Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спеціальний робочий одяг (костюм зварювальника брезентовий; черевики; маска зварювальника)
Очікувана вартість
26 279,44 UAH
UA-2020-02-12-001419-a ● e86de47df2f349b0b12cd8d0abcfe7e9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 32375554 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б |
Контактна особа: |
Грицаєнко Ольга Валеріївна +380445253258 vlad_vlad15@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 15:34 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2020 13:56 |
Очікувана вартість: | 26 279,44 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 262,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 шт
Спеціальний робочий одяг (костюм зварювальника брезентовий; черевики; маска зварювальника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, м. Київ, м.Київ, Голосіївський проспект, 17-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 09:57 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ спец.одяг.docx |
14 лютого 2020 09:57 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ спец.одяг.docx |
14 лютого 2020 09:57 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ спец.одяг.docx
|
||||
14 лютого 2020 09:57 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ спец.одяг.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 13 лютого 2020 10:59
Дата відповіді: 13 лютого 2020 11:26
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Так, ми допускаємо до участі фізичних осіб - підприємців не платників ПДВ. Пропозицію учасника буде розцінюватись за остаточно наданою ціною, та буде найбільш економічною вигідною.
2.В даному випадку ми маємо на увазі під "очікувана вартість ... з ПДВ", "бюджет закупівлі ... з ПДВ" - це цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб'єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ
2.В даному випадку ми маємо на увазі під "очікувана вартість ... з ПДВ", "бюджет закупівлі ... з ПДВ" - це цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб'єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ
Кількість товару
Дата подання: 14 лютого 2020 11:06
Дата відповіді: 14 лютого 2020 12:03
В документації (додаток 1) вказано кількість масок зварювальника 2000 шт., можливо це помилка?
Відповідь: Це помилка, було виправлено. Потрібно 20 шт
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЮР #19097605 |
Переможець |
25 776,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір_98_12_03_2020.pdf | укладений |
12 березня 2020 09:22
|