Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хліб пшеничний та хліб житньо-пшеничний
Очікувана вартість
1 870 000,00 UAH
UA-2020-02-12-001266-c ● 4fc88d94a1944719ac4f8d402b66bdef
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” |
Код ЄДРПОУ: | 01998161 |
Місцезнаходження: | 79495, Україна , Львівська обл., Львів-Винники, вул.Івасюка, 31, |
Контактна особа: |
Волоський Андрій Миронович +380322962075 gospital-vunnuku@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2020 15:39 |
Очікувана вартість: | 1 870 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 870,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Хліб пшеничний та хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79495, Україна, Львівська область, м. Винники, вул. Івасюка, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування. кошти медичної субвенції та кошти НСЗУ | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2020 16:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2020 16:08 |
техн.завдання.docx | |
12 лютого 2020 16:08 |
Тендерна документація.docx | |
12 лютого 2020 16:08 |
проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-12-001266-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Спільне підприємство "Київ-Захід" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю, Код ЄДРПОУ:20780000
Дата подання: 10 квітня 2020 16:52
Вимога Відповідно до ч.3ст.30 Законуи України''Про публічні закупівлі
ВИМОГА
Відповідно до ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції
від 08.02.2020 р.
Протоколом (Кваліфікацією пропозиції учасника) від 10 квітня 2020 р. відхилена тендерна пропозиція спільного підприємства «Київ-Захід» у формі товариства з обмеженою відповідальністю щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015«15810000-Хлібопродукті, свіжовипе-чені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб)
Дане рішення мотивовано тим, що Учасник не надав документи, які підтверджують проведену належним чином дезінфекцію транспортних засобів. Періодичність проведення дезобробки – щодекадно, що передбачено ч.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Звертаємо увагу тендерного комітету на те, що учасником СП «Київ-Захід» у формі ТзОВ у складі тендерної пропозиції надано договір №74 про надання послуг (Додаток №1 ) від 03.02.2020 р., укладений з ДП «Червоногралський міський відділ профілактич-ної дезінфекції» КП ЛОР «Профілактична дезінфекція» , об»єктом дезінфекції є спеці-алізовані автомобілі «RENAULT MASTER»,державні номери ВС 2886НВ, ВС5639ЕМ, ВС8409НХ,ВС7370НО. До договору Додані Акти виконаних робіт за даним договором про надання послуг з дезінфекції вказаних автомобілів від 06.02.2020 р., від 17.02.2020 р., від 28.02.2020 р.
Вказані документи завантажені одночасно з усіма іншими документами у складі тендерної пропозиції 02.03.2020 р., документ №55, час завантаження 17.31 год.
Таким чином, вважаємо помилковою і безпідставною для відхилення нашої тендерної пропозиції аргументацію, зазначену у кваліфікаційному документі від 10.04.2020 р. та просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції
від 08.02.2020 р.
Протоколом (Кваліфікацією пропозиції учасника) від 10 квітня 2020 р. відхилена тендерна пропозиція спільного підприємства «Київ-Захід» у формі товариства з обмеженою відповідальністю щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015«15810000-Хлібопродукті, свіжовипе-чені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб)
Дане рішення мотивовано тим, що Учасник не надав документи, які підтверджують проведену належним чином дезінфекцію транспортних засобів. Періодичність проведення дезобробки – щодекадно, що передбачено ч.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Звертаємо увагу тендерного комітету на те, що учасником СП «Київ-Захід» у формі ТзОВ у складі тендерної пропозиції надано договір №74 про надання послуг (Додаток №1 ) від 03.02.2020 р., укладений з ДП «Червоногралський міський відділ профілактич-ної дезінфекції» КП ЛОР «Профілактична дезінфекція» , об»єктом дезінфекції є спеці-алізовані автомобілі «RENAULT MASTER»,державні номери ВС 2886НВ, ВС5639ЕМ, ВС8409НХ,ВС7370НО. До договору Додані Акти виконаних робіт за даним договором про надання послуг з дезінфекції вказаних автомобілів від 06.02.2020 р., від 17.02.2020 р., від 28.02.2020 р.
Вказані документи завантажені одночасно з усіма іншими документами у складі тендерної пропозиції 02.03.2020 р., документ №55, час завантаження 17.31 год.
Таким чином, вважаємо помилковою і безпідставною для відхилення нашої тендерної пропозиції аргументацію, зазначену у кваліфікаційному документі від 10.04.2020 р. та просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2020 10:27
Під час розгляду та перевірки Вашої тендерної пропозиції даних документів не містилось в електронній системі закупівель, а відтак замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-12-001266-c.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Спільне підприємство "Київ-Захід" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю, Код ЄДРПОУ:20780000
Дата подання: 25 лютого 2020 16:56
Дата подання: 25 лютого 2020 16:56
Оскарження дискваліфікації
Основний текст скарки у вкладені файл "Скарга.pdf"
П Р О С И М О:
1.Прийняти скаргу СП «Київ-Захід» у формі ТзОВ до розгляду.
2.Зобов’язати Санаторій «Трускавець» Служби безпеки України скасувати рішення за результатами оцінки пропозицій учасників про відхилення пропозиції СП «Київ-Захід» у формі ТзОВ від 17.02.2020 р. та всі наступні рішення , прийняті Замовником.
3.Зобов’язати Санаторій «Трускавець» Служби безпеки України скасувати рішення за результатами оцінки пропозицій учасників про розгляд тендерної пропозиції ТзОВ«Галицька здоба» та визнання його переможцем від 21.02.2020р
4.Зобов’язати Санаторій «Трускавець» Служби безпеки України скасувати рішення за результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників про намір укласти договір з ТзОВ «Галицька здоба».
5.Зобов’язати Санаторій «Трускавець» Служби безпеки України усунути порушення процедури закупівлі та відновити процедуру закупівлі з моменту оцінки пропозицій СП «Київ-Захід» у формі ТзОВ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: не туди подали
Дата: 25 лютого 2020 17:00
рішення від 27.02.2020 № 3760.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2020 21:39
Номер скарги: UA-2020-02-12-001266-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ", Код ЄДРПОУ:05511001
Дата подання: 13 березня 2020 12:50
Дата подання: 13 березня 2020 12:50
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 березня 2020 15:41
рішення від 17.03.2020 № 5056.pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 15:41
інформація про перенесення розгляду скарги № 6273.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2020 22:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2020 № 6463.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2020 18:13
рішення від 03.04.2020 № 6463.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2020 20:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник зобов'язується виконати рішення Органу оскарження.
Дата виконання рішення замовником: 10 квітня 2020 13:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2020 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Музика О.В. |
960 960,00
UAH з ПДВ
|
892 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Галицька здоба" |
1 072 500,00
UAH з ПДВ
|
893 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Спільне підприємство "Київ-Захід" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю |
1 036 200,00
UAH з ПДВ
|
929 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ" |
1 194 600,00
UAH з ПДВ
|
1 056 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ ТЕРЕМНО ХЛІБ |
1 239 150,00
UAH з ПДВ
|
1 158 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Музика О.В. #2352412798 |
Рішення скасоване |
892 320,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 13:33
|
ТОВ "Галицька здоба" #32409127 |
Рішення скасоване |
893 200,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 13:33
|
ФОП Музика О.В. #2352412798 |
Відхилено |
892 320,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 13:36
|
ТОВ "Галицька здоба" #32409127 |
Відхилено |
893 200,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 13:38
|
Спільне підприємство "Київ-Захід" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю #20780000 |
Відхилено |
929 280,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 13:41
|
ПрАТ "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ" #05511001 |
Переможець |
1 056 000,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 18:37
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2021 17:37
|
Дод.3 96-30Т.PDF | зміни до договору |
03 лютого 2021 17:31
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 19:17
|
96-30Т дод.2.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2020 19:14
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 18:22
|
96-30Т дод.1.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2020 18:12
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2020 17:12
|
підписаний контракт | укладений |
28 квітня 2020 17:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони погодились внести зміни до договору |
Номер договору про закупівлю: | 96/30Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони погодились внести зміни до договору |
Номер договору про закупівлю: | 96/30Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 96/30Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |