50
вимога
Згідно умов тендерної документації:
«..Додаток № 1. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі п.3,3 - учасник повинен надати -Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу: - 3.3. Для неметалевих матеріалів, а саме позиції з специфікації 1,2,3,4 учасник повинен надати:
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках Укр СЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018 року) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018 року), та чинні до закінчення строку поставки продукції;»
Доводимо до відома Замовника, що п.1,2,3,4 є не металевими виробами(склопластикові вироби-Поли туалету та Шторки захисні-вироби з текстилю), та для постачання не якісної ГОРЮЧОЇ продукції Вимагаємо викласти в п.3.3 наступним чином, так як у 2019 р ЦЕ БУЛО ОБОВ ЯЗКОВОЮ ВИМОГОЮ ЗАМОВНИКА ПРИ ЗАКУПІВЛІ ДАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (Замовником не вказано надання наступних протоколів випробувань на пожежостійкість- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки):
«…3.3. Для неметалевих матеріалів, які застосовані у продукції залізничного призначення учасник повинен надати:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018 року) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018 року), та чинні до закінчення строку поставки продукції;
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки;
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України…»
Розгорнути
Згорнути
«..Додаток № 1. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі п.3,3 - учасник повинен надати -Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу: - 3.3. Для неметалевих матеріалів, а саме позиції з специфікації 1,2,3,4 учасник повинен надати:
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках Укр СЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018 року) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018 року), та чинні до закінчення строку поставки продукції;»
Доводимо до відома Замовника, що п.1,2,3,4 є не металевими виробами(склопластикові вироби-Поли туалету та Шторки захисні-вироби з текстилю), та для постачання не якісної ГОРЮЧОЇ продукції Вимагаємо викласти в п.3.3 наступним чином, так як у 2019 р ЦЕ БУЛО ОБОВ ЯЗКОВОЮ ВИМОГОЮ ЗАМОВНИКА ПРИ ЗАКУПІВЛІ ДАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (Замовником не вказано надання наступних протоколів випробувань на пожежостійкість- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки):
«…3.3. Для неметалевих матеріалів, які застосовані у продукції залізничного призначення учасник повинен надати:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018 року) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018 року), та чинні до закінчення строку поставки продукції;
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки;
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України…»
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2020 16:10
Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-02-12-001437-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 17 лютого 2020 14:05
вимога
Вимога стосовно усунення дискримінуючих вимог
Технічна частина тендерної документації підготовлена під одного учасника-монополіста-ТОВ "НВО "РІСТ" м Вільнянськ
Просимо усунути дискримінаційні технічні вимоги
Технічна частина тендерної документації підготовлена під одного учасника-монополіста-ТОВ "НВО "РІСТ" м Вільнянськ
Просимо усунути дискримінаційні технічні вимоги
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2020 16:11
Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2020 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ" |
2 440 002,00
UAH з ПДВ
|
2 440 002,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛИЙ ДІМ 11" |
2 445 001,20
UAH з ПДВ
|
2 445 001,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ" #42113176 |
Переможець |
2 440 002,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 18:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2021 09:05
|
Звіт Дог. Гермес Трейдінг 20230+.docx | укладений |
05 лютого 2021 09:05
|
Звіт Дог. Гермес Трейдінг 20230+.docx | укладений |
05 лютого 2021 09:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2020 19:06
|
Допка 20230 Гермес (1).pdf | зміни до договору |
16 квітня 2020 19:06
|
пов (2) (1).docx | зміни до договору |
16 квітня 2020 19:06
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2020 18:09
|
Договір 20230 Гермес.pdf | укладений |
08 квітня 2020 18:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. П. 4.2, 4.3, 7.1 викладено в новій редакції. 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-20230/ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. Без змін - 2 440 002,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін відповідно умов договору. |
Номер договору про закупівлю: | уз/цл-20230/ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | уз/цл-20230/ю/д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |