Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальний робочий одяг (костюм зварювальника брезентовий; черевики; маска зварювальника)
Очікувана вартість
26 279,44 UAH
UA-2020-02-12-001419-a e86de47df2f349b0b12cd8d0abcfe7e9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Грицаєнко Ольга Валеріївна

+380445253258 vlad_vlad15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 32375554
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б
Контактна особа: Грицаєнко Ольга Валеріївна
+380445253258
vlad_vlad15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 15:34
Початок аукціону: 21 лютого 2020 13:56
Очікувана вартість: 26 279,44 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 262,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 шт
Спеціальний робочий одяг (костюм зварювальника брезентовий; черевики; маска зварювальника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, м. Київ, м.Київ, Голосіївський проспект, 17-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 13 лютого 2020 10:59
Дата відповіді: 13 лютого 2020 11:26
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Так, ми допускаємо до участі фізичних осіб - підприємців не платників ПДВ. Пропозицію учасника буде розцінюватись за остаточно наданою ціною, та буде найбільш економічною вигідною.
2.В даному випадку ми маємо на увазі під "очікувана вартість ... з ПДВ", "бюджет закупівлі ... з ПДВ" - це цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб'єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ
Кількість товару
Дата подання: 14 лютого 2020 11:06
Дата відповіді: 14 лютого 2020 12:03
В документації (додаток 1) вказано кількість масок зварювальника 2000 шт., можливо це помилка?
Відповідь: Це помилка, було виправлено. Потрібно 20 шт

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЛЮР 26 040,00
UAH з ПДВ
25 776,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" 25 956,00
UAH з ПДВ
25 956,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 12:16
свидетельство НДС.jpg
20 лютого 2020 12:16
устав.zip
20 лютого 2020 12:16
справка ай банк.pdf
20 лютого 2020 12:16
приказ на директора.pdf
20 лютого 2020 12:16
рішення.pdf
20 лютого 2020 12:16
Технічні вимоги (3).pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛЮР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЛЮР
#19097605
Переможець 25 776,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 14:59

Документи

21 лютого 2020 14:59
Рішення _ 45.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛЮР
#19097605
25 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2020 14:59
Рішення _ 45.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_98_12_03_2020.pdf укладений
12 березня 2020 09:22