Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат
Очікувана вартість
2 445 001,20 UAH
UA-2020-02-12-001437-a e04f6c0b694c4999a939442c6c3d21f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 14:17
Очікувана вартість: 2 445 001,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 73350 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – менеджер-начальник відділу забезпечення виробництва філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Підлога туалету (ЦМО) робоча сторона (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
10 шт
Підлога туалету (ЦМО) неробоча сторона(Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
190 шт
Штора сонцезахисна (широка)(Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
30 шт
Штора сонцезахисна (вузька)(Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
20 комплект
Унітаз нержавіючий вагонний в комплекті з центральною педаллю(Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
10 шт
Кожуха труб опалення туалету (робоча сторона) (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
10 шт
Кожуха труб опалення туалету (неробоча сторона) (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 16:09
ТД_109-20_нова ред.doc
20 лютого 2020 16:09
Перелік змін.docx
20 лютого 2020 16:09
ТД_109-20_з закресл.даними.doc
12 лютого 2020 15:32
Проект договору (2).docx
12 лютого 2020 15:32
Оголошення.doc
20 лютого 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 16:09
ТД_109-20_нова ред.doc
20 лютого 2020 16:09
Перелік змін.docx
20 лютого 2020 16:09
ТД_109-20_з закресл.даними.doc
12 лютого 2020 15:32
ТД_109-20_Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат (2).doc
12 лютого 2020 15:32
Проект договору (2).docx
12 лютого 2020 15:32
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-12-001437-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 17 лютого 2020 13:43
вимога
12 февраля 2020 года, Покупателем было объявлено три абсолютно идентичных тендера на покупку следующей продукции :" Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат " на общую сумму 7 388 593.2 гривен с учетом НДС, номера этих аукционов в системе Prozorro: 1. UA-2020-02-12-001371-a 2. UA-2020-02-12-001037-c 3. UA-2020-02-12-001437-a .Обращаемся к Покупателю, с просьбой создать закупку по правилам, соблюсти условия согласно ЗАКОНУ УКРАИНЫ «Про публичные закупки», и разделить продукцию соответственно их кодам ДКПП, а именно : Лот №1-п.1,2- Підлога туалету (робоча сторона), Підлога туалету (неробоча сторона) (Стеклопластиковые изделия для туалетных комнат) Лот №2-п.3, п.4- Штора сонцезахисна (широка), Штора сонцезахисна (вузька) (текстильные изделия) Лот №3-п.5,6,7- -Унітаз нержавіючий вагонний в комплекті з центральною педаллю, Кожуха труб опалення туалету (робоча сторона), Кожуха труб опалення туалету (неробоча сторона) ( Металеві вироби). Наше предприятие является производителем Стеклопластиковых и металлических изделий, однако мы не производим шторки солнцезащитные и мы соответственно не имееем согласованной технической документации с АТ «Укрзализниця». Хотим обратить ВНИМАНИЕ ЗАКАЗЧИКА, что в тендерной документации указана продукция и чертежи только одного производителя этой продукции –монополиста-ООО «НВО «РОСТ» г Вольнянск. Соответственно сотрудники ответственные за подготовку технической части данного тендера подготовили ее под одного производителя-ООО НВО "РОСТ". Также просим Заказчика внести изменения в тендерную документации и предоставить чертежи на закупаемую продукцию или ее характеристикии (размеры материал, масса, цвет и тд), чтобы аналогичная продукция могла соответствовать требованиям Заказчика. Заказчик тем самым создаст конкурентную среду и прозрачные условия закупки данной продукции у ПРОИЗВОДИТЕЛЕЙ, снизив ГОСУДАРСТВЕННЫЕ ЗАТРАТЫ на закупку данной продукции
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2020 16:10
Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне.
Поділ предмету закупівлю на лоти недоцільний. Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат встановлюються комплексно при ремонті вагонів. Предмет закупівлі визначено з огляду на потребу та комплектність товару.
Крім того, предмет закупівлі визначено замовником у порядку, встановленому законодавством. Код та назва відповідного класифікатору предмета закупівлі 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат).
Щодо можливості поставки товарів не лише по передбаченим тендерною документацією кресленням та надання креслень повідомляємо наступне.
Продукція, вказана в Додатку №1 тендерної документації, погоджена до застосування при ремонтах вагонів та зазначена у відповідності до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - з приміткою «або еквівалент».
Для ознайомлення з детальними характеристиками товару, Вам необхідно звернутися до філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця». Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2020-02-12-001437-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 17 лютого 2020 13:50
вимога
Згідно умов тендерної документації:
«..Додаток № 1. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі п.3,3 - учасник повинен надати -Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу: - 3.3. Для неметалевих матеріалів, а саме позиції з специфікації 1,2,3,4 учасник повинен надати:
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках Укр СЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018 року) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018 року), та чинні до закінчення строку поставки продукції;»
Доводимо до відома Замовника, що п.1,2,3,4 є не металевими виробами(склопластикові вироби-Поли туалету та Шторки захисні-вироби з текстилю), та для постачання не якісної ГОРЮЧОЇ продукції Вимагаємо викласти в п.3.3 наступним чином, так як у 2019 р ЦЕ БУЛО ОБОВ ЯЗКОВОЮ ВИМОГОЮ ЗАМОВНИКА ПРИ ЗАКУПІВЛІ ДАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (Замовником не вказано надання наступних протоколів випробувань на пожежостійкість- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки):
«…3.3. Для неметалевих матеріалів, які застосовані у продукції залізничного призначення учасник повинен надати:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018 року) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018 року), та чинні до закінчення строку поставки продукції;
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки;
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України…»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2020 16:10
Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-02-12-001437-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 17 лютого 2020 14:05
вимога
Вимога стосовно усунення дискримінуючих вимог
Технічна частина тендерної документації підготовлена під одного учасника-монополіста-ТОВ "НВО "РІСТ" м Вільнянськ
Просимо усунути дискримінаційні технічні вимоги
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2020 16:11
Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

Документи подані скаржником

17 лютого 2020 14:05
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ" 2 440 002,00
UAH з ПДВ
2 440 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛИЙ ДІМ 11" 2 445 001,20
UAH з ПДВ
2 445 001,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 14:03
МВС_1437.pdf
19 березня 2020 14:03
ДПС_1437.pdf
02 березня 2020 17:44
Електронний підпис
02 березня 2020 17:24
СГ-1437.rar
02 березня 2020 17:24
Протокол випроб. 265.pdf
02 березня 2020 17:24
Протокол випроб. 264.pdf
02 березня 2020 17:24
Протокол випроб. 263.pdf
02 березня 2020 17:24
Протокол випроб. 262.pdf
02 березня 2020 17:24
Протокол випроб. 261.pdf
02 березня 2020 17:24
Протокол 52 1 2020 Vista.pdf
02 березня 2020 17:24
Протокол 51 1 2020 Vista.pdf
02 березня 2020 17:24
Протокол 42 1 2017 Vista.pdf
02 березня 2020 17:24
Протокол 256 1 2018 Fiberglass.pdf
02 березня 2020 17:24
Протокол 255 1 2018 Fiberglass (1).pdf
02 березня 2020 17:24
Протокол 254 1 2018 Fiberglass.pdf
02 березня 2020 17:24
3.3.5.2. лист ЦЗ.pdf
02 березня 2020 17:24
3.3.5.1. лист УкрНДІЦЗ.pdf
02 березня 2020 17:24
3.3.4.2. УЗ Fiberglass.pdf
02 березня 2020 17:24
3.3.4.1. УЗ VISTA.pdf
02 березня 2020 17:24
3.3.2.1. СЭС_Штори.pdf
02 березня 2020 17:23
3.3.1. Сертифікат ISO90001.pdf
02 березня 2020 17:23
3.3.1. висновок ДСЕЕ вікна.pdf
02 березня 2020 17:23
3.1. Лист (представник).pdf
02 березня 2020 17:23
2.3.3. 1437 паспорт(підлога)_.pdf
02 березня 2020 17:23
2.3.2. 1437 паспорт(кожуха)_.pdf
02 березня 2020 17:23
2.3.1. 1437 паспорт(унітаз)_.pdf
02 березня 2020 17:23
2.1.7. ТУ ролетні штори.pdf
02 березня 2020 17:23
2.1.5. Лист ТУ.pdf
02 березня 2020 17:23
2.1.4. ТУ 009_Склопластик.pdf
02 березня 2020 17:23
2.1.2.1. ТУ 011.дод.pdf
02 березня 2020 17:23
2.1.2. ТУ У 011 изм.3 завірені.pdf
02 березня 2020 17:23
1.1.1.4. Дек пост Штори.pdf
02 березня 2020 17:23
3.3.3. Лист_відкуг.pdf
02 березня 2020 17:23
3.3.2. Скан_Договір.pdf
02 березня 2020 17:23
2.1.2. Про фізичну особу.pdf
02 березня 2020 17:23
2.1.1. Довідка ст.17.pdf
02 березня 2020 17:23
1.2.1. Рішення учасника.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 23:33
устав 001.jpg
28 лютого 2020 23:33
протокол 001.jpg
28 лютого 2020 23:33
протоко1 001.jpg
28 лютого 2020 23:33
наказ 001.jpg
28 лютого 2020 23:33
виписка2 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛИЙ ДІМ 11"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ"
#42113176
Переможець 2 440 002,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 18:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 18:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ"
#42113176
2 440 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 09:05
Звіт Дог. Гермес Трейдінг 20230+.docx укладений
05 лютого 2021 09:05
Звіт Дог. Гермес Трейдінг 20230+.docx укладений
05 лютого 2021 09:05
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2020 19:06
Допка 20230 Гермес (1).pdf зміни до договору
16 квітня 2020 19:06
пов (2) (1).docx зміни до договору
16 квітня 2020 19:06
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 18:09
Договір 20230 Гермес.pdf укладений
08 квітня 2020 18:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. П. 4.2, 4.3, 7.1 викладено в новій редакції. 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-20230/ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. Без змін - 2 440 002,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін відповідно умов договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20230/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20230/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 937 262,00
UAH (в тому числі ПДВ 322 877,00 UAH)